Het evolueert wel steeds. Kijk naar de DS. Mariokart DS had ook geen enkele manier om te communiseren. Spelers maakten op fora afspraken en organiseerden tournooien. En nu zijn we een jaartje en de online games hebben voice chat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:42 schreef _GdR_ het volgende:
online gamen op de wii wordt toch vollop gaar.
zonder voice chat en gamen tegen onbekende is ongeveer t zelfde als tegen de AI van de computer spelen.
wordt echt helemaal ruk.
hopelijk pakt nintendo het goed aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Het evolueert wel steeds. Kijk naar de DS. Mariokart DS had ook geen enkele manier om te communiseren. Spelers maakten op fora afspraken en organiseerden tournooien. En nu zijn we een jaartje en de online games hebben voice chat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mii's
Dat gaat niet gebeuren. Het is bagger, maar wel waar. Anyhoo. Ik vind het persoonlijk niet erg aangezien Nintendo games uitblinken in offline multiplayer. Ik heb eigenlijk maar sporadisch de behoefte om een Nintendo game online te spelen. Advance wars, mariokart en..... nop dat is het eigenlijk welquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hopelijk pakt nintendo het goed aan.
maar zoals ik nu al zie met die friendscodes buiten je bestaande adres boek om enzo is regelrecht kut.
je moet gewoon kunnen zien wat je 'vrienden' aan het spelen zijn en die moet je kunnen joinen. net zoals live. als ze dat niet gaan doen dan gaat t echt niks worden denk ik.
nja er zitten echt wel toffe games bij met dikke online potentie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Het is bagger, maar wel waar. Anyhoo. Ik vind het persoonlijk niet erg aangezien Nintendo games uitblinken in offline multiplayer. Ik heb eigenlijk maar sporadisch de behoefte om een Nintendo game online te spelen. Advance wars, mariokart en..... nop dat is het eigenlijk wel
Als je serieus de oude spellen van vroeger wilt spelen kan zoiets je niet boeien, lijkt mij. Als je alleen virtual console spellen wilt kopen om je Wii interface op te vrolijken kan je beter helemaal géén virtual console spellen kopen.quote:Op zondag 22 april 2007 10:12 schreef King_of_cubes het volgende:
Nog 0 en daar hou ik het voorlopig ook bij. Ik wil niet dat het een teringzooi wordt in mijn Wii menu. Ik vind namelijk nog steeds dat ze met 1 channel moeten komen waarin al je VC games geplaatst worden ipv dat elke game appart als channel aangemaakt wordt.
quote:- 12 captains in the game (each has its own set of attributes) (4 new ones)
- Bowser is a captain
- 8 Sidekicks which you can mix and match (4 new ones are Boo, Shyguy, Drybones, monte mole)
- 9 new stadiums (In addition to the other ones)
- Each stadium has a unique event along with other surprises during the match
- Captains have unique super-abilitise
- Sidekicks each feature skill-shots (Charge the ball up and do damage to the goalie) (Each of them is Unique)
- Super-strike is now the Mega-strike (use a gamble reward thingy with the meter to shoot up to 6 balls at the goalie) (Defense player takes control of the hands during the shot to block the balls coming at the net)
- Gamemodes include
- Road to the Striker Cup
- Striker Challenges
- Strikers one on one and tutorial mode
- As the ball becomes white you have a better chance of scoring
- Each character has new cinematics with their own unique soundtracks
- Lots of new special effects to bring the world more to life
- Motion controls are only used for hitting and Mega-Strikes due to the game being so face paced
For Online stuff
- Ranked and Unranked matches
- Each one of your Mii's can have its own profile but each one will have its own FC
- you can do 1v1 or 2v2 online (Two people on one Wii verses two people on another Wii)
- Season based leaderboard system that will be 3 months in length
- Unranked games you can set up special parameters
- Unranked matches are the only ones that use FC's
- Ranked matches use a match-making system looking at your overall record
- You recieve points for Winning a game along with the amount of goals you scored
- If you disconnect from the game you LOSE POINTS
- Positive scoring system so if you lose you also get points (Just a lot less)
- Multiple leaderboars (Overall Season Leaderboard, Friends Leaderboard, Striker of the day Leaderboard (You can see how close you are to getting it))
- You cannot use FC's for Ranked Matches
- Ranked matches can be 2v2 or 1v1
- Unranked games can do 3v1
- Striker of the Day (If you achieve the most ranking points in one day you will be featured on everyones Wii)
- Striker of the Day updates minute by minute (So it can be continuously changing)
Het is gewoon een musthave, heb de offline multiplayer meerdere malen gespeeld en die was echt ouderwets tofquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Mario Smash Football was soms echt hilarisch.Dus als Mario Strikers Charged op z'n minst een stukje beter is en online play ook echt leuk is dan wordt dat een must-have.
Het spel ziet er ook echt goed uit, de menu's etc. Maar de enige echte reden dat ik het spel ga halen is dat tie online kan. Want ik was eerst eigenlijk niet van plan charged te halenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Mario Smash Football was soms echt hilarisch.Dus als Mario Strikers Charged op z'n minst een stukje beter is en online play ook echt leuk is dan wordt dat een must-have.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij maakt de Wii gewoon gebruik van de G.module, althans bij mij wel (router staat op G-only modus) en het werkt primaquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:39 schreef Merovingian het volgende:
Nintendo had ook wel eens mogen melden dat hun wifi verbinding gebruik maakt van 802.11b! Heb een uur zitten klooien voordat ik daarachter kwam en 802.11b aangezet had op mijn router![]()
Niet dus... Ik heb had hem ook op G-only staan. Kreeg hem niet aan de praat. Beetje op internet zoeken, zag ik staan dat er een b-module inzit. Dus ik mijn router op mixed gezet, en opeens werkt ie. Dan ga je mij niet zeggen dat er een g-module inzitquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt de Wii gewoon gebruik van de G.module, althans bij mij wel (router staat op G-only modus) en het werkt prima
mmm....als ik hem op B-only zet doet ie het niet, maargoed maybe ligt het ook aan het soort router, ik heb zelf een Belkin G wireless en ergens ook gelezen dat de Wii op G-modus zou moeten werkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet dus... Ik heb had hem ook op G-only staan. Kreeg hem niet aan de praat. Beetje op internet zoeken, zag ik staan dat er een b-module inzit. Dus ik mijn router op mixed gezet, en opeens werkt ie. Dan ga je mij niet zeggen dat er een g-module inzit
Die komt in mei pas uit toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:34 schreef k_i_m het volgende:
Legt Bust a Move al in de winkels, êgelek?
in de wii zit een gecombineerd b/g adapter, zie op...quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet dus... Ik heb had hem ook op G-only staan. Kreeg hem niet aan de praat. Beetje op internet zoeken, zag ik staan dat er een b-module inzit. Dus ik mijn router op mixed gezet, en opeens werkt ie. Dan ga je mij niet zeggen dat er een g-module inzit
Ik ben net wat op internet gaan zoeken en ik vond al een webwinkel waar hij te bestellen was. Maarja, bestellen is natuurlijk voor homo'squote:Op dinsdag 24 april 2007 13:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die komt in mei pas uit toch?
En Super Mario Paper? Hoe is het daarmee? Die zou de 27e uitkomen, maar ik heb er nergens meer iets over gelezen....
Waar zie je dat? En waar kan ik dat g dan aanzetten? Want b is natuurlijk een stukje langzamer...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
in de wii zit een gecombineerd b/g adapter, zie op...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:11 schreef Merovingian het volgende:
Van nintendo.nlquote:Communicatie:
de Wii kan altijd via het internet communiceren, zelfs als het systeem niet gebruikt wordt. Deze WiiConnect24-dienst zorgt voor nieuwe verrassingen of spelupdates, zelfs als de gebruikers niet op de Wii aan het spelen zijn. Gebruikers kunnen draadloos verbinding maken via IEEE 802.11b/g of een USB 2.0 LAN-adapter. De Wii kan tevens draadloos communiceren met de Nintendo DS.
1: mjahquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:34 schreef Italo het volgende:
Sinds 1 1/2 week heb ik een WII![]()
![]()
![]()
En meteen een aantal korte vragen:
1 klopt het dat het toevoegen van andere Wii's en verzenden van berichten/mii's erg traag is? Ik mis ook nog berichten die naar mij verzonden zijn (2 dagen geleden) (firewall op de router, wii port forwarding?) Internet doet het prima verder op de Wii. Instellingen (wiiconnect etc) staan goed.
2 Is de RGB kabel voor de Wii kopen een must? (text op internet schijnt veel scherper te zijn)
3 Mariokart DD van de cube speelt 2x zo traag, geheugen of emulatie issue?
Thnx
De menu's.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het spel ziet er ook echt goed uit, de menu's etc.
quote:
Ik wil een fatsoenlijke online service.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik wil meer spellen. De spellen die nu op de Wii zijn is niet veel soeps zeg maar.
Nope, speel em echt 150ccquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:43 schreef BMH het volgende:
1: mjah
2 ja
3 Cube games worden niet geemuleerd. Ze draaien de gedown clockte hardware van de wii. Misschien speel je het spel in 50cc?
Je hebt niks aan een fatsoenlijke online service als er geen spellen zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[..]
Ik wil een fatsoenlijke online service.
60hz kan je niet selecteren als je de RGB kabel niet hebt, of beter.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:13 schreef Italo het volgende:
[..]
Nope, speel em echt 150cc
Het enige is dat alleen 50hz werkt, 60hz kan ik niet selecteren![]()
Ahah! Toch maar even langs de FRS zometeenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Je hebt niks aan een fatsoenlijke online service als er geen spellen zijn.
60hz kan je niet selecteren als je de RGB kabel niet hebt, of beter.
Klopt, maar goede spellen gaan nog komen en een goede online service niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt niks aan een fatsoenlijke online service als er geen spellen zijn.
Je moet de B knop inhouden als je Mariokart opstart. Dan kun je 60hz kiezen. Heeft niets met je kabel te maken. 60hz met een composite kabel ziet er alleen niet uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:13 schreef Italo het volgende:
[..]
Nope, speel em echt 150cc
Het enige is dat alleen 50hz werkt, 60hz kan ik niet selecteren![]()
Goede online service != FC. Daarnaast:quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klopt, maar goede spellen gaan nog komen en een goede online service niet.
En in Mario Strikers zit een leaderboard, je kan real time wie online is, lobby's etc etc. Echt, waar een persoon zich allemaal wel niet druk om kan maken zeg...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:39 schreef Tomasso het volgende:
Trouwens zijn de FC per game per Mii in dit geval een keuze van Next Level Games, developer van Mario Strikers, dus niet vanwege limitaties van het WiFi systeem zelf van Nintendo. Next Level Games heeft hiervoor gekozen, zodat als je je Wii deelt met meerdere personen, elk van deze personen een eigen plaats op de leaderboard kan verkrijgen, zonder dat je met elkaar's account zit te kutten.
Maar elke keer o zo toepasselijk.quote:
Probleem is net als bij de DS dat er zelden iemand (van je vrienden) online is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef Tomasso het volgende:
En in Mario Strikers zit een leaderboard, je kan real time wie online is, lobby's etc etc. Echt, waar een persoon zich allemaal wel niet druk om kan maken zeg...
[afbeelding]
Ik heb geen commentaar op het spel, slechts op het online systeem.quote:
Je kan niet klagen over iets wat er nog aan moet komen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Probleem is net als bij de DS dat er zelden iemand (van je vrienden) online is.
[..]
Ik heb geen commentaar op het spel, slechts op het online systeem.
was door Nintendo zelf niet bevestigd dat deze nog in 2007 zou uitkomen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:58 schreef depax het volgende:
japanse releaselist ( niet alles natuurlijk)
Juli 2007
- MushiKing Super Collection (Sega)
- Wii Health Pack (Nintendo)
- Mario Party 8 (Nintendo)
Oktober 2007
- Super Mario Galaxy (Nintendo)
December2007
- Mario & Sonic at the Olympic Games (Sega)
2007
- DVD-Enabled Wii (Nintendo)
2008
- Resident Evil: The Umbrella Chronicles (Capcom)
Word dit een update of komt er een "nieuwe" Wii?quote:
nieuwe wiiquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:45 schreef donderopman het volgende:
[..]
Word dit een update of komt er een "nieuwe" Wii?
ben bang dat de prijs hetzelde blijft om de verkoop te stimuleren. Wel jammer dat ze dat niet meteen hebben gedaan. maar aan de andere kant heeft iedereen toch al wel een DVD speler dus het heeft geen echte toegevoegde waardequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:01 schreef GoodGawd het volgende:
DVD Enabled Wii, zal een stuk duurder zijn neem ik aan, ik zie het nu niet om die te kopen als je er al één hebt..koop dan een simpele DVD speler van 50 euries en je bent veel goedkoper uit, maar verzamelaars zijn er natuurlijk ook
En dat vat ik dus niet. Wat valt er te stimuleren als de vraag al zo groot is? Ik durf te wedden dat de vraag naar de Wii zo zal blijven aanhouden tot op z'n minst Q4 2007.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:17 schreef donderopman het volgende:
[..]
ben bang dat de prijs hetzelde blijft om de verkoop te stimuleren.
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
was door Nintendo zelf niet bevestigd dat deze nog in 2007 zou uitkomen?
Ben ik met je eens, maar is het al officiel bevestigd dat het die datum word? ik denk dat hij later komt idd ook om de reden dat ze de vraag nog steeds niet op peil hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind het bizar dat Nintendo nu al bezig is met een DVD-enabled Wii terwijl ze nog steeds niet aan de vraag voldoen. Misschien is het zo dat de DVD-enabled Wii goedkoper is dan een standaard Wii. Ofzo.Sowieso hoor je niet met 'premium' producten te komen of dergelijke als de standaard product toch overal uit wordt verkocht en je maar met moeite aan de vraag voldoet.
[..]
En dat vat ik dus niet. Wat valt er te stimuleren als de vraag al zo groot is? Ik durf te wedden dat de vraag naar de Wii zo zal blijven aanhouden tot op z'n minst Q4 2007.
[..]
Staat op het forum al een paar keer beschreven: Wii uit, Wii aan, opnieuw updaten, klaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:59 schreef Koentje3 het volgende:
Yay!! eindelijk een wii
En meteen een vraagje .. k heb de wii goed ingesteld (kwa internet instellingen) .. de test was gelukt zeg maar... En meteen na de test vroeg hij om een systeemupdate waar ik OK voor klikte.. nu is hij al zeker zon 10 minuten bezig, en het balkje is nog geen halve milimeter verder?!
Klopt dit, of werkt mijn internet toch niet?!
Dat zou ook nog wel eens kunnen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:27 schreef Neverstop het volgende:
DVD speler zit al in de Wii, zal me niks verbazen als wij een update downloaden en beschikken over dezelfde Wii met DVD functionaliteiten. Alleen dan zonder stickertje op de doos.
Gratis en anders koop ik nooit meer een Nintendo product. Beetje dom om je Innovators en Early Adopters te naaien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zou ook nog wel eens kunnen!
of voor 500 wii points
Dat lijkt mij niet. Ik heb gehoord/gelezen dat een bedrijf die dingen verkoopt die DVDs kunnen afspelen een bijdrage moeten betalen aan het DVD forum voor elk verkocht apparaat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:27 schreef Neverstop het volgende:
DVD speler zit al in de Wii, zal me niks verbazen als wij een update downloaden en beschikken over dezelfde Wii met DVD functionaliteiten. Alleen dan zonder stickertje op de doos.
Zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:30 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Gratis en anders koop ik nooit meer een Nintendo product.
Ach het zal me aan mijn reet roesten. Heb zat andere apparaten waar ik DVDtjes mee kan afspelen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:30 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Gratis en anders koop ik nooit meer een Nintendo product. Beetje dom om je Innovators en Early Adopters te naaien.
mm dat is raar...quote:
bron Releasedata Resident Evil\'s op de Wii bekendquote:Goed nieuws voor de zombiefans onder ons. Capcom heeft vandaag bekend gemaakt dat ze de Wii-versie van Resident Evil 4 op 29 juni in Europa zullen uitbrengen. Dit wordt geen remake maar een port van het Gamecubes-spel met Wii-mote functionaliteiten en een "echte" breedbeeld mode.
Wel nieuw is Resident Evil: Umbrella Chronicles, een on-rail shooter in de stijl van House of the Dead. De speler zal al schietend locaties uit oude Resident Evil delen kunnen bezoeken. Een precieze datum is niet gegeven maar Capcom verzekerd dat dit spel in 2007 nog zal verschijnen, ook in Europa
nee dat hoorty gewoon zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:59 schreef Koentje3 het volgende:
Yay!! eindelijk een wii
En meteen een vraagje .. k heb de wii goed ingesteld (kwa internet instellingen) .. de test was gelukt zeg maar... En meteen na de test vroeg hij om een systeemupdate waar ik OK voor klikte.. nu is hij al zeker zon 10 minuten bezig, en het balkje is nog geen halve milimeter verder?!
Klopt dit, of werkt mijn internet toch niet?!
waarschijnlijk hebben jullie allebei dezelfde bagger provider...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee dat hoorty gewoon zo.
de server van nintendo is een laptop. ik zeg t al vanaf het begin maar volgens alle believers hier ligt het aan mij.
en nu dus ook aan jouw...
mja zet de update aan ga schijten, de donald duck lezen, afwassen etc. het is gewoon 3dubbel kut en dar doe je niks aan.
orange.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben jullie allebei dezelfde bagger provider...
ik blijf erbij dat ik nog nooit problemen heb gehad met de download van Nintendo....![]()
Bron klopt niet. Gek genoeg zat IGN er ook naast toen ze zeiden dat het in de zomer van 2007 zou uitkomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mm dat is raar...
[..]
bron Releasedata Resident Evil\'s op de Wii bekend
you get the pointquote:PES 7 sur Wii !!
PES 7 sortira sur Wii en fin d'année en même temps que les version Xbox 360 et PS3.
Page 36-37 du mag : ''Mario et PES font un pari : celui du foot sur la Wii !''
On ne connait encore rien de la maniabilité.
C'est une ''demi-news'' car on le sait depuis l'E3 2006 qu'il y aura un PES sur Wii (un membre de Konami l'avait affirmer sur son stand).
source : Jeux Vidéo Magazine du mois de mai.
en het blad voor pes7:
http://mi.blog.jeuxvideo.(...)173500-lp-581735.php
Publié le 24/04/2007 à 20:51 par Thib50 | Commentai
quote:Latest Wii retailer list
April 24th, 2007
Quite an interesting list with more than a few unannounced games. This retailer list comes from the UK.
Alien Syndrome - Sega - Jun 07
Baja Destruction - TBA - 2007
Baja Mania - TBA - 2007
Balls of Fury - TBA - Q4 2007
Brunswick Bowling - TBA - Jun 2007
Chicken Shoot + Egg Catcher - TBA - 4 May 2007
C.I.D 925: An Ordinary Life - TBA - 19 Oct 2007
California Games - TBA - Jun 2007
Code Lyoko - TBA - Q4 2007
Dragon Quest Swords - TBA - 2007
Driver Parallel Lines - Ubisoft - Jun 2007
Gi Jockey - TBA - 29 Jun 2007
Impossible Mission - System 3 - 25 May 2007
Legend of the Dragon - TBA - 18 May 2007
Last Ninja - TBC - Sep 2007
Leaderboard Golf - TBA - Jun 2007
M & M’s Break ‘Em - TBA - 25 May 2007
Midnight - Crossbeam Studios Entertainment - TBC
Mortal Kombat: Armageddon - Midway - 8 Jun 2007
Nintendo Wii LAN Adapter - Nintendo - 27 Apr 2007
Nanostray 2 - Shinen - 2007
Necro-Nesia - TBA - 2007
Orb - Crossbeam Studios Entertainment - 2007
PDC World Championship Darts 2008 - TBA - 24 Nov 2007
Scarface: The World is Yours - TBA - 2007
Sea Monsters - TBA - Q4 2007
The King of Clubs - TBA - 2007
The Sims: The Island - Electronic Arts - 2007
Thorn - Crossbeam Studios Entertainment - TBD
Toot & Puddle (Call of the North) - TBA - 2007
World Championship Poker Featuring Howard Ledgerer - TBA - Q2 2007
Alsof een early adoptor nog niet al een dvd-speler thuis heeft... Het is gewoon een leuke maar zinloze toevoeging. Als ze nou HD-dvd functionaliteit toevoegen was het een ander verhaal geweest.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:38 schreef MaHawK het volgende:
Nou ik mag toch hopen dat er gewoon een update komt om dvd's af te spelen. Zou een beetje belachelijk zijn als je een early adopter bent dat je deze functionaliteit door je neus geboord krijgt. :S
Overal lees je weer wat anders...quote:Op woensdag 25 april 2007 08:52 schreef Young_David het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze die DVD functionaliteit niet met een software update erin konden zetten.
Wie zegt trouwens dat die DVD-Wii ook buiten Japan uitgebracht wordt, is daar wel markt voor?
omdat ze in Japan nog geen DVD spelers hebben?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:52 schreef Young_David het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze die DVD functionaliteit niet met een software update erin konden zetten.
Wie zegt trouwens dat die DVD-Wii ook buiten Japan uitgebracht wordt, is daar wel markt voor?
nou mijn dvd spelert is van t weekend overledenquote:Op woensdag 25 april 2007 08:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Alsof een early adoptor nog niet al een dvd-speler thuis heeft... Het is gewoon een leuke maar zinloze toevoeging. Als ze nou HD-dvd functionaliteit toevoegen was het een ander verhaal geweest.
Trouwens, early adoptors naaien zichzelf door e.a.'s te zijn. Alleen al door hoge prijzen te betalen...
Nee, omdat er wel meer dingen alleen in Japan uitgebracht worden, bijvoorbeeld die DVD-cube van panasonicquote:Op woensdag 25 april 2007 09:12 schreef SocialDisorder het volgende:
omdat ze in Japan nog geen DVD spelers hebben?
Dan is het volgens mij toch nog handiger om een nieuwe DVD speler te kopen dan een Wii DVD add-on.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nou mijn dvd spelert is van t weekend overledendus ik had t wel handig gevonden.
absoluut. maar de wii leest dvds zit volgens mij alleen geen dvd software op/inquote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dan is het volgens mij toch nog handiger om een nieuwe DVD speler te kopen dan een Wii DVD add-on.
het lijkt mij ook vet, één van de redenen dat ik vorig jaar een Dreamcast heb gekocht, met 2 lightguns en HotD.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Bron klopt niet. Gek genoeg zat IGN er ook naast toen ze zeiden dat het in de zomer van 2007 zou uitkomen.
RE:UC lijkt me echt enorm gaaf.On-rails
vind ik dus helemaal geweldig.
Via enkel een update zou het inderdaad wel weer leuk zijn, dan is het natuurlijk een 'gratis' DVD speler erbij.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
absoluut. maar de wii leest dvds zit volgens mij alleen geen dvd software op/in
dus volgens mij kunnen ze dat best fixen met een update.
bespaart in mijn geval weer euro's
Is die al uit !?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De menu's.
Het ziet er wel een stuk beter uit dan de Gamecube game:
[afbeelding]
[afbeelding]
een rozequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:34 schreef ikookhier het volgende:
Het is ook nog wachten op een zwarte Wii![]()
![]()
Ja dat klopt, daar heb je Wii Points voor nodig en ga je naar het winkelkanaal, daar heb je een hele lijst met games o.a. ook voor de Sega (Sonic o.a. en nog meer bekende titels die ik zo niet uit mijn hoofd weet)quote:Op woensdag 25 april 2007 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een roze.
Vraagje: ik heb geen Wii, zal nog ook wel even duren denk ik. Heeft ook geen haast of zo, ik vraag hem voor m'n verjaardag anders (maart
), maar je kunt dus ook spellen van de Sega 16 bit erop downloaden? Kan iemand wat voorbeelden geven? (jeugdsentiment enzo). Was even benieuwd
.
Genoeg voorbeelden.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een roze.
Vraagje: ik heb geen Wii, zal nog ook wel even duren denk ik. Heeft ook geen haast of zo, ik vraag hem voor m'n verjaardag anders (maart
), maar je kunt dus ook spellen van de Sega 16 bit erop downloaden? Kan iemand wat voorbeelden geven? (jeugdsentiment enzo). Was even benieuwd
.
erm, er zit toch wel een DVD-drive in de Wii?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:48 schreef GoodGawd het volgende:
Een Wii kan je dus nimmer met software updaten tot een -DVD- Enabled Wii.
Software + Wii --> Blue ray Waaaa
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:48 schreef GoodGawd het volgende:
Een Wii kan je dus nimmer met software updaten tot een -DVD- Enabled Wii.
Software + Wii --> Blue ray Waaaa
De keren dat ik ernaar heb gekeken in Eindhoven in de FRS en de Bijenkorf lagen ze er gewoon voor het oprapen...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
Trouwens, die Wii points kaarten zijn nog altijd niet even makkelijk te verkrijgen in veel winkels (tenminste als je NIET in een wat grotere plaats/stad woont)
Nope. Wiimote + Nunchuk.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:30 schreef WjeroneW het volgende:
Is mario strike charged met classic controller bespeelbaar?
hoezo iedereen heeft toch een mote+chuck, en waarom zouden ze een nieuw wii spel met een 'oude' controller laten spelenquote:
Dan zou je inderdaad gewoon net zo goed de GC versie kunnen spelen.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
hoezo iedereen heeft toch een mote+chuck, en waarom zouden ze een nieuw wii spel met een 'oude' controller laten spelen
Classic controller ligt verassend lekker in de handquote:Op woensdag 25 april 2007 17:23 schreef soco_cola het volgende:
hoe bevalt eigenlijk de classic controller? heb hem zelf niet, maar vind hem er niet echt ergonomisch uitzien!!
Het is geen standaard DVD-drive, maar het is wel ongeveer hetzelfde. De discs hebben evenveel capaciteit als een standaard DVD.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
erm, er zit toch wel een DVD-drive in de Wii?
1 of 2 indrukken, 1 van de 2.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef Young_David het volgende:
Net met Wii Baseball gooide mijn huisgenoot onderhands ... we weten niet hij dat voor elkaar heeft gekregen ... dus ... hoe doe je dat?
Dat is zo fake als ik weet niet watquote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef depax het volgende:
dit is trouwens interresting.
http://www.wiichat.com/ni(...)k-2-online-pics.html
Daarom kun je ze ook gewoon met je creditcard kopenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
Trouwens, die Wii points kaarten zijn nog altijd niet even makkelijk te verkrijgen in veel winkels (tenminste als je NIET in een wat grotere plaats/stad woont)
Ik bedoel dat kut op het gebied van geldquote:Op woensdag 25 april 2007 17:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
hoezo iedereen heeft toch een mote+chuck, en waarom zouden ze een nieuw wii spel met een 'oude' controller laten spelen
Niet voor je Wii in ieder gevalquote:Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef realbase het volgende:
hey is dit niet wat ?
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20070426.p.HDMI-kabel
Jij weet blijkbaar hoe mijn situatie hier is?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Alsof een early adoptor nog niet al een dvd-speler thuis heeft... Het is gewoon een leuke maar zinloze toevoeging. Als ze nou HD-dvd functionaliteit toevoegen was het een ander verhaal geweest.
Trouwens, early adoptors naaien zichzelf door e.a.'s te zijn. Alleen al door hoge prijzen te betalen...
Het is voor zover ik weet een normale DVD speler. Zelfs de Cube had een normale dvd drive. Voor zover ik weet werden Cube games van buiten naar binnen gelezen(not 100% sure). Maar als je een Cube ombouwt kun je gewoon mini DVDr's gebruiken. Bij het vervangen van de Shell zelfs reguliere 12CM DVDr's. Daarvoor hoef je de drive niet eens te vervangen, de drive voldoet gewoon aan de standaard normen plus de techniek voor het lezen van Cube/Wii games.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is geen standaard DVD-drive, maar het is wel ongeveer hetzelfde. De discs hebben evenveel capaciteit als een standaard DVD.
joh en wat denk je als je een mailtje krijg.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:43 schreef Ruzbeh het volgende:
so man das eg een gaaf gepimpte wii dat wil ik ook wel ik vindtt hem namelijk geweun egt gewoon keimooi man met dat die blauw neon ensjow die heb me neef en twee broers ook onder hun auto das egt vet koel yo
mijn vertaling: voor gonintendoquote:Alone in the Dark wird im vierten Quartal 2007 für PC, Xbox 360 und Playstation 2 erscheinen. Weitere Systeme, PS3, Wii NDS und PSP folgen später. Zurzeit wird in Hochdruck an dem Titel gearbeitet und schon bald neues Bildmaterial veröffentlicht werden, was ihr natürlich bei AreaGames finden werdet. Bis dahin noch einmal der sehenswerte Trailer:
quote:Alone in the dark will appear for the PC,xbox 360 and PS2 in Q4. Additional systems, Wii NDS and PS3 will follow later on.
Till then we will be working very hard on the title and you will see now screens coming out very soon, which you can naturally find at areagames. Until then watch this view worthy trailer again.
Hoe verkracht ik m'n Wii deel 1.quote:
Het is een gewone DVD speler aangezien je met een MOD chip gebrande DVD's kan gebruiken om spelletjes vanaf te spelen. Daarnaast als ze er nou gewoon een appart channel of een disc channel addon van maken die via het shopping channel voor 10 euro (noem maar wat) te downloaden is berijken ze volegsn mij veel meer mensen dan door een DVD enabled Wii appart uit te brengen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Het is voor zover ik weet een normale DVD speler. Zelfs de Cube had een normale dvd drive. Voor zover ik weet werden Cube games van buiten naar binnen gelezen(not 100% sure). Maar als je een Cube ombouwt kun je gewoon mini DVDr's gebruiken. Bij het vervangen van de Shell zelfs reguliere 12CM DVDr's. Daarvoor hoef je de drive niet eens te vervangen, de drive voldoet gewoon aan de standaard normen plus de techniek voor het lezen van Cube/Wii games.
Ja dat is mijn punt. Het is voor mijn gevoel vreemd om een DVD enabled Wii uit te brengen en de early adopters links te laten liggen, terwijl het in mijn ogen makelijk moet zijn om dergelijk functionaliteit via een software update toe te voegen. Maar eens kijken wat Nintendo doet in de toekomst.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het is een gewone DVD speler aangezien je met een MOD chip gebrande DVD's kan gebruiken om spelletjes vanaf te spelen. Daarnaast als ze er nou gewoon een appart channel of een disc channel addon van maken die via het shopping channel voor 10 euro (noem maar wat) te downloaden is berijken ze volegsn mij veel meer mensen dan door een DVD enabled Wii appart uit te brengen.
Idd. Of desnoods een DVD enabled Wii en een software update (want je gaat mij niet vertellen dat er hardware matigs iets moet veranderen aan de ding om DVD's te kunnen kijken) voor de early adapters. Misschien eens kijken of we nintendo wakker kunnen schudden ergens mee ...quote:Op donderdag 26 april 2007 13:02 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ja dat is mijn punt. Het is voor mijn gevoel vreemd om een DVD enabled Wii uit te brengen en de early adopters links te laten liggen, terwijl het in mijn ogen makelijk moet zijn om dergelijk functionaliteit via een software update toe te voegen. Maar eens kijken wat Nintendo doet in de toekomst.
14 mil wii's.. Dat haalt de wii de 360 in 1.5 jaar inquote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef depax het volgende:
http://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2007/070426e.pdf
nintendo fiscal year report.
Leuke info: DS op 40 miljoen+
forecast voor fiscal year 2008 is 14 mil wii's sold in het fiscal year.
Ik pleit voor een anthrax brief.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd. Of desnoods een DVD enabled Wii en een software update (want je gaat mij niet vertellen dat er hardware matigs iets moet veranderen aan de ding om DVD's te kunnen kijken) voor de early adapters. Misschien eens kijken of we nintendo wakker kunnen schudden ergens mee ...
Ik zat eerder te denken wat forums op te stokenquote:
Gzquote:
maja ninteno stelt hun forecasts meestal 2 keer per jaar bijquote:Op donderdag 26 april 2007 13:06 schreef BMH het volgende:
[..]
14 mil wii's.. Dat haalt de wii de 360 in 1.5 jaar in![]()
Ja denk niet dat het heel veel uit zal halen. Ben niet zo van de petities en handtekeningen acties. Krijg er altijd een beetje een kansloos gevoel bij.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken wat forums op te stoken. Een standaard brief te maken en iedereen zon brief naar nintendo te laten sturen
.
[..]
Gz.
Idd. Het idee achter die brieven was meer dat de community goed ruk op nintendo doetquote:Op donderdag 26 april 2007 14:59 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ja denk niet dat het heel veel uit zal halen. Ben niet zo van de petities en handtekeningen acties. Krijg er altijd een beetje een kansloos gevoel bij.Kan zijn dat ik er naast zit natuurlijk. Maar laten we er vanuit gaan dat Nintendo wel met een software update komt.
Ja nou eerlijk gezegd ben ik modchip af, al een aantal jaar. Maar vaak krijg je wel veel extra functionaliteit, kijk naar de xbox. Of het zo'n vaart zal lopen met de Wii is maar de vraag, maar het zou wel aantrekkelijk zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd. Het idee achter die brieven was meer dat de community goed ruk op nintendo doet. Maar goed, we hopen het en anders worden het voor heel veel mensen modchips
.
Ja idd hoe er zelf ook niet echt van maar als nintendo ons zo gaat naaien dan kunnen ze me rug op. 10 of 20 euro betalen voor die update zit ik niet mee, 250 euro welquote:Op donderdag 26 april 2007 15:13 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ja nou eerlijk gezegd ben ik modchip af, al een aantal jaar. Maar vaak krijg je wel veel extra functionaliteit, kijk naar de xbox. Of het zo'n vaart zal lopen met de Wii is maar de vraag, maar het zou wel aantrekkelijk zijn.
20 euro neigt al naar de hoge kant. Het is maar een stukje software natuurlijk. Een nieuwe Wii aanschaffen is idd helemaal geen optie. Maarja we zullen zien.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja idd hoe er zelf ook niet echt van maar als nintendo ons zo gaat naaien dan kunnen ze me rug op. 10 of 20 euro betalen voor die update zit ik niet mee, 250 euro wel.
volgens mij waren ze bezig om cyberlink te strikken voor de wii dvd versie (of te wel powerdvd)quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef MaHawK het volgende:
[..]
20 euro neigt al naar de hoge kant. Het is maar een stukje software natuurlijk. Een nieuwe Wii aanschaffen is idd helemaal geen optie. Maarja we zullen zien.
Gefeliciteerd.quote:
Ik heb voorlopig toch geen geld voor veel spellenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Nu mag je maanden lang wachten totdat er wat goede spellen uitkomen.![]()
Mario Strikers Charged komt al binnen een maand uitquote:Op donderdag 26 april 2007 16:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Nu mag je een maanden lang wachten totdat er wat goede spellen uitkomen.![]()
Zelfs top devs geloven in de overtaking van de Wii.quote:Gas Powered Games working on Wii
April 26th, 2007
A portion of a Games Industry interview with Gas Powered Games founder Chris Taylor…
GI: So have you already started work on your next project?
Chris Taylor: We have; many new projects.
GI: How many?
Chris Taylor: Inside the company I believe we have a total of four, and one extra that we’re working on - so that makes five. They’re across platforms, we have everything from 360 to Wii to PC, we have all kinds of stuff going on.
en dit ook:
[quote]GI: Going back to what you said about how the Wii has overtaken 360…
Chris Taylor: In mind share, not in market share. The projection is that it will overtake in the market share some time in the next 18 to 24 months.
Kort antwoord: Jaquote:Op donderdag 26 april 2007 19:11 schreef realbase het volgende:
Korte vraag,
Kan je met een Gamecube controller ook de VC games zoals mario ed. spelen ? Dan hoef ik geen classic controller te kopen en alleen een GC controller
Thnx
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:34 schreef Ruzbeh het volgende:
De Sony fans trippen de laatste tijd helemaal fout. PS3 is zo goed als geflopt, de vader van de Playstaton Don Ken (Kutaragi) is afgetreden en de viral marketers van Sony zijn ten einde raad en spammen hun viral marketing onschzin waar ze maar kunnen: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/76038/1/50#3504302
Viral marketing programma 'Cyberia18.exe' draait overigens de laatste tijd ook overuren.
Ja 20 a 30 euro max.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:20 schreef depax het volgende:
[..]
volgens mij waren ze bezig om cyberlink te strikken voor de wii dvd versie (of te wel powerdvd)
Daar wil ik wel 20 euro voor betalen
Zolang het he geld maar waard isquote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef MaHawK het volgende:
[..]
20 euro neigt al naar de hoge kant. Het is maar een stukje software natuurlijk. Een nieuwe Wii aanschaffen is idd helemaal geen optie. Maarja we zullen zien.
Twee bijna million sellers ( red steel kan het heel snel worden nu de produktie ter wereld flink omhoog is en dus meer mensen voor die game zullen gaan )quote:Ubisoft sales rise thanks to various titles
April 26th, 2007
Ubisoft has raked in $925 million for their total annual sales. 4th quarter had some really strong titles, such as TMNT which managed to move 1.1 million units across 8 platforms. Rayman managed to sell 830,000 units, and Red Steel 950,000 units. Keep in mind that those numbers are for the entire fiscal year. The Petz lineup also moved a ton, selling over 3.5 million units for the year.
( jowood heeft dus duidelijk de boot gemist en wil niet met ports komen anders deden ze dat nu wel. Das natuurlijk weer mooi. Een port doe je geen 2 jaar over.quote:JoWood working on Wii
April 26th, 2007
Game developer JoWood has announced that they will be bringing projects to the Wii. The earliest we can expect to see some of their work is in late 2008…either third or fourth quarter. JoWood is probably most well known for the Painkiller series. There was no mention of what projects they have in mind for the Wii.
quote:Atari focus on handhelds, Wii
April 26th, 2007
A portion of a Gamasutra interview with Atari vice president of development Robert Stevenson…
GS: Atari’s problems have seemed to be somewhat similar to the problems Majesco had, in terms of going for things that were a bit too high-reaching, and Majesco’s had a lot of success in subsequently scaling themselves down and focusing on smaller projects on handhelds and the Wii. Is that something that Atari is looking at moving forward?
RS: I definitely think that’s an active pursuit for us. When you start saying that you’d like to invest 30 million dollars on a certain titles and it’s got to hit a home run for it to be successful in terms of sales, and start making those sorts of bets on brands that weren’t built 10 years ago – you start asking for a lot of risk.
Certainly I would say there’s a focus on handhelds, there’s a focus on the Wii, there’s definitely a lot of that going on. If someone asks is Atari building 10 PS3 SKUs? No, we’re not. We’re not making those kinds of bets.
All the platforms are in play, we’re actively developing on everything, but the focus is much more on attainable, controllable product. You see a little bit of that here with 1C – these products are manageable, and something that’s palatable to the North American market.
quote:Nintendo talks about Wii ramp up
We posted a Nintendo press release earlier today that mentioned 14 million Wii units for the next year. A Nintendo spokesperson has gone into a bit more detail about that number.
“For the first three months of this year we have been producing one million hardware units per month. We are increasing the manufacturing capacity and forecast to ship 14 million in this fiscal year to our distributors and retail customers globally. We have put solid production plans in place to ensure a steady flow of product through 2007. We are constantly replenishing Wii supplies however with such high demand, stock is still flying off shelves so consumers should continue to be in touch with their local retailers to confirm when new stock is arriving.”
The spokesperson also made the point to say that even with ramped up production, they may not be able to keep up with demand.
Daar weet ik niks van... Bron?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:20 schreef depax het volgende:
[..]
volgens mij waren ze bezig om cyberlink te strikken voor de wii dvd versie (of te wel powerdvd)
Daar wil ik wel 20 euro voor betalen
Er staat alleen dat het mogelijk is dat ze ondanks de productie verhoging niet aan de vraag kunnen voldoen. Dat betekent niet dat het sowieso niet aan de vraag zal voldoen. En er staat zeer zeker niks over de vraag of er genoeg Wii's zullen zijn in 2009.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:18 schreef depax het volgende:
oh en wat slechter nieuws ziet er naar uit dat het echt gaat gebeuren van die analyst.
tot 2009 geen build up stock.
[..]
ik bedoel ze geven zelf al aan dat ze de demand waarschijnlijk niet aan kunnen. Dan kan je zelf de conclussie trekken dan fiscal year 2008/2009 pas echt genoeg zal worden geleverd.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Er staat alleen dat het mogelijk is dat ze ondanks de productie verhoging niet aan de vraag kunnen voldoen. Dat betekent niet dat het sowieso niet aan de vraag zal voldoen. En er staat zeer zeker niks over de vraag of er genoeg Wii's zullen zijn in 2009.Misschien een cursusje begrijpend lezen?
Doe dan je hele bericht in het Engels...quote:
en merovingnian mijn nederlands verleer ik steeds meer dus dan gooi ik engelse woorden er tussen.quote:Nintendo acquires Monolith Soft
Bandai Namco has sold most of it’s stock in developer Monolith Soft to Nintendo. Bandai Namco will still retain a bit of stock, but Nintendo now holds around 80%. Monolith Soft has already been working with Nintendo on Disaster: Day of Crisis. You can see a list of Monolith Soft’s work below (taken from Wiki).
* Xenosaga Episode I: Der Wille zur Macht (2002, PlayStation 2)
* Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean (2003, GameCube)
* Xenosaga: Episode I: Reloaded (2003, PlayStation 2)
* Xenosaga Freaks (2004, PlayStation 2)
* Xenosaga Episode II: Jenseits von Gut und Böse (2004, PlayStation 2)
* Xenosaga: Pied Piper (2004, Mobile)
* Namco x Capcom (2005, PlayStation 2)
* Baten Kaitos Origins (2006, GameCube)
* Xenosaga: Episode I & II (2006 Nintendo DS)
* Xenosaga Episode III: Also sprach Zarathustra (2006, PlayStation 2)
Nintendo die dominant is en ontwikkelaars koopt!quote:
Concept is wel leuk, maar ze zijn veelste laat met al die beelden gekomen. Nu heb ik het idee dat het spel is afgeraffeld, en dan hoef ik het spel al niet meer. Zoiezo: Filmgamesquote:Op donderdag 26 april 2007 18:56 schreef DaggerNL het volgende:
ingame spiderman 3 beelden.
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=1424
Lijkt me leuk om met je wiimote door de stad te swingen en badguys te beuken.![]()
Er zijn inderdaad weinig filmgames die goed zijn... Net als gamefilms overigensquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Concept is wel leuk, maar ze zijn veelste laat met al die beelden gekomen. Nu heb ik het idee dat het spel is afgeraffeld, en dan hoef ik het spel al niet meer. Zoiezo: Filmgames![]()
![]()
Weten mensen nou nog niet dat Image Shack hier niet werktquote:
of gebruik een echte browserquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weten mensen nou nog niet dat Image Shack hier niet werktDat is al minstens 2 jaar zo
Gebruik tinypic.com
Ik heb stiekem het gevoel dat de Resident Evil 4 port heel slecht zal zijn op de één of andere manier maar de RE:UC wel goed wordt.quote:
mwoah, als bij RE4 de besturing maar goed geïmplementeerd wordt kan er denk ik weinig mis gaan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb stiekem het gevoel dat de Resident Evil 4 port heel slecht zal zijn op de één of andere manier maar de RE:UC wel goed wordt.
quote:April 27 (Bloomberg) -- Nintendo Co., the world's biggest maker of handheld game players, said it's developing 45 software titles for the Wii console, a device that helped drive profit sevenfold in the past quarter.
The company is also developing 79 games for the two-year-old DS portable player, President Satoru Iwata said at news conference in Tokyo today. The next batch of games will be introduced to the market at the end of "summer,'' he said.
Nintendo yesterday posted a net income of 42.4 billion yen ($354 million) in the three months ended March 31, as sales almost tripled. The Wii console, equipped with a motion-sensor controller that can be swung like a bat or tennis racquet, is forecast to sell 14 million units this fiscal year, more than three times the number sold in the five months it was introduced, the Kyoto-based company said yesterday.
Ok.. Noem eens wat games de de CC ondersteunen. Je zegt Fire Emblem. Welke games nog meer?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind het stom dat ze gewoon de classic controller toestaan met de Wii versie. Dan kon je het toch net zo goed bij de Gamecube versie laten? Te veel devs maken gebruik van de CC, IMO. Onder andere ook Intelligent Systems met Fire Emblem.
Alleen uit alle developers die ze konden kiezen... Nemen ze deze...quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:56 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nintendo die dominant is en ontwikkelaars koopt!De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Serieus... Er zijn gewoon meer PS2's verkocht dan PS3'squote:Op vrijdag 27 april 2007 13:01 schreef Ruzbeh het volgende:
verkoopcijfers
Het is een begin.. Vandaag Monolith Soft morgen Konami. En dan kondigen ze meteen een aantal MGS games voor de Wii aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen uit alle developers die ze konden kiezen... Nemen ze deze...
Resident Evil 4 Wii ed., Super Smash Brothers Brawl, en volgens mij nog wat obscure Japan-only spellen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Ok.. Noem eens wat games de de CC ondersteunen. Je zegt Fire Emblem. Welke games nog meer?
Dat is volgens mij niet zo vreemd, de PS1 verkocht meer dan de PS2 in de beginfase van de PS2. Alleen was er toen weinig concurrentie...quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Serieus... Er zijn gewoon meer PS2's verkocht dan PS3's![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef depax het volgende:
Door dat duits ect moeten wij ook maanden/jaren wachten.
En dat is te veel?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Resident Evil 4 Wii ed., Super Smash Brothers Brawl, en volgens mij nog wat obscure Japan-only spellen.
Er is wel gezegd dat we onze cube controller nog niet moesten weggooien. Dus.. Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Ondersteunt Super Smash Bros Brawl eigenlijk ook de GameCube controller?
Het lijkt er wel bijna op dat ze ons erom smeken om onze Wii om te laten bouwen zodat er kopietjes in kunnenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef depax het volgende:
en we worden flink genaaid in europa:
[afbeelding]
Ik vind gewoon dat games voor nederland en uk en zweden en zo die geen dubbed hoeven als port van de us versie uit moeten komen. Ik hoef geen nederlands ( wat er vaak niet bij zit ) gewoon engels is genoeg.
Door dat duits ect moeten wij ook maanden/jaren wachten.
Dat zou geweldig zijn, scheelt me de aanschaf van een classic controller.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Er is wel gezegd dat we onze cube controller nog niet moesten weggooien. Dus.. Ja, waarschijnlijk wel.
omg ik dacht dus echt dat dit bij een mental institute wasquote:
Ze zien er wel best 'bijzonder' uit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:19 schreef zaikert het volgende:
[..]
omg ik dacht dus echt dat dit bij een mental institute was![]()
waarom?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:04 schreef BMH het volgende:
Ik trek mij nu terug uit dit topic.
Ach je weet ten minste dat hij ook echt gamedquote:
Omdat ik voor de zoveelste keer de show aan het stelen ben.quote:
Da's echt keigoed nieuwsquote:April 27 (Bloomberg) -- Nintendo Co., the world's biggest maker of handheld game players, said it's developing 45 software titles for the Wii console, a device that helped drive profit sevenfold in the past quarter.
The company is also developing 79 games for the two-year-old DS portable player, President Satoru Iwata said at news conference in Tokyo today. The next batch of games will be introduced to the market at the end of "summer,'' he said.
Nintendo yesterday posted a net income of 42.4 billion yen ($354 million) in the three months ended March 31, as sales almost tripled. The Wii console, equipped with a motion-sensor controller that can be swung like a bat or tennis racquet, is forecast to sell 14 million units this fiscal year, more than three times the number sold in the five months it was introduced, the Kyoto-based company said yesterday.
quote:Nintendo belooft meer Wii's
AMSTERDAM - Het tekort aan Wii's is abnormaal, vindt Nintendo-topman Satoru Iwata. Hij beloofde vrijdag de productie van de spelcomputer op te schroeven, zo meldt Associated Press.
De gameconsole is al vijf maanden op de markt, maar nog altijd kampen winkels met grote bevoorradingsproblemen. Volgens Iwata heeft Nintendo de vraag naar de spelcomputer onderschat.
Nintendo wil in het huidige boekjaar, dat in maart 2008 afloopt, in totaal veertien miljoen exemplaren van de spelcomputer verkopen. De teller zou inmiddels op 5,8 miljoen staan.
Start een website met een petitie! De boefjes die ze zijn, hoe durven ze zomaar titels met TBA data weg te laten en ze bij andere regio's wel te tonen! Failliet moeten ze, failliet zeg ik je!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:18 schreef depax het volgende:
ik vind dat wij europeanen en mensen uit andere pal regios eens wat moeten doen tegen dit.
Kan toch niet dat ze maar 2 games in europa gaan uitgeven kom op zeg.
Hoe verlies je klanten.
Mod je console en download de NTSC iso's. Of koop een NTSC Wii erbij. (is beter want sommige NTSC games mollen je PAL console!) Of zeur niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:18 schreef depax het volgende:
ik vind dat wij europeanen en mensen uit andere pal regios eens wat moeten doen tegen dit.
Kan toch niet dat ze maar 2 games in europa gaan uitgeven kom op zeg.
Hoe verlies je klanten.
euhm volgens mij heb je nog niet gehoord dat veel winkels super paper mario en trauma center pas op de lijst staan voor februari 2008.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Start een website met een petitie! De boefjes die ze zijn, hoe durven ze zomaar titels met TBA data weg te laten en ze bij andere regio's wel te tonen! Failliet moeten ze, failliet zeg ik je!
die is al gemod vanwege de us games, maar ik wil toch best veel games kopen als ze ooit op pal uitkomen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:37 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Mod je console en download de NTSC iso's. Of koop een NTSC Wii erbij. (is beter want sommige NTSC games mollen je PAL console!) Of zeur niet.
Droogklootquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Start een website met een petitie! De boefjes die ze zijn, hoe durven ze zomaar titels met TBA data weg te laten en ze bij andere regio's wel te tonen! Failliet moeten ze, failliet zeg ik je!
Fijn he zo'n chipje? Maar games die ik op NTSC heb hoef ik echt niet op PAL te hebben, doe neit aan dubbelop kopen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:47 schreef depax het volgende:
[..]
die is al gemod vanwege de us games, maar ik wil toch best veel games kopen als ze ooit op pal uitkomen.
Je kan wel zeggen haal een ntsc wii maar wie zegt dat die ook op het europese netwerk werken.
chips roelen reet ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:19 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Fijn he zo'n chipje? Maar games die ik op NTSC heb hoef ik echt niet op PAL te hebben, doe neit aan dubbelop kopen.
Later, ooit, beloftes. Heb ik nu niet zoveel aan. Ga ik liever sparen voor het 360 unslaught deze zomer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Droogkloot![]()
Lekker afwachten, over een jaar zijn er zat genoeg leuke spellen, nu kun je alvast lekker veel gaan sparen enzo
Ja boehoehoe. Wat winkels zeggen heb ik weinig mee te maken, die zeggen altijd zoveel bullshit. Kijk eens naar de lijst voor Japan en de VS, hoeveel titels daar op TBA staan. Bij ons hebben ze die alleen weggelaten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:45 schreef depax het volgende:
[..]
euhm volgens mij heb je nog niet gehoord dat veel winkels super paper mario en trauma center pas op de lijst staan voor februari 2008.
Ga maar eens navragen bij een winkel die redelijk ver voor uit de datums krijgt. Dan merk je het van zelf.
En ja dan wordt ik kwaad en heb ik ook elke reden toe. Ze wilde goede sales maar laten europa gewoon vallen.
En jij bent de hele tijd bezig dat er geen goede games zijn. Ik amuseer me kostelijk met de games die er nu zijn. Ik vind gewoon dat het eerlijk moet zijn in alle regios.
Dat jij zo lekker kleinerend moet reageren kan ik niets aan doen. Zegt meer over jouw dan over mij.
Laat ik zeggen dat ik hoop dat je gelijk hebt. Maar japan krijgt voor de zomer brawl of galaxy zie ik hier nog niet gebeuren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja boehoehoe. Wat winkels zeggen heb ik weinig mee te maken, die zeggen altijd zoveel bullshit. Kijk eens naar de lijst voor Japan en de VS, hoeveel titels daar op TBA staan. Bij ons hebben ze die alleen weggelaten.
He, het is niet alsof ik geen leuke spellen wil, m'n Wii staat de laatste paar weken/maanden ook al uit zonder aangeraakt te hebben, maar je kan het ook overdrijven.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:15 schreef Oksel het volgende:
Coke is ook niet legaal, en heeft zelf zijn eigen reeks in UVT.
euhm pardon?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en omdat het niet legaal is hebben we het er niet meer over hier.
Voor een portquote:
Toch is het eigenlijk wel goed nieuws, het is een wake up call voor de programmeurs die de Wii naast zich hebben laten liggen. Capcom bijvoorbeeld zou kunnen denken 'als zij al zoveel verkopen met hun crappe spellen, hoe zal t dan gaan met onze vette shit?'.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:17 schreef BMH het volgende:
Ik vind het een drama om te zien dat Ubisoft's schijtgames zo sterk verkopen. Petz 3.5 miljoen stuks?!?! Red Steel 1 miljoen!!!! Weer een argument voor het niet bestaan van een god.
red steel is leuk als je het een tijdje speelt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:41 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Toch is het eigenlijk wel goed nieuws, het is een wake up call voor de programmeurs die de Wii naast zich hebben laten liggen. Capcom bijvoorbeeld zou kunnen denken 'als zij al zoveel verkopen met hun crappe spellen, hoe zal t dan gaan met onze vette shit?'.
Een rooskleurige toekomst zal de Wii hebben.
Ik heb de gok niet genomen toen ik mn Wii had, ik ben erg gevoelig voor reviews van bepaalde sites. Moet wel zeggen dat ik vaak baalde van het feit dat het niet op zn minst 8.0 kwaliteit had want dan had ik m wel gehaald.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:43 schreef depax het volgende:
[..]
red steel is leuk als je het een tijdje speelt.
Ik vind hem vreselijk. Wel mooi dat er veel wit wordt gebruikt. Maar toch.quote:
XD, @ de launch hadden ze veel meer spellen moeten hebben, beter kwaliteit want ubisoft faalt ook hard met zijn spellen anyways hf deze zomerquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:51 schreef zaikert het volgende:
shit zeg, strax moeten we nog naar buiten deze zomer
Bronquote:VC-downloadteller al over de drie miljoen
Nieuws | 28 april 2007 - Volgens Saturo Iwata, de president van Nintendo, zijn er inmiddels al 3,3 miljoen Virtua Console-games gekocht. Daarmee is de Virtua Console een mooi succes voor Iwata en zijn vrienden, want als je bedenkt dat het goedkoopste spel (een NES-game) vijf euro kost, dan kun je narekenen dat ze bij Nintendo, en alle bedrijven die de games beschikbaar stellen, in elk geval zestien miljoen euro qua inkomsten hebben vergaard.
Helaas liet Iwata niet weten welke games nou het meest populair zijn, terwijl we dat wel graag willen weten.
Bronquote:Kojima's Played Super Smash Bros. Brawl
Time to get a lil' jealous; Hideo Kojima, the man behind the Metal Gear Solid series, had the chance to play Super Smash Bros. Brawl at series visionary Masahiro Sakurai's studio. According to Kojima Productions Report host Ryan Payton, Kojima felt the game was "very complete" and Nintendo "could put it out now, and it would sell millions of copies."Kojima, playing as Snake, was apparently unable to attack Sakurai, who fought as Mario, because of nostalgic feelings. Aww, Kojima's a softy.
Nou, Ruzbeh, ik ben het vaak me je eens, maar dit is wel een donders mooie boxart! ik zou hem wel graag als een poster willen hebben.!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind hem vreselijk. Wel mooi dat er veel wit wordt gebruikt. Maar toch.
Als Nintendo een game uit zou brengen waarin je de grootste drol moet leggen maar met die dikke loodgieter, gele konijn/varken hybrid en homo elfquote:
quote:it would sell millions of copies.
quote:Op zondag 29 april 2007 02:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als Nintendo een game uit zou brengen waarin je de grootste drol moet leggen maar met die dikke loodgieter, gele konijn/varken hybrid en homo elf
[..]
quote:Op zondag 29 april 2007 01:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Gozer het ziet er niet uit, de letters 'Wii edition' zijn ongelofelijk lelijk. Sowieso vat ik niet waarom het nou 'Wii edition' moet heeten en waarom ze dat erbij zetten. Die poppetje zit overigens teveel op de voorgrond. Vraag maar eensch aan Chanty of dit een mooie boxart is want die heeft zoals ik ook verstand van een beetje grafische dingen.
"Wii edition" benadrukt de verschillen met de Gamecube versie. Het geeft de indruk dat het niet enkel een port is. Dat het "poppetje" teveel op de voorgrond zit is uiteraard je mening.quote:Op zondag 29 april 2007 01:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Gozer het ziet er niet uit, de letters 'Wii edition' zijn ongelofelijk lelijk. Sowieso vat ik niet waarom het nou 'Wii edition' moet heeten en waarom ze dat erbij zetten. Die poppetje zit overigens teveel op de voorgrond. Vraag maar eensch aan Chanty of dit een mooie boxart is want die heeft zoals ik ook verstand van een beetje grafische dingen.
LOL, een boxart is juist bedoeld als eyecatcher voor in de winkel. En deze boxart is een eye catcher, de een vind hem geweldig de ander vind hem lelijk. Kortom de maker is geslaagd in zijn missiequote:Op zondag 29 april 2007 01:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik herinner dat ze ooit kritiek uitte op een zeer kleine detail van de Zelda boxart, waar ik het mee eensch was. Dat bleek uiteindelijk niet de officiële boxart te zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 12:46 schreef Slein83 het volgende:
Overigens beetje vreemd dat je bevestiging gaat vragen bij chanty![]()
Gast, het is verdomme eens. "Eensch" is net zo ongelooflijk irritant als "is" en "es".quote:Op zondag 29 april 2007 13:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik herinner dat ze ooit kritiek uitte op een zeer kleine detail van de Zelda boxart, waar ik het mee eensch was. Dat bleek uiteindelijk niet de officiële boxart te zijn.
De Cube versie ziet er al verschrikkelijk mooi uit! Als je enkel om de graphics dit spel wilt kopen zit je echt verkeerdquote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef MaHawK het volgende:
Wordt RE4 Wii edition nou ook graphisch flink geupdate? Want dan ga ik hem misschien wel halen, 30 euro toch? Heb de Cube versie ook, maar als het echt een hele verbetering is.
Huillie. Ga je pikachu knuffel knuffelen.quote:
Hier in het oosten was het helemaal niet zo druk, ik had hem in december binnen een week ofzo..quote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef GoodGawd het volgende:
Waneer komt er weer een grote lading aan Wii's naar Nederland? Het is nog steeds fukken uitverkocht
CoD is niks over bekend, maar ga er maar vanuit aangezien de online games vanaf volgende maand komen.quote:Op zondag 29 april 2007 22:20 schreef WjeroneW het volgende:
Is het al bekend of CoD 4: Modern Warfare online gaat op de wii?
En wanneer gaat de wii eigenlijk online?
Heb je wat tegen Pikachu.quote:Op zondag 29 april 2007 14:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Huillie. Ga je pikachu knuffel knuffelen.
Niet fokken met pikachuquote:Op zondag 29 april 2007 14:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Huillie. Ga je pikachu knuffel knuffelen.
Daarom heb ik ook een Wii. Voor de next gen graphics.quote:Op zondag 29 april 2007 14:50 schreef BMH het volgende:
[..]
De Cube versie ziet er al verschrikkelijk mooi uit! Als je enkel om de graphics dit spel wilt kopen zit je echt verkeerd
simpele port met 480pquote:Op zondag 29 april 2007 23:56 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een Wii. Voor de next gen graphics.![]()
Waar het om gaat is; Wordt de game geupdate? Grafisch naar waartoe de Wii instaat is? Of wordt het een simpele port met slechts andere controls?
Een port met alle extra's uit de PS2 versie. Dus meer wapens en een extra verhaallijn.quote:
een tv kanaal ??quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:33 schreef Khadgar het volgende:
In ander nieuws: Een hacker die zichzelf RHCP noemt van de groep OpenWii schijnt de complete Wii firmware uitgelezen te hebben. Deze weegt in op 518mb, is een Europese (PAL) 2.0E firmware.
Er zijn nog geen verdere details bekend, maar gezien de historie van deze persoon en wat de groep tot nu toe heeft uitgebracht lijkt het 'genuine' te zijn.
Ik gok dat er binnenkort een heleboel bijzondere dingen gaan gebeuren met de Wii. Of het helemaal netjes is? Geen idee, maar waarschijnlijk wordt de Wii de Xbox van de nex-gen consoles (qua mogelijkheden). Een dvd channel, een homebrew channel, whatever.
Als je hier alleen komt om dit soort posts te maken kun je denk ik beter wegblijven.quote:Op zondag 29 april 2007 02:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als Nintendo een game uit zou brengen waarin je de grootste drol moet leggen maar met die dikke loodgieter, gele konijn/varken hybrid en homo elf
[..]
Ik wist nie eens dat die 25 mei uitkwam in NL..ik ga hem zekers kopen!quote:Op zondag 29 april 2007 23:29 schreef gamefreek het volgende:
Filmpje over online functies Mario Strikers Charged
Nog minder dan 4 weken, heb er zin in![]()
Mario strikers toernooitjesquote:Op maandag 30 april 2007 15:20 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik wist nie eens dat die 25 mei uitkwam in NL..ik ga hem zekers kopen!
quote:Op maandag 30 april 2007 11:26 schreef DarkManta het volgende:
Topman Satoru Iwata van Nintendo heeft de vraag naar de Wii`s onderschat en wil zo vlug mogelijk meer Wii`s beschikbaar stellen. De fabrieken draaien nu overuren en Satoru Iwata hoopt dit jaat 16 milj Wii`s te kunnen verkopen. Het aantal staat nu op 5,8 Mill.
Deze week zou er weer een kleine lading komen, dus je kunt er snel bij zijn.
waarschijnlijk bedoelt hij ook het einde van het fiscale jaar en niet het normale jaar..quote:Op maandag 30 april 2007 12:26 schreef depax het volgende:
das wel een rare uitspraak want volgens hun jaar rapportage willen ze er 16 voor het einde van fiscaal jaar.
Dat komt vanuit een pers conferentie enig tijd geleden van Nintendo, alleen de bericht die je net quotte klopt niet 100% (lost in translation).quote:
dan iets beter:quote:- Sea Monsters (Nat Geo) - DS/PS2/Wii
Oct 19, 2007
- Balls of Fury - DS/Wii
Oct 26, 2007
- An Arctic Tale - DS/Wii
Oct 26, 2007
- M&M’s Kart Racing - DS/Wii
Nov 30, 2007
- Showtime Boxing - Wii/DS
Dec 7, 2007
en nu het beste:quote:NBA Live confirmed for Wii
April 30th, 2007
An official confirmation of NBA Live 08 on Wii came from EA this morning. An event was held that announced Washington Wizards player Gilbert Arenas would be gracing this year’s cover. EA also made mention that this would be the first time that NBA Live would be heading to the PS3 and Wii. EA Canada is working on the title right now. It should be interesting to see how EA uses the Wiimote/Nunchuck for a basketball game. Thanks to Mex12 for the heads up.
quote:Ready 2 Rumble Wii confirmed
April 30th, 2007
While all we have to go on is a poorly translated press release, from what I can see this is a confirmation of Ready 2 Rumble on the Wii. This comes from 10tacle Studios official German website…
Ready 2 Rumble “for Nintendo Wii is the first product of a co-operation put on on a long-term basis
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:06 schreef depax het volgende:
NBA Live confirmed for Wii
April 30th, 2007
An official confirmation of NBA Live 08 on Wii came from EA this morning. An event was held that announced Washington Wizards player Gilbert Arenas would be gracing this year’s cover. EA also made mention that this would be the first time that NBA Live would be heading to the PS3 and Wii. EA Canada is working on the title right now. It should be interesting to see how EA uses the Wiimote/Nunchuck for a basketball game. Thanks to Mex12 for the heads up.
Van mijn leverancierquote:
hoeveel van deze zien de europese landen voor het eind van jaarquote:* Donkey Kong Taru Jet Race (DK Jet or DK Bongo Blast, US) - June 28, 2007
* Wii Health Pack — 2007
* Disaster: Day of Crisis - 2007
* Mario Party 8 - 2007
* Project H.A.M.M.E.R. - 2007
* Wii Music - 2007
* Super Mario Galaxy - 2007
* Super Smash Bros. Brawl - 2007
* Battalion Wars II - 2007
* Forever Blue - 2007
* Mario Strikers Charged - 2007
* Metroid Prime 3: Corruption - 2007
* Mario and Sonic at the Olympics - 2007
Leuk voor je, zou leuker zijn voor het topic als je gewoon inhoudelijk wat post ipv semi stoer te doen dat je een isotje hebt gedownload van je fantastische bronnen.quote:
ik heb geen wiiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:09 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Leuk voor je, zou leuker zijn voor het topic als je gewoon inhoudelijk wat post ipv semi stoer te doen dat je een isotje hebt gedownload van je fantastische bronnen.
ja hoor.quote:Op maandag 30 april 2007 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hoi GdR, volgens mij was ik toch wel duidelijk.
Maar niet op fok.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja hoor.
maar ik doe niets fout want het is legaal in nederland.
Heb jij het al aan iedereen gevraagdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef YourMaster het volgende:
Nee, niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |