Daarom heb ik ook een Wii. Voor de next gen graphics.quote:Op zondag 29 april 2007 14:50 schreef BMH het volgende:
[..]
De Cube versie ziet er al verschrikkelijk mooi uit! Als je enkel om de graphics dit spel wilt kopen zit je echt verkeerd
simpele port met 480pquote:Op zondag 29 april 2007 23:56 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een Wii. Voor de next gen graphics.![]()
Waar het om gaat is; Wordt de game geupdate? Grafisch naar waartoe de Wii instaat is? Of wordt het een simpele port met slechts andere controls?
Een port met alle extra's uit de PS2 versie. Dus meer wapens en een extra verhaallijn.quote:
een tv kanaal ??quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:33 schreef Khadgar het volgende:
In ander nieuws: Een hacker die zichzelf RHCP noemt van de groep OpenWii schijnt de complete Wii firmware uitgelezen te hebben. Deze weegt in op 518mb, is een Europese (PAL) 2.0E firmware.
Er zijn nog geen verdere details bekend, maar gezien de historie van deze persoon en wat de groep tot nu toe heeft uitgebracht lijkt het 'genuine' te zijn.
Ik gok dat er binnenkort een heleboel bijzondere dingen gaan gebeuren met de Wii. Of het helemaal netjes is? Geen idee, maar waarschijnlijk wordt de Wii de Xbox van de nex-gen consoles (qua mogelijkheden). Een dvd channel, een homebrew channel, whatever.
Als je hier alleen komt om dit soort posts te maken kun je denk ik beter wegblijven.quote:Op zondag 29 april 2007 02:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als Nintendo een game uit zou brengen waarin je de grootste drol moet leggen maar met die dikke loodgieter, gele konijn/varken hybrid en homo elf
[..]
Ik wist nie eens dat die 25 mei uitkwam in NL..ik ga hem zekers kopen!quote:Op zondag 29 april 2007 23:29 schreef gamefreek het volgende:
Filmpje over online functies Mario Strikers Charged
Nog minder dan 4 weken, heb er zin in![]()
Mario strikers toernooitjesquote:Op maandag 30 april 2007 15:20 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik wist nie eens dat die 25 mei uitkwam in NL..ik ga hem zekers kopen!
quote:Op maandag 30 april 2007 11:26 schreef DarkManta het volgende:
Topman Satoru Iwata van Nintendo heeft de vraag naar de Wii`s onderschat en wil zo vlug mogelijk meer Wii`s beschikbaar stellen. De fabrieken draaien nu overuren en Satoru Iwata hoopt dit jaat 16 milj Wii`s te kunnen verkopen. Het aantal staat nu op 5,8 Mill.
Deze week zou er weer een kleine lading komen, dus je kunt er snel bij zijn.
waarschijnlijk bedoelt hij ook het einde van het fiscale jaar en niet het normale jaar..quote:Op maandag 30 april 2007 12:26 schreef depax het volgende:
das wel een rare uitspraak want volgens hun jaar rapportage willen ze er 16 voor het einde van fiscaal jaar.
Dat komt vanuit een pers conferentie enig tijd geleden van Nintendo, alleen de bericht die je net quotte klopt niet 100% (lost in translation).quote:
dan iets beter:quote:- Sea Monsters (Nat Geo) - DS/PS2/Wii
Oct 19, 2007
- Balls of Fury - DS/Wii
Oct 26, 2007
- An Arctic Tale - DS/Wii
Oct 26, 2007
- M&M’s Kart Racing - DS/Wii
Nov 30, 2007
- Showtime Boxing - Wii/DS
Dec 7, 2007
en nu het beste:quote:NBA Live confirmed for Wii
April 30th, 2007
An official confirmation of NBA Live 08 on Wii came from EA this morning. An event was held that announced Washington Wizards player Gilbert Arenas would be gracing this year’s cover. EA also made mention that this would be the first time that NBA Live would be heading to the PS3 and Wii. EA Canada is working on the title right now. It should be interesting to see how EA uses the Wiimote/Nunchuck for a basketball game. Thanks to Mex12 for the heads up.
quote:Ready 2 Rumble Wii confirmed
April 30th, 2007
While all we have to go on is a poorly translated press release, from what I can see this is a confirmation of Ready 2 Rumble on the Wii. This comes from 10tacle Studios official German website…
Ready 2 Rumble “for Nintendo Wii is the first product of a co-operation put on on a long-term basis
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:06 schreef depax het volgende:
NBA Live confirmed for Wii
April 30th, 2007
An official confirmation of NBA Live 08 on Wii came from EA this morning. An event was held that announced Washington Wizards player Gilbert Arenas would be gracing this year’s cover. EA also made mention that this would be the first time that NBA Live would be heading to the PS3 and Wii. EA Canada is working on the title right now. It should be interesting to see how EA uses the Wiimote/Nunchuck for a basketball game. Thanks to Mex12 for the heads up.
Van mijn leverancierquote:
hoeveel van deze zien de europese landen voor het eind van jaarquote:* Donkey Kong Taru Jet Race (DK Jet or DK Bongo Blast, US) - June 28, 2007
* Wii Health Pack — 2007
* Disaster: Day of Crisis - 2007
* Mario Party 8 - 2007
* Project H.A.M.M.E.R. - 2007
* Wii Music - 2007
* Super Mario Galaxy - 2007
* Super Smash Bros. Brawl - 2007
* Battalion Wars II - 2007
* Forever Blue - 2007
* Mario Strikers Charged - 2007
* Metroid Prime 3: Corruption - 2007
* Mario and Sonic at the Olympics - 2007
Leuk voor je, zou leuker zijn voor het topic als je gewoon inhoudelijk wat post ipv semi stoer te doen dat je een isotje hebt gedownload van je fantastische bronnen.quote:
ik heb geen wiiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:09 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Leuk voor je, zou leuker zijn voor het topic als je gewoon inhoudelijk wat post ipv semi stoer te doen dat je een isotje hebt gedownload van je fantastische bronnen.
ja hoor.quote:Op maandag 30 april 2007 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hoi GdR, volgens mij was ik toch wel duidelijk.
Maar niet op fok.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja hoor.
maar ik doe niets fout want het is legaal in nederland.
Heb jij het al aan iedereen gevraagdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef YourMaster het volgende:
Nee, niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |