erm, er zit toch wel een DVD-drive in de Wii?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:48 schreef GoodGawd het volgende:
Een Wii kan je dus nimmer met software updaten tot een -DVD- Enabled Wii.
Software + Wii --> Blue ray Waaaa
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:48 schreef GoodGawd het volgende:
Een Wii kan je dus nimmer met software updaten tot een -DVD- Enabled Wii.
Software + Wii --> Blue ray Waaaa
De keren dat ik ernaar heb gekeken in Eindhoven in de FRS en de Bijenkorf lagen ze er gewoon voor het oprapen...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
Trouwens, die Wii points kaarten zijn nog altijd niet even makkelijk te verkrijgen in veel winkels (tenminste als je NIET in een wat grotere plaats/stad woont)
Nope. Wiimote + Nunchuk.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:30 schreef WjeroneW het volgende:
Is mario strike charged met classic controller bespeelbaar?
hoezo iedereen heeft toch een mote+chuck, en waarom zouden ze een nieuw wii spel met een 'oude' controller laten spelenquote:
Dan zou je inderdaad gewoon net zo goed de GC versie kunnen spelen.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
hoezo iedereen heeft toch een mote+chuck, en waarom zouden ze een nieuw wii spel met een 'oude' controller laten spelen
Classic controller ligt verassend lekker in de handquote:Op woensdag 25 april 2007 17:23 schreef soco_cola het volgende:
hoe bevalt eigenlijk de classic controller? heb hem zelf niet, maar vind hem er niet echt ergonomisch uitzien!!
Het is geen standaard DVD-drive, maar het is wel ongeveer hetzelfde. De discs hebben evenveel capaciteit als een standaard DVD.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
erm, er zit toch wel een DVD-drive in de Wii?
1 of 2 indrukken, 1 van de 2.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef Young_David het volgende:
Net met Wii Baseball gooide mijn huisgenoot onderhands ... we weten niet hij dat voor elkaar heeft gekregen ... dus ... hoe doe je dat?
Dat is zo fake als ik weet niet watquote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef depax het volgende:
dit is trouwens interresting.
http://www.wiichat.com/ni(...)k-2-online-pics.html
Daarom kun je ze ook gewoon met je creditcard kopenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
Trouwens, die Wii points kaarten zijn nog altijd niet even makkelijk te verkrijgen in veel winkels (tenminste als je NIET in een wat grotere plaats/stad woont)
Ik bedoel dat kut op het gebied van geldquote:Op woensdag 25 april 2007 17:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
hoezo iedereen heeft toch een mote+chuck, en waarom zouden ze een nieuw wii spel met een 'oude' controller laten spelen
Niet voor je Wii in ieder gevalquote:Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef realbase het volgende:
hey is dit niet wat ?
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20070426.p.HDMI-kabel
Jij weet blijkbaar hoe mijn situatie hier is?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Alsof een early adoptor nog niet al een dvd-speler thuis heeft... Het is gewoon een leuke maar zinloze toevoeging. Als ze nou HD-dvd functionaliteit toevoegen was het een ander verhaal geweest.
Trouwens, early adoptors naaien zichzelf door e.a.'s te zijn. Alleen al door hoge prijzen te betalen...
Het is voor zover ik weet een normale DVD speler. Zelfs de Cube had een normale dvd drive. Voor zover ik weet werden Cube games van buiten naar binnen gelezen(not 100% sure). Maar als je een Cube ombouwt kun je gewoon mini DVDr's gebruiken. Bij het vervangen van de Shell zelfs reguliere 12CM DVDr's. Daarvoor hoef je de drive niet eens te vervangen, de drive voldoet gewoon aan de standaard normen plus de techniek voor het lezen van Cube/Wii games.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is geen standaard DVD-drive, maar het is wel ongeveer hetzelfde. De discs hebben evenveel capaciteit als een standaard DVD.
joh en wat denk je als je een mailtje krijg.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:43 schreef Ruzbeh het volgende:
so man das eg een gaaf gepimpte wii dat wil ik ook wel ik vindtt hem namelijk geweun egt gewoon keimooi man met dat die blauw neon ensjow die heb me neef en twee broers ook onder hun auto das egt vet koel yo
mijn vertaling: voor gonintendoquote:Alone in the Dark wird im vierten Quartal 2007 für PC, Xbox 360 und Playstation 2 erscheinen. Weitere Systeme, PS3, Wii NDS und PSP folgen später. Zurzeit wird in Hochdruck an dem Titel gearbeitet und schon bald neues Bildmaterial veröffentlicht werden, was ihr natürlich bei AreaGames finden werdet. Bis dahin noch einmal der sehenswerte Trailer:
quote:Alone in the dark will appear for the PC,xbox 360 and PS2 in Q4. Additional systems, Wii NDS and PS3 will follow later on.
Till then we will be working very hard on the title and you will see now screens coming out very soon, which you can naturally find at areagames. Until then watch this view worthy trailer again.
Hoe verkracht ik m'n Wii deel 1.quote:
Het is een gewone DVD speler aangezien je met een MOD chip gebrande DVD's kan gebruiken om spelletjes vanaf te spelen. Daarnaast als ze er nou gewoon een appart channel of een disc channel addon van maken die via het shopping channel voor 10 euro (noem maar wat) te downloaden is berijken ze volegsn mij veel meer mensen dan door een DVD enabled Wii appart uit te brengen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Het is voor zover ik weet een normale DVD speler. Zelfs de Cube had een normale dvd drive. Voor zover ik weet werden Cube games van buiten naar binnen gelezen(not 100% sure). Maar als je een Cube ombouwt kun je gewoon mini DVDr's gebruiken. Bij het vervangen van de Shell zelfs reguliere 12CM DVDr's. Daarvoor hoef je de drive niet eens te vervangen, de drive voldoet gewoon aan de standaard normen plus de techniek voor het lezen van Cube/Wii games.
Ja dat is mijn punt. Het is voor mijn gevoel vreemd om een DVD enabled Wii uit te brengen en de early adopters links te laten liggen, terwijl het in mijn ogen makelijk moet zijn om dergelijk functionaliteit via een software update toe te voegen. Maar eens kijken wat Nintendo doet in de toekomst.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het is een gewone DVD speler aangezien je met een MOD chip gebrande DVD's kan gebruiken om spelletjes vanaf te spelen. Daarnaast als ze er nou gewoon een appart channel of een disc channel addon van maken die via het shopping channel voor 10 euro (noem maar wat) te downloaden is berijken ze volegsn mij veel meer mensen dan door een DVD enabled Wii appart uit te brengen.
Idd. Of desnoods een DVD enabled Wii en een software update (want je gaat mij niet vertellen dat er hardware matigs iets moet veranderen aan de ding om DVD's te kunnen kijken) voor de early adapters. Misschien eens kijken of we nintendo wakker kunnen schudden ergens mee ...quote:Op donderdag 26 april 2007 13:02 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ja dat is mijn punt. Het is voor mijn gevoel vreemd om een DVD enabled Wii uit te brengen en de early adopters links te laten liggen, terwijl het in mijn ogen makelijk moet zijn om dergelijk functionaliteit via een software update toe te voegen. Maar eens kijken wat Nintendo doet in de toekomst.
14 mil wii's.. Dat haalt de wii de 360 in 1.5 jaar inquote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef depax het volgende:
http://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2007/070426e.pdf
nintendo fiscal year report.
Leuke info: DS op 40 miljoen+
forecast voor fiscal year 2008 is 14 mil wii's sold in het fiscal year.
Ik pleit voor een anthrax brief.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd. Of desnoods een DVD enabled Wii en een software update (want je gaat mij niet vertellen dat er hardware matigs iets moet veranderen aan de ding om DVD's te kunnen kijken) voor de early adapters. Misschien eens kijken of we nintendo wakker kunnen schudden ergens mee ...
Ik zat eerder te denken wat forums op te stokenquote:
Gzquote:
maja ninteno stelt hun forecasts meestal 2 keer per jaar bijquote:Op donderdag 26 april 2007 13:06 schreef BMH het volgende:
[..]
14 mil wii's.. Dat haalt de wii de 360 in 1.5 jaar in![]()
Ja denk niet dat het heel veel uit zal halen. Ben niet zo van de petities en handtekeningen acties. Krijg er altijd een beetje een kansloos gevoel bij.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken wat forums op te stoken. Een standaard brief te maken en iedereen zon brief naar nintendo te laten sturen
.
[..]
Gz.
Idd. Het idee achter die brieven was meer dat de community goed ruk op nintendo doetquote:Op donderdag 26 april 2007 14:59 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ja denk niet dat het heel veel uit zal halen. Ben niet zo van de petities en handtekeningen acties. Krijg er altijd een beetje een kansloos gevoel bij.Kan zijn dat ik er naast zit natuurlijk. Maar laten we er vanuit gaan dat Nintendo wel met een software update komt.
Ja nou eerlijk gezegd ben ik modchip af, al een aantal jaar. Maar vaak krijg je wel veel extra functionaliteit, kijk naar de xbox. Of het zo'n vaart zal lopen met de Wii is maar de vraag, maar het zou wel aantrekkelijk zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd. Het idee achter die brieven was meer dat de community goed ruk op nintendo doet. Maar goed, we hopen het en anders worden het voor heel veel mensen modchips
.
Ja idd hoe er zelf ook niet echt van maar als nintendo ons zo gaat naaien dan kunnen ze me rug op. 10 of 20 euro betalen voor die update zit ik niet mee, 250 euro welquote:Op donderdag 26 april 2007 15:13 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ja nou eerlijk gezegd ben ik modchip af, al een aantal jaar. Maar vaak krijg je wel veel extra functionaliteit, kijk naar de xbox. Of het zo'n vaart zal lopen met de Wii is maar de vraag, maar het zou wel aantrekkelijk zijn.
20 euro neigt al naar de hoge kant. Het is maar een stukje software natuurlijk. Een nieuwe Wii aanschaffen is idd helemaal geen optie. Maarja we zullen zien.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja idd hoe er zelf ook niet echt van maar als nintendo ons zo gaat naaien dan kunnen ze me rug op. 10 of 20 euro betalen voor die update zit ik niet mee, 250 euro wel.
volgens mij waren ze bezig om cyberlink te strikken voor de wii dvd versie (of te wel powerdvd)quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef MaHawK het volgende:
[..]
20 euro neigt al naar de hoge kant. Het is maar een stukje software natuurlijk. Een nieuwe Wii aanschaffen is idd helemaal geen optie. Maarja we zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |