quote:Op zondag 15 april 2007 21:27 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi. Ik heb net op de Wii gespeeld en op zich is het best een leuk ding.
Om precies te zijn heb ik Zelda gespeeld.
Wel even wennen uiteraard, maar leuk. Ja, leuk.
Koop er dan 1.quote:
Reviews geven meestal wel een goed beeld van de kwaliteit van een game.quote:Op zondag 1R april 2007 21:49 schreef depax het volgende:
er zijn zoveel leuke "ports" uit dan alleen wii sports en dbz als mensen gewoon eens verder dan hun neus keken en niet alleen reviews bekijken.
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:
ga jij over je ps3 dromen. Deze info hadden we ook niks aan.quote:Op zondag 15 april 2007 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
En zo is het maar net, de Wii heeft alleen maar kut games op dit moment.
Het is wachten op Mario Galaxy![]()
Goedzo. Je kunt je cube controller er ook voor gebruiken trouwens, maar dan spelen sommige spellen zwaar kut.quote:Op zondag 15 april 2007 21:16 schreef Steve-O het volgende:
Classic controller aangeschaft voor mijn VC games
quote:B + Directional pad up: Refresh current page
B + Directional pad down: Favorites/Bookmarks
B + Directional pad left: Search current page
B + Directional pad right: Enter new URL (similar to address bar in your common browser)
B + (-) key : Go Back a page (similar to back button on your browser)
B + (+) Key: Go forward one page (similar to Forward button on your browser)
Nintendo goes hardcore with SM Galaxyquote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef GoodGawd het volgende:
Oh ja wanneer komt SM Galaxy?
Ik heb nooit een Cube gehad dus ik moest wel zo'n ding hebben . Wel kut trouwens dat mijn component + VC games gewoon niet werkt hoop snel op een update die dit verhelptquote:Op zondag 15 april 2007 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Goedzo. Je kunt je cube controller er ook voor gebruiken trouwens, maar dan spelen sommige spellen zwaar kut.
Ik hoop nog steeds op Mario games anders.quote:
Ik nie hoor ik amuseer me nog elke dag met de wii en mijn ouders ook.quote:
Raar, dat deed ie bij me wel. Heb je de originele kabel?quote:Op zondag 15 april 2007 23:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Cube gehad dus ik moest wel zo'n ding hebben . Wel kut trouwens dat mijn component + VC games gewoon niet werkt hoop snel op een update die dit verhelpt.
30 april is delayed was eerst 18 april.quote:
Heb je er wel eens aan gedacht dat het aan jou kan liggen? Komop zeg... DBZquote:Op zondag 15 april 2007 21:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Nee, maar er zijn, op dbz en wii sports na, niet echt veel goede games.
Heb je de game wel eens gespeeld? Het is een goede game.quote:Op maandag 16 april 2007 10:46 schreef Pronk het volgende:
[..]
Heb je er wel eens aan gedacht dat het aan jou kan liggen? Komop zeg... DBZ![]()
![]()
Je kunt em nog steeds spelen op met je wii. Je moet de disc swap uitvoeren met een PAL GC game.quote:Op maandag 16 april 2007 10:53 schreef BroesWillems het volgende:
iemand nog belang bij een amerikaanse versie van Viewtiful Joe voor de GC?
niet goed opgelet bij een E-bay veiling... toen ik geboden had zag ik pas dat het een NTSC was...
Is kan ik idd wel is proberen, GC-PAL erin, cursor op play, disc wisselen met NTSC en dan op play drukken toch?quote:Op maandag 16 april 2007 11:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt em nog steeds spelen op met je wii. Je moet de disc swap uitvoeren met een PAL GC game.
of freeloader. of werkt die (nog) niet op de wii.quote:Op maandag 16 april 2007 11:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt em nog steeds spelen op met je wii. Je moet de disc swap uitvoeren met een PAL GC game.
Goh? hoe zou dat nou komen?quote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom worden de TT's altijd veranderd als ik een topic open?
Het werk niet, misschien dat Nintendo dit met een update eruit heeft gehaaldt...quote:Op maandag 16 april 2007 11:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet op "beginnen"(of hoe het ook heet) drukken net nadat je op de eject knop hebt gedrukt.. Dan moet je meteen je import erin douwen. Moet echt binnen een seconde.quote:Op maandag 16 april 2007 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het werk niet, misschien dat Nintendo dit met een update eruit heeft gehaaldt...
quote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom worden de TT's altijd veranderd als ik een topic open?
Laat ik het zo zeggen. Je moet er van houden en nog niet de andere gespeeld hebben dan is hij leuk.quote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Mijn man vertelde net dat ie Prince of Persia voor me gekocht heeft.
Die is helaas verplaatst naar 5 meiquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef miss_bleu het volgende:
iemand eledees al geprobeerd?
quote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Mijn man vertelde net dat ie Prince of Persia voor me gekocht heeft.
Dat is met elke game zo.quote:
Hij is vast leuker dan TMNTquote:Op maandag 16 april 2007 13:07 schreef depax het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Je moet er van houden en nog niet de andere gespeeld hebben dan is hij leuk.
Daar lijkt het wel op, want deze methode werkt ook niet...quote:Op maandag 16 april 2007 12:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet op "beginnen"(of hoe het ook heet) drukken net nadat je op de eject knop hebt gedrukt.. Dan moet je meteen je import erin douwen. Moet echt binnen een seconde.
Anders moet je idd de nieuwe freeloader kopen.
Ja, het is niet echt actie ofzo. Wel geinig behendigheidsspelletje. Hij lijkt me in multiplayer wel leuk, dat wordt 1 grote chaos volgens mijquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef miss_bleu het volgende:
iemand eledees al geprobeerd?
ik zit te wachten op bust-a-move en mijn moeder net als cooking mama.quote:Op maandag 16 april 2007 13:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt actie ofzo. Wel geinig behendigheidsspelletje. Hij lijkt me in multiplayer wel leuk, dat wordt 1 grote chaos volgens mij
En wie zit er nou te wachten op Bust-a-move![]()
ja, net als motorstorm, resistance en gears of war.quote:
chipszooiquote:Op maandag 16 april 2007 13:07 schreef depax het volgende:
[..]
Die is helaas verplaatst naar 5 meidelayed dus
Ik ook, wanneer komt ie nou?quote:
Ja, en ik vind het helemaal niks. Maargoed, smaken verschillen.quote:Op maandag 16 april 2007 10:56 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Heb je de game wel eens gespeeld? Het is een goede game.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind hem zo vet. Dat ik speciaal gekleed ging toen ik de game ging kopen (fotoboek voor fotos).
quote:Gitaar & online voor Guitar Hero Wii
De Wii-versie van Guitar Hero III zal dezelfde functies hebben als andere versies: dat betekent een eigen gitaar, én een online-mode.
Guitar Hero is dé game voor gamers die lekker muzikaal bezig zijn. Eind dit jaar verschijnt het derde deel, het eerste deel voor de Wii, en in een interview met IGN maakte Kai Huang, mede-oprichter van de ontwikkelaar van Guitar Hero, bekend dat de Wii-versie zijn eigen gitaar krijgt. Er wordt nog gedacht over hoe je de Wiimote gebruiken kunt, maar zoals het er nu naar uitziet speel je de grootste gitaarhits zo realistisch mogelijk - met een gitaar, dus.
Ook bevestigde Huang dat de game online speelbaar is. Volgens IGN zou het gaan om de mogelijkheid om tegen elkaar te spelen en om nieuwe muziek te downloaden, zoals nu al mogelijk is bij Guitar Hero 2 op de 360.
screens: zal wel pc zijn:quote:Amsterdam, The Netherlands) April 16, 2007 – Publisher Playlogic Entertainment, Inc. (OTCBB: PLGC) announces the acquisition of the survival horror game “Obscure II” from French development studio Hydravision. The sequel of the innovative Obscure© will be released in Q3 of this year on PC and PS2. The release for Wii is set for Q4.
niet met 8 personen tegelijk en daarnaast ook nog eens beter gfx/effecten voor zo een spel.quote:Op maandag 16 april 2007 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
bust-a-move lijkt me het geld niet waard. dat kun je zelfs gratis spelen op veel flashsites via de wiibrowser.
lijkt me wel hequote:
En de Wii zal toch wel de PS2 port krijgen, dus komt het niet eens in de buurt van de PC graphicsquote:Op maandag 16 april 2007 23:59 schreef depax het volgende:
[..]
lijkt me wel he
maar of het wii is weet ik niet. Ik denk wel dat de wii dit zou moeten aankunnen, maar ben bang dat pc is.
Die screen is echt niet spetterend mooi hoor, de Wii kan dat makkelijk aan.quote:Op maandag 16 april 2007 23:59 schreef depax het volgende:
[..]
lijkt me wel he
maar of het wii is weet ik niet. Ik denk wel dat de wii dit zou moeten aankunnen, maar ben bang dat pc is.
Precies! Volgens mij een exacte replica van RE1's hondjes scenequote:
RE1 heeft pre-rendered achtergronden. De achtergronden worden dus niet door de console zelf gerendered. Hierdoor heeft de cube veel kracht over voor bijvoorbeeld de personages en lichteffecten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:04 schreef Tware het volgende:
Resident evil voor de Gamecube ziet er al 2x mooier uit, en dat terwijl de Wii 3-4x sneller is dan de cube. De Wii kan dat echt makkelijk aan
Kutkind, nu heb ik helemaal zin in dat spelquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, Paper Mario is briljant. Echt briljant. Dat flippen tussen 2d en 3d is geniaal uitgevoerd, ook al wordt het na een paar levels soms wel een beetje cheesy om weer achter vijandjes langs te lopen. Maar al met al is het wel onwijs vermakelijk Zit een heleboel humor in, wacht maar tot je bij de eerste echte 'baas' komt: Fracktail (komt van Fractal, een computer/wiskundig fenomeen). Heerlijke nerd-humor met een twist.
En er zit zo afschuwelijk veel in verstopt, dat je alleen om alles te vinden al uren extra bezig kan zijn. Wii-Mote wordt heel goed gebruikt (voornamelijk classic mode, maar ook als pointer om info te krijgen over dingen of geheimen te vinden), geluid is goed, muziek is een briljante remix van oude bekende liedjes, het is heerlijk.
Wow een nederlands bedrijf dat wat voor een Nintendo console maakt.. Bel de krant.quote:Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef depax het volgende:
playlogic gaat ook mee doen.
[..]
screens: zal wel pc zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
er zijn volgens mij al enkele GBA/DS spellen door Nederlandse bedrijven gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wow een nederlands bedrijf dat wat voor een Nintendo console maakt.. Bel de krant.
Daarom zeg ik ook Console game.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
er zijn volgens mij al enkele GBA/DS spellen door Nederlandse bedrijven gemaakt.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook Console game.
quote:Jet Black Games Launches Video Game Development Studio, focus on Wii and DS
Vancouver, BC (PRWeb) April 17, 2007 — Former Electronic Arts Canada, industry veterans announced today the formation of Jet Black Games, a video game development company that will focus on developing original and licensed intellectual properties for the Nintendo DS and Wii. With careers that have spanned two generations of consoles, the founders have been credited with numerous blockbusters and platinum selling titles.
“With the launch of our new studio we’ve brought together all the key elements to develop top games: proven experience and talent, the desire to push the creative envelope, commitment to making games we ourselves want to play, and all the resources and support systems needed to perform,” states Roger Freddi, Co-founder and CEO of Jet Black.
Jet Black has strategically aligned itself with Flashman Studios Inc., a business management firm specializing in interactive entertainment endeavours. This alliance presents immediate opportunities for Jet Black to leverage Flashman’s roster of well-known intellectual properties, and situates the studio at the forefront of Nintendo’s revolution in gaming.
“Both the Nintendo DS and Wii’s WiFi capabilities provide an advanced medium for Jet Black to bring already popular franchises to an even broader worldwide audience.” Freddi adds, “These recognised licensed properties serve to ensure that Jet Black is a name to affiliate with Nintendo games, and nicely complement the original IP on which we’re working.”
“We are confident in the capabilities of Jet Black’s exceptional team, and know our strong global alliances and years of game experience will help grow their business”, Brad Young, CEO of Flashman said. “Our proven success in cultivating the right match of intellectual property, publisher, and developer will allow Jet Black to do what they do best — build great games, create inspirational ideas, and develop great technology.”
Jet Black Games www.jetblackgames.com
Jet Black Games is an independent video game developer, founded by industry veterans with a passion for delivering great gameplay and a strong desire to push the creative envelope. Operating in Vancouver, BC, the hotbed of gaming, Jet Black is home to some of the industry’s leading artists and programmers. Their list of credits comprise some of the premier titles of the industry, including the best-selling Need For Speed (5 titles), FIFA (5 titles) and James Bond (3 titles) series.
The studio’s Jet Black Engine(C) technology provides a complete, highly modular and extensible framework that delivers compelling 3D gameplay. The team is dedicated to delivering top quality games with cutting edge content, with a focus on developing original and licensed intellectual properties for the Nintendo DS and Wii.
Klinkt allemaal heel interessant. Ik vind hun site ook opvallend, er staat een Ninja op dus misschien dat hun eerste project daar wat mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef depax het volgende:
[verhaal]
Nou ik ben eerder benieuwd naar hun james bond exclusivequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel interessant. Ik vind hun site ook opvallend, er staat een Ninja op dus misschien dat hun eerste project daar wat mee te maken heeft?
?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef Apekoek het volgende:
speelt far cry een beetje lekker? of is ie geen fuck aan?
dat is toch gewoon een compilatie met oude metal slugs? kortom, geen vernieuwende game play of iets, gewoon same-o same-o.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef linebear het volgende:
Iemand al Metal slug gespeeld ?!
die versie heb ik niet gedaan, maar spm is iig behoorlijk makkelijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:43 schreef De_Brandweer het volgende:
Is paper mario een beetje lastig? Of net zo simpel als new super mario bros voor de ds?
Ik heb hem. Als je een simpel schietspel zoekt dan is het de moeite waard. de omgeving en wapens zijn leuk en een leuk aantal voertuigen. Alleen de AI van de tegestander is redelijk simpel. Maar nogmaals als je lekker wil schieten dan is het wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef Apekoek het volgende:
speelt far cry een beetje lekker? of is ie geen fuck aan?
Tis vrij eenvoudig, speelt lekker weg. Misschien te makkelijk inderdaad maar dan kun je dacht ik de moeilijkheidsgraad van de vijandjes omhoog laten schroeven en ALLE secrets vinden (want ik heb ze never nooit allemaal gevonden). Eerste wereld is iig simpel genoeg dat ik hem kan uitspelen (ik heb nog nooit een hele world uitgespeeld in Super Mario Brosquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:43 schreef De_Brandweer het volgende:
Is paper mario een beetje lastig? Of net zo simpel als new super mario bros voor de ds?
heb gelezen dat de game vol met frame drops zit, is dat waar? gewoon traag dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:59 schreef donderopman het volgende:
[..]
Ik heb hem. Als je een simpel schietspel zoekt dan is het de moeite waard. de omgeving en wapens zijn leuk en een leuk aantal voertuigen. Alleen de AI van de tegestander is redelijk simpel. Maar nogmaals als je lekker wil schieten dan is het wel de moeite waard.
quote:18th April, 2007- This year Wii is taking on a sinister twist as not one but two nail biting survival horror games from the highly popular Resident Evil® series launch on the system. The first, Resident Evil® 4 Wii Edition is a re-mastered version of the award winning game with all-new motion sensitive controls to add to the excitement. Later in the year this will be joined by the all-new Resident Evil®: The Umbrella Chronicles, a Wii gun shooting game spanning the rest of the series. Resident Evil® 4 Wii Edition and Resident Evil®; The Umbrella Chronicles are developed by Capcom and will be distributed in Europe by Nintendo.
Originally launched on the Nintendo GameCube in 2005, Resident Evil 4® rapidly became one of the most highly acclaimed action titles of its generation winning the title of ‘Game of the Year’ at numerous award ceremonies. In the game, characters take on the role of special agent Leon, sent into Europe to find the president’s missing daughter. What he discovers is far more sinister than just a kidnapping - insane cannibals, mutated creatures and a sinister virus all lie in wait for our hero as he undertakes his mission.
Resident Evil® 4 Wii Edition features the original exciting story and gameplay of the first game but with the new and intuitive Wii controls, you can’t help but feel that you are actually part of the action. Players navigate the plush and sinister locations with the Nunchuk, while aiming and firing their weapon or using their knife with the Wii Remote. On top of the game’s main mode, players can also take on the role of the mysterious Ada Wong with her story interacting with that of Leon throughout. Resident Evil® 4 Wii Edition will launch for Wii across Europe on 29th June 2007.
Following hot on the heels of this all-time great is a new addition to the series. Resident Evil®: The Umbrella Chronicles is a brand new title for Wii that allows players to gain a greater insight than ever before into the back story behind the outbreak. This action/shooter hybrid takes players to locations from Resident Evil 0, 1, 2 and 3 as well as new never-before-seen locations, such as Umbrella’s stronghold.
Resident Evil®: The Umbrella Chronicles allows players to uncover a whole new realm of evil. The game features first-person light-gun style combat with interactive and exciting pathways and locations, a huge arsenal of weapons and all new blood curdling enemies which will have you jumping at every turn. Resident Evil®: The Umbrella Chronicles spreads its way across Europe on Wii in 2007.
Best makkelijk ja.. toch wel vermaakquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:43 schreef De_Brandweer het volgende:
Nee, en er is nog geen datum voor europaquote:Op woensdag 18 april 2007 11:47 schreef -Jean- het volgende:
Is paper mario al uit? dat spel wil ik wel hebben
Juni? Dan mag er wel een wonder gebeuren.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, en er is nog geen datum voor europaVerwacht maar Juni ofzo
Ja, boeiend. Dit zeg je hier omdat... ?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef Oksel het volgende:
Gaap.
Ik ben Gears of War aan het spelen, 's avonds. Geluid op 1000. Leuk. De Wii is even saai.
Omdat het spelaanbod kut is op dit moment.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, boeiend. Dit zeg je hier omdat... ?
Wow dat is echt heel erg goed gemaakt.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef MacGreagor het volgende:
http://games.blog.nl/wii/2007/04/18/master-chief-vs.-samus
Halo vs. Metroid hmmm moeilijke keuze.
maar het filmpje is wel heeeel vet.![]()
ik overdrijf graag maar dit filmpje vond ik ook overdreven goed.
Wanneer komt die uit? Wel een dikke matrixripoff, zelfs de muziek. Wel erg mooie graphics voor de Wii.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef MacGreagor het volgende:
ja maar nintendo exclusive onlyquote:Op woensdag 18 april 2007 15:09 schreef kipknots het volgende:
Wie had dit ooit kunnen bedenken?
[afbeelding]
Edit: Ok, ik wist niet eens dat er al crash games op de gamecube waren verschenen...
Crash is al een tijd in handen van Universal niet meer van Naughty Dog. Tenminste volgens mij was het Universal. Naja, games zijn er iig niet beter op geworden misschien dat dit weer wat wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:09 schreef kipknots het volgende:
Wie had dit ooit kunnen bedenken?
[afbeelding]
Edit: Ok, ik wist niet eens dat er al crash games op de gamecube waren verschenen...
zie je nu wel klopte de oorspronlijke TT van dit topic tochquote:Op woensdag 18 april 2007 13:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
Omdat het spelaanbod kut is op dit moment.
En daar moeten we blij mee zijn omdat? De crash games zijn na de wisseling van ontwikkelaar gewoon kut geworden.quote:
lolquote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef Oksel het volgende:
Gaap.
Ik ben Gears of War aan het spelen, 's avonds. Geluid op 1000. Leuk. De Wii is even saai.
Broeliebroeliequote:Op woensdag 18 april 2007 16:50 schreef depax het volgende:
ik vind de reviews hier allemaal veel te laag uitvallen hier
zelfs ps2 games krijgen betere reviews soms. Heatseeker en moh zijn gewoon erg leuk om te doen.
Control problemen heb ik daarnaast ook niet ( je kan niet reloaden met een soort geweer daar moet je wachten dat je magazijn leeg is) daarnaast is moh op het einde erg moeilijk en dat is leuk. Ik zit echt in het spel en het is geen miskoop ondanks dat het weer een wo2 game is.
vond toch wel een 7 waard.
Maar als ik er wat van zeg bij de reviews dan vliegen al die ps3 fanboys over me heen dus laat ik dat in het vervolg maar. Tis hier zo iezo ps3 wereld tussen alle mods en admins.
Het zal wel aan je sig liggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
lol
En als ik het zeg ben ik van mn geloof gevallen
nee ik wordt niet goed van die reviews gemaakt door mensen die duidelijk alleen naar graphics kijken of dat hoog in het vaandel hebben.quote:
Chip/NTSC Wiiquote:
Ik verkoop mijn Zelda niet..quote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
lol
En als ik het zeg ben ik van mn geloof gevallen
quote:
Gast, we weten nu wel dat je een huillie bent. Je hebt je "punt" al 15 topics geleden gemaakt, je hoeft het niet elke keer te zeggen hoor... Ga ergens anders uithuilen met je gekleurde bril op.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef depax het volgende:
[..]
nee ik wordt niet goed van die reviews gemaakt door mensen die duidelijk alleen naar graphics kijken of dat hoog in het vaandel hebben.
Gastquote:Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef SPiDeY. het volgende:
Ze hadden het echt gemaakt als Batallion online gespeeld zou kunnen worden. Maarja, ben wel benieuwd naar Strikers, misschien maakt dat nog een hoop goed.
gekleurde bril ?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gast, we weten nu wel dat je een huillie bent. Je hebt je "punt" al 15 topics geleden gemaakt, je hoeft het niet elke keer te zeggen hoor... Ga ergens anders uithuilen met je gekleurde bril op.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef MacGreagor het volgende:
quote:Eidos Interactive, one of the world’s leading publishers and developers of entertainment software, has teamed up with leading digital content provider, Majesco Entertainment to distribute a number of new Majesco titles to European and Australia territories.
Alsof iemand die games gaat kopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef depax het volgende:
voor de mensen die zich afvragen waarom bust-a-move en cooking mama delayed zijn naar begin mei:
dit is waarom eidos gaat het doen en eigelijk ubisoft aangezien ubisoft eidos verspreid door europa heen check maar eens:
http://www.ubisoft.dk/NORDIC_PORTAL/releaseplan/releaseplan.asp
ubisoft denmark is na frankrijk het grootste distro centrum van ubisoft.
[..]
Bust-A-Move wil ik anders graag halen, is gewoon een vette game zowel alleen als met vriendjesquote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Alsof iemand die games gaat kopen.![]()
![]()
![]()
Andere kopen dan weer Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Alsof iemand die games gaat kopen.![]()
![]()
![]()
ooh jij hebt bust a move gezien dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Depax wel, want ondanks dat die games grafisch kut zijn voegt de Wiimote besturing natuurlijk zoveel toe dat ze fantastisch zijn en dikke 9s zouden moeten scoren
maar dat is zeker weer kiddie.quote:Quick News - Following the revelation of 'Crash of the Titans' earlier, German ratings board USK has just listed Spyro: The Eternal Night for Wii, DS and GBA. Other games recently rated for Europe include: Surf's Up (DS), High School Musical (DS), Escape from Bug Island (Wii) and Transformers (DS).
Jij speelde bust-a-move al doen je 1 was knap van je?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speelde Bust a Move al toen jij nog als spermacel in je vader rondzwomDie ga ik echt niet NOG een keer kopen
euhm volgens mij was dit toch al persoonlijk:quote:Op donderdag 19 april 2007 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker, we worden persoonlijk![]()
quote:Ik speelde Bust a Move al toen jij nog als spermacel in je vader rondzwom
ze brengen niet meer uit op moment. dus helpt wel degelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:17 schreef PastoorPeter het volgende:
1 of 2 games van een developer kopen zal niet veel helpen hoor.
Je bent wel heel erg snel op je pik getrapt het gekke spermacelquote:Op donderdag 19 april 2007 02:39 schreef depax het volgende:
[..]
ze brengen niet meer uit op moment. dus helpt wel degelijk.
Als je nou maar net zoveel tijd stak in je interpunctie en Nederlands als in je kruistocht...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:51 schreef depax het volgende:
[..]
gekleurde bril ?
denk je dat ik kwijl op de gfx nee totaal niet maar ik geef een spel een kans als ik hem koop.
Als een reviewer hem krijgt heb je zoiezo al minder de neiging door te gaan
Het zijn gewoon leuke games voor tussendoor, en toch wel een 7 waard meer ook niet maar zeker niet minder en al helemaal niet minder dan een ps2 game want wat brengt dat nu meer dan de wii versie, dat is juist het tegenovergestelde.
quote:Op donderdag 19 april 2007 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker, we worden persoonlijk![]()
Anders houden we het even gezellig?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:07 schreef depax het volgende:
[..]
euhm volgens mij was dit toch al persoonlijk:
[..]
King_of_cubesquote:Op donderdag 19 april 2007 09:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[..]
Anders houden we het even gezellig?
Ik doelde vooral op Roy en depax maar het helpt wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
King_of_cubes![]()
![]()
Zo gezellig genoeg?
Wtf? Nou da's super dan, kan niet wachtenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speelde Bust a Move al toen jij nog als spermacel in je vader rondzwomDie ga ik echt niet NOG een keer kopen
Ik zou niet weten waarom. Nederlands is een stervende taal.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als je nou maar net zoveel tijd stak in je interpunctie en Nederlands als in je kruistocht...
Deze nomineer ik voor domste quote van de dag.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:21 schreef depax het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Nederlands is een stervende taal.
denk dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Deze nomineer ik voor domste quote van de dag.!
Ik heb geen last gehad van de frame drops en het spel is bij mij nergens traag geweest.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
heb gelezen dat de game vol met frame drops zit, is dat waar? gewoon traag dus.
en is dit spel leuk om met meerdere spelers te doen? gewoon elkaar hersenloos kapot schieten.
Liever de finnen dan... ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:28 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
denk dat dat wel meevalt.
over 20 jaar is nederland toch overgenomen door de finnen.
Ik een paar dagen geleden de eerste 3 strike, dan een 9 spare en de rest strikesquote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef WooZ het volgende:
holy shit ik gooide net 10 strikes achter elkaar![]()
![]()
, toen werd ik zenuwachtig en de 11e worp gingen er maar 9 om
Laatste beurt weer allemaal, eindscore 289
SMOESJES!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik een paar dagen geleden de eerste 3 strike, dan een 9 spare en de rest strikes279 baal er nu van dat die ene spare net geen strike was.
je doet maar het is gewoon zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Deze nomineer ik voor domste quote van de dag.!
wii in pimp my ride uk:quote:“We expect substantial growth of revenues this year, which will vary in upcoming quarters in accordance with our release schedule. Playlogic has an excellent line-up of titles as well as various licensing agreements that expand our portfolio of gaming platforms and will increase availability.” - Willem Smit, CEO of Playlogic
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef SocialDisorder het volgende:
amazing! Ze hebben een Wii in een auto weten te bouwen!?!?! WOW!
ongelooflijk, wie had gedacht dat de jongens van Pimp My Ride behalve een Xbox, een PS2, een cube, een 360 en een PS3 ook een Wii in konden bouwen?
What's next?! Een DS? Een PSP?!?!?!
Ben jij toch een zielig fanboytje. Ik laat het gewoon zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef SocialDisorder het volgende:
amazing! Ze hebben een Wii in een auto weten te bouwen!?!?! WOW!
ongelooflijk, wie had gedacht dat de jongens van Pimp My Ride behalve een Xbox, een PS2, een cube, een 360 en een PS3 ook een Wii in konden bouwen?
What's next?! Een DS? Een PSP?!?!?!
ik mag tegenwoordig geen nieuws meer laten zien want dan ben ik een fanboy?quote:
Kijk, dat ziet er nou goed uit. Alleen vind ik Crash een kut characterquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:05 schreef depax het volgende:
[..]
Ben jij toch een zielig fanboytje. Ik laat het gewoon zien.
in other news:
crash of the titans screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry for not being impressed. wake up and smell the sarcasm my friend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:05 schreef depax het volgende:
[..]
Ben jij toch een zielig fanboytje. Ik laat het gewoon zien.
en dit ziet er gewoon goed uit. al blijf ik crash een zielige poging tot PS-mascotte vinden.quote:in other news:
crash of the titans screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* een isquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Lylat Wars is geweldig.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:30 schreef BMH het volgende:
Wat een kut threadouderwets gezellige thread
als jij het zegt schatquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Nee dat ging gewoon over jou in het algemeen.
Word jij nou niet moe van jezelf?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:28 schreef depax het volgende:
[..]
als jij het zegt schatga jij maar lekker met jedragon ball z spelen dan, als we zo gaan beginnen.
nieuwe dewy footage: ( ook zeker te kinderachtig voor jullie leet gamers)
http://media.wii.ign.com/media/882/882221/vids_1.html
vooral het ineens wisselen van vuur naar ijs bijvoorbeeld ziet er goed uit. De game ziet er in het algemeen goed uit.
Crash was tof hoor!quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, dat ziet er nou goed uit. Alleen vind ik Crash een kut characterOf mag je dat ook niet zeggen?
die gast is een mongool.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef koei het volgende:
[..]
Crash was tof hoor!
Beste platformgames op de PS1 die altijd leuk blijven! Helaas ging het daarna bergafwaarts met Crash
Ik krijg trouwens vanavond een WiiDegene waarvan ik 'm krijg vond dat er geen leuke spellen voor waren. Ik krijg er Wii Sports, Wii Play en Wario Ware bij, dus ik vermaak me wel de komende tijd!
Nee, want dit is een volwaardige platformerquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef mrdjey het volgende:
lijkt wel weer erg op monkeyball en korponia (ofzo)
Zelda ga ik voorlopig nog niet aan beginnen, daar moet ik echt de tijd voor nemen en dat lukt niet in de zomer. Misschien na de eerste pricedrop als ik mn eigen Wii ga halen die ik niet terug hoef te geven. Voorlopig kan ik me prima vermaken met vooral Wii Sports denk ik, misschien dat ik dan eindelijk die tennis-besturing eens goed onder de knie krijgquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die gast is een mongool.
ren naar de winkel scoor zelda en doe de deur een week op slot.
zo zeker! En wat ga je na het weekend ermee doen dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:09 schreef koei het volgende:
[..]
Crash was tof hoor!
Beste platformgames op de PS1 die altijd leuk blijven! Helaas ging het daarna bergafwaarts met Crash
Ik krijg trouwens vanavond een WiiDegene waarvan ik 'm krijg vond dat er geen leuke spellen voor waren. Ik krijg er Wii Sports, Wii Play en Wario Ware bij, dus ik vermaak me wel de komende tijd!
Ik wordt moe van mezelf ja. Krijg je door stress en andere dingen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Word jij nou niet moe van jezelf?
Dat soort opmerkingen hoeft er toch helemaal niet bij? Je verpest het alleen voor jezelf door je zo te positiioneren als een huilie.
Anyway, Dewy's Adventure lijkt me wel een toffe game. Goeie artstyle en leuke gameplay zo te zien
Mortal Kombat lijkt me dan weer niet zo tof
dan leg ik hem op zijn zijkant neer en denk ik dat ik weer een nieuwe console hebquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zo zeker! En wat ga je na het weekend ermee doen dan?
Die moet ik onthouden lolquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef koei het volgende:
[..]
dan leg ik hem op zijn zijkant neer en denk ik dat ik weer een nieuwe console heb
Nope, doet het gewoon bij mij, net gedownloadquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:30 schreef floppie86 het volgende:
meer mensen bij wie winkelkanaal plat ligt? ik wil Starfox64 verdomme
over 2 maand resident evil 4quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:26 schreef Apekoek het volgende:
komt er nog een leuk spel uit of toch maar weer tot september wachten? en nee, ik wacht niet op games a la mario.
Ik had er 52 en de leukste heb ik gehouden dus ik denk dat ik zon beetje de leukste wel gehad hebquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:05 schreef BMH het volgende:
Of koop Gamecube games voor een paar euro. Je kunt mij niet wijsmaken dat je alle goede Cube games al hebt
De Wiki is helaas verpest door mensen die grappig willen zijn. Eigelijk snap ik niet waarom je zo'n lijst neerzet, tenzij het voor jezelf is (om je nummer te onthouden). Als je iemand toevoegt in de adres boek krijg je daar toch geen bericht van. Dus als je iemand toevoegt, zal je die persoon (bijv. op het forum) een gil moeten geven zodat die persoon jou ook toevoegt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:52 schreef Young_David het volgende:
Die friendcodes in de wiki zijn volgens mij niet goed. heel veel friend codes zijn 4 cijfers lang.
Precies, doe het gewoon via PM.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De Wiki is helaas verpest door mensen die grappig willen zijn. Eigelijk snap ik niet waarom je zo'n lijst neerzet, tenzij het voor jezelf is (om je nummer te onthouden). Als je iemand toevoegt in de adres boek krijg je daar toch geen bericht van. Dus als je iemand toevoegt, zal je die persoon (bijv. op het forum) een gil moeten geven zodat die persoon jou ook toevoegt.
Dat is niet best nee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:19 schreef Young_David het volgende:
Lekker is dat, net een rgb kabel gekocht, krijg ik m'n wii niet meer op 16:9
Euuuhh.. Een RGB kabel heeft de mogelijkheid om je tv automatisch naar 16:9 te schakelen als je wii daarop in gesteld staat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:19 schreef Young_David het volgende:
Lekker is dat, net een rgb kabel gekocht, krijg ik m'n wii niet meer op 16:9
Dat heet nostalgie. Die oude spellen spelen op een tv, met de classic controller. Gewoon keitof.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:50 schreef WooZ het volgende:
0, roms zijn gratis te downloaden en te spelen op je pc, waarom zou je voor oude shit gaan betalen
Dat heet met een moeilijk woord 'gemak'. Wie speelt er in vredesnaam NES spellen op de computer? Of op een gemodde Xbox, of wat dan ook. Op de Wii speel je het met de Wii controller (draadloos), lekker op de bank, en om het nog makkelijker te maken heb je een automatische save-state (je kan dus op elk moment je Wii uitzetten en je vooruitgang is automatisch opgeslagen), het spel staat netjes tussen al je kanalen, en om het helemaal af te maken krijg je een handleiding die je op elk moment kan opvragen met de 'home' knop.quote:
Nog 0 en daar hou ik het voorlopig ook bij. Ik wil niet dat het een teringzooi wordt in mijn Wii menu. Ik vind namelijk nog steeds dat ze met 1 channel moeten komen waarin al je VC games geplaatst worden ipv dat elke game appart als channel aangemaakt wordt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel virtual console hebben jullie inmiddels?
Zet je alle VC games op pagina 2. Is je pagina 1 netjes, en dan is de naar rechts knop je channel met al je VC games, zonder laadtijd en netjes geordend. Tenzij je er meer dan 16 wilt natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 10:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nog 0 en daar hou ik het voorlopig ook bij. Ik wil niet dat het een teringzooi wordt in mijn Wii menu. Ik vind namelijk nog steeds dat ze met 1 channel moeten komen waarin al je VC games geplaatst worden ipv dat elke game appart als channel aangemaakt wordt.
Bij mij passen net alle VC games op de 1e pagina, alleen het Disc channel zit er dan nog bij. Op de 2e pagina de dingen die ik minder gebruik, zoals de weather, news, enquete, internet, shop channel etc. Prima zoquote:Op zondag 22 april 2007 10:23 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Zet je alle VC games op pagina 2. Is je pagina 1 netjes, en dan is de naar rechts knop je channel met al je VC games, zonder laadtijd en netjes geordend. Tenzij je er meer dan 16 wilt natuurlijk.
Marktplaats, genoeg te vinden.quote:Op zondag 22 april 2007 12:30 schreef Konijnenjager het volgende:
Weten jullie een goede (online?) winkel waar je nog gamecube games kan halen voor een paar tientjes? Ze zijn er bijna overal uit en ik heb niet echt zin fullprice (60E) te betalen voor games die al 5 jaar uit zijn.
Ik heb de hele Cube overgeslagen, dus aardig wat games die ik wel even zou willen checken, maar bijvoorbeeld Windwaker kan ik al nergens vinden.
(ohja mag ook 2e hands shop zijn, gaat me om de games niet om de boekjes)
ebay, kapaza, marktplaats enzo. daar heb ik ook games vandaan. en lekker keigoedkoop.quote:Op zondag 22 april 2007 12:30 schreef Konijnenjager het volgende:
Weten jullie een goede (online?) winkel waar je nog gamecube games kan halen voor een paar tientjes? Ze zijn er bijna overal uit en ik heb niet echt zin fullprice (60E) te betalen voor games die al 5 jaar uit zijn.
Ik heb de hele Cube overgeslagen, dus aardig wat games die ik wel even zou willen checken, maar bijvoorbeeld Windwaker kan ik al nergens vinden.
(ohja mag ook 2e hands shop zijn, gaat me om de games niet om de boekjes)
quote:Op maandag 23 april 2007 09:44 schreef Lexie het volgende:
Is die Piranha RGB-kabel een beetje te pruimen in vergelijking met de officiele van Nintendo? Ik wil wel weer een RGB-kabel namelijk. Niet zozeer voor het beeld, maar vooral omdat ik dan niet meer de TV handmatig op het Wiikanaal hoef te zetten.
quote:Op maandag 23 april 2007 09:46 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]! Het is best irritant, want hij staat zelfs automatisch op het wii kanaal als de wii op standby staat wanneer je de tv aanzet.
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 23 april 2007 10:46 schreef Frankeinstein het volgende:
is het internetkanaal trouwens ook naar de volledige versie geupgrade met WiiConnect24? Ik had die namelijk niet zelf gedownload.. 't Zou ook nog kunnen dat iemand anders bij mij thuis hem heeft gedownload natuurlijk
dat kan ik je over zo'n circa 4 uur vertellenquote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef Reintji het volgende:
Iemand Heatseaker al gespeeld? Top of flop?
Op multiplayer drukken in het beginscherm?quote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef reneejepeetje het volgende:
weet iemandhoe ik de 2 player mode in Wario Smooth Moves aanzet?
das het grappige, me 2de remote wordt dan niet erkent en gaat steeds uit? terwijl in het wii hoofdscherm hij wel aangaat en blijft connected op 2quote:Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op multiplayer drukken in het beginscherm?
Is je 2e remote wel gesynct met de wii?quote:Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef reneejepeetje het volgende:
[..]
das het grappige, me 2de remote wordt dan niet erkent en gaat steeds uit? terwijl in het wii hoofdscherm hij wel aangaat en blijft connected op 2
ja, bij andere spellen en het wii menu wel jaquote:Op maandag 23 april 2007 17:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is je 2e remote wel gesynct met de wii?
moet je m eerst uitspelen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef reneejepeetje het volgende:
weet iemandhoe ik de 2 player mode in Wario Smooth Moves aanzet?
En?quote:Op maandag 23 april 2007 14:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat kan ik je over zo'n circa 4 uur vertellen
Mwa, de lol is er al snel af.quote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef Dixidito het volgende:
Is Wii Play nou eigenlijk de moeite waard? Heb nog niet echt een derde controller nodig namelijk, maar als dat spel leuk is zou dat de moeite waard zijn.
je moet elkaar beiden toevoegen. jij haar en zij jou. pas dan kun je berichten versturen,quote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef theemuts1982 het volgende:
Vraagje: ik probeer een berichtje te versturen via de wii naar een vriendin maar kan in het adresboek haar niet selecteren. Terwijl het wii nummer wel correct is en zij ook online is.
Deze functie werkt toch?
Dat heb je met elke WarioWare.quote:Op maandag 23 april 2007 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe zit het met wario ware bij de spelletjes apart eigenlijk?
in wario op ds heb je bijvoorbeeld een 'verhaallijn' die je erdoor heen leidt. die speel je vrij snel uit.
maar daarna zit de replay waarde in het apart spelen van alle spelletjes, die steeds sneller en sneller gaan met de bedoeling een highscore neer te zetten. is dat bij smooth moves ook nog zo?
thankx hij doet het. jeeh!!quote:Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je moet elkaar beiden toevoegen. jij haar en zij jou. pas dan kun je berichten versturen,
Is dit de vraag over heatseeker? Ik vind het een gaaf spelletje, in het begin heb je zoiets van mwah, maar als je er eenmaal inzit is het gewoon echt lache. Het speelt lekker qua controls. Hoe verder je komt hoe meer wapens en straaljagers je krijgt.quote:
Je mag mijn WiiPlay overnemen? Dus de game, zonder Wiimote (en zonder VIP puntenquote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef Dixidito het volgende:
Is Wii Play nou eigenlijk de moeite waard? Heb nog niet echt een derde controller nodig namelijk, maar als dat spel leuk is zou dat de moeite waard zijn.
quote:Japanese games magazine Famitsu has slated Super Mario Galaxy for an October release in its latest list of release dates.
Now, this list could just be a projection of expected release dates, but when it's Famitsu you're talking about, there's always the suspicion that, as is so regularly the case, they may know something we don't.
If the game does indeed release in Japan in October, we hope Nintendo's translators have got their speed hats on because we're expecting it over here before Christmas. You promised, Nintendo.
Also in the list, courtesy of Kotaku, is Wii Health Pack, which it has down for July. No sign of Metroid Prime 3, though. Hmm...
Great succes!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Mario strikers charged
[afbeelding]![]()
![]()
alleen voor world en non random matches.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Mario strikers charged
[afbeelding]![]()
![]()
Dit hebben ze trouwens gedaan, Mii-specifiek, zodat meerdere huisgenoten etc. allemaal een eigen plaats op de leaderboard kunnen hebben. Als je je Wii met meerdere mensen speelt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Mario strikers charged
[afbeelding]![]()
![]()
Bron.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:04 schreef depax het volgende:
wat veel mensen ook vergeten is dat fc piracy tegen gaat ( waar nintendo altijd sterk mee bezig is) want je moet gewoon spel kopen voor een unique fc. Eigelijk best slim want zo verkopen ze de games ook massaal.
Ik denk dan ook niet dat bescherming voor kinderen de hoofdreden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |