quote:Op zondag 15 april 2007 21:27 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi. Ik heb net op de Wii gespeeld en op zich is het best een leuk ding.
Om precies te zijn heb ik Zelda gespeeld.
Wel even wennen uiteraard, maar leuk. Ja, leuk.
Koop er dan 1.quote:
Reviews geven meestal wel een goed beeld van de kwaliteit van een game.quote:Op zondag 1R april 2007 21:49 schreef depax het volgende:
er zijn zoveel leuke "ports" uit dan alleen wii sports en dbz als mensen gewoon eens verder dan hun neus keken en niet alleen reviews bekijken.
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:
ga jij over je ps3 dromen. Deze info hadden we ook niks aan.quote:Op zondag 15 april 2007 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
En zo is het maar net, de Wii heeft alleen maar kut games op dit moment.
Het is wachten op Mario Galaxy![]()
Goedzo. Je kunt je cube controller er ook voor gebruiken trouwens, maar dan spelen sommige spellen zwaar kut.quote:Op zondag 15 april 2007 21:16 schreef Steve-O het volgende:
Classic controller aangeschaft voor mijn VC games
quote:B + Directional pad up: Refresh current page
B + Directional pad down: Favorites/Bookmarks
B + Directional pad left: Search current page
B + Directional pad right: Enter new URL (similar to address bar in your common browser)
B + (-) key : Go Back a page (similar to back button on your browser)
B + (+) Key: Go forward one page (similar to Forward button on your browser)
Nintendo goes hardcore with SM Galaxyquote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef GoodGawd het volgende:
Oh ja wanneer komt SM Galaxy?
Ik heb nooit een Cube gehad dus ik moest wel zo'n ding hebben . Wel kut trouwens dat mijn component + VC games gewoon niet werkt hoop snel op een update die dit verhelptquote:Op zondag 15 april 2007 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Goedzo. Je kunt je cube controller er ook voor gebruiken trouwens, maar dan spelen sommige spellen zwaar kut.
Ik hoop nog steeds op Mario games anders.quote:
Ik nie hoor ik amuseer me nog elke dag met de wii en mijn ouders ook.quote:
Raar, dat deed ie bij me wel. Heb je de originele kabel?quote:Op zondag 15 april 2007 23:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Cube gehad dus ik moest wel zo'n ding hebben . Wel kut trouwens dat mijn component + VC games gewoon niet werkt hoop snel op een update die dit verhelpt.
30 april is delayed was eerst 18 april.quote:
Heb je er wel eens aan gedacht dat het aan jou kan liggen? Komop zeg... DBZquote:Op zondag 15 april 2007 21:18 schreef De_Brandweer het volgende:
Nee, maar er zijn, op dbz en wii sports na, niet echt veel goede games.
Heb je de game wel eens gespeeld? Het is een goede game.quote:Op maandag 16 april 2007 10:46 schreef Pronk het volgende:
[..]
Heb je er wel eens aan gedacht dat het aan jou kan liggen? Komop zeg... DBZ![]()
![]()
Je kunt em nog steeds spelen op met je wii. Je moet de disc swap uitvoeren met een PAL GC game.quote:Op maandag 16 april 2007 10:53 schreef BroesWillems het volgende:
iemand nog belang bij een amerikaanse versie van Viewtiful Joe voor de GC?
niet goed opgelet bij een E-bay veiling... toen ik geboden had zag ik pas dat het een NTSC was...
Is kan ik idd wel is proberen, GC-PAL erin, cursor op play, disc wisselen met NTSC en dan op play drukken toch?quote:Op maandag 16 april 2007 11:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt em nog steeds spelen op met je wii. Je moet de disc swap uitvoeren met een PAL GC game.
of freeloader. of werkt die (nog) niet op de wii.quote:Op maandag 16 april 2007 11:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt em nog steeds spelen op met je wii. Je moet de disc swap uitvoeren met een PAL GC game.
Goh? hoe zou dat nou komen?quote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom worden de TT's altijd veranderd als ik een topic open?
Het werk niet, misschien dat Nintendo dit met een update eruit heeft gehaaldt...quote:Op maandag 16 april 2007 11:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet op "beginnen"(of hoe het ook heet) drukken net nadat je op de eject knop hebt gedrukt.. Dan moet je meteen je import erin douwen. Moet echt binnen een seconde.quote:Op maandag 16 april 2007 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het werk niet, misschien dat Nintendo dit met een update eruit heeft gehaaldt...
quote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom worden de TT's altijd veranderd als ik een topic open?
Laat ik het zo zeggen. Je moet er van houden en nog niet de andere gespeeld hebben dan is hij leuk.quote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Mijn man vertelde net dat ie Prince of Persia voor me gekocht heeft.
Die is helaas verplaatst naar 5 meiquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef miss_bleu het volgende:
iemand eledees al geprobeerd?
quote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef k_i_m het volgende:
Mijn man vertelde net dat ie Prince of Persia voor me gekocht heeft.
Dat is met elke game zo.quote:
Hij is vast leuker dan TMNTquote:Op maandag 16 april 2007 13:07 schreef depax het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Je moet er van houden en nog niet de andere gespeeld hebben dan is hij leuk.
Daar lijkt het wel op, want deze methode werkt ook niet...quote:Op maandag 16 april 2007 12:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet op "beginnen"(of hoe het ook heet) drukken net nadat je op de eject knop hebt gedrukt.. Dan moet je meteen je import erin douwen. Moet echt binnen een seconde.
Anders moet je idd de nieuwe freeloader kopen.
Ja, het is niet echt actie ofzo. Wel geinig behendigheidsspelletje. Hij lijkt me in multiplayer wel leuk, dat wordt 1 grote chaos volgens mijquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef miss_bleu het volgende:
iemand eledees al geprobeerd?
ik zit te wachten op bust-a-move en mijn moeder net als cooking mama.quote:Op maandag 16 april 2007 13:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt actie ofzo. Wel geinig behendigheidsspelletje. Hij lijkt me in multiplayer wel leuk, dat wordt 1 grote chaos volgens mij
En wie zit er nou te wachten op Bust-a-move![]()
ja, net als motorstorm, resistance en gears of war.quote:
chipszooiquote:Op maandag 16 april 2007 13:07 schreef depax het volgende:
[..]
Die is helaas verplaatst naar 5 meidelayed dus
Ik ook, wanneer komt ie nou?quote:
Ja, en ik vind het helemaal niks. Maargoed, smaken verschillen.quote:Op maandag 16 april 2007 10:56 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Heb je de game wel eens gespeeld? Het is een goede game.
quote:Op maandag 16 april 2007 15:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind hem zo vet. Dat ik speciaal gekleed ging toen ik de game ging kopen (fotoboek voor fotos).
quote:Gitaar & online voor Guitar Hero Wii
De Wii-versie van Guitar Hero III zal dezelfde functies hebben als andere versies: dat betekent een eigen gitaar, én een online-mode.
Guitar Hero is dé game voor gamers die lekker muzikaal bezig zijn. Eind dit jaar verschijnt het derde deel, het eerste deel voor de Wii, en in een interview met IGN maakte Kai Huang, mede-oprichter van de ontwikkelaar van Guitar Hero, bekend dat de Wii-versie zijn eigen gitaar krijgt. Er wordt nog gedacht over hoe je de Wiimote gebruiken kunt, maar zoals het er nu naar uitziet speel je de grootste gitaarhits zo realistisch mogelijk - met een gitaar, dus.
Ook bevestigde Huang dat de game online speelbaar is. Volgens IGN zou het gaan om de mogelijkheid om tegen elkaar te spelen en om nieuwe muziek te downloaden, zoals nu al mogelijk is bij Guitar Hero 2 op de 360.
screens: zal wel pc zijn:quote:Amsterdam, The Netherlands) April 16, 2007 – Publisher Playlogic Entertainment, Inc. (OTCBB: PLGC) announces the acquisition of the survival horror game “Obscure II” from French development studio Hydravision. The sequel of the innovative Obscure© will be released in Q3 of this year on PC and PS2. The release for Wii is set for Q4.
niet met 8 personen tegelijk en daarnaast ook nog eens beter gfx/effecten voor zo een spel.quote:Op maandag 16 april 2007 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
bust-a-move lijkt me het geld niet waard. dat kun je zelfs gratis spelen op veel flashsites via de wiibrowser.
lijkt me wel hequote:
En de Wii zal toch wel de PS2 port krijgen, dus komt het niet eens in de buurt van de PC graphicsquote:Op maandag 16 april 2007 23:59 schreef depax het volgende:
[..]
lijkt me wel he
maar of het wii is weet ik niet. Ik denk wel dat de wii dit zou moeten aankunnen, maar ben bang dat pc is.
Die screen is echt niet spetterend mooi hoor, de Wii kan dat makkelijk aan.quote:Op maandag 16 april 2007 23:59 schreef depax het volgende:
[..]
lijkt me wel he
maar of het wii is weet ik niet. Ik denk wel dat de wii dit zou moeten aankunnen, maar ben bang dat pc is.
Precies! Volgens mij een exacte replica van RE1's hondjes scenequote:
RE1 heeft pre-rendered achtergronden. De achtergronden worden dus niet door de console zelf gerendered. Hierdoor heeft de cube veel kracht over voor bijvoorbeeld de personages en lichteffecten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:04 schreef Tware het volgende:
Resident evil voor de Gamecube ziet er al 2x mooier uit, en dat terwijl de Wii 3-4x sneller is dan de cube. De Wii kan dat echt makkelijk aan
Kutkind, nu heb ik helemaal zin in dat spelquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, Paper Mario is briljant. Echt briljant. Dat flippen tussen 2d en 3d is geniaal uitgevoerd, ook al wordt het na een paar levels soms wel een beetje cheesy om weer achter vijandjes langs te lopen. Maar al met al is het wel onwijs vermakelijk Zit een heleboel humor in, wacht maar tot je bij de eerste echte 'baas' komt: Fracktail (komt van Fractal, een computer/wiskundig fenomeen). Heerlijke nerd-humor met een twist.
En er zit zo afschuwelijk veel in verstopt, dat je alleen om alles te vinden al uren extra bezig kan zijn. Wii-Mote wordt heel goed gebruikt (voornamelijk classic mode, maar ook als pointer om info te krijgen over dingen of geheimen te vinden), geluid is goed, muziek is een briljante remix van oude bekende liedjes, het is heerlijk.
Wow een nederlands bedrijf dat wat voor een Nintendo console maakt.. Bel de krant.quote:Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef depax het volgende:
playlogic gaat ook mee doen.
[..]
screens: zal wel pc zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
er zijn volgens mij al enkele GBA/DS spellen door Nederlandse bedrijven gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wow een nederlands bedrijf dat wat voor een Nintendo console maakt.. Bel de krant.
Daarom zeg ik ook Console game.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
er zijn volgens mij al enkele GBA/DS spellen door Nederlandse bedrijven gemaakt.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook Console game.
quote:Jet Black Games Launches Video Game Development Studio, focus on Wii and DS
Vancouver, BC (PRWeb) April 17, 2007 — Former Electronic Arts Canada, industry veterans announced today the formation of Jet Black Games, a video game development company that will focus on developing original and licensed intellectual properties for the Nintendo DS and Wii. With careers that have spanned two generations of consoles, the founders have been credited with numerous blockbusters and platinum selling titles.
“With the launch of our new studio we’ve brought together all the key elements to develop top games: proven experience and talent, the desire to push the creative envelope, commitment to making games we ourselves want to play, and all the resources and support systems needed to perform,” states Roger Freddi, Co-founder and CEO of Jet Black.
Jet Black has strategically aligned itself with Flashman Studios Inc., a business management firm specializing in interactive entertainment endeavours. This alliance presents immediate opportunities for Jet Black to leverage Flashman’s roster of well-known intellectual properties, and situates the studio at the forefront of Nintendo’s revolution in gaming.
“Both the Nintendo DS and Wii’s WiFi capabilities provide an advanced medium for Jet Black to bring already popular franchises to an even broader worldwide audience.” Freddi adds, “These recognised licensed properties serve to ensure that Jet Black is a name to affiliate with Nintendo games, and nicely complement the original IP on which we’re working.”
“We are confident in the capabilities of Jet Black’s exceptional team, and know our strong global alliances and years of game experience will help grow their business”, Brad Young, CEO of Flashman said. “Our proven success in cultivating the right match of intellectual property, publisher, and developer will allow Jet Black to do what they do best — build great games, create inspirational ideas, and develop great technology.”
Jet Black Games www.jetblackgames.com
Jet Black Games is an independent video game developer, founded by industry veterans with a passion for delivering great gameplay and a strong desire to push the creative envelope. Operating in Vancouver, BC, the hotbed of gaming, Jet Black is home to some of the industry’s leading artists and programmers. Their list of credits comprise some of the premier titles of the industry, including the best-selling Need For Speed (5 titles), FIFA (5 titles) and James Bond (3 titles) series.
The studio’s Jet Black Engine(C) technology provides a complete, highly modular and extensible framework that delivers compelling 3D gameplay. The team is dedicated to delivering top quality games with cutting edge content, with a focus on developing original and licensed intellectual properties for the Nintendo DS and Wii.
Klinkt allemaal heel interessant. Ik vind hun site ook opvallend, er staat een Ninja op dus misschien dat hun eerste project daar wat mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef depax het volgende:
[verhaal]
Nou ik ben eerder benieuwd naar hun james bond exclusivequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel interessant. Ik vind hun site ook opvallend, er staat een Ninja op dus misschien dat hun eerste project daar wat mee te maken heeft?
?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:42 schreef Apekoek het volgende:
speelt far cry een beetje lekker? of is ie geen fuck aan?
dat is toch gewoon een compilatie met oude metal slugs? kortom, geen vernieuwende game play of iets, gewoon same-o same-o.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:13 schreef linebear het volgende:
Iemand al Metal slug gespeeld ?!
die versie heb ik niet gedaan, maar spm is iig behoorlijk makkelijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:43 schreef De_Brandweer het volgende:
Is paper mario een beetje lastig? Of net zo simpel als new super mario bros voor de ds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |