Edit: Laat maar zitten, ook daar al uitverkochtquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:42 schreef BONG4002 het volgende:
Heb hem sinds maandag en Zelda er natuurlijk bij, bevalt prima!
Alleen nog op zoek naar een Classic controller, die zijn vrij moeilijk verkrijgbaar namelijk
Let op: De Classic Controller is momenteel moeilijk leverbaar dus hou rekening met een levertijd van minimaal enkele weken!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:48 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Edit: Laat maar zitten, ook daar al uitverkocht![]()
Ja las je edit na mn berichtquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:48 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Edit: Laat maar zitten, ook daar al uitverkocht![]()
Combi van beide denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik verbaas me erover dat de wii nu nog steeds zo moeilijk leverbaar is trouwens.
van de week zag ik iemand een gereserveerde wii afhalen, en hij stond al op de wachtlijst sinds kerst. is de productie nog zo beroerd of is dat ding écht zo populair?
DBZ werkt ook met de cubecontroller en zal waarschijnlijk ook door elkaar werken (dus cube en classic). Zal het voor de zekerheid een keer uitproberen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:55 schreef __Saviour__ het volgende:
dragonball zou dus ook werken met de classic, maar werkt ie ook met de cube controller? en is dat allemaal door elkaar te gebruiken. dus, als je een keer geen zin hebt in gare bewegingen, dat je gewoon met classic en cube tegen elkaar kunt bijvoorbeeld?
NPquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:27 schreef __Saviour__ het volgende:
ok dan, da's mooi. bedankt voor het uitproberen
Vind je? Het is enkel heel veel van hetzelfde. Hakken, snijden en roerenquote:(de DS versie is iig erg tof )
Wat doen jij hier nog alleen maar commentaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind je? Het is enkel heel veel van hetzelfde. Hakken, snijden en roeren
Leuker dan koken in real life, het is namelijk niet leuk om een zwartgeblakerde keuken schoon te moeten makenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind je? Het is enkel heel veel van hetzelfde. Hakken, snijden en roeren
Dat soort opmerkingen zijn er altijd al geweest in de gamingindustrie en derhalve neem ik ze niet meer serieus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:33 schreef Nollem het volgende:
Wat vinden jullie van die opmerking dat Wii voor kinderen tot 14 jaar zijn.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:37 schreef depax het volgende:
[..]
Wat doen jij hier nog alleen maar commentaar.
Waarom die 2 games halen? Als je met dragon ball z budokai tenkaichi veel meer plezier kan beleven. Zelda en Red Steel zijn kut.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:48 schreef BoNi het volgende:
Sinds een weekje ook in het bezit van een Wii. Vooralsnog alleen Wii Sport, Play en WarioWare.
Dit weekend hopelijk Zelda en Red Steel!
tvp dus
daar lijkt me echt geen zak aan, hoe verzinnen ze het?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En Cooking Mama zou 11 mei in Europa uit moeten komen, lijkt me ook een erg leuke titel(de DS versie is iig erg tof
)
De DS versie is super, ik heb op 1 dingetje na wat me niet lukt (Stuffing) alles unlocked en goudquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Leuker dan koken in real life, het is namelijk niet leuk om een zwartgeblakerde keuken schoon te moeten maken![]()
De DS versie is misschien wat beperkt, maar het is zeker leuk om te doen.
Heej spreek voor jezelfquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:04 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Waarom die 2 games halen? Als je met dragon ball z budokai tenkaichi veel meer plezier kan beleven. Zelda en Red Steel zijn kut.
je bent gewoon een enorme dbz hoer, als je dat al nooit gezien hebt lijkt me dat spel geen hol aanquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:04 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Waarom die 2 games halen? Als je met dragon ball z budokai tenkaichi veel meer plezier kan beleven. Zelda en Red Steel zijn kut.
Zelda is retegaaf!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:04 schreef De_Brandweer het volgende:
Het ging bij mij nog niet eens zo om de uitdaging.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:09 schreef De_Brandweer het volgende:
Ach, als je niet van een uitdaging houd is Zelda mischien wel leuk. Het is allemaal veel te simpel.
Wij verschillen van mening....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:04 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
WAT? Vergelijk je Red Steel nu met een Dragonball game? Lolquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb Red Steel wel eens gespeeld, op zich is het best een aardige game. Maar vergeleken met budokai is het een game van niks.
Hoe definieer je simpel? Zelda is simpel als het gaat om het verslaan van vijanden. Puzzles zijn al een stukje moeilijker. Maar het feit blijft dat Zelda: Twilight Princess een complex spel is dat niet simpel voor non-gamers or rookies.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:09 schreef De_Brandweer het volgende:
Ach, als je niet van een uitdaging houd is Zelda mischien wel leuk. Het is allemaal veel te simpel.
Misschien zat er voor Roy teveel progressie in het spel. Je weet toch dat Roy vooral van herhalende gameplay houd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef Oksel het volgende:
Hij was inderdaad redelijk makkelijk. Maar daarom niet minder leuk.. Ik heb genoten.
Roy dan weer niet..![]()
Zelda verkopen.. schaam je.
Als je een volwaardige Zelda titel verwacht bij het kopen van TP word je wel teleur gesteld imo. Het is helemaal niets vergeleken met OoT en MM.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:15 schreef BMH het volgende:
...
Hoe definieer je simpel? Zelda is simpel als het gaat om het verslaan van vijanden. Puzzles zijn al een stukje moeilijker. Maar het feit blijft dat Zelda: Twilight Princess een complex spel is dat niet simpel voor non-gamers or rookies.
...
Wacht. OOT & MM zijn moeilijk? Misschien moeilijk door gebrek aan overzicht ja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Als je een volwaardige Zelda titel verwacht bij het kopen van TP word je wel teleur gesteld imo. Het is helemaal niets vergeleken met OoT en MM.
Nee, dat is jouw mening. Andere mensen zijn een andere mening toebedeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Jongen. Ga nou maar lekker toegeven dat TP 1 van de slechtste zeldas is (samen met TWW).
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Stelletje nintendofanboys die alles maar goed vinden als er nintendo op staat![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Stelletje nintendofanboys die alles maar goed vinden als er nintendo op staat![]()
MAAR JE DOET HET LEKKER TOCHquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:57 schreef mausie het volgende:
[..]
...
Eigelijk moet ik er niets eens op reageren maar ja..
iddquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
het niveau hier zakt af en toe schrikbarend
aight, dat zou wel flex zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
Dit heeft even op de website van een grote Amerikaanse gamesketen gestaan. Maar is toen weer weggehaald.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:55 schreef CrazyRay het volgende:
Ik ben een zeer grote Nintendo freak, maar heb een hekel aan Zelda. Dus nee niet iedereen geilt erop als er nintendo op staat
btw, speelt er nog iemand MOH op de WII?? en hoe zit het met de online multiplayer gedeelte daar hoor je ook niks meer van
ik heb hem al 2 dagen liggen hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef Mortale het volgende:
[..]
MOH: vanguard is iig niet uit. En het zal ook geen MP bevatten. Airborne was waardeloos.
nee hoor, er staan ook releasedata voor andere regio's en in de vs is ie al uitgekomen als het goed isquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:51 schreef donderopman het volgende:
ik zie net dat wing island alleen in japan uitkomt
1. Hapquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:53 schreef De_Brandweer het volgende:
JULLIE ZOUDEN ZELDA ALLEMAAL EEN KUTGAME VINDEN ALS HIJ NIET VAN NINTENDO WAS.
koop dragon ball z.
He das leuk... Ik heb m op de cube nog niet maar was m nog wel van plan te halen. Nu wacht ik nog maar even.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
Dit heeft even op de website van een grote Amerikaanse gamesketen gestaan. Maar is toen weer weggehaald.
[afbeelding]
wing islan is voor kleine kindjes, blazing angels is wel wat meer actie maar veel framedrops en veel van hetzelfde, heatseeker heb ik nog niet gedaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef donderopman het volgende:
Ik wil een vliegspelletje kopen voor mijn mooie Wii. maar ik weet niet welke!
welke raden jullie aan?Heatseeker Blazing Angels: Squadrons of WWII Wing Island
TMNT zal wel niet bevallen zekerquote:
Ik mis het typische Turtle muziekjequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef gamefreek het volgende:
[..]
TMNT zal wel niet bevallen zeker![]()
Het is op zich ook geen onaardige game, maar hij mist idd iets. De game is ook niet echt bepaald lang (deed de storymode in minder dan 4 uur uitspelenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik mis het typische Turtle muziekjeIk kan er nog niet zoveel over zeggen, heb net een kwartiertje zitten spelen. Hij is niet heel kut, maar ik ben ook niet lyrisch.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Ja of ze wilde gewoon RE4 voor de Cube online zetten en een of andere incompetente drol typte er per ongeluk Wii voor. Gezien de prijs die ernaast staat lijkt me dat heel erg waarschijnlijk.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:07 schreef SPiDeY. het volgende:
Nieuw in VC catalogus:
- Punch-Out!! - NES
Dan word het denk ik heatseeker. Die heeft ook het hoogste cijfer van deze 3 op IGNquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
wing islan is voor kleine kindjes, blazing angels is wel wat meer actie maar veel framedrops en veel van hetzelfde, heatseeker heb ik nog niet gedaan
ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:16 schreef mrdjey het volgende:
Elke keer als er iets op Fok!Games over super paper mario staat lees ik elke keer super "pauper" mario
4 uur?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Het is op zich ook geen onaardige game, maar hij mist idd iets. De game is ook niet echt bepaald lang (deed de storymode in minder dan 4 uur uitspelen)
Kijk ff op je kalender dan zie je meteen de bronquote:
Aha..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef donderopman het volgende:
[..]
Kijk ff op je kalender dan zie je meteen de bron
Check de kalende vrind.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:57 schreef linebear het volgende:
what |?!? demo kanaal zondag. Keigaaf zeg
vandaag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:51 schreef donderopman het volgende:
zo krijgen we dit topic ook wel weer vol,
wanneer komt heatseeker uit in NL?
Heatseeker of als je meer voor het verhaal gaat Blazing Angels. Beide leuke spellen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef donderopman het volgende:
Ik wil een vliegspelletje kopen voor mijn mooie Wii. maar ik weet niet welke!
welke raden jullie aan?Heatseeker Blazing Angels: Squadrons of WWII Wing Island
Ja, speelt wel lekker weg. Je kan lekker snipen van een afstandje en het schiet wel leuk. Moet nog wel erg aan de besturing wennen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:48 schreef CrazyRay het volgende:
maar niemand heeft dus nog Medal of Honor al gespeeld/gekocht/geleend??
Thanx!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Heatseeker of als je meer voor het verhaal gaat Blazing Angels. Beide leuke spellen.
[..]
Keb PoP al op de kubus, weet niet offet nou wel zo'n meerwaarde heeft om het ook voor de Wii te halen, zit er ook nog wat extra bij behalve de controls?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef SPiDeY. het volgende:
Prince of Persia voor de Wii deed mij echt verassen qua controls, net 10 minuten gespeeld en er is echt over nagedacht want het speelt gewoon lekker smooth. Je kan ook zelf je camera standpunt makkelijk aanpassen door je wiimote te 'tilten'.
Geen extra's. Two Thrones is een top game. Als hij nog eens goedkoper word koop ik em nog een keer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:23 schreef Koning-Afwas het volgende:
[..]
Keb PoP al op de kubus, weet niet offet nou wel zo'n meerwaarde heeft om het ook voor de Wii te halen, zit er ook nog wat extra bij behalve de controls?
Ik heb deel 1 een paar keer mogen spelen, echt geniaal maar dit had grafisch gezien zo de opvolger op de Dreamcast zelf kunnen zijn. Ik heb een Wii en ben er wel blij mee en heb al een aantal games maar jammer dat het grafisch weer een dikke domper is. Het ziet er uit alsof de PS2 voor de helft gebruikt wordt aan rekenkracht. Jammer dat ook SEGA geen moeite wil doen om er iets van te maken. De gameplay kan leuk zijn maar vergeet niet, Sega moet het hebben van de games als uitgever en niet intern, daar bakken ze er veelal niks van de laatste jaren. Grote kans dus dat het ook nog eens een slechte game gaat worden. Maar we zien het wel, het ziet er leuk uit, hopelijk kost het geen ¤60 want dan laat ik het liggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:06 schreef kipknots het volgende:
Hopen dat dit werkt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lieve steffy hij wordt pas in april aangekondigd kan dus net zo goed pas 2008 zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:19 schreef Steffy het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 een paar keer mogen spelen, echt geniaal maar dit had grafisch gezien zo de opvolger op de Dreamcast zelf kunnen zijn. Ik heb een Wii en ben er wel blij mee en heb al een aantal games maar jammer dat het grafisch weer een dikke domper is. Het ziet er uit alsof de PS2 voor de helft gebruikt wordt aan rekenkracht. Jammer dat ook SEGA geen moeite wil doen om er iets van te maken. De gameplay kan leuk zijn maar vergeet niet, Sega moet het hebben van de games als uitgever en niet intern, daar bakken ze er veelal niks van de laatste jaren. Grote kans dus dat het ook nog eens een slechte game gaat worden. Maar we zien het wel, het ziet er leuk uit, hopelijk kost het geen ¤60 want dan laat ik het liggen.
ja juni volgens veel retailers ( en hij is ook al van hun listing gehaald) maja binnenkort capcom day )quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:25 schreef SPiDeY. het volgende:
Ik heb ook het gerucht opgevangen dat er een RE4 port komt voor de Wii op korte termijn
ja 25 juni... Oftewel: midden van het jaar. 25 Juni is hetzelfde als een 31 dec release date. Een gok.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:01 schreef depax het volgende:
[..]
ja juni volgens veel retailers ( en hij is ook al van hun listing gehaald) maja binnenkort capcom day )
Nah, denk het niet. De nieuwe RE duurt nog wel even, en een poort van de RE4 GC met Wii controls is niet zo heel veel werk. Al hoop ik dat ze hem nu wel anamorph widescreen makenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:30 schreef BMH het volgende:
[..]
ja 25 juni... Oftewel: midden van het jaar. 25 Juni is hetzelfde als een 31 dec release date. Een gok.
En RE4 kun je ook gewoon voor de Gamecube kopen. Als ze RE4 voor de Wii uitbrengen maken ze directe concurrentie voor hun nieuwe RE game die ook op de Wii gaat uitkomen.
Het volgt de verhaallijn iets te goed, heb nou al iets van 3-4 gevechten tegen vegeta gehad en hij is nog niet verslagen. Net zoals in de serie altijd, hij weer sterker jij weer sterker, zij weer vechten jij weer vechten enz. Opzich geen minpunt, daar niet van. Kan me wel voorstelen dat mensen die de serie niet gekeken hebben het spel zo wel suf vinden. Heb je de serie wel gezien is het een feest der herkenning.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
het spel volgt toch de verhaallijn, dan heb je toch nieuwe tegenstanders. of je bedoelt dat ze allemaal op elkaar lijken qua vechten
Is WarioWare nog wat dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:42 schreef Tweek het volgende:
Tja ligt er helemaal aan wat voor spel je wilt hebben natuurlijk.
Tiger woods is echt leuk als je golf bij wii sports leuk vond.
Marvel is leuk als je wat hebt met de strips of het gewoon leuk vindt.
Rayman is gewoon gestoord grappig, maar mp vind ik niet goed genoeg in elkaar zitten om het er vaker in te doen.
Monkeyball geld ongeveer het zelfde voor, sp is wel heel goed gedaan.
Excite truck is gewoon arcade race, gooi je er zo in voor een spelletje en de meeste kunnen het wel na een twee races, mp is opzich ook vermakelijk.
Play het is dat ie 10 euro kost, maar anders.
Zelda zit gewoon goed in elkaar en speelt lekker(moet ik nog steeds uitspelen).
De PS3 en de 360 worden steeds meer een console maar NiGHTS is wéér een voorbeeld van de exclusives die de Wii krijgt door de mindere grafische kracht. De game zou in deze vorm niet zomaar geport kunnen worden naar de PS3 of de 360. Op die manier is het minder krachtig zijn van de Wii toch een voordeel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:51 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit ziet er toch wel wat beter uit dan dreamcast graphics zou ik zeggen...
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:30 schreef depax het volgende:
Valt wel op hoor.
Mainpage heeft alleen nog maar ps3 nieuws wii zie je er niet. ( terwijl er nog genoeg is (NiGHTS/RE4)
hoe zo een based site
Grow up...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:30 schreef depax het volgende:
Valt wel op hoor.
Mainpage heeft alleen nog maar ps3 nieuws wii zie je er niet. ( terwijl er nog genoeg is (NiGHTS/RE4)
hoe zo een based site
Is dat op de Wii?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:51 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit ziet er toch wel wat beter uit dan dreamcast graphics zou ik zeggen...
quote:Nieuws: Resident Evil 4 nog mooier
Capcom bracht zowel PS2 als GameCube bezitters in 2005 de topper Resident Evil 4, in 2006 ging de game naar de PC en dit jaar komt er een aangepaste versie naar de Wii.
Eerder al meldden winkelketens Blockbuster en GameStop dat er een Wii-versie zou komen, nu komt een Japanse winkelketen zelfs met de eerste informatie. De game zou volledig aangepast worden voor de WiiMote en Nunchuk, er zijn zelfs stukken die hier speciaal voor gemaakt zijn. De game blijft echter wel speelbaar met de Classic Controller. De game zelf is gebaseerd op de GameCube versie met de Ada Wong missies van de PS2 versie bijgevoegd. De graphics zullen wel verbeterd worden, er moet veel meer tegelijk gebeuren op het scherm. Er is ook een nieuwe mode, Gallery Mode, en een nieuwe moeilijkheidsgraad. Capcom zelf heeft nog niets bevestigd.
Het klopt dat deze punten alleen het niet een slecht spel maken. Maar ik vind ze dusdanig irritant dat het echt niet meewerkt voor de spelbeleving. Lijkt een beetje op Super Mario Advance 4. Topspel, maar elke keer als je doodgaat roept Mario Mama Mia, wat ik vooral in moeilijke levels uitermate irritant vind. Doodgaan omdat het spel moeilijk is, prima, maar dan wil ik niet elke keer precies hetzelfde moeten aanhoren. Bij Sonic is het ook zo dat je bij een level een stuk hebt waar je op zwaarden moet springen, dat wordt dan ook uitgelegd. So far, so good. Je komt voorbij het stuk met die zwaarden, je valt daarna in het water omdat Sonic vrolijk doorrent, wordt teruggezet voor die zwaarden en de voice-over vertelt het nog een keer. Ga je weer dood, nog een keer. Enzovoorts.quote:Op zondag 1 april 2007 09:03 schreef DinoPK het volgende:
Hawaii_Tim; kijk nou eens goed naar je kritiekpunten. De helft slaat helemaal nergens op (aftellen, muziekje, etc, wil je 20 variaties hierop ofzo), anderen zijn wel waar (achteruitloop camera bijv). Vindt je het niets, ruilen natuurlijk maar je kan ook té kritisch zijn hoor
Hehe, ik heb nog steeds niet de tutorial afgerond omdat ik die 720 maar niet kan halenquote:Op zondag 1 april 2007 09:03 schreef DinoPK het volgende:
Excite truck, arials vind ik nou niet echt lekker werken, maar de rest van het spel is top.
Ja, klopt, maar als jij je Wii net hebt, heb je de goede bandjes al. Die slechte bandjes zaten alleen maar aan de eerste lading Wii'squote:Op zondag 1 april 2007 13:01 schreef donald_dick het volgende:
hee, ik heb nu ook een Wiiik vroeg me alelen af, was erin nederland geen actie om de wii stripes( die bandjes van de wii) om te ruilen voor andere? want de 1ste versie was toch te gammel?
Ik heb het gevoel dat iedereen hier nou juist z'n matige games aan het ophemelen is om te rechtvaardigen dat ze die gekocht hebbenquote:Op zondag 1 april 2007 09:03 schreef DinoPK het volgende:
maar je kan ook té kritisch zijn hoor (wat geldt voor erg veel 'gamers' tegenwoordig, lijkt wel alsof alles perfect moet zijn).
Noem is voorbeelden van games danquote:Op zondag 1 april 2007 13:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat iedereen hier nou juist z'n matige games aan het ophemelen is om te rechtvaardigen dat ze die gekocht hebben.
Het kan zijn dat je alsnog een slecht bandje krijgt: het bandje van de Wiimote die ik bij Wii Play kreeg is duidelijk dunner dan het bandje van de Wiimote die bij de Wii zatquote:Op zondag 1 april 2007 13:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar als jij je Wii net hebt, heb je de goede bandjes al. Die slechte bandjes zaten alleen maar aan de eerste lading Wii's
Red Steel, Kororinpa, Tiger Woods, Sonic, Dragon Ball Z. Aardig, maar toch ook duidelijk Meh.quote:
Yep, als mediacenter. Maar volgens mij speelt de xbox geen hdtv af, max 480p. Ook leuk natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar gebruik je XMC voor? Gedowloade HD TV series bijv? Dan lijkt het me vrij duidlijkDe Wii maakt er nu nog te weinig gebruik van denk ik.
Dat heb ik ook ja. Zelfs de ergste rukgames hebben iets verfrissends. Dat is misschien wel de grootste kracht van de Wiiquote:Op zondag 1 april 2007 15:27 schreef DinoPK het volgende:
Vreemd genoeg vind ik de meest stomzinnige games nog steeds geinig om te spelen, terwijl ik op de xbox of de cube vaak genoeg toppers aan de kant schoof. Waarschijnlijk door de nieuwe controls maar ik heb er echt lol mee
Oh ik bedoel ook niet dat ze niet leuk zijn hoor. Red Steel was best aardig, vooral het schieten voelde lekker aan. Je wiimote een beetje schuin houden zodat je je Uzi gangster vasthoudt en dan die heerlijke kickback, dat werkte best goed. Maar het spel is iig niet zo goed dat je het het beste sinds gesneden brood moet noemen.quote:Red Steel bijv, eerste minuten was ik erg enthousiast, daarna gematigd, maar lol heb ik er zeker mee (en zeker nu ik een nieuw tvtje heb aangeschaft).
Ik zit nu bij de world tournament waar hercule tegen 18 moet vechten. Jezus wat is hercule slap. Kan helemaal niks. Ik ga nu voor de 20e keer ofzow weer proberen. Ik probeer haar het ring uit te gooien. Ze maken het soms wel onmogelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 15:55 schreef mrdjey het volgende:
DBZ is trouwens leuke game, alleen mis ik hier wel een autosave functie, moet na elk level 4x op oke klikken wil ik verder kunnen
Met mgs en mario zit je sowieso al goed.quote:Op zondag 1 april 2007 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
qua cubegames wil ik mario sunshine en metal gear solid twin snakes nog gaan halen.
wat zijn nog meer toffe games? ten tijde van de cube heb ik me echt totaal niet met nintendo bezig gehouden, dus ik zou niet weten wat er allemaal is.
jaquote:Op zondag 1 april 2007 23:02 schreef Whiskers het volgende:
[blond] kun je gamecube controllers ook aansluiten op de Wii? Zijn de standaard meegeleverde Wii controllers draadloos? [/blond]
sorry, heb echt geen id... maar wil het wel graag weten...
is dat supersmash?quote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef Jesse_ het volgende:
ssb:m natuurlijk!
Zelda, de Metroid Primes, RE4, Eternal Darkness.quote:Op zondag 1 april 2007 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
qua cubegames wil ik mario sunshine en metal gear solid twin snakes nog gaan halen.
wat zijn nog meer toffe games? ten tijde van de cube heb ik me echt totaal niet met nintendo bezig gehouden, dus ik zou niet weten wat er allemaal is.
ja, prachtig spel:)quote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
is dat supersmash?
vandaag even gespeeld met iemand, niet echt mijn type game.
F-Zero GX is ook wel vetquote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Zelda, de Metroid Primes, RE4, Eternal Darkness.
Paper Mario 2quote:Op zondag 1 april 2007 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
In de winkelquote:Op maandag 2 april 2007 11:46 schreef Hpzone het volgende:
Weet iemand nog waar een Wii Classic controller te vinden is in omgeving Heiloo/Alkmaar?
Mediamarkt al geprobeerd? neem aan van wel, maar tochquote:Op maandag 2 april 2007 12:30 schreef GerritL het volgende:
na geef je weinig kans kom ook uit die regio en heb al drie weken gezocht zonder succes, maar als jij er ergens 1 heb weten te vinden hoor iki het graag !
Volgens mij hebben ze in castricum bij de intertoys nog ff bellen!!quote:Op maandag 2 april 2007 11:46 schreef Hpzone het volgende:
Weet iemand nog waar een Wii Classic controller te vinden is in omgeving Heiloo/Alkmaar?
Ik zal morgen even bellen, wil mijn vriendin 'm eventueel wel ophalenquote:Op maandag 2 april 2007 20:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in castricum bij de intertoys nog ff bellen!!
"kga zelfmoordplegen" ..... nou ik vind de rest van de party games wel aardig op idd de sports games na, die zijn op Wii sports wel tig keren beter, en single play is ook ok maar hoe hij overkomt, vind ik echt een beetje TE overdrevenquote:Op maandag 2 april 2007 14:44 schreef mrdjey het volgende:
Voor de mensen die denken dat ze monkeyball moeten gaan kopen.
http://www.wii.tv/2007/03/21/the-kidd-vs-super-monkey-ball/
Red Steel is ook best vet. Ik ben nu bezig m voor de 2e keer uit te spelenquote:Op maandag 2 april 2007 21:51 schreef Oksel het volgende:
Mijn Wii staat stof te happen.
Al maanden, sinds Zelda. Nog paar keer Excite Truck gespeeld.. that's it.
Maar geen geld voor een 360, anders was die er wel naast gekomen.. met een goede RPG erop. Misschien wel een PS3 als de nieuwe FF uitkomt..?
Of er moeten SNEL goede games op de Wii komen.
Oksel er zijn zo veel goede games ook sommige ports zijn gewoon erg leuk.quote:Op maandag 2 april 2007 21:51 schreef Oksel het volgende:
Maar geen geld voor een 360, anders was die er wel naast gekomen.. met een goede RPG erop. Misschien wel een PS3 als de nieuwe FF uitkomt..?
Je bent echt een Jehovaquote:Op maandag 2 april 2007 22:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Je zoek een goede game? Dan is Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 2 iets voor jou! Naast een unieke game ervaring met meer dan 100 characters die je kent van tv heeft de game een geweldige wiimote besturing, uitgebreide story mode, veel unlockables en het is een best pittige game met verschillende moeilijkheidsgraden.
Ik heb het van weekend gespeeld.quote:
Wilde jij niet dat de PS3 zou floppen? En nu wil je er miss een kopen?quote:Op maandag 2 april 2007 21:51 schreef Oksel het volgende:
Die van mij hapt nu ook stof. Gewoon geduld hebben, de games komen vanzelf wel.quote:Op maandag 2 april 2007 21:51 schreef Oksel het volgende:
Die van mij hapt geen stof meer, ik heb m namelijk verkochtquote:Op maandag 2 april 2007 21:51 schreef Oksel het volgende:
voor jouw is er:quote:Op maandag 2 april 2007 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb nog nergens games te huur zien liggen
Als dat waar was geweest was zelda verneukt.quote:Op maandag 2 april 2007 20:06 schreef MaHawK het volgende:
http://www.wii.tv/2007/03(...)-title-announcement/
Iemand dat filmpje al gezien? Als het waar was geweest.
zelda in de toekomst zou echt wel goed verkopen geloof dat maar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als dat waar was geweest was zelda verneukt.
die vuile satanistische hoeren moeten hun bek houden.quote:Op maandag 2 april 2007 20:06 schreef MaHawK het volgende:
http://www.wii.tv/2007/03(...)-title-announcement/
Iemand dat filmpje al gezien? Als het waar was geweest.
Als je echt alleen Wii Play als spel wil, kan je naar de gamesshop in Hilversum gaan. Daar koopt geen hond het, omdat ze de wii-mote los verkocht hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:34 schreef melluk het volgende:
ppfff kan nog steeds geen wii play vinden...
ik heb zelda nog steeds maar 20 uur gespeeld en ben nog onderweg naar de 4e kerker...al tijdje niet meer gespeeld.... vanavond weer ff
excite truck is zeker een goede koop geweest...erg vermakelijk...
op 1 course na heb ik alles S in de excite klasse.....
en bij de 1e (hoe noem je dat dat je die opdrachten moet doen...zoveel punten bij trucksmash halen enzo) ook op 1 na alles S
Oud nieuws, zei dat al op de 1e pagina van dit topicquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:10 schreef RaymanNL het volgende:
Jongens: De Wii gaat hier op 25 mei onlineEn super Mario Strikers gaat ook online:
bron
nee gaat me dus ook om die wii-mote....quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je echt alleen Wii Play als spel wil, kan je naar de gamesshop in Hilversum gaan. Daar koopt geen hond het, omdat ze de wii-mote los verkocht hebben.
Maar ik zei het welquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:17 schreef RaymanNL het volgende:
game word ook maar 50 euro
Goede actie van Nintendo, die 50 euro games
edit:
Jij zei het als een gerucht, nu is het een feit, bron en met precies datum![]()
1st party Wii games zijn altijd 45 euro (op Zelda na). En dat is idd heel aardig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:17 schreef RaymanNL het volgende:
game word ook maar 50 euro
Goede actie van Nintendo, die 50 euro games
edit:
Jij zei het als een gerucht, nu is het een feit, bron en met precies datum![]()
Koop dan een losse wiimotequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:21 schreef melluk het volgende:
[..]
nee gaat me dus ook om die wii-mote....
dacht dat alles eind maart weer goed te leveren was...
nog nergens iets van gemerkt
Ik verwacht dat Mario Galaxy en Metroid Prime 3 ook 55 tot 60 euro gaan kosten, men koopt ze toch welquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef BMH het volgende:
[..]
1st party Wii games zijn altijd 45 euro (op Zelda na). En dat is idd heel aardig.
ja ik heb er 4 en 4 nunchucks allemaal rond launch gekregen via bartsmit ( eentje met wiiplay)quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:45 schreef mrdjey het volgende:
Zijn er mensen die 4 controlers hebben van hun zelf.
kep er zelf 2+nun
Kan mij ook weinig schelen bij dat soort gamesquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Mario Galaxy en Metroid Prime 3 ook 55 tot 60 euro gaan kosten, men koopt ze toch wel![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:08 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk volgen de online shooters nu snel. Ik wil een online Timesplitters, of F-zero, of Smash Bros
jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:45 schreef mrdjey het volgende:
Zijn er mensen die 4 controlers hebben van hun zelf.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, of een online DBZ, want dat is the second coming of Jesus himself.
Tof hehquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk Excite Truck gespeeldErg cool
Je moet naar Ultimate Training ofzow gaan. Dan kies je practice om rustig te oefenen. Als je wilt weten hoe je moet spelen kies je training.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:33 schreef neggix het volgende:
Jezus, ff Dragonball Z gespeeld. Kan iemand mij vertellen hoe je ff rustig kan oefenen, zonder dat je al het hele veld doorgeslagen word door Kid Gohan. Ik kan nog geen move proberen en ik lig al ergens anders
Told ya. Sonic zuigt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:52 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind sonic toch niet zo leuk als ik had verwacht![]()
Je weet toch dat 3rd party troep.. troep is?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:01 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb mijn power station van joytech. Wat een gaar kutding is het zeg. De nunchucks moeten op die uitsteekdingen ligen maar ze blijven neit goed liggen, ze glijden er vanaf enzo. Het werkt alleen als die uitsteekdingen in de lucht hangen en ik de Z knop en de analog stick op die uitsteekdingen leg, en dat lijkt me niet goed voor de analog stick.
[afbeelding]
hmm de eerst paar minuten ( ik deed het in 5 vriend in 20 en andere vriend in een uur ) zijn echt wel learning curve hoor zoals bij vele games daarna is hij gewoon beter dan blazing. Je moet alleen heel erg aan de snelheid wennen. Tip : op 1000 meter krijg je lock on vliegtuig blijven volgen en schieten is bijna altijd raak.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:04 schreef donderopman het volgende:
Ik heb Heatseeker in huis, laat hem maar rechts liggen. Het ziet er niet uit en de besturing is ook slecht. Er zit ook geen multiplayer optie op. Dus ga gewoon voor blazing angels als je een vliegspel wil hebben
maar het oplaadgebeuren zelf? hoe lang gaat dat batterijdingetje mee en hoeveel oplaadtijd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:01 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb mijn power station van joytech. Wat een gaar kutding is het zeg. De nunchucks moeten op die uitsteekdingen ligen maar ze blijven neit goed liggen, ze glijden er vanaf enzo. Het werkt alleen als die uitsteekdingen in de lucht hangen en ik de Z knop en de analog stick op die uitsteekdingen leg, en dat lijkt me niet goed voor de analog stick.
[afbeelding]
nou dan blijf ik het nog ff proberen ik hoop dat het nog leuker wordquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:07 schreef depax het volgende:
[..]
hmm de eerst paar minuten ( ik deed het in 5 vriend in 20 en andere vriend in een uur ) zijn echt wel learning curve hoor zoals bij vele games daarna is hij gewoon beter dan blazing. Je moet alleen heel erg aan de snelheid wennen. Tip : op 1000 meter krijg je lock on vliegtuig blijven volgen en schieten is bijna altijd raak.
Impact cam is gewoon leuk en gfx kan ermee door.
Mee eens, zo doe ik het ook en het werkt perfect!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
Koop 4 oplaadbare batterijen. Stop er 2 in de lader en 2 in je wiimote. ZIjn de batterijen in je wiimote op? Verwisselen de batterijen. Klaar.
Zal ik dat ook maar eens doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:02 schreef Darklink het volgende:
[..]
Mee eens, zo doe ik het ook en het werkt perfect!
hoop dat het demo kanaal snel komt jaquote:Op woensdag 4 april 2007 08:35 schreef mrdjey het volgende:
Zou afgelopen zonder niet het demo kanaal uitkomen?
en wanneer komt opera final nou uit?
Om de twee dagen, als je Zelda speeltquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:14 schreef speknek het volgende:
Tsja, dat leek mij in het begin ook. Maar hoe vaak kloot je nou met die batterijen? Ik vind ze echt heel lang meegaan..
helaas was het zondag 1 april... een kneus hier vond het grappig om dit te roepenquote:Op woensdag 4 april 2007 08:35 schreef mrdjey het volgende:
Zou afgelopen zonder niet het demo kanaal uitkomen?
en wanneer komt opera final nou uit?
sukkelquote:Op woensdag 4 april 2007 09:27 schreef linebear het volgende:
[..]
helaas was het zondag 1 april... een kneus hier vond het grappig om dit te roepen
He psst.. wil je mn Wii zien?quote:Op maandag 2 april 2007 11:02 schreef Knoflook het volgende:
De enigste keer dat ik speel is met vrouwen als lokkertje mijn kamer op te komen.
"ik wacht al 3maanden"quote:Op woensdag 4 april 2007 10:32 schreef Discovered het volgende:
Ik heb een vraagje jongens.
ik w8 al 3 maanden op mijn Nintendo Wii, en heb nog niks binnen, ik het via ECI bestelt. ik heb talloze keer gebelt ,Ik krijg iedere keer de antwoord : er zijn problemen met de leveringen. Maar wat ik raar vind is dat bijna iedereen z'n Wii al vorige week binnen heeft gekregen, mensen die bijvoorbeeld die bij Wehkamp hebben bestelt.
Maar het lijkt me echt sterk dat elke winkel de Wii krijgt en ECI niet ???.
Heeft iemand een antwoord er op, of zijn er echt problemen met leveringen. ??
Nee, maar ik krijg een acceptgiro mee als het bij mij thuis wordt afgeleverd.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:40 schreef remcheese het volgende:
Heb je al betaald voor dat ding dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |