Waarom die 2 games halen? Als je met dragon ball z budokai tenkaichi veel meer plezier kan beleven. Zelda en Red Steel zijn kut.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:48 schreef BoNi het volgende:
Sinds een weekje ook in het bezit van een Wii. Vooralsnog alleen Wii Sport, Play en WarioWare.
Dit weekend hopelijk Zelda en Red Steel!
tvp dus
daar lijkt me echt geen zak aan, hoe verzinnen ze het?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En Cooking Mama zou 11 mei in Europa uit moeten komen, lijkt me ook een erg leuke titel(de DS versie is iig erg tof
)
De DS versie is super, ik heb op 1 dingetje na wat me niet lukt (Stuffing) alles unlocked en goudquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Leuker dan koken in real life, het is namelijk niet leuk om een zwartgeblakerde keuken schoon te moeten maken![]()
De DS versie is misschien wat beperkt, maar het is zeker leuk om te doen.
Heej spreek voor jezelfquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:04 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Waarom die 2 games halen? Als je met dragon ball z budokai tenkaichi veel meer plezier kan beleven. Zelda en Red Steel zijn kut.
je bent gewoon een enorme dbz hoer, als je dat al nooit gezien hebt lijkt me dat spel geen hol aanquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:04 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Waarom die 2 games halen? Als je met dragon ball z budokai tenkaichi veel meer plezier kan beleven. Zelda en Red Steel zijn kut.
Zelda is retegaaf!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:04 schreef De_Brandweer het volgende:
Het ging bij mij nog niet eens zo om de uitdaging.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:09 schreef De_Brandweer het volgende:
Ach, als je niet van een uitdaging houd is Zelda mischien wel leuk. Het is allemaal veel te simpel.
Wij verschillen van mening....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:04 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
WAT? Vergelijk je Red Steel nu met een Dragonball game? Lolquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb Red Steel wel eens gespeeld, op zich is het best een aardige game. Maar vergeleken met budokai is het een game van niks.
Hoe definieer je simpel? Zelda is simpel als het gaat om het verslaan van vijanden. Puzzles zijn al een stukje moeilijker. Maar het feit blijft dat Zelda: Twilight Princess een complex spel is dat niet simpel voor non-gamers or rookies.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:09 schreef De_Brandweer het volgende:
Ach, als je niet van een uitdaging houd is Zelda mischien wel leuk. Het is allemaal veel te simpel.
Misschien zat er voor Roy teveel progressie in het spel. Je weet toch dat Roy vooral van herhalende gameplay houd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef Oksel het volgende:
Hij was inderdaad redelijk makkelijk. Maar daarom niet minder leuk.. Ik heb genoten.
Roy dan weer niet..![]()
Zelda verkopen.. schaam je.
Als je een volwaardige Zelda titel verwacht bij het kopen van TP word je wel teleur gesteld imo. Het is helemaal niets vergeleken met OoT en MM.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:15 schreef BMH het volgende:
...
Hoe definieer je simpel? Zelda is simpel als het gaat om het verslaan van vijanden. Puzzles zijn al een stukje moeilijker. Maar het feit blijft dat Zelda: Twilight Princess een complex spel is dat niet simpel voor non-gamers or rookies.
...
Wacht. OOT & MM zijn moeilijk? Misschien moeilijk door gebrek aan overzicht ja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Als je een volwaardige Zelda titel verwacht bij het kopen van TP word je wel teleur gesteld imo. Het is helemaal niets vergeleken met OoT en MM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |