Nee, dat is jouw mening. Andere mensen zijn een andere mening toebedeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Jongen. Ga nou maar lekker toegeven dat TP 1 van de slechtste zeldas is (samen met TWW).
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Stelletje nintendofanboys die alles maar goed vinden als er nintendo op staat![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Stelletje nintendofanboys die alles maar goed vinden als er nintendo op staat![]()
MAAR JE DOET HET LEKKER TOCHquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:57 schreef mausie het volgende:
[..]
...
Eigelijk moet ik er niets eens op reageren maar ja..
iddquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
het niveau hier zakt af en toe schrikbarend
aight, dat zou wel flex zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
Dit heeft even op de website van een grote Amerikaanse gamesketen gestaan. Maar is toen weer weggehaald.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:55 schreef CrazyRay het volgende:
Ik ben een zeer grote Nintendo freak, maar heb een hekel aan Zelda. Dus nee niet iedereen geilt erop als er nintendo op staat
btw, speelt er nog iemand MOH op de WII?? en hoe zit het met de online multiplayer gedeelte daar hoor je ook niks meer van
ik heb hem al 2 dagen liggen hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:36 schreef Mortale het volgende:
[..]
MOH: vanguard is iig niet uit. En het zal ook geen MP bevatten. Airborne was waardeloos.
nee hoor, er staan ook releasedata voor andere regio's en in de vs is ie al uitgekomen als het goed isquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:51 schreef donderopman het volgende:
ik zie net dat wing island alleen in japan uitkomt
1. Hapquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:53 schreef De_Brandweer het volgende:
JULLIE ZOUDEN ZELDA ALLEMAAL EEN KUTGAME VINDEN ALS HIJ NIET VAN NINTENDO WAS.
koop dragon ball z.
He das leuk... Ik heb m op de cube nog niet maar was m nog wel van plan te halen. Nu wacht ik nog maar even.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
Dit heeft even op de website van een grote Amerikaanse gamesketen gestaan. Maar is toen weer weggehaald.
[afbeelding]
wing islan is voor kleine kindjes, blazing angels is wel wat meer actie maar veel framedrops en veel van hetzelfde, heatseeker heb ik nog niet gedaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef donderopman het volgende:
Ik wil een vliegspelletje kopen voor mijn mooie Wii. maar ik weet niet welke!
welke raden jullie aan?Heatseeker Blazing Angels: Squadrons of WWII Wing Island
TMNT zal wel niet bevallen zekerquote:
Ik mis het typische Turtle muziekjequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef gamefreek het volgende:
[..]
TMNT zal wel niet bevallen zeker![]()
Het is op zich ook geen onaardige game, maar hij mist idd iets. De game is ook niet echt bepaald lang (deed de storymode in minder dan 4 uur uitspelenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik mis het typische Turtle muziekjeIk kan er nog niet zoveel over zeggen, heb net een kwartiertje zitten spelen. Hij is niet heel kut, maar ik ben ook niet lyrisch.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Ja of ze wilde gewoon RE4 voor de Cube online zetten en een of andere incompetente drol typte er per ongeluk Wii voor. Gezien de prijs die ernaast staat lijkt me dat heel erg waarschijnlijk.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:07 schreef SPiDeY. het volgende:
Nieuw in VC catalogus:
- Punch-Out!! - NES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |