volgens mij niet, hij scoort overigens wel bagger bij ignquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:39 schreef linebear het volgende:
Rampage ligt toch al lang in de winkel :S
Ik zag hem liggen bij Media Markt voor goedkoop.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij niet, hij scoort overigens wel bagger bij ign
heb hem al in mijn handen gehad... hij kost maar 30 euro of zo...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij niet, hij scoort overigens wel bagger bij ign
Dat bestaat niet Bernie..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het trouwens wel erg langdradig enzo over zijn leven etc..... Straks stopt tie er mee![]()
![]()
bel de topic titel politie!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar slaat die TT op. Miyamoto had het over Brain Training op de DS. Wat heeft dat met de Wii te maken?
quote:after the non-games, Nintendo invented the non-keynote.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:53 schreef Xrenity het volgende:
Some people are slowly starting to leave.
quote:11:59: He tried to bring the idea back yet again with Stage Debut, a GameCube game that was intended to use the Game Boy e-Reader and a camera attachment. It featured a digital Miyamoto dancing with Pikmin characters as the crowd laughed.
OMG RUZBEH!!! YESH!!! RUZBEHH!!! DAAR IS IE!!! HYPE!!!quote:Working on a new Mii channel where you can compare Miis and enter contests.
Wat jij zegt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:06 schreef MaHawK het volgende:
Het is allemaal weinig interessant. :S
Ik heb net even door je "Games" linkje heen gekeken en dat was al interessanter dan de hele keynote speech.quote:
hij heeft A2 Racer 1 én 2quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ik heb net even door je "Games" linkje heen gekeken en dat was al interessanter dan de hele keynote speech.![]()
Mario 128 was een techdemo waarbij je een hondertal mario's door een ruimte manipuleerde.. Het zelfde doe je in pikmin.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef Roi het volgende:
Pikmin = Mario 128 ?
Jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef Roi het volgende:
Pikmin = Mario 128 ?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef Oksel het volgende:
Wat is uberhaupt de definitie van een keynote?
Dit staat al maanden op de GDC site. Als men dit had gelezen zou met ook niet zo reagerenquote:In his keynote address at the 2007 Game Developers Conference, Shigeru Miyamoto will reveal how a singular creative vision drives his work, not only in terms of his world-renown software, but also in generating key technologies, including the current global phenomena, Nintendo DS and Wii. And he will challenge the audience to apply his approach in their own distinctive styles.
Ja een video. vet. Maar het staat helemaal los van de presentatie die miyamoto hieldquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef linebear het volgende:
Mario Galaxy video. Moustachey zooms round spherical worlds, spins stars, bounces between planets - there's lava level, a plant monster. Applause. Cheers.
WAUW, EEN KANSLOOS KUTKANAAL OVER DIE KANSLOZE KUTMII'Squote:
* Tomasso handjeklapt Roi.quote:
Doe alsjeblieft niet zo triest zeg. Heb een beetje lol. Elke keer als ik een beetje hype wil gooien in de mix kom je weer je chagerijnige kop laten zien met de zoveelste Debbie Downer post en bijhorende "quote:
Als in geen nieuws is goed nieuws?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:20 schreef Extraordinaire het volgende:
Leuke keynote, vond het fijn om weer eens iets anders te horen naast dat standaard E3-praatje altijd.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo triest zeg. Heb een beetje lol. Elke keer als ik een beetje hype wil gooien in de mix kom je weer je chagerijnige kop laten zien met de zoveelste Debbie Downer post en bijhorende "[afbeelding]" posticoon.
Dat roep je toch ook op jezelf af.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo triest zeg. Heb een beetje lol. Elke keer als ik een beetje hype wil gooien in de mix kom je weer je chagerijnige kop laten zien met de zoveelste Debbie Downer post en bijhorende "[afbeelding]" posticoon.
Dit is de zoveelste keer dat ik het mis heb, omdat ik bijna alles hype. Maar dat is geen excuus of uitnodiging voor zulke chagerijnige uitlatingen. Het slaat gewoon nergens op.quote:
Jij post non-nieuws en andere valsheden om aandacht te krijgen. Punt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste keer dat ik het mis heb, omdat ik bijna alles hype. Maar dat is geen excuus of uitnodiging voor zulke chagerijnige uitlatingen. Het slaat gewoon nergens op.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste keer dat ik het mis heb, omdat ik bijna alles hype. Maar dat is geen excuus of uitnodiging voor zulke chagerijnige uitlatingen. Het slaat gewoon nergens op.
Als je graag een hypeje wilt beginnen Ruzbeh kan dat in Logout, of hier (waar niemand luistert).quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Als je zo graag een relletje wilt beginnen BMH kan dat in KLB, niet hier.
SJIEKquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Als je zo graag een relletje wilt beginnen BMH kan dat in KLB, niet hier.
thxquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Voor de mensen die m graag op de site van Nintendo zien:
http://media.nintendo-eur(...)ko2ZHsidYuj27aoR.mov
Je moest er eerder bij zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:48 schreef MaHawK het volgende:
Jonge, die site van nintendo-europe is ook lekker vlot. Handig 20mbit internetverbinding.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:43 schreef BMH het volgende:
Hier is ie
Youtube is hem nog aan het processen.. dus hij is binnen enkele minuten te bekijken.
Het ziet er ook heel mooi uit, er vanuit gaande dat de Wii niet zulke krachtige hardware heeft. I'm impressed. Must have lijkt me zo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef BMH het volgende:
De trailer is echt fantastisch. Duurt erg lang en laat enkel gameplay beelden zien. Het spel ziet er heel erg uit als Little Big Planet.
komt er wel, ze zijn niet gek bij Nintendoquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:55 schreef Dixidito het volgende:
Waarom komt er eigenlijk geen Braintraining uit voor de Wii?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang kan ik niet wachtenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:11 schreef BMH het volgende:
Super Mario (Wii)
Publisher: Nintendo
Release Date: Sep 15, 2007
Precies wat ik ook vindquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Ziet er leuk uit. Alleen is het niet hopelijk té veel van klein planeetje naar klein planeetje springen. Ik zie liever ook echte levels.
Sunshinequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:19 schreef Roi het volgende:
Doet met aan Sunshine denken.
Nee Sunhsine was een nep-mario.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:19 schreef Roi het volgende:
Doet met aan Sunshine denken.
Dat is voor Amerika.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:24 schreef MaHawK het volgende:
Wii Releases
Super Paper Mario: April 9 - Nintendo
Prince of Persia Rival Swords: April - Ubisoft
Bust-A-Move Bash - April - Majesco
Bionicle Heroes - April - Eidos
Mortal Kombat: Armageddon - May 15 - Midway
Mario Party 8 - May 29 - Nintendo
Tamagotchi Party On - May - Namco Bandai
Disney's Pirates of the Caribbean at World's End - May - Disney Interactive
Escape from Bug Island - May - Eidos
Spider-Man The Movie 3 - May - Activision
Big Brain Academy - June 11 - Nintendo
Pokemon Battle Revolution - June 25 - Nintendo
Cosmic Family - June - Ubisoft
Heatseeker - Spring - Codemasters
Legend of the Dragon - Q2 - American Game Factory
Shrek the Third - Summer - Activision
Transformers the Game - Summer - Activision
http://wii.ign.com/articles/771/771326p1.html
Camera blijft wel redelijk stabiel. Als die nu ook zou flippen dan zou ik ook misselijk wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik motion sickness ga krijgen van mario galaxy
P'cies, dan toch liever 8 dollar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat deed ik al bij aankoop van me eerste vc spel (simcity) a 6 of 8 euro
Ik heb hem gespeeld op de E3, valt erg mee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik motion sickness ga krijgen van mario galaxy
Ik heb de officiële van Nintendo. Op een of andere manier geeft deze verticale strepen over het beeld (enkel te zien bij beelden met 1 kleur). Toch is het een vooruitgang op composite.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit ns te kijken naar RGB kabels en er zijn er zeg maar drie waaruit ik kan kiezen
Officiële van Nintendo: 30 euro
3rd party Blaze: 22 euro (incl audio uitgangen)
3rd party Piranha: 16 euro (incl audio uitgangen)
Iemand ervaring met een van de kabels. Persoonlijk neig ik naar die van Blaze, in het verleden heeft Blaze me niet teleurgesteld namelijk en audio-out is handig. Maar die van Piranha is wel lekker goedkoop...
Aparte audiouitgangen zijn niet echt perse nodig natuurlijk. De wii heeft alleen maar 2.0 geluid, daar is niks surround aan dat perse weergegeven moet worden door een 5.1 systeem.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit ns te kijken naar RGB kabels en er zijn er zeg maar drie waaruit ik kan kiezen
Officiële van Nintendo: 30 euro
3rd party Blaze: 22 euro (incl audio uitgangen)
3rd party Piranha: 16 euro (incl audio uitgangen)
Iemand ervaring met een van de kabels. Persoonlijk neig ik naar die van Blaze, in het verleden heeft Blaze me niet teleurgesteld namelijk en audio-out is handig. Maar die van Piranha is wel lekker goedkoop...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blaze bij DimPlus, Piranha bij de Makro. Ligt er dus nog een beetje aan, ik wacht eerst komend weekend af, ff kijken hoeveel mn verjaardag me oplevertquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef Oksel het volgende:
Ja, ik moet ook maar eens een third party RGB kabel hebben voor mijn Wii, mét audio out. Want het klinkt gewoon 1000x beter over mijn geile speakerset.
Piranha maakt ook meestal wel degelijk spul.
Al enig idee waar je hem gaat bestellen Roy?
Misschien is dit wat voor je: http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=3643quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef Oksel het volgende:
Ja, ik moet ook maar eens een third party RGB kabel hebben voor mijn Wii, mét audio out. Want het klinkt gewoon 1000x beter over mijn geile speakerset.
Piranha maakt ook meestal wel degelijk spul.
Al enig idee waar je hem gaat bestellen Roy?
Ik vond de kwaliteit er echt wel merkbaar op vooruit gaan. Vooral bij tekst. Kleine tekst is met de standaard compisiet kabel niet scherp en verloopt van kleur. Bij de RGB kabel is het veel strakker.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef MaHawK het volgende:
Ik wil ook wel een RGB kabel, maar 30 euro voor een kabel vind ik toch echt teveel van het goede hoor. :S
digifan 23,-quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef MaHawK het volgende:
Ik wil ook wel een RGB kabel, maar 30 euro voor een kabel vind ik toch echt teveel van het goede hoor. :S
serieus?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Nee, moet met gamecube controller.
zeg henkie, smash brothers melee was de oude versie voor de cube... nog al logisch dat ie alleen met de cube controller kanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:13 schreef Kill_em_all het volgende:
Kan ook gewoon met de classic en wiimote. Alleen GC controller zou zo debiel zijn. Een beetje een game bouwen voor een nieuwe console die je alleen kan spelen met de controller van een oude console. Zeg hallo tegen de verwarring van consumenten en dat terwijl de Classic controller precies hetzelfde kan doen maar wel bij de Wii hoort.
Heb je zelf al geprobeerd dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:13 schreef Kill_em_all het volgende:
Kan ook gewoon met de classic en wiimote. Alleen GC controller zou zo debiel zijn. Een beetje een game bouwen voor een nieuwe console die je alleen kan spelen met de controller van een oude console. Zeg hallo tegen de verwarring van consumenten en dat terwijl de Classic controller precies hetzelfde kan doen maar wel bij de Wii hoort.
Super Smash Bros Melee niet, omdat dat een GC game is en dus enkel speelbaar is met een GC controller.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:28 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Heb je zelf al geprobeerd dan?
Kan iemand me vertellen (uit eigen ervaring) of je Super Smash Bros Melee nou wel óf niet met classic controller kan spele. Anders koop ik straks voor niks classic controller
het zou wel tof zijn maar ik gok dat een rts, zelfs op de wii voornamelijk bij kleine tv's , niet goed te besturen valt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef depax het volgende:
ik las trouwens die game die steven spielberg exclusive voor de wii maakt samen met die loui castle. I denk zoek eens op wie dat is.
Blijkt dat de co founder van westwood te zijn.
Denken jullie RTS ala C&C dus die ze maken ?
Als het op een DS kanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou wel tof zijn maar ik gok dat een rts, zelfs op de wii voornamelijk bij kleine tv's , niet goed te besturen valt.
wii + RTS + minimaal 100cm tv =
Dat ziet er toch even vaag uit zeg..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Nieuwe No More Heroes trailer
http://gamevideos.com/video/id/9807
Heel bizar...
quote:Grashopper werkt aan drie Wii games
Bron: Gamespot
Grashopper, de studio die ons eerder Killer 7 voor de GameCube en PlayStation 2 gaf, lijkt erg gecharmeerd te zijn van de Nintendo Wii.
Tegenover Gamespot geven ze tijdens de GDC aan dat ze aan een drietal games werken voor Nintendo's console. De eerste titel is al enige tijd bekend, namelijk No More Heroes, een spel dat veelal vergeleken word met een GTA game. Over de andere twee spellen is nog niets bekend.
quote:Capcom kijkt naar Wii mogelijkheden
Bron: The Wiire
Capcom heeft al diverse titels gebracht naar de Xbox 360, is al bezig met games voor de PlayStation 3, maar heeft nog weinig losgelaten over de Nintendo Wii. Onderstaand eindelijk wat informatie.
Keiji Inafune verteld dat de engines van Lost Planet: Extreme Condition en Lost Planet gebruikt zullen worden voor projecten op andere platforms, mede door optimalisatie, maar dat de Nintendo Wii hier niet onder valt. Wel kijken ze of ze de Resident Evil 4 engine kunnen optimaliseren voor Wii projecten.
Hoewel de markt zich steeds meer richt games met fotorealisme geeft Inafune aan dat hij nog graag creatieve games maakt, bijvoorbeeld met mascotees als Mega Man. De Nintendo Wii zou volgens hem het ideale platform zijn voor dit soort titels. In de nabije toekomst zullen we tevens horen wat Capcom aan nieuwe franchises voor ons heeft, hierbij doelde hij echter niet specificiek op de Nintendo Wii.
Op de vraag of volwassen titels zouden werken op de Wii antwoord hij dat iedere next-gen console zijn eigen volwassen projecten zal krijgen en dat Nintendo's veranderde houding dit zeker zal helpen. Een game als Resident Evil 4 gaf dit al aan.
Big Brain academy is dat hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:22 schreef linebear het volgende:
braintraining
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=1123
Okay, dan wordt het dus die Piranha kabelquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:20 schreef SPiDeY. het volgende:
Die 3rd party kabel van Blaze heeft geen aparte audio-uit, staat er ook nergens bij vermeld. Alleen dat hij audio-uit heeft maar dat heeft die van Nintendo ook, namelijk gewoon in 2 pinnetjes in de scartkabel
Daar is ie voor gemaakt hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Werkt deze Freeloader inderdaad gewoon voor US Cube games op een PAL wii:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10v-49-en-70-1ssi.html
Zo heb ik het ook maar gedaan, beetje jammer. Maar er is vast wel een mogelijkheid om het uit te zetten, alleen niet op een manier die nintendo in gedachte had.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, die blijft komen aangezien de WIi niet constant verbonden is maar om de zoveel tijd verbinding maakt. Enige dat helpt is WiiConnect24 uitzetten (volgens mij kun je die pop ups namelijk niet uitzetten in de wifi stick software)
Rechtermuisknopopjetaakbalk,danklikjeaanpassenendanverbergjedenintyappvooraltijd!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Werkt deze Freeloader inderdaad gewoon voor US Cube games op een PAL wii:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10v-49-en-70-1ssi.html
Onzin. Vroegah speelde iedereen ook zonder problemen C&C op 13 od 15 inch monitors met een resolutie lager dan die van de Wii.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou wel tof zijn maar ik gok dat een rts, zelfs op de wii voornamelijk bij kleine tv's , niet goed te besturen valt.
wii + RTS + minimaal 100cm tv =
Bij een Tv zit je er meestal wat verder vanaf, maar ik denk dat het helemaal goed gaat komenquote:Op zondag 11 maart 2007 10:40 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Onzin. Vroegah speelde iedereen ook zonder problemen C&C op 13 od 15 inch monitors met een resolutie lager dan die van de Wii.
ik heb hier een 15" tv, daar is een rts echt niet op te spelen..quote:Op zondag 11 maart 2007 14:26 schreef Kill_em_all het volgende:
Een tv is ook groter dan een 13'' beeldscherm
Tis een preview. En een DS is sowieso verplichte kost voor iedereenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:31 schreef DaggerNL het volgende:
Pokemon Battle Revolution review
http://www.youtube.com/watch?v=X7oC06LrI6w
Wel jammer dat het niet gewoon een rpg wordt, zoals in de gameboy spellen.
Misschien ga ik ooit een DS kopen, zodat je de pokemon naar de Wii kan sturen.
En een DS is zowieso tof om te hebben.![]()
Gaat meer om de resolutie denk ik, 640x480 is ongeveer TV res en vergelijkbaar met 13 inch native res.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:26 schreef Kill_em_all het volgende:
Een tv is ook groter dan een 13'' beeldscherm
Volgende maand waarschijnlijk al. Super Paper Mario.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:04 schreef Adelante het volgende:
Komen er dit jaar nog Mario games uit? Of blijft Nintendo alles vertragen?
indien antwoord is nee, dan wii te koop
In amerika wel, voor europa denk ik pas na de zomer, games als smash, mario party, galaxy, etc, die allemaal met geluk voor de kerst nogquote:Op zondag 11 maart 2007 15:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgende maand waarschijnlijk al. Super Paper Mario.
Dit viel mij ook al op, heeft iedereen hier last van?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik bezoek elke dag de nintendo site 1 keer voor die sterren die je dan krijgt, maar sinds eergister krijg ik niks meer als ik de site bezoek. Is het stopgezet
De eerste C&C liep anders echt niet op 640x480.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:54 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Gaat meer om de resolutie denk ik, 640x480 is ongeveer TV res en vergelijkbaar met 13 inch native res.
same here...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dit viel mij ook al op, heeft iedereen hier last van?![]()
Speelt een stuk makkelijker als je staatquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef WooZ het volgende:
Kunnen we geen 'Film hier hoe mensen bij jou aan het wii'en zijn'-topic maken
Ik geef de opzet: huisgenoot die voor het eerst Rayman doet > pulp fiction
Ik las deze keer: Super Pauper Marioquote:Op zondag 11 maart 2007 15:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgende maand waarschijnlijk al. Super Paper Mario.
Ja kan best, lang geledenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:05 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De eerste C&C liep anders echt niet op 640x480.
9 jaar oud?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je graag een hypeje wilt beginnen Ruzbeh kan dat in Logout, of hier (waar niemand luistert).![]()
Voor mij is "the real thing" nog altijd 2D en paper mario lijkt me dan ook een stuk leuker dan galaxy.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:48 schreef SPiDeY. het volgende:
Ik las deze keer: Super Pauper Mario
Maar gaat vast goed komen, trailers zijn wel aardig maar nothing like the real thing.
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Zaterdag Excite Truck gehaald.
Leuk spel, en grafisch gezien best mooi.
Nee man, op z'n vroegst woensdagquote:Op zondag 11 maart 2007 23:51 schreef Kill_em_all het volgende:
Morgen in de winkels als het een beetje mee zit
ik krijg hartkloppingen van die game.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Zaterdag Excite Truck gehaald.
Leuk spel, en grafisch gezien best mooi.
Monkey ball heeft meer multiplayer modi.... Koop er gewoon 1.. Vind je hem niet zo leuk dan ruil je hem met de anderequote:Op maandag 12 maart 2007 10:52 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is leuker: monkey ball of dat koronpina spel?
Is die uberhaupt al te koop dan? Zie namelijk overal dat hij 30 maart verwacht wordt... heb namelijk ook zeker wel interesse in die kabel, dit verloopstukje wat ik nu heb is toch ook niet alles.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, dan wordt het dus die Piranha kabel
Ja, maar dan moet ik dus heel snel beslissen of het spel wel leuk is. Want je hebt vaak maar 24 uur ruilen.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:00 schreef BMH het volgende:
Monkey ball heeft meer multiplayer modi.... Koop er gewoon 1.. Vind je hem niet zo leuk dan ruil je hem met de andere
De meeste VC downloads kosten geld. De classic games dan tenminste. Er zijn nu wel 2 kanalen die je gratis kunt downloaden: het operakanaal en het enquetekanaal.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:00 schreef BIGGI het volgende:
Van t weekend ook een Wii gekocht (de laatste winkel waar ik binnenstapte hadden er wonderbaarlijk nog 3!!), zitten alweer aardig wat uurtjes Zelda op... vrij verslavend idd!Sports is ook wel vet opzich
![]()
Via Fok V&A Rayman RR gekocht, hopelijk komt die deze week nog binnen![]()
Ik heb me Wii al geupdate, nu kan ik gratis VC downloads zeker wel vergeten?
Nog altijd beter dan iets kopen naar aanleiding van iemands meningquote:Op maandag 12 maart 2007 11:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik dus heel snel beslissen of het spel wel leuk is. Want je hebt vaak maar 24 uur ruilen.
Ja klopt idd, die had ik gevonden. Ik had alleen ergens gelezen dat mensen (illegaal) die virtual console games konden downloaden, maar dat zal hier wel weer niet besproken mogen worden...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De meeste VC downloads kosten geld. De classic games dan tenminste. Er zijn nu wel 2 kanalen die je gratis kunt downloaden: het operakanaal en het enquetekanaal.
Dat kan (nog) niet. Klaarquote:Op maandag 12 maart 2007 11:16 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Ja klopt idd, die had ik gevonden. Ik had alleen ergens gelezen dat mensen (illegaal) die virtual console games konden downloaden, maar dat zal hier wel weer niet besproken mogen worden...![]()
Zuiderparkcomputers heeft hem geloof ik al, hij staat iig niet meer op verwacht op blablabla. Bij bartsmit staat ie wel op de 15e. Maar de release was toch vervroegt naar de 9e? of was dat alleen voor amerika?quote:
ik heb zaterdagavond met m'n huisgenoot 2 uur kororinpa gespeeld. In afwachting van meer wiimotes was dat het enige wat we tegelijk konden doen (1 iemand nunchuck, ander mote).quote:Op maandag 12 maart 2007 11:00 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Is die uberhaupt al te koop dan? Zie namelijk overal dat hij 30 maart verwacht wordt... heb namelijk ook zeker wel interesse in die kabel, dit verloopstukje wat ik nu heb is toch ook niet alles.
ik heb echt al tig winkels afgebeld en langsgegaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:59 schreef k_i_m het volgende:
Ja, wat is de deal met de Wii-motes? Waarom zijn die dingen nergens te krijgen? Heeft heel Wii-loos NL die dingen opgekocht ofzo?.
Ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:00 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Is die uberhaupt al te koop dan? Zie namelijk overal dat hij 30 maart verwacht wordt... heb namelijk ook zeker wel interesse in die kabel, dit verloopstukje wat ik nu heb is toch ook niet alles.
Ja maar dat zijn 50 crappy spellen die je 1 keer speelt en daarna nooit meer omdat ze onbestuurbaar zijn, te lang duren, te klein of gewoon saai zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Monkey ball heeft meer multiplayer modi.... Koop er gewoon 1.. Vind je hem niet zo leuk dan ruil je hem met de andere
Je kunt het niet wijzigen. Voor 2D games is de classic controller veel meer geschikt, die dus gewoon erbij kopen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef remcheese het volgende:
Weet iemand hoe ik de controlls van smw kan aanpassen op de Virt. Console ?
Ik heb geen classic controller maar wel een GC controller. nu kan ik alleen echt onmogelijk rennen en springen, omdat rennen die 2 grijze knoppen zijn en springen rood, groen is zo'n draaisprong die niet hoog genoeg is..
Of moet ik dan echt een classic controller kopen ?
En het is gewoon een super mooi dingquote:Op maandag 12 maart 2007 13:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt het niet wijzigen. Voor 2D games is de classic controller veel meer geschikt, die dus gewoon erbij kopen.
Een aantal toekomstige Wii-spellen gaat daar ook gebruik van maken als alternatief voor de wiimote.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna helemaal uit, denk dat ik hem dan wel weg wil doen voor 25 a 30 euro.
Heb afgelopen week de laatste gekocht bij de BartS..quote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben al weken op zoek naar de classic controller
Eerst was ik opzoek naar de RGB kabel, en toen er overal alleen maar classic controllers, ben ik op zoek naar een Classic controller, zijn er overal alleen maar RGB kabels![]()
Dus jij slaat je vrouw?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:45 schreef wjlaak01 het volgende:
[..]
Heb afgelopen week de laatste gekocht bij de BartS..
Daar hadden ze de week ervoor er nog voldoende van hangen..
De vrouw is helemaal happy, en niet meer achter de wii uit te slaan...
ZELDA Oldskool rules
daar hou jij toch ok van? volgens t laatste telefoon gesprek zover ik me kan herinnerenquote:
Probeer www.cd-wow.nl eens, ik kwam er laatst achter dat ze daar ook controllers verkochten. Hij is bij mij nu net verstuurd, ongeveer 3 dagen moeten wachten op voorraad. Nog goedkoper ook trouwens.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:31 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben al weken op zoek naar de classic controller
Eerst was ik opzoek naar de RGB kabel, en toen er overal alleen maar classic controllers, ben ik op zoek naar een Classic controller, zijn er overal alleen maar RGB kabels![]()
Sidequests kun je het niet eens noemen. Sidequests zijn missies die je kreeg van bewoners van windfall island. Dat waren echte sidequests waarvoor je beloond werd. Nu krijg je na het zoeken van 20 bugs een fles die je niet nodig hebt omdat je er al 2 hebtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:18 schreef Herr.Flick het volgende:
Er gaat meer tijd in alle sidequests zitten, dan in de game zelf, ik heb al wat uren rond gedwaald in dat spel.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:55 schreef RoelRoel het volgende:
Maar die mooie fles kun je dan wel in je virtuele broekzak steken.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:55 schreef RoelRoel het volgende:
Maar die mooie fles kun je dan wel in je virtuele broekzak steken.![]()
Een fles vind ik juist een gave beloning, ook al kon je bij TP wel zonder. Het is gewoon jammer dat je voor de rest zo weinig kon vinden buiten de dungeons om. Ja, de bombbags en quivers, maar dat was nou ook niet echt een prestatie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Sidequests kun je het niet eens noemen. Sidequests zijn missies die je kreeg van bewoners van windfall island. Dat waren echte sidequests waarvoor je beloond werd. Nu krijg je na het zoeken van 20 bugs een fles die je niet nodig hebt omdat je er al 2 hebt![]()
simpel?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:38 schreef melluk het volgende:
mensen....is excite truck zijn geld waard of niet?
kom alsjeblieft met argumenten waarom wel of niet,
liefst natuurlijk uit eigen ervaring!
Je kunt ook eerst het spel spelen, en dan kom je er na een aantal uren achter dat je geen fles krijgt, maar een grotere geldbuidel waar je 1000 rupies in kunt bewaren...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Sidequests kun je het niet eens noemen. Sidequests zijn missies die je kreeg van bewoners van windfall island. Dat waren echte sidequests waarvoor je beloond werd. Nu krijg je na het zoeken van 20 bugs een fles die je niet nodig hebt omdat je er al 2 hebt![]()
na zelda de beste game op de wii.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:38 schreef melluk het volgende:
Dat heb ik dan weer vooral met Super Marioquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:53 schreef _GdR_ het volgende:
Je zit te spelen of je een klein kut kind bent.
Ja, halen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:38 schreef melluk het volgende:
heeft weinig met racen te maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef RoelRoel het volgende:
En als je niks met racespellen hebt?
quote:Leader in Multiplayer Technology Enables Exclusive Community Functionality for Nintendo’s Hit Console
LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)--GameSpy, a unit of Fox Interactive Media, announced today that it will provide multiplayer technology to game publishers developing titles for Nintendo’s Wii™ video game system. As part of an ongoing partnership with Nintendo, GameSpy has developed middleware technology to enable Wii titles to offer community features, such as friend rosters, advanced matchmaking capabilities and comprehensive rankings data.
“This partnership will expand our wireless community of players on Nintendo® Wi-Fi Connection,” said Nintendo of America President Reggie Fils-Aime. “Millions of Nintendo DS users have already logged on using GameSpy’s technology, and now Wii owners will be able to do the same in a fun and easy-to-use environment.”
“Nintendo has been an invaluable partner and we look forward to expanding our relationship with them in the future,” said Jamie Berger, Senior Vice President of Consumer Products and Technology for IGN Entertainment. “Our goal is to extend our ground-breaking work on the Nintendo DS to provide Wii users with the social, community and multiplayer tools that we believe will expand the online gaming experience to the mass market.”
Pokémon® Battle Revolution, the first Wii game to utilize the technology, launches on June 25, with multiplayer features similar to those leveraging GameSpy technology in several Nintendo DS titles.
Prior to this development agreement for Wii, GameSpy and Nintendo brought gamers wireless community options for Nintendo DS™. The service provided an innovative network for portable video games, allowing people around the world to link easily and wirelessly to play games. The partnership represented GameSpy’s first foray into portable games.
hij is moeilijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:17 schreef _GdR_ het volgende:
weet iemand hoe die 360 precsies moet?
vond de omschrijving in de tutorial erg wazig.
en t werkt bij mij 1 op de 10x
Ik ga m direct kopen als ik Nederland ben. Ach ik bestel m dit weekend gewoon. Ligt ie thuis op me te wachten als ik komquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:45 schreef _GdR_ het volgende:
TIGER WOODS! JAAAAAAAAAAAA KOPENKOPENKOPEN!!!!
die game is echt tof
En niet vergeten om en van je D-pad pijltjes in te drukken. Heb zelf al een keer een spin ergens in de 2000+ gedaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef depax het volgende:
[..]
hij is moeilijk
je moet de 1 indrukken en dan wii mote kantelen ( zoals je zou sturen voor racen) en dat paar keer doen doe je 780 en zo, maar tis niet makkelijk oefen een paar keer in de practice mode
het helpt.
Kan je de muziek in de game niet gewoon uitzetten (en de geluidseffecten wel aan) en zelf een cd opzetten ofzo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:09 schreef Oksel het volgende:
Excite Truck is gááf! Soort Mario Kart, maar dan met vettere graphics, meer snelheid kicken stunts. Echt leuk. Zwaar nadeel: KUTMUZIEK! En heb geen SD kaart..![]()
23 maart volgens BSquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:46 schreef Koning-Afwas het volgende:
Even een vraag van de Dragonball Z kneus, wanneer komt Budokai Tenkaichi 2 uit?
Ik heb zin kamehameha's uit te voeren.
quote:Dave Mirra BMX Challenge for the WiiTM will be available June 2007 at a price point of $29.99
crash of the titans can na het gelijk namige boek zijn over de new york yets of te wel madden a like.quote:Exclusive: Crash of the Titans, Tiger Woods 08
It’s a no brainer that Tiger Woods PGA Tour 08 is happening for the Wii. This is based on a new update from my local distributor contact, which has the game listed down for a late August release alongside Madden 08. On the other hand, a new game known as “Crash of the Titans” is listed down. Although we don’t know exactly what this game is, Vivendi did at one point confirm that Crash Bandicoot will make an appearance on the Wii in some fashion…perhaps this could be the game?
euhm laatste reviews van tiger woods dont look bad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:16 schreef Kill_em_all het volgende:
Hmmm BMX = 30 dollar dus dat zal wel een slappe psp port worden. Tigerwoods 07 schijnt ook niet veel soeps te zijn voor de wii of 08 dus wel wat waard word blijft maar de vraag en madden achtige games zijn volgens mij nou niet bepaald populair in Nederland/europa.
Kortom, waar blijven de rpg, action adventure achtige games?
Een realistische racer voor de Wii zou trouwens ook wel welkom zijn. Met exite truck merk je al dat sturen toch wel realistisch kan zijn en als je dan met Ferrari's zou kunnen racen zou dat echt vet zijn.
Welke?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:28 schreef depax het volgende:
euhm laatste reviews van tiger woods dont look bad.
ja vriend heeft hem al.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:48 schreef donderopman het volgende:
maar ligt tiger woods deze week in de winkels dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |