Rechtermuisknopopjetaakbalk,danklikjeaanpassenendanverbergjedenintyappvooraltijd!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Werkt deze Freeloader inderdaad gewoon voor US Cube games op een PAL wii:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10v-49-en-70-1ssi.html
Onzin. Vroegah speelde iedereen ook zonder problemen C&C op 13 od 15 inch monitors met een resolutie lager dan die van de Wii.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou wel tof zijn maar ik gok dat een rts, zelfs op de wii voornamelijk bij kleine tv's , niet goed te besturen valt.
wii + RTS + minimaal 100cm tv =
Bij een Tv zit je er meestal wat verder vanaf, maar ik denk dat het helemaal goed gaat komenquote:Op zondag 11 maart 2007 10:40 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Onzin. Vroegah speelde iedereen ook zonder problemen C&C op 13 od 15 inch monitors met een resolutie lager dan die van de Wii.
ik heb hier een 15" tv, daar is een rts echt niet op te spelen..quote:Op zondag 11 maart 2007 14:26 schreef Kill_em_all het volgende:
Een tv is ook groter dan een 13'' beeldscherm
Tis een preview. En een DS is sowieso verplichte kost voor iedereenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:31 schreef DaggerNL het volgende:
Pokemon Battle Revolution review
http://www.youtube.com/watch?v=X7oC06LrI6w
Wel jammer dat het niet gewoon een rpg wordt, zoals in de gameboy spellen.
Misschien ga ik ooit een DS kopen, zodat je de pokemon naar de Wii kan sturen.
En een DS is zowieso tof om te hebben.![]()
Gaat meer om de resolutie denk ik, 640x480 is ongeveer TV res en vergelijkbaar met 13 inch native res.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:26 schreef Kill_em_all het volgende:
Een tv is ook groter dan een 13'' beeldscherm
Volgende maand waarschijnlijk al. Super Paper Mario.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:04 schreef Adelante het volgende:
Komen er dit jaar nog Mario games uit? Of blijft Nintendo alles vertragen?
indien antwoord is nee, dan wii te koop
In amerika wel, voor europa denk ik pas na de zomer, games als smash, mario party, galaxy, etc, die allemaal met geluk voor de kerst nogquote:Op zondag 11 maart 2007 15:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgende maand waarschijnlijk al. Super Paper Mario.
Dit viel mij ook al op, heeft iedereen hier last van?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik bezoek elke dag de nintendo site 1 keer voor die sterren die je dan krijgt, maar sinds eergister krijg ik niks meer als ik de site bezoek. Is het stopgezet
De eerste C&C liep anders echt niet op 640x480.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:54 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Gaat meer om de resolutie denk ik, 640x480 is ongeveer TV res en vergelijkbaar met 13 inch native res.
same here...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:04 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dit viel mij ook al op, heeft iedereen hier last van?![]()
Speelt een stuk makkelijker als je staatquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef WooZ het volgende:
Kunnen we geen 'Film hier hoe mensen bij jou aan het wii'en zijn'-topic maken
Ik geef de opzet: huisgenoot die voor het eerst Rayman doet > pulp fiction
Ik las deze keer: Super Pauper Marioquote:Op zondag 11 maart 2007 15:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgende maand waarschijnlijk al. Super Paper Mario.
Ja kan best, lang geledenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:05 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De eerste C&C liep anders echt niet op 640x480.
9 jaar oud?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je graag een hypeje wilt beginnen Ruzbeh kan dat in Logout, of hier (waar niemand luistert).![]()
Voor mij is "the real thing" nog altijd 2D en paper mario lijkt me dan ook een stuk leuker dan galaxy.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:48 schreef SPiDeY. het volgende:
Ik las deze keer: Super Pauper Mario
Maar gaat vast goed komen, trailers zijn wel aardig maar nothing like the real thing.
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Zaterdag Excite Truck gehaald.
Leuk spel, en grafisch gezien best mooi.
Nee man, op z'n vroegst woensdagquote:Op zondag 11 maart 2007 23:51 schreef Kill_em_all het volgende:
Morgen in de winkels als het een beetje mee zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |