Dat gebeurt ook echt altijd hequote:Op maandag 8 januari 2007 14:10 schreef Nollem het volgende:
FCK! vergeten het juiste nummer er bij te zetten (kan een moderater dat ff aan passen) verder... game on ?
hij plaatst een quote i.p.v. een kopie vanaf de Wiikiquote:Op maandag 8 januari 2007 14:12 schreef Jesse- het volgende:
ligt het aan mij of heb je de afbeeldingen ook niet goed?
Leukere discussies aangaan dan een user die reacties plaatst als:quote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef tonks het volgende:
KUT NEWBIE WAT DOE JE HIER NOG?!
Daarom kun je er ook maar beter niet aan beginnen. Zeg ik dan altijd.quote:
Dat was toch een grapjequote:Op maandag 8 januari 2007 14:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Leukere discussies aangaan dan een user die reacties plaatst als:
"KUT NEWBIE WAT DOE JE HIER NOG?!"
SPAM! GRAF NEWBEE!!!!!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over Elebits gesproken:
Elebits wordt Eledees
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over Elebits gesproken:
Elebits wordt Eledees
In de lente. Q2. Zal wel 1 dag voor de officiele zomer worden oid, terwijl ze het al vrolijk spelen in de USquote:Op maandag 8 januari 2007 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over Elebits gesproken:
Elebits wordt Eledees
dan moet je eigenlijk in dat andere topic wezen!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:13 schreef flyguy het volgende:
ik heb hem nog steeds niet.... maar hoop toch echt dat ie van de week eindelijk komt!
Ik heb wel in winkels gezien onlangs. Maar hoe het nu is weet ik niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:09 schreef donderopman het volgende:
Ligt Far Cry al in de winkel of kan ik hem nog steeds alleen online bestellen?
Ik vind die Bult rammen nog een van de meligste... alhoewel Koeslingeren ook erg dicht in de buurt komtquote:Op maandag 8 januari 2007 15:26 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Net Rayman uitgespeeld, singleplayer vind ik hem maar matig, maar multiplayer is hij echt stoerEn erg droog ook veel van die minigames.
Voetballen is ook wel erg geinigquote:Op maandag 8 januari 2007 15:34 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ik vind die Bult rammen nog een van de meligste... alhoewel Koeslingeren ook erg dicht in de buurt komt
Ja echt de eerste keer is die grap gewoon TE goed !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
Ik heb ook nog niemand dus als je mij nou toevoegtquote:Op maandag 8 januari 2007 15:26 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Voeg mij toeik heb nog geen enkel viendje in mijn Wii lijst
8576-1716-5127-5278
Ik wil ook Mii's van anderen in mijn plaza
Ik jou ookquote:Op maandag 8 januari 2007 15:39 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niemand dus als je mij nou toevoegtMijn nummer is: 2506 8309 9229 7859
-edit
Ik heb je toegevoegd.
Misschien moet je Tonks ff mailen ?? Die heeft haar Zelda TP te koop gezet op marktplaats...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:49 schreef Haay1971 het volgende:
* Haay1971 wacht ook nog steeds op Zelda en op Wii Play.
Vorige week plotseling Wii Play bij FRS kunnen bestellen (waarvan ik nog een 10 euro webshop bon had, dus daarom goedkoper bij de FRS), maar blijkbaar had de FRS weer eens een foutje gemaakt en hebben ze in korte tijd meer bestellingen voor Wii Play binnen gekregen dan ze voorraad hadden. Dus die van mij staat nog steeds op "in behandeling"...![]()
Maar nieuw kopen krijg ik er ook VIP punten voorquote:Op maandag 8 januari 2007 15:53 schreef Nollem het volgende:
Misschien moet je Tonks ff mailen ?? Die heeft haar Zelda TP te koop gezet op marktplaats...
Hehe, dan moet de Wii-remote met mic uitbreiding komen, zodat hij registreert of je wel KAAAAMEEEEEHAAAAMEEEEHAAAAAAA schreeuwtquote:
haha ?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:06 schreef Nollem het volgende:
[..]
Hehe, dan moet de Wii-remote met mic uitbreiding komen, zodat hij registreert of je wel KAAAAMEEEEEHAAAAMEEEEHAAAAAAA schreeuwt
ruzie met de burenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:14 schreef Nollem het volgende:
Dat zou toch cool zijn?
Dat je naast de bewegingen ook de geluiden van Dragonball er bij moet maken.
Ghoku's Kamehameha
Krillins Disk
En overal dat geschreeuw bij van het powerlevel dat moet stijgen... jeez... ken je klassiekers
Inleven heet datquote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef tonks het volgende:
Ik ga een beetje lopen schreeuwen tegen mijn console, dat domme bewegen is al erg genoeg.
quote:Er is geen sprake meer van Elebits...
Elebits is verleden tijd. Lees inside waarom...
Schrik niet; het intro en de titel zijn expres zo gekozen om jullie bij de les te krijgen. Het is namelijk niet dat de game gecanceled is of iets dergelijks; nee, hij krijgt een naamsverandering.
Voortaan zal Elebits door het leven gaan als Eledees. De reden voor de naamsverandering is niet bekend.
Als het goed verschijnt Eledees ergens in het tweede kwartaal van 2007 in de Europese winkels.
Bron: Eurogamer
quote:De Wii-game Elebits, waarin je in alledaagse locaties op zoek moet naar kleine, groene beestjes, zal in Europa op de markt komen onder de naam Eledees. Het spel komt in de lente van dit jaar op de markt. Waarom de naam precies is gewijzigd is onbekend. Misschien was de naam Elebits al een geregistreerd handelsmerk in Europa, of is een Elebit een heel vies woordje in het Frans. De nieuwe titel komt qua uitspraak in de buurt van LED's, die soms net als de voormalige Elebits, klein en groen zijn. Of moeten we het toch uitspreken als in Little Britain: "I'm Eledee!"?
In de zomervakantie riep ik de hele tijd "Objection" tegen mijn DSquote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef tonks het volgende:
Ik ga een beetje lopen schreeuwen tegen mijn console, dat domme bewegen is al erg genoeg.
quote:Stel dat de volgende vooraanstaande fabrikanten morgen elk een nieuwe spelcomputer zouden produceren die allemaal zeer sterk op elkaar lijken, welk merk zou je dan waarschijnlijk kiezen?
Sony
Microsoft
Nintendo
Vind Revolution nog steeds veel beter dan 'Wii'quote:Op maandag 8 januari 2007 16:59 schreef Neverstop het volgende:
Lijkt wel op de rel die ontstond toen Revolution omgedoopt werd naar Wii.
Over een maand vindt iedereen het fantastisch.
Waar heb jij het in godsnaam over?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:12 schreef WjeroneW het volgende:
Ik kan het wel begrijpen dat sommige mensen Revolution beter vinden..de besturing is anders dan bij de Wii..
maar zelf vind ik dat Nintendo een grote stap heeft gemaakt..(op positieve manier)
Over inleven gesproken, ik wilde met zelda een steen gooien, ging 3 fout omdat ik een zwaai beweging maakte met de wii-mote ipv op A te drukkenquote:
welke vc games heb je er op gespeeld? ben een beetje benieuwd of n64 spellen er lekker mee spelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef Phonebone het volgende:
Van 't weekend eindelijk 's een Classic controller kunnen kopen.![]()
Ligt lekker in de hand en m'n VC spellen spelen er geweldig mee.
Vind het alleen echt debiel dat je er geen gamecube spellen mee kunt spelen.
De L en R triggers lijken er zelfs voor gemaakt...![]()
Ach ja, ik ben in ieder geval voorlopig even klaar met dingen aanschaffen voor m'n Wii.
Ga naar het PS3 topic dan.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef tonks het volgende:
Berichtje binnen en beantwoord!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Ik jou ook
Hmmm blijkbaar word het niet in één keer uitgewisseld, want je staat nog steeds op grijs
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef Mortale het volgende:
[..]
Over inleven gesproken, ik wilde met zelda een steen gooien, ging 3 fout omdat ik een zwaai beweging maakte met de wii-mote ipv op A te drukken.
In de rush van het spel ff vergetenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat staat ZO duidelijk aangegeven...
echter heb ik soms de neiging dat ik me wiimote breek, ik druk die A soms zo hard in..
(beetje zovan: hoe harder ik druk hoe meer effect ik heb)
kheb je vanmiddag toegevoegd!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:48 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Ik jou ook
Hmmm blijkbaar word het niet in één keer uitgewisseld, want je staat nog steeds op grijs
Ik sta er nog niet inquote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef s0ul1991 het volgende:
mijn wii nr ist: 7908-3686-6134-8252
ik voeg iedereen uit de OP toe
Is al gebeurd hoor, maar dat gaat niet instantaanquote:Op maandag 8 januari 2007 20:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
dan moet je een mailtje sturen.
TVP
Leukquote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Roi het volgende:
Ik zag een Wii stand in een winkel vandaag!
Je kon er alleen niet mee spelen..
Ze hadden geen Wii's nogquote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Roi het volgende:
Nee helaas niet, een van de sterkste kanten van Call of Duty serie is toch de multyplayerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:53 schreef Shazbot het volgende:
Kon je met COD3 nou wel of niet multiplayen? Als in met zijn 2'een(of meer) op 1 Wii, tegenelkaar spelen in splitscreen?
''Iedereen die op de Wii wil spelen kan er ook op spelen'' Hoe bedoel je Roi ?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:13 schreef Roi het volgende:
Ik snap jou ook nietquote:Op maandag 8 januari 2007 19:27 schreef Tomasso het volgende:
Elebitsdees, overhyped spelIk snap echt heel die hype niet.
Ik denk dat je de 'fun' van Elebitdees beter begrijpt als je Half Life 2 op de PC gespeeld hebt. Daar kun je als speler allerlei voorwerpen manipuleren, optillen, tegen elkaar gooien, stapelen, van een trap laten stuiteren, etc. Dat is gewoon leuk, zeker als het ook functioneel in puzzels wordt toegepast. Van wat ik in Eledees gezien heb zit er vergelijkbare physics in en vergelijkbaar manipuleren van voorwerpen in puzzelvorm. Plus de mogelijkheid zelf je eigen levels te kunnen maken, en die via Wii-connect24 (?) met anderen te kunnen delen. Ben er wel benieuwd naar!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:45 schreef floppie86 het volgende:
ik snap elebits ook niet helemaal.. beetje met een grafisch lelijk straaltje op dingen "schieten"![]()
Die staat bij de bartsmit hier al sinds de launch, maar ik vroeg daar toen wat over maar dat blijkt gewoon een dvd player te zijn met een wii hoes.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Die demokiosks zag ik al wel langer staan. Wel jammer dat ze niet speelbaar zijn. Ook erg jammer dat de kwaliteit van het filmpje zwaar kut is. Veel te veel compressie.
Zou je die wii uit kunnen zetten met je eigen wii-mote? (ja ik weet, kinderachtig grapje, maar ben gewoon nieuwsgierig)quote:Op maandag 8 januari 2007 21:27 schreef Roi het volgende:
Jawoll die stond erin.
Maar zonder controllers. Op de TV werd een filmpje van Wii sports afgespeeld.
Volgens mij niet want jou Wii-mote is niet gesynct met die tentoongestelde Wii.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:49 schreef Mortale het volgende:
[..]
Zou je die wii uit kunnen zetten met je eigen wii-mote? (ja ik weet, kinderachtig grapje, maar ben gewoon nieuwsgierig)
Geen N64 spellen helaas. 1000 punten vind ik nog steeds te veel geld. Bovendien heb ik Mario 64 voor m'n N64 en m'n DS, dus 2 keer is wel genoeg lijkt me.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:24 schreef __Saviour__ het volgende:
![]()
[..]
welke vc games heb je er op gespeeld? ben een beetje benieuwd of n64 spellen er lekker mee spelen.
Je was vanmorgen inderdaad niet meer grijsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:16 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de 'fun' van Elebitdees beter begrijpt als je Half Life 2 op de PC gespeeld hebt. Daar kun je als speler allerlei voorwerpen manipuleren, optillen, tegen elkaar gooien, stapelen, van een trap laten stuiteren, etc. Dat is gewoon leuk, zeker als het ook functioneel in puzzels wordt toegepast. Van wat ik in Eledees gezien heb zit er vergelijkbare physics in en vergelijkbaar manipuleren van voorwerpen in puzzelvorm. Plus de mogelijkheid zelf je eigen levels te kunnen maken, en die via Wii-connect24 (?) met anderen te kunnen delen. Ben er wel benieuwd naar!
Overigens, sinds ik m'n Wii ook op MapWii heb gezet, heb ik al enkele verzoeken van plaatsgenoten (mede Almere-bewoners dus) gekregen om Wii-vriendjes te worden... Werkt goed dus!
En ik heb gisteravond Ebayzo ook aan mijn Wii toegevoegd
ik dacht wat laad google sloom voor een video van 42 seconden...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5136252806353451439&q=felix+domke
Je kan op http://www.wiigamer.nl ff een review van beide games lezen. Ik zelf heb Rayman en vind hem geweldig, en ik denk dat ik Red Steel zou huren ofzo vanwege wat slechtere recenties.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:43 schreef tonks het volgende:
Toen ik mijn Zelda spel op het internet zette kreeg ik meteen 10 reacties, kan hem ruilen voor Red steel of COD3 of Rayman. Ik neig op het moment iets meer naar red steel dan rayman, is dat wel een goed idee?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:48 schreef tonks het volgende:
Wiigamer.nl neem ik niet eens serieus, zelda een 10 geven.
Je krijgt tussen de 150 en 350 punten per ingevulde vragenlijst. Hoe vaak je uitgenodigd wordt voor die vragenlijst is afhankelijk van hoe interessant je bent voor bedrijven die je mening ergens over willen weten. Zo had ik gisteravond een vragenlijst over Internet+telefonie (zat UPC achter volgens mij) en over thee (Pickwick). Die leverde me 300 punten op.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:40 schreef tonks het volgende:
En hoe lang duurt het voordat je 1000 epoints krijgt? En hoe lang duurt het voordat je dan je bon hebt?
Ja maar jij had sowieso een aversie tegen Zelda TP (waarom eigenlijk)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:48 schreef tonks het volgende:
Wiigamer.nl neem ik niet eens serieus, zelda een 10 geven.
quote:PlayStation 3 kaapt prijzen weg
Door Yoeri Lauwers - dinsdag 9 januari 2007 09:12 - Bron: Gamesindustry - Submitter: x Gotcha x - Views: 10.391 - Permalink
Ondanks de niet altijd even positieve berichtgeving over de Playstation 3, is het apparaat wel uitgebreid in de prijzen gevallen. Bovendien kondigde Sony aan dat het een miljoen consoles naar Noord-Amerikaanse retailers verstuurd heeft.
De fameuze Sixaxis-controller van de next-gen console kreeg een award van de National Academy of Television Arts and Sciences. Nochtans ontstond er behoorlijk wat opschudding toen duidelijk werd dat de controller zelf niet zou kunnen schudden, omdat dit het toevoegen van bewegingsdetectie zou bemoeilijken. Daarnaast ging de Playstation 3 aan de haal met de titel van 'Best of Innovation 2007' in de aanloop naar de CES-beurs, kreeg de console een plaatsje in de top20 van meest vernieuwende producten volgens PC World en werd het apparaat verkozen tot favoriet van de redactie van Sound and Vision. Tot slot dichtte de Digital Entertainment Group de console een Digital Innovation Award toe. Ceo Jack Tretton van Sony Computer Entertainment America verkondigde trots dat de volledige kracht van de spelcomputer nog onthuld moet worden en dat alles wat men tot nu toe laten zien heeft, slechts een voorproefje is van wat nog komen zal in de volgende jaren.
Ja moet je maar eens op tweakers die discussie bij dat nieuws item lezenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:53 schreef depax het volgende:
Grappig dit meeste innovatieve controller
Ooh ja tis een sony sponsered event
[..]
quote:En de winnaar van de WC-eend award is..... WC-eend !!
Ik denk dat ik mini games leuker vind dan normale games daarom ga ik ook wario ware sowieso kopen en Rayman heeft volgens mij een aantal mini games die je met 2 personen kunt spelen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:52 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ja maar jij had sowieso een aversie tegen Zelda TP (waarom eigenlijk)
Hoewel ik een 10 altijd een fout cijfer vind, maar de reviews van Redsteel en Rayman zijn netjes. Maar wat je je eigenlijk moet afvragen is:
Ga je voor minigames en veel humor: Rayman
Ga je voor een shooter (met wat extra's): Red Steel
Verschild per minigame, de een speel je allemaal te gelijk en andere speel je na elkaar....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mini games leuker vind dan normale games daarom ga ik ook wario ware sowieso kopen en Rayman heeft volgens mij een aantal mini games die je met 2 personen kunt spelen?
nee toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:12 schreef tonks het volgende:
Zo brak is red steel toch niet?
NEe zeker niet. Goede game. Trek je niets aan van de slechte recensies. Het is gewoon een oerdegelijke game met goede besturing. Je moet er ff aan wennen, maar als je er aan gewend bent is ziek accuraat. Zwaardvechten 00wnt ook en het spel ziet er 3x beter uit dan de meeste gamecube games.quote:
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:11 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Ik vermaak me dus nog het meest met Wii Sports bij gebrek aan Zelda. (Stomme GC-shop..waarom heb ik nou weer vooruit betaald
)
Goeie tip! Ik ga me aanmeldenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:37 schreef Haay1971 het volgende:
Misschien nog een tipje voor mensen die krap bij kas zitten en toch af en toe accessoires of games voor hun Wii willen kopen... Als je je aanmeldt bij No Ties / Invotes dan krijg je af en toe een vragenlijst waarvoor je bij volledig beantwoorden punten (ePoints) verdient. Per 1000 ePoints kun je die laten uitbetalen in digitale kadobonnen (van 10 euro) voor bv. de FreeRecordShop of Bol.com.
oke dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:36 schreef Tware het volgende:
[..]
NEe zeker niet. Goede game. Trek je niets aan van de slechte recensies. Het is gewoon een oerdegelijke game met goede besturing. Je moet er ff aan wennen, maar als je er aan gewend bent is ziek accuraat. Zwaardvechten 00wnt ook en het spel ziet er 3x beter uit dan de meeste gamecube games.
Idem hier. Wacht ook nog steeds op Zelda welke ik bij GCShop besteld heb en vooruitbetaald. Maar mocht ik hem voor een redelijke prijs (max. 55 euro) ergens anders tegenkomen dan koop ik hem daar en cancel ik m'n bestelling bij GCShop en laat m'n vooruitbetaling wel terugboeken. Heb al met GCShop gemailed, en ze zeiden te hopen eind van de week een lading Zelda's binnen te krijgen, maar hij had geen garantie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:11 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Ik vermaak me dus nog het meest met Wii Sports bij gebrek aan Zelda. (Stomme GC-shop..waarom heb ik nou weer vooruit betaald
)
ze hebben sports erbij gedaan omdat ze dachten dat ze die anders nooit zouden verkopenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Volgens mij was het een bewuste keuze van Nintendo om er geen online optie in te proppen. Wii Sports met goed uitgewerkte multiplayer en een ranking board van de wereld, europa, land en al je vrienden (dus verschillende niveaus) was echt met verre afstand de beste game op de Wii geweest en dat had de softwareverkopen ernstig geschaad denk ik
street fighter en super probotectorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
leuk nieuws : OoT en 35 anderen naar Virtual Console
n00bquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:23 schreef Jesse- het volgende:
legend of zelda is anders niet te doen zonder kaart
Echtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef metalheadBOC het volgende:
Goed Nieuws!
OoT en 35 anderen naar Virtual Console
Super probotector,Street Fighter en Streets of Rage![]()
![]()
Nou dan shop ik inderdaad ook wel even verderquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:50 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Idem hier. Wacht ook nog steeds op Zelda welke ik bij GCShop besteld heb en vooruitbetaald. Maar mocht ik hem voor een redelijke prijs (max. 55 euro) ergens anders tegenkomen dan koop ik hem daar en cancel ik m'n bestelling bij GCShop en laat m'n vooruitbetaling wel terugboeken. Heb al met GCShop gemailed, en ze zeiden te hopen eind van de week een lading Zelda's binnen te krijgen, maar hij had geen garantie.
Van de launchgames ga ik verder geen game voor de volle prijs kopen. RRR lijkt me wel geinig als party game, maar daar ga ik echt niet meer dan 40 euro voor betalen. Idem voor SMB:BananaBlitz trouwens.
Gelukkig heb ik niet zo veel tijd om dagelijks uren achter m'n Wii te zitten, dus ik verwacht de komende weken wel zoet te zijn met Zelda, ha ha ha.![]()
Presentatie is op een Mac gemaaktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5136252806353451439&q=felix+domke
Is ook ergens de hele lijst te vinden?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef metalheadBOC het volgende:
Goed Nieuws!
OoT en 35 anderen naar Virtual Console
Super probotector,Street Fighter en Streets of Rage![]()
![]()
Ik heb m'n bestelling voor Rayman bij GCShop vanochtend geannuleerd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:11 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Ik zou Rayman alleen kopen als je vaak met meerdere personen speelt. Singleplayer is hij kort en zeer matig. Maar Red steel loop ik ook nog niet echt warm voor. Opzich is het wel een geinige FPS, maar de brakke graphics maken het tot een erg matige standaard shooter.
)
Probleem is dat ik geen alternatief zie op dit moment. Geen enkele shop heeft hem op voorraad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik heb m'n bestelling voor Rayman bij GCShop vanochtend geannuleerd.
Normaal hebben ze alles goed op orde, ik weet niet waar ze nu mee bezig zijn. Het lijkt wel alsof ze geen 1 spel op voorraad hebben en reageren uiterst traag op email. Ik hoop dat ik m'n geld snel terug heb..
Loop een willekeurige Intertoys binnen en de kans is groot dat ze 'm hebben liggen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:00 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Probleem is dat ik geen alternatief zie op dit moment. Geen enkele shop heeft hem op voorraad.
Ok, laten we het bij de "toffe" games houden dan (Red Steel, Rayman, Monkeyball, dat soort zooi)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:06 schreef Nollem het volgende:
Een van de goedkoopste was bij bol.com.... een flipperspel... leek mij niet zo boeiend
KETTER !quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:20 schreef PastoorPeter het volgende:
Macs.
Over 2,5 uur is de Apple keynote!
Maargoed, Wii. Ik hoop snel op meer games.
Ik zit er aan te denken om een X360 te kopen.
Heb ook al lopen zoeken hiernaar maar helaas nog nix kunnen vindenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef Webby het volgende:
[..]
Is ook ergens de hele lijst te vinden?
Ja al sinds ik klein ben heb ik met Macs gewerkt en thuis gehad enzo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef tonks het volgende:
PP, heb je ook een mac?
sinds ik de wii heb, heb geen één moment meer aan m'n 360 gedacht...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:30 schreef PastoorPeter het volgende:
Een X360 NAAST m'n Wii eh, niet als replacement. Ben je gek ofzo?
Er komen nog genoeg mooie titels uit voor m'n Wii. Alleen voor de X360 ook (denk aan Assasin's Creed e.d.). En ik wil soms ook wel gewoon nieuwe games spelen met een standaard controller.
geen internet? :pquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:40 schreef Knucklezz het volgende:
Bij mij doet het winkelkanaal het niet?? krijg foutcode: 051030.. iemand die weet waarom ik dat krijg?? :s
thnx!
20"? Dan sparen we voor hetzelfdequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:41 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja al sinds ik klein ben heb ik met Macs gewerkt en thuis gehad enzo.
Ik spaar nu voor een mooie nieuwe iMac.
Waar vandaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:24 schreef SPiDeY. het volgende:
Zo, binnenkort Red Steel binnen voor 35 euro inclusief. Hopelijk is het wat![]()
Marktplaatsquote:
Exact tegelijk zowel het knopje op de Wii als op de WiiMote indrukken en ingedrukt houden tot de lampjes op de Mote niet meer knipperen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:46 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Mijn WiiMote reageert niet meer...![]()
weet niet zeker of ik dat resyncen wel goed doe, iemand instructies? Moet ik tegelijkertijd zowel op de console als op de Wiimote op het sync knopje drukken en wanneer precies en hoe lang?
Heb batterijen er al uit gehad, console al van stroom af gehad... weet het ff niet..
Waar besteld? Ik wil ooooook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:34 schreef Xrenity het volgende:
Heb m'n RGB kabel
Zelda ziet er veeeel strakker uit met RGB
Dat flipper spel is anders echt leuk om te doen lekker frusterende als je met groep bentquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:06 schreef Nollem het volgende:
Een van de goedkoopste was bij bol.com.... een flipperspel... leek mij niet zo boeiend
Geprobeerd maar nog zonder succes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Exact tegelijk zowel het knopje op de Wii als op de WiiMote indrukken en ingedrukt houden tot de lampjes op de Mote niet meer knipperen.
Liep hier de eerste keer enorm mee te kloten, tot ik de knopjes dus op exact hetzelfde moment indrukte. Toen was het zo gepiept.
Heb ik ook eens gehad, geen id hoe ik het toe opgelost had.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Geprobeerd maar nog zonder succes.
wanneer moet ik dit doen, tijdens het 'gezondheids-waarschuwingsscherm' of gewoon in het menu?
En die lampjes blijven maar dom door knipperen trouwens, al is het na een seconde of 15 wel in een ander ritme...
enigste optie is hem uit zetten. ( dus wii helemaal uit zetten tot lampje rood is) en dan weer en dan A indrukken op elke controller en hij doet weer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Geprobeerd maar nog zonder succes.
wanneer moet ik dit doen, tijdens het 'gezondheids-waarschuwingsscherm' of gewoon in het menu?
En die lampjes blijven maar dom door knipperen trouwens, al is het na een seconde of 15 wel in een ander ritme...
Ga naar het winkelkanaal. Ontkoppel je Club Nintendo Account, wis dan je winkelaccount. Ga dan naar het wiimenu en wis het geheugen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:10 schreef RipCore het volgende:
Als ik mijn Wii wil verkopen (ik heb geld nodig aangezien ik 4 maanden naar het buitenland vertrek en dus toch niet kan Wii'en), hoe delete ik dan al mijn sporen? Verbindingen en zo is zo gedaan, maar bijvoorbeeld het kopppelen van je Wii aan je Nintendo VIP account en/of winkelkanaal? Hoe gaat dat? En ik heb nog niet eens Zelda uitgespeeld..
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef Mortale het volgende:
Heb ik ook eens gehad, geen id hoe ik het toe opgelost had.
heb maar 1 controller en die reageert dus niet op A. Batterijen heb ik ook net vervangen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:21 schreef depax het volgende:
enigste optie is hem uit zetten. ( dus wii helemaal uit zetten tot lampje rood is) en dan weer en dan A indrukken op elke controller en hij doet weer.
Meestal duid dit ook op lege batteryen trouwens terwijl de wii ze vol geeft.
Dank. Jammer alleen dat ik hier geen werkende connectie heb, en dus het winkelkanaal niet in kan, en dus niet mijn Club Nintendo VIP Account whatever niet kan ontkoppelen..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ga naar het winkelkanaal. Ontkoppel je Club Nintendo Account, wis dan je winkelaccount. Ga dan naar het wiimenu en wis het geheugen.
En dat was de oplossing? Ff bewaren die, dat gaat mijn zeker weten ook weer overkomen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:52 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nou, hij doet het weer.
kwam eindelijk op het idee om de nunchuk eraf te koppelen...
denk het wel, want heb alle mogelijke manieren van syncen geprobeerd terwijl de nunchuk eraan zat maar toen gebeurde er niets.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef Mortale het volgende:
[..]
En dat was de oplossing? Ff bewaren die, dat gaat mijn zeker weten ook weer overkomen.
Ik heb het ook wel eens gehad, niks werkten toen. Behalve dus eerst de knop op de console in drukken en daarna de knop op de afstandsbedieinjnd. En niet ingedrukt houden. Nederlandse boekje zegt er wat anders over als op de amerikaanse site. Handig is anders.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
denk het wel, want heb alle mogelijke manieren van syncen geprobeerd terwijl de nunchuk eraan zat maar toen gebeurde er niets.
Dat zou verklaren waarom het nu Eledees heet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:52 schreef Schimpie het volgende:
Betekent de uitspraak van elebits in het Frans niet 'also, the cocks'?
Mijne komt volgend bol de 12e. Ben benieuwd! Hoop eigenlijk ook wel dat Zelda nog komt deze week.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:47 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn Wario Ware is vandaag verzonden![]()
ik snap de problemen met Zelda eigenlijk niet... bv op het station in Enschede ligt ie gewoon in de FRS-schappenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:28 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Mijne komt volgend bol de 12e. Ben benieuwd! Hoop eigenlijk ook wel dat Zelda nog komt deze week.
Ik kocht hem zaterdag bij Intertoys in de winkelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik snap de problemen met Zelda eigenlijk niet... bv op het station in Enschede ligt ie gewoon in de FRS-schappen
jij betaalt kennelijk heel graag de hoofdprijsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik snap de problemen met Zelda eigenlijk niet... bv op het station in Enschede ligt ie gewoon in de FRS-schappen
voor 10 á 15 euro een maand langer wachten? Ben geen Pauperquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
jij betaalt kennelijk heel graag de hoofdprijs
daarom is hij slecht te krijgen, lang niet iedereen wil zomaar even 60 euro neertellen voor een spel, dat verklaart ook waarom er bij intertoy's/FRS enzo voldoende liggen
elebits 'bekt' lekkerder dan eledeesquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen werkelijk. Wat boeit de naam!
omdat mii's tof zijn?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap overigens niet waarom iedereen zo z'n Wii nummer aan het outwhoring is. Als ik m'n Wii uiteindelijk heb dan zal ik maar een paar mensen toevoegen.
je begrijpt duidelijk nog niet hoe cool die mii's zijn..quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:57 schreef mschol het volgende:
geeft niet, je hebt immers ook nog geen wii
Hij is gewoon jaloers dat ie geen Wii heeft, gewoon een kwestie van af reageren..., geeft niet!quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je begrijpt duidelijk nog niet hoe cool die mii's zijn..
geeft niet, je hebt immers ook nog geen wii
Over 2 jaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap overigens niet waarom iedereen zo z'n Wii nummer aan het outwhoring is. Als ik m'n Wii uiteindelijk heb dan zal ik maar een paar mensen toevoegen.
Ja maar ik werk elke dag van 8 - 18. Lekker weinig tijd dan. En op mijn vrije maandag heb ik wel wat beters te doen dan winkels afstruinen voor Zelda. Woon hier ook nog eens in een dorp zonder FRS/BS/Intertoys. Én ik heb hem al twee weken geleden besteld en betaald. Dus ik wacht nog wel even.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou je bent een echte wii fanquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:01 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
En op mijn vrije maandag heb ik wel wat beters te doen dan winkels afstruinen voor Zelda.
Ahum in Japan hebben ze dat niet gedaan, en daar staat wii sports nummer 1 in de top20 software op alle hardware (dus het verkoopt beter dan fifa 07 en al die ps2 crap games).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben sports erbij gedaan omdat ze dachten dat ze die anders nooit zouden verkopen
Ja maar afgelopen maandag had ik hem net een dagquote:
quote:I understand you had contacted Cheryl Daly, Director of Communications at NATAS to confirm if Sony won for their PS3 controller. This is incorrect, Sony won for their dual shock analog controller. The award is from the Video Game Technology Group. It was nominated by our internal group and considered along with the Nintendo D-Pad both of which were considered Emmy worthy for the development of the generation of controllers that followed the classic joysticks.
I would like to confirm that Sony did not win for their PS3 controller, they won for their Dual Shock Analog controller.
Dan nog klopt het volgens mij niet - de analoge stick van de dual shock is overgenomen van die van de nintendo 64quote:
Net alsof er nog iemand is die hem serieus neemtquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:24 schreef Oksel het volgende:
En Ruzbeh, de grootste Wii hyper heeft wéér geen console..
http://www.infendo.com/20(...)rd-for-use-of-a.htmlquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan nog klopt het volgens mij niet - de analoge stick van de dual shock is overgenomen van die van de nintendo 64
Wat een verassingquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:24 schreef Oksel het volgende:
En Ruzbeh, de grootste Wii hyper heeft wéér geen console..
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:30 schreef Webby het volgende:
http://www.infendo.com/20(...)rd-for-use-of-a.html
ik heb de afgelopen dagen me wii nie eens aangehad....quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik ga vanmiddag ook weer lekker Zelda'en![]()
heerlijk, die ADV middagjes
*afmeldt*quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Net alsof er nog iemand is die hem serieus neemt
Ik heb dat ook. ik heb hem nu al sinds zondag niet meer aan gehad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen dagen me wii nie eens aangehad....
gewoon geen zin meer in na een dag werken...
same here idd.. (overigens zondag nog wel tot 1 uur 's avonds gewii'tquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. ik heb hem nu al sinds zondag niet meer aan gehad.
Lost moet je dumpen. Die serie begint verhaallijnen maar doet er vervolgens niets mee. Vind ik dus een goed voorbeeld van je publiek misbruiken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:58 schreef Webby het volgende:
Ik heb ook al even niet meer gespeeld, maar ik kon in Zelda de ijswereld niet vinden en kreeg daarna 12 dvd's Lost in mijn handen. Ben die dus eerst even aan het kijken
En dan nog, als Zelda eenmaal uit is duurt het nog even voor het aanbod games toereikend is om een nieuwe game te kopen. Pas in Maart begint het te komen.
Jij vind dat...... En dat wil je vertellen in het wii topicquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Lost moet je dumpen. Die serie begint verhaallijnen maar doet er vervolgens niets mee. Vind ik dus een goed voorbeeld van je publiek misbruiken.
ik heb vandaag gebeld voor WW en donderdag middag of uiterlijk vrijdag morgen heb ik hem in mijn collectie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij vind dat...... En dat wil je vertellen in het wii topicDat moet je niet doen!
Heeft iemand trouwens wario ware al in de winkel gespot.
Woei! Ik wil ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:14 schreef poolvos het volgende:
[..]
ik heb vandaag gebeld voor WW en donderdag middag of uiterlijk vrijdag morgen heb ik hem in mijn collectie.![]()
nope helaas niet..quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:37 schreef suus21 het volgende:
het is mij nog steeds niet duidelijk of je nu online kunt spelen? kun je met wii sports tegen anderen online?
Ach. Iedereen die hem wilt hebben heeft hem toch al.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:54 schreef gamefreek het volgende:
Twisted is daarbij met zijn nieuwe besturing ook geweldig, het enige dat niet geweldig is aan Twisted is het ontbreken van een EU release![]()
De drang om een game te kopen is gewoon erg groot, maar van de launch titels spreekt alleen zelda me aan en qua VC kijk ik de kat nog even uit de boom. Een n64 cartridge is op marktplaats goedkoper dan een VC game. Misschien Wario, Misschien volgende maand Excite. Het duurt nog zo lang voor het Maart is. Mario Party, Trauma Center, Wing Island.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach. Iedereen die hem wilt hebben heeft hem toch al.
En die is zeker leuk. Maar webby, als je twijfelt regel je toch dat iemand anders hem haaltDan kan je hem uitproberen en lenen op een later tijdstip
Daar ben ik ook bang voor ja. Het ziet er wel lollig uit, maar verder... Dan kook ik toch liever echtquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:18 schreef deGVR het volgende:
Cooking Mama lijkt me wel schattig, maar gaat misschien snel vervelen...
http://www.gamevideos.com/video/id/8140
Heb ik ook. Heb nu een zooi spellen waarvan ik als ik er heel rationeel maar weinig normaal gesproken zou komen. Ik zou zonder blikken en blozen mn collectie kunnen halveren en nog niet eens 10% van de lol inleveren. Ach ja, aan de andere kant kan ik het nu wat beter betalen omdat leven in Roemenie erg goedkoop is maar tochquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:26 schreef Webby het volgende:
De drang om een game te kopen is gewoon erg groot,
Dat is ook jammer idd. zoveel DS ports. Trauma center is echt typisch iets voor een stylus, dan kan je precies werken ipv vaag in de lucht zwaaien. Cooking mama vermaak ik me erg mee, maar om het nou ook op de Wii te hebben voor 2x de prijs van de DS. De controller is innovatief, doe er dan ook iets innovatiefs mee!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:18 schreef deGVR het volgende:
Met acht spelers tegelijk op 1 Wii Bust-A-Move spelen! Intens!
Woei!
TBDquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:34 schreef BroesWillems het volgende:
Wanneer komt Mario Strikers uit?
Waarom staat er dat je 18 moet zijn om deze filmpjes te bekijken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:18 schreef deGVR het volgende:
Met acht spelers tegelijk op 1 Wii Bust-A-Move spelen! Intens!
Woei!
Volgens mij 50 ipv. 60. En als je goed online zoekt vind je hem ook wel voor 40. Maar die drempel van 50 maakt het ook zo'n twijfel geval voor mij. Plus dat er gewoon behoefte is aan een goede titel. Straks heb je sports, play, wario, monkey ball, rayman, mario party, etc. Dan ben je minigames zo ondertussen wel zat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:21 schreef speknek het volgende:
Klopt het dat je voor Wario Ware de volle prijs moet betalen?.
Bij play.com staat MP3:Corruption trouwens:
Due for release on 23/02/2007
Da's al best snel.
die verkoper haat ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:18 schreef Brentmeister het volgende:
Gisteren eindelijk een 2e controller kunnen kopen. Gewoon bij de lokale intertoysNadat we gevraagd hadden of ze nog wii-controllers hadden zei de verkoper direct nee en ze wisten ook niet wanneer wel
Even later bedacht ie zich, toch maar even achter kijken. En ja hoor, ze hadden nog een paar achter liggen.
![]()
Nou het was geen dik lui wijfquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die verkoper haat ik.
zijn meestal die dikke luie wijven.
heeft u zon wii afstands bediening mevrouw?
NEE!
echt niet?
komt er een collega van de hoer aangelopen en die geeft me gewoon een wiimote...
Jij kwam vandaag mn wii binnen wandelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef QuadiX het volgende:
Het valt me op dat het randje van de wii-mote aan de zijkant zich langzaam aan vult met vuil.
Moet ik dat ding ook nog eens elke week gaan poetsen![]()
Overigens heeft iemand al wii-play in de winkel zien liggen rond Amsterdam / Hoofddorp?
Gelukkig zat er bij mij een kerel...hij had zelf ook de wii en was dus zeer enthousiast dat ik hem ook kochtquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:29 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nou het was geen dik lui wijfMaar dat is idd zeer storend, ik kan me voorstellen dat veel mensen allaang weer weggelopen waren. Tja, dan begrijp ik wel dat het nergens verkrijgbaar is
Op soorgelijke wijze heb ik mijn wii ook vekregen trouwens.
Ik ga er ook maar 1 halen denk ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:38 schreef Mortale het volgende:
Ik wil de RGB kabel!
45 i.p.v. 50 bedoel jequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:27 schreef Webby het volgende:
[..]
Volgens mij 50 ipv. 60. En als je goed online zoekt vind je hem ook wel voor 40. Maar die drempel van 50 maakt het ook zo'n twijfel geval voor mij. Plus dat er gewoon behoefte is aan een goede titel. Straks heb je sports, play, wario, monkey ball, rayman, mario party, etc. Dan ben je minigames zo ondertussen wel zat.
Ja, dat is gewoon waziger. De standaard composietkabel zuigt enorm in vergelijking met de rgb- en componentkabelquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:32 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik ga er ook maar 1 halen denk ik.
Heb namelijk elke keer het idee dat ik een bril moet kopen als ik heb zitten Wii-en, alles is zo wazig.
Heb jou nog niet zijn rond wandelen. Wel al Johnny Dep, Sugar Lee Hooper. En ik zie net ook ijsvogel rondwandelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Jij kwam vandaag mn wii binnen wandelen
Zelda?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef DinoPK het volgende:
Hehe eerste indruk van wario ware: wat kan je allejezus veel met die remote simuleren zeg
Of het leuk blijft is een 2e, het oogt leuk, maar ik heb ook al rayman liggen. Ach vind ik het niets na een aantal dagen, dan kan ik het spel altijd wel ruilen voor een ander spelleke.
Ik heb dat ook, heb monkey ball liggen, nog geen 2 uur aan besteed, eerst zelda.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:18 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb Wario Ware maar aangeschaftAlleen nog niet gespeeld
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
ik heb eigenlijk ook nooit gedacht dat dat uberhaupt mogelijk zou zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef s0ul1991 het volgende:
Vet bagger uitgewerkt dat met die SD kaart. Wil niet eens channels/save games afspelen vanaf de SD kaart. Ik heb anders wel een bekend merk (kingston). Zelfs al geupdate (die van vandaag)
channels wel legaal verkregen? t werkt dus niet als jij de VC spelletjes van je vriendjes gaat zitten kopieren he...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef s0ul1991 het volgende:
Vet bagger uitgewerkt dat met die SD kaart. Wil niet eens channels/save games afspelen vanaf de SD kaart. Ik heb anders wel een bekend merk (kingston). Zelfs al geupdate (die van vandaag)
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef s0ul1991 het volgende:. Ik heb anders wel een bekend merk (kingston).
Ik doe alles legaal, als je kopieert gaat de gaat de game-industrie er alleen maar op achteruit. Mensen werken zich te pletter en sommige mensen branden gewoon hun harde werk op een voor niks op een schijfje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef floppie86 het volgende:
[..]
channels wel legaal verkregen? t werkt dus niet als jij de VC spelletjes van je vriendjes gaat zitten kopieren he...![]()
Die mensen werden vanaf 8 december continu plat gebeld voor de Wii, ik zou ook gek worden als er weer een vraag wordt gesteld over de Wiiquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die verkoper haat ik.
zijn meestal die dikke luie wijven.
heeft u zon wii afstands bediening mevrouw?
NEE!
echt niet?
komt er een collega van de hoer aangelopen en die geeft me gewoon een wiimote...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:13 schreef QuadiX het volgende:
[..]
Heb jou nog niet zijn rond wandelen. Wel al Johnny Dep, Sugar Lee Hooper. En ik zie net ook ijsvogel rondwandelen
Owjee, ik zie nu twee verschillende Balkenendes rondlopen, dat kan nooit goed zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |