die pro's op 1500 zijn goedquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:32 schreef Steve-O het volgende:
Tering wat gaat dat hard
Sinds ik mijn Wii heb heb ik alleen nog maar getennist
Ik zit nog maar op 700 ofzoquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:35 schreef Jesse- het volgende:
[..]
die pro's op 1500 zijn goed
tevens tvp
Ik ook vind dat mens op ze wolfen rug eigenlijk toch iets meer diepgang hebbenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben stiekem een beetje verliefd geworden op Zelda
Daar gaat weer een anti zelda losert.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben stiekem een beetje verliefd geworden op Zelda
Zal je toevoegen en wat mii's sturenquote:Op zaterdag 23 december 2006 07:00 schreef fr3d het volgende:
ik wil ook mii's op mijn pleintje... het is nog zo leeg
Was (bij mij in ieder geval) al bekend. Ja, de game is op een ISO gedumpt, maar vooralsnog kun je het niet spelen. En ik denk zo maar eens dat met Connect24 Nintendo heel goed in staat is om hacks via een update onmogelijk te maken. Dan zou je dus je Wii permanent zonder Internet verbinding moeten laten als er een hack gemaakt is, om je gekopieerde games te kunnen spelen. Zonde van die leuke functies als weer-kanaal, nieuws-kanaal, Internetbrowser, Mii-migratie, online games (die volgend jaar komen).quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:31 schreef EvilMarc het volgende:
http://gbatemp.net/index.php?showtopic=40945
Ik zou eigenlijk moeten slapen maar net toen ik de laptop uit wilde zetten kwam dit voor m'n neus langsIk moet het gewoon ff met jullie delen.
vinden hackers wel wat op gok ik zoquote:Op zaterdag 23 december 2006 07:35 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Was (bij mij in ieder geval) al bekend. Ja, de game is op een ISO gedumpt, maar vooralsnog kun je het niet spelen. En ik denk zo maar eens dat met Connect24 Nintendo heel goed in staat is om hacks via een update onmogelijk te maken. Dan zou je dus je Wii permanent zonder Internet verbinding moeten laten als er een hack gemaakt is, om je gekopieerde games te kunnen spelen. Zonde van die leuke functies als weer-kanaal, nieuws-kanaal, Internetbrowser, Mii-migratie, online games (die volgend jaar komen).
http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/quote:While the Wii wasn't designed to be a media hub, there's no reason it can't be
thanks to the functionality of the Wii Oprea Browser that is now available.
Wii Media Center X lets you stream your JPG, GIF and PNG images, MP3 audio and FLV
video from your computer to your Wii. You can create FLV videos yourself by
converting your original videos using our newly released version of
Wii Video 9 (1.93).
quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:16 schreef tonks het volgende:
Zag net "ergens" een download voor een Wii media center.
[..]
http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/
Geen probleem hier anders hoor, lichtgrijze mensen kunnen zo worden verwijderd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:55 schreef depax het volgende:
hmm ik ben er trouwens achter dat als jij iemand toevoegd en die andere jouw niet, dat je die persoon NIET meer kan verwijderen uit je adresboek aangezien hij niet dik gedrukt is.
Daar moet nintendo toch echt iets aan doen.
ik zal jouw zo nog even toevoegen zoals je vroeg geen tijd gehad nogquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:03 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Geen probleem hier anders hoor, lichtgrijze mensen kunnen zo worden verwijderd.
Ik heb er nog maar 5..iedereen in me huis heeft er 1quote:overigens heb al 37 mii's
Zelda.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:29 schreef mschol het volgende:
ik zit te twijfelen:
Wii Play (a ¤49) of
Wii Classic controller (¤20) en later Zelda(¤45)
lastig lastig...
Waar haal je Zelda vandaan voor 45quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:29 schreef mschol het volgende:
ik zit te twijfelen:
Wii Play (a ¤49) of
Wii Classic controller (¤20) en later Zelda(¤45)
lastig lastig...
Media Markt maar zover ik weet issie overal uitverkochtquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:38 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Waar haal je Zelda vandaan voor 45?
http://www.12game.com/product_detail.aspx?id=20297quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
tja das leuk maar momenteel nergens te krijgen
zelfs de afzetters van FRS hebben em nie meer
- Open het klepje voor op de wii (waar de SD kaart in moet)quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik vind het ook niet echt bijzonder
maar moet mn 2e controller nog werkend zien te krijgen
de browser werkt best aardig
Kijk dit had moest ik even wetenquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
- Open het klepje voor op de wii (waar de SD kaart in moet)
- Open het klepje van de wii mote (baterij klepje)
- Druk op de rooie knop boven de SD kaart slot
- Druk op het kleine rooie knopje van de wii mote
de sleuf brandde bij mij vanochtend ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh bij de mijne brand de sleuf nu
hoe kan ik mn wii mailen eigenlijk?
Dat lampje is idd oranje nu, na de updatequote:Op zaterdag 23 december 2006 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
de sleuf brandde bij mij vanochtend ook
en nee die moet blauw zijn...
er zit een minilampje naast/onder je cdgleuf..
die was eerst rood en na een system update wassie opeens oranje (wanneer de wii in standby mode staat)
Ik zou een losse mote kopenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:06 schreef Neverstop het volgende:
Blijft een terugkomende vraag, maar welke game is (NAAStT ZELDA) nu de must-have om alleen te spelen?
Call of Duty 3 heb ik op de andere platformen als uitgespeeld. Opzich vind ik alle gamegenres wel leuk. Vertel het me, dan koop ik vanmiddag misschien wat.
Begin trouwens steeds meer te twijfelen of het nuttig is om de Wiimote + Wii Play te kopen ipv alleen een Wiimote.
moet je de draadloze router wel goed instellen (liefst MAC adres beveiliging)quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:19 schreef captain_cannabis het volgende:
Als ik gwoon een draadloze router koop en gewoon insteek op mn kabelmodem kan ik dan internetten met mn wii???
zeg henk, je hebt me nog steeds niet toegevoegd....quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:47 schreef alex4allofyou het volgende:
...
BMH had me al een scriptje gemailt... alleen mijn locale mail server wil nog niet poppenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:38 schreef mschol het volgende:
en @ mezzin:
kan je niet een formuliertje maken dat die wii codes naar jezelf mailt? (dus de gebruiker hoeft alleen z'n code in te vullen) en dan wil ik ook wel weten hoe je die verschillende kleurtjes per rij doet
Ja neem wel een goede draadloze router van een bekend merk dan heb je minder kans op problemen . Sommige goedkope routers werk niet goed met de Wii/DS dus vandaar.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:19 schreef captain_cannabis het volgende:
Als ik gwoon een draadloze router koop en gewoon insteek op mn kabelmodem kan ik dan internetten met mn wii???
En volledig af te luisteren...quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je de draadloze router wel goed instellen (liefst MAC adres beveiliging)
ik heb mijn router nu via MAC adres beveiligd (geen wap/wep) en suc6, lijkt onbeveiligd, maar is helemaal dicht getimmerd
Diddo mensen die zo denken moet eigenlijk niet gaan spelen met netwerken... zie hier alle open relays en meer van die zut. Laat mij maar ff kismac ofzo er op los en voila je bent zo achter wat het mac adres is ff dan de router aanpassen zodat ie meer toelaat en weer een extra open netwerkquote:
van mij mogen ze, kunnen ze mooi zien wat me wii doet.. das namelijk het enige apparaat dat hier op draadloos staat, voor de rest ben ik falikant tegen draadloos, doe mij maar draad.quote:
en die kabel die meegeleverd wordt dan? das toch zelfde ideequote:Op zaterdag 23 december 2006 12:16 schreef McGilles het volgende:
Trouwens,
Ik kan iedereen die met een 'normale' tv speelt aanraden de RGB scartcable te bestellen, je ziet echt duidelijk verschil!!
Zoals MeZZiN al vermeldde is daardoor je accesspoint zo goed als open voor gebruik door derden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:25 schreef mschol het volgende:
[..]
van mij mogen ze, kunnen ze mooi zien wat me wii doet.. das namelijk het enige apparaat dat hier op draadloos staat, voor de rest ben ik falikant tegen draadloos, doe mij maar draad.
dan gaan ze proberen me AP te hacken, van mij mogenze... als er in me netwerk een onbekende pc bi komt is de AP het eerste dat er uitgegooit wordtquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zoals MeZZiN al vermeldde is daardoor je accesspoint zo goed als open voor gebruik door derden.
Zelfde idee, maar die stekkertjes en het verloopstukje leveren toch een duidelijk slechter beeld dan die RGB scartcable! Kopen dus!quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
en die kabel die meegeleverd wordt dan? das toch zelfde idee
heb je aandelen ofzo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zelfde idee, maar die stekkertjes en het verloopstukje leveren toch een duidelijk slechter beeld dan die RGB scartcable! Kopen dus!
Nee, was het maar zo'n feest. Maar van te voren dacht ik dat ik het toch niet zou merken maar nu dat het toch een stuk fijner wegkijkt raad ik het gewoon iedereen aan. Ik ben gewoon aardigquote:
innovatie...quote:
Valt wel mee hoor!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:14 schreef FJD het volgende:
Tony Hawk hoor ik weinig goede verhalen over en gezien de mogelijkheden van de Wii mote in vergelijking met bv. de PS2 controller verwacht ik er niet het plezier uit te halen wat ik er op de PS2 wel uit haal. Gelukkig zit t seal er nog om heen dus dat ding gaat nu terug naar de winkel.
Dan is de vraag, wat koop je dan? Welk spel zou ik hiervoor moeten ruilen? Denk zelf aan Madden, krijgt een erg goede review op IGN en American Football vind ik ook wel leuk om naar te kijken.
Anderen nog tips?
Laat maar, kon niet wachten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:19 schreef Neverstop het volgende:
Net even een rondje gebeld, kan Zelda alleen maar vinden voor 59,99 (of 50 via gcshop.nl).
Kan iemand mij vertellen bij welke winkel in welke plaats ik zou moeten zijn om Zelda voor 45 euro te kunnen kopen?
Komt zeker door dat witquote:
Probeer misschien een ander channel, 1 of 11. Werkte bij mij ook, hoewel ik volgens mij een andere foutmelding kreeg.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:18 schreef XL het volgende:
Ik wilde vandaag mijn Wii hier netjes in mijn draadloos netwerk hangen.
Ik krijg echter foutmelding 51330
(Er kan geen verbinding worden gemaakt met het internet. Controleer de instellingen onder Internet in de Wii-instellingen).
Echter, al mijn instellingen zijn goed.![]()
Mijn router is een Asus WL500g, die beveilig ik normaal gesproken door authenticatie met het MAC-adres. Omdat dit niet werkte met mijn Wii heb ik alle beveiliging nu uitgeschakeld. Het signaal dat de Wii vindt van mijn router is prima (groen).
Mijn router deelt automatisch IP en DNS uit.
Mijn MTU-waarde is 1492
Is dit probleem eerder aan het licht gekomen?
Is er een oplossing?
Uhuquote:
LoL vind je m goed gelukt?!quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik ook vind dat mens op ze wolfen rug eigenlijk toch iets meer diepgang hebben.
Wtf Hitler loopt over me Mii plein.
Je had hem bij Dynabyte kunnen halen. 10% korting met de klantenkaart op de prijs van 59,95quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:51 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Laat maar, kon niet wachten.
Heb 'm gewoon voor 59 gehaald bij de Intertoys in Alphen a/d Rijn. Ze hebben er nog een stuk of 25 denk ik (achter het schap lagen ze nog opgestapeld).
Hij is zeker goed gelukt, ook zonder die naam is het over duidelijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:42 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
LoL vind je m goed gelukt?!![]()
Nee, maar lijkt me wel tof.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij is zeker goed gelukt, ook zonder die naam is het over duidelijk.
Ik kreeg deze link van een vriend http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/ heeft iemand daar ervaring mee?
Ben ik het niet helemaal mee eens,quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:40 schreef _petjan het volgende:
Wii play is echt een kut gameDuckhunt is niet leuk want je kan oneindig veel schieten. En air hockey heeft echt kut besturing. En de andere games zijn zo lomp
wij hadden het ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:18 schreef XL het volgende:
Ik wilde vandaag mijn Wii hier netjes in mijn draadloos netwerk hangen.
Ik krijg echter foutmelding 51330
(Er kan geen verbinding worden gemaakt met het internet. Controleer de instellingen onder Internet in de Wii-instellingen).
Echter, al mijn instellingen zijn goed.![]()
Mijn router is een Asus WL500g, die beveilig ik normaal gesproken door authenticatie met het MAC-adres. Omdat dit niet werkte met mijn Wii heb ik alle beveiliging nu uitgeschakeld. Het signaal dat de Wii vindt van mijn router is prima (groen).
Mijn router deelt automatisch IP en DNS uit.
Mijn MTU-waarde is 1492
Is dit probleem eerder aan het licht gekomen?
Is er een oplossing?
Die staat inmiddels in de lijst. Dan werkt het nog niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
wij hadden het ook
org dat het mac adres vane je wii word toegelaten
zet de mac adres beveiliging eens uit en gooi alle keys er is af? mischien dat dat helpt?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:52 schreef XL het volgende:
[..]
Die staat inmiddels in de lijst. Dan werkt het nog niet.
Zonder de controle op MAC-adres werkt het ook niet.
Met kerst ga ik naar mijn ouders, dan zal ik het daar eens proberen.
Argh, truequote:Op zaterdag 23 december 2006 14:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je had hem bij Dynabyte kunnen halen. 10% korting met de klantenkaart op de prijs van 59,95
vind ik ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:33 schreef D4V3 het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens,
Duckhunt is niet kut maar best uitdagend, je kan dan wel oneindig schieten maar om een goede highscore te halen zul je gebruik moeten maken van de bonussen in de game die je verkrijg door meer als 4x achter elkaar raak te schieten zonder 1 misser (daarna krijg je voor elk niet gemist schot een extra punt). Verder vindt ik billiards erg cool om te doen (heb hierbij ook een platinum medaille) en ook tafeltennis en vissen is wel leuk. Ik snap al die slechte reacties niet, voor die 10 euro die je er voor betaald zijn er echt wel een stuk slechere games te vinden!
Vertelquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:00 schreef _GdR_ het volgende:
bwhooooooooo! media center is ruig!
Air hockey kut besturingquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:40 schreef _petjan het volgende:
Wii play is echt een kut gameDuckhunt is niet leuk want je kan oneindig veel schieten. En air hockey heeft echt kut besturing. En de andere games zijn zo lomp
Ook 2x gehad jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Haha wtf me Wii browser loopt net vast :|.
Die gaan we uitproberen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:13 schreef XL het volgende:
Sexy! Er zijn al drivers om de Wii-mote in Mac OS X te gebruiken
http://blog.hiroaki.jp/2006/12/000433.html
quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:16 schreef tonks het volgende:
Zag net "ergens" een download voor een Wii media center.
[..]
huh? je bestuurd de pointer toch standaard met de Mote?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:21 schreef DerBolle het volgende:
zelda![]()
kan ik nog die pointer off zetten zonder dat ik de katapult met nunchuk ipv van wiimote moet besturen?
is echt super coolquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ziet er handig uit!
Dat ga ik even proberen
zijn die video's die je daarmee encode een beetje te doen?quote:
als het hetzelfde werkt als met windows dan is het heel gemakkelijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:31 schreef Tomasso het volgende:
Zou 1 van de Maccers dat Media Centre willen uitproberen die er meer verstand van heeft dan mij?
Ik doe het zodra ik internet hebquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:31 schreef Tomasso het volgende:
Zou 1 van de Maccers dat Media Centre willen uitproberen die er meer verstand van heeft dan mij?
geen ideequote:Op zaterdag 23 december 2006 16:34 schreef Jesse- het volgende:
[..]
zijn die video's die je daarmee encode een beetje te doen?
dat andere encode progje van redkawaka zuigt geiteballen namelijk
Ik zou bijvoorbeeld al niet weten hoe ik dat programmaatje installeerquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ik doe het zodra ik internet heb
(als ik naar mijn ouders ga voor kerst)
Dit stukje.quote:2. Run MediaCenter.jar from a terminal window
useless dus.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
als het hetzelfde werkt als met windows dan is het heel gemakkelijk
gewoon files in de map music of video of wathever zetten (C:/programfiles/redkawa/software/Music/)
dan dat proggie opstarten en kijken wat het adres is in de adress balk onder de link music(bij mij het ip van mn pc waar op ik het heb draaien en dan kun je het zo op je wii aanklikken en beluisteren
krijg helaas geen voorbeeld platje geupload maar die zal ook wel op die site van dat programma staan
Volgens mij kan ik je helpen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld al niet weten hoe ik dat programmaatje installeer
[..]
Dit stukje.
De rest zal wel meevallen.
Wat begrijp je niet aan het woordje "Mac" ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:55 schreef Egamer het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je helpen.
Op je computer, ga naar Start -> Uitvoeren/Run en typ in: MediaCenter.jar
Helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woordje "Mac" ?
Terminalquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef Egamer het volgende:
[..]
Helemaal vergeten.Maar goed, heb je ook een soort Uitvoeren/Run knop ofzo?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld al niet weten hoe ik dat programmaatje installeer
[..]
Dit stukje.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:55 schreef Egamer het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je helpen.
Op je computer, ga naar Start -> Uitvoeren/Run en typ in: MediaCenter.jar
Hoe is het met je Wii?quote:
Ja goed.quote:
Hmmz, m'n Wii lijkt hem niet te willen openen. Heb je Persoonlijke Webserver aan staan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:08 schreef tonks het volgende:
TOMASSO IK WEET EM!
Je moet naar dat mapje en dan intypen Java -jar MediaCenter.jar
Dit krijg ik ook te zien in Terminalquote:failed SocketConnector @ 192.168.2.2:8192
failed Server@a51027
hier hebben 2 system updates het beiden erg snel gedaan..quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:03 schreef FJD het volgende:
Duurt t updaten zo lang omdat ie allemaal nieuwe dingen moet downloaden of staat ie vastDe eerste system update ging redelijk snel maar deze lijkt te blijven hangen
gisteravond bij Dixons in Breda nog aantal in het rek. Geen idee of ze de disc er ook bij hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
hier hebben 2 system updates het beiden erg snel gedaan..
vandaag rondje rijswijk/den haag gedaan..
weer geen zelda ..
ga em waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk op internet bestellen (en hopen dattie zeer snel geleverd kan worden)
Ik zie dat je internet aan de praat hebt gekregen via WiFi USB connector, hoe heb je het probleem met testen van internetverbinding opgelost als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:42 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Stop eens met dat geflame
Wel kut dat je geen mp3tjes ofzo kunt luisteren.
Weet iemand een radio/muziekplayer via flash ofzo ??
MSN werkt ook niet echt lekker, e-messenger.net kan maar dat is zeer onhandig.
ik heb precies hetzelfde probleem met de Nintendo USB WiFi connector. Ge-update en alles, maar de verbinding werkt niet om de een of andere vage reden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:34 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net een USB WiFi Max Dongle gekocht, maar de internetverbinding doet het nog niet helemaal..
Software updaten deed ie wel, heb nu dus ook icoontjes van het weerkanaal en het winkelkanaal, maar WiiConnect 24 doet het niet. Ik krijg telkens error 50420.
Dus.. weet iemand wat ik nu moet doen?
Je moet een gamecube controller gebruiken geen classic controllerquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:44 schreef Qwea het volgende:
Mag ik ff wat vragen?
MikeyMo heeft net een zelda spel gekocht voor de gamecube. Inclusief zo'n wii gamecube controller. Nu wil hij dit spel spelen,dus we doen hem in de wii en pluggen die controllen onderin de wii remote (waar de nunchuck ook in gaat) enkel nu gebeurt er niks. Ik kan op start drukken zo hard ik wel,er gebeurt niks. Die joystick doet dus niet. Ik heb al op het rode knopje (sync) op de wii remote gedrukt in de hoop dat het zou helpen, niet dus. Iemand enig idee hoe we het spelZelda the four swords / die controller aan de praat krijgen zodat we kunnen gamen?
Qwea/mikeymo
Niks dubio, resetten dusquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef XL het volgende:
Ik zit in dubio.
Mijn Wireless werkt niet, exacte reden onbekend.
Situatie: Router wordt beheerd door mij, maar is vrij toegankelijk voor digibete huisgenotes met als gevolg ook toegankelijk voor nerderige vriendjes van digibete huisgenotes. Huisgenotes weten niets van internet, maar zijn allemaal al voor kerst naar huis. De huisrouter is superluxe en alles kan ingesteld worden, 101 dingen zijn ingesteld. Het is een grote settings-chaos. Waarschijnlijk verneukt 1 mij onbekende setting mijn wii-wireless toegang.
Mogelijke oplossing: Router een harde reset geven.
Gevolg: Huisgenoten die terugkomen na kerst kunnen niet internetten, ik ga wintersporten en zie ze pas diep in het nieuwe jaar om die ellende op te lossen.
Aanvullende informatie: Eventuele ruzies kunnen nooit lang duren, want volgens planning verlaat ik dit huis per maart.
Ik neig naar de harde reset.
Na harde reset kan iedereen er toch in?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef XL het volgende:
Ik zit in dubio.
Mijn Wireless werkt niet, exacte reden onbekend.
Situatie: Router wordt beheerd door mij, maar is vrij toegankelijk voor digibete huisgenotes met als gevolg ook toegankelijk voor nerderige vriendjes van digibete huisgenotes. Huisgenotes weten niets van internet, maar zijn allemaal al voor kerst naar huis. De huisrouter is superluxe en alles kan ingesteld worden, 101 dingen zijn ingesteld. Het is een grote settings-chaos. Waarschijnlijk verneukt 1 mij onbekende setting mijn wii-wireless toegang.
Mogelijke oplossing: Router een harde reset geven.
Gevolg: Huisgenoten die terugkomen na kerst kunnen niet internetten, ik ga wintersporten en zie ze pas diep in het nieuwe jaar om die ellende op te lossen.
Aanvullende informatie: Eventuele ruzies kunnen nooit lang duren, want volgens planning verlaat ik dit huis per maart.
Ik neig naar de harde reset.
Dat zou nog best eens kunnen werken ja!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:50 schreef tonks het volgende:
XL zet internet sharing aan op je ibook
zet wel je wekker weer even op de juiste tijd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef FJD het volgende:
Als de stroom er af is geweest krijgt de router een harde reset, als je de aardlekschakelaar vindt is de stroom er zo even af geweest
draaien met remote werkt toch echt bij mij. 243 punten..quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef mschol het volgende:
iemand al een idee hoe je effect mee kan geven aan een bal bij bowlen?
draaien van de mote lijkt niet te werken...
Bij mij gaatie standaard altijd een beetje naar links op t einde, heel iritantquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef mschol het volgende:
iemand al een idee hoe je effect mee kan geven aan een bal bij bowlen?
draaien van de mote lijkt niet te werken...
big ben heeft een controller uitgebracht die GC en Wii compatible zou moeten zijn...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Je moet een gamecube controller gebruiken geen classic controller
Geloof ik...![]()
bij mij ook, ik zet me poppetje een stukkie naar rechts, werkt redelijk goedquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:53 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Bij mij gaatie standaard altijd een beetje naar links op t einde, heel iritant![]()
bij mij Hi-score is nu slechts 158, na 2x 10x gooien...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
draaien met remote werkt toch echt bij mij. 243 punten..![]()
bingo,ik kwam er net achter. Naja na de feestdagen maar even die controller ruilen. Dank je iigquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Je moet een gamecube controller gebruiken geen classic controller
Geloof ik...![]()
zipje uitpakken en dan in je terminal naar de directory gaan waar hij staat.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:31 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb ongeveer het zelfde probleem. HIj gebruikt 127.0.0.1 als IP voor de server ipv 192.168.1.5 zodat ik het op me Wii ken gebruiken :/. En heb geen flauw idee hoe ik dat goed moet maken op me linux bakquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmmz, m'n Wii lijkt hem niet te willen openen. Heb je Persoonlijke Webserver aan staan?
[..]
Dit krijg ik ook te zien in Terminal
Das dezelfde score als die mijn ma gooidequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij Hi-score is nu slechts 158, na 2x 10x gooien...
skilllevel van 350 ongveer
Nee, dat is een gewone reset. Harde reset is terug naar fabrieksinstellingen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef FJD het volgende:
Als de stroom er af is geweest krijgt de router een harde reset, als je de aardlekschakelaar vindt is de stroom er zo even af geweest
inderdaad!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:58 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Das dezelfde score als die mijn ma gooide![]()
Ik verzet m idd ook naar rechts, werkt wel idd.
Wat ook werkt is gewoon kei-hard gooien dattie als het ware op de baan ploft, dan gaatie wel recht![]()
Zijn ze nu al leeg?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:00 schreef Wii-Style het volgende:
Weten jullie een goede AA batterij oplader met AA batterijen die bijzonder geschikt zijn voor de Wii controller?
De mijne zijn ook al bijna leeg en heb hem pas sinds dinsdagquote:
De updates zou wel handiger zijn als je ze kan downloaden via de Nintendo en uit te voeren via een SD kaartje. Maar dan krijg je eventuele problemen met verkeerde updates die aangepast zijn om te Wii te "bricken". Bij de PSP en de DS was ook zoiets al gebeurd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:10 schreef FJD het volgende:
Wat een gezeik zeg. Hoeveel moeite kan het zijn om updates normaal downloadbaar te maken om ze dan te installen via de SD. Je weet wel voor de mensen die geen Wifi hebben of willen hebben. Maar nee dat zou voor minder geld zorgen, allemaal een dongle kopen a 40,-
terug naar fabrieksinstellingen. een gewone reset was niet genoeg.quote:
1 2 | 3621 [main] WARN org.mortbay.log - failed Server@a51027 |
Als je een GC game speelt dan gaat de Wii in Gamecube modus en daarom moet je hem idd ff hard resetten om weer in het menu van de Wii te komen, is dus normaalquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:58 schreef Qwea het volgende:
Hoi hoi,
MM hier,
ik had dus die gamecube zelda opgestart, maar op dat moment werkte mijn Wii-mote niet meer. Kijk ik hang er straks een Gamecube controller aan maar het is toch niet zo dat ik telkens maar moet rebooten als ik weer naar het wii-menu wil?
Hmm, MM is aant tennis spelen. Maar als ik het goed begrijp moet je hem dus opnieuw aan en uit zetten voordat de wiimote het doet?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je een GC game speelt dan gaat de Wii in Gamecube modus en daarom moet je hem idd ff hard resetten om weer in het menu van de Wii te komen, is dus normaal
homoquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:11 schreef tonks het volgende:
Klein vraagje, Is het gay dat ik als ik ga boksen op de wii naar de Rocky Balboa soundtrack luister?
Als je een GC game speelt wel jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, MM is aant tennis spelen. Maar als ik het goed begrijp moet je hem dus opnieuw aan en uit zetten voordat de wiimote het doet?
Eye of the Tiger FTWquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:11 schreef tonks het volgende:
Klein vraagje, Is het gay dat ik als ik ga boksen op de wii naar de Rocky Balboa soundtrack luister?
ooh okequote:Op zaterdag 23 december 2006 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je een GC game speelt wel ja(of resetten, dat kan ook volgens mij)
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh oke
Ik ben van nature blond,dus vandaar al die vragen![]()
bij tonks en mij zeker 6 uurquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:20 schreef DerBolle het volgende:
hoelang duurt t als je elkaar toe gevoegd hebt, voordat je dat kunt zien??
Gamecube heeft een Memory card, de Wii heeft SD kaartjes. In principe heb je de update al binnengehaald voor SD kaartjes, en voor GameCube memcards heb je niks nodigquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:22 schreef Qwea het volgende:
Mikey vraagt of je een gamecube SD geheugen kaartje zo in je wii kan proppen,of dat je hem eerst moet activeren via het internet. Hij dacht zoiets te lezen gehebben in 1 van deze topics,maar of het nou over een gamecube kaartje of over iets anders ging wist hij niet meer.
Nice. Thnx voor het snelle antwoordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:38 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gamecube heeft een Memory card, de Wii heeft SD kaartjes. In principe heb je de update al binnengehaald voor SD kaartjes, en voor GameCube memcards heb je niks nodig
wat een ubermongoolquote:
Hmm... heb ik ook weleens gehad met een DS spelletje.... heb toen een mailtje naar Nintendo gedaan, maar nooit meer iets van vernomen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:36 schreef Qwea het volgende:
godverdomme, ik krijg die wii sports maar niet geregged. Hij zegt dat de code fout is en hij is toch echt goed
ik kan je wel een paar Mii's sturen, ik zet je later in mijn lijst.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:39 schreef DerBolle het volgende:
iemand nog iemand leuke mii´s?
ik wil zelda ook wel hebben, zou em kunnen bestellen bij gcshop.nlquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef WjeroneW het volgende:
Het wordt toch eens tijd dat ik Zelda ga kopen..
Met wii-sports moet ik alleen nog maar met golfen en boksen pro worden..paar dagen voor nodig(denk ik)
En met wii-play..tjah..nog wel grappige spelletjes maar daar zal ik denk ik ook wel straks naar uitgekeken zijn..
ik hjeb er helemaal geen (op 2 na)quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:17 schreef BMH het volgende:
Mijn Mii collectie begint nu wel erg groot te worden... Binnen 8 dagen heb ik er al meer dan 50... Zelf heb ik er maar 5 gemaakt
ik heb je toegevoegd..quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:57 schreef fr3d het volgende:
ik snap niet dat nieman mijn uitnoding accepteer.. ook krijg ik van niemand een aanmelding,
Wil iemand het nog een proberen en dan ff vermelden. Het Wii nummer is correct
er is niet echt een acceptatie vanuit de persoon als je hem/haar toevoegt. Je moet de desbetreffende persoon via het forum laten weten dat je hem/haar hebt toegevoegd. Een beetje omslachtig, hopelijk fixen ze dit bij Nintendo met een update ofzo.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:57 schreef fr3d het volgende:
ik snap niet dat nieman mijn uitnoding accepteer.. ook krijg ik van niemand een aanmelding,
Wil iemand het nog een proberen en dan ff vermelden. Het Wii nummer is correct
Oh my G-A-W-D dat kan niet echt zijn. Volgens mij is dit weer zo'n Sony viral marketing actie. Zo'n rare actie net als die graffiti dingen die ze deden in de VS voor de PSP.quote:
Comments: -23quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:06 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Oh my G-A-W-D dat kan niet echt zijn. Volgens mij is dit weer zo'n Sony viral marketing actie. Zo'n rare actie net als die graffiti dingen die ze deden in de VS voor de PSP.
OOOOOW ik dacht dat dan ook zo'n aanmeldings mail zo komen. Dan is dat het, ik ga jou morgen eens toevoegen om te kijken of het werktquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:04 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
er is niet echt een acceptatie vanuit de persoon als je hem/haar toevoegt. Je moet de desbetreffende persoon via het forum laten weten dat je hem/haar hebt toegevoegd. Een beetje omslachtig, hopelijk fixen ze dit bij Nintendo met een update ofzo.
whehehe "mama, niemand wil naar me mailen! huuuuuu"quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb je toegevoegd..
ik heb trouwerns ook nooit een mailtje van iemand terug gehad naar me wii systeem
hehe, volgens mij moet ik die lijstje van mezzin weer controleren. Zal ik jou dan toevoegen en een berichtje/Mii's sturen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb je toegevoegd..
ik heb trouwerns ook nooit een mailtje van iemand terug gehad naar me wii systeem
Ik voeg je ook later toe,,quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:25 schreef fr3d het volgende:
[..]
OOOOOW ik dacht dat dan ook zo'n aanmeldings mail zo komen. Dan is dat het, ik ga jou morgen eens toevoegen om te kijken of het werkt
nee gekke is een gmail adres kan ik netjesmailenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
whehehe "mama, niemand wil naar me mailen! huuuuuu"whehehe
die strikes komen bij mij echt niet meer, maar bij honkbal gaan de homeruns goed. (Alleen heb ik nog nooit een bal "out of the park" geslagen (de tegenstander welquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nee gekke is een gmail adres kan ik netjesmailen
andere mail adres ook maar de reactie is nog steeds niet binnen gekomen
en ik wordt steeds beter met bowlen, zit nu op een hi-score van ~ 220
om de een of andere reden doe ik iets niet goed met strike's gooien (al heb ik er wel al een keer 4 achterelkaar gehad
en ik hoop dat je na een system update al die meldingen kan uitzetten (van hoe je moet gooien enzo...)
zeer vervelend..
ik heb me nog niet echt verdiept in honkbal en boksen, komt nogquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die strikes komen bij mij echt niet meer, maar bij honkbal gaan de homeruns goed. (Alleen heb ik nog nooit een bal "out of the park" geslagen (de tegenstander wel)
boksen is echt grappig, als ik mezelf zou filmen en terugkijk, dan zou ik echt kapot lachen!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb me nog niet echt verdiept in honkbal en boksen, komt nog
ja keihard draaien met je controller en op t juiste moment loslaten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft iemand een tip voor koeien draaien in rayman
Ik krijg het niet voor mekaar
bowlen is zo makkellijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die strikes komen bij mij echt niet meer, maar bij honkbal gaan de homeruns goed. (Alleen heb ik nog nooit een bal "out of the park" geslagen (de tegenstander wel)
is goed.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:53 schreef Khadgar het volgende:
_GdR_, kun je mij wat Mii's sturen? Ik heb jou al in mn adres boek gezet
2755 3275 6599 9857
met 1 hand slaan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:01 schreef mschol het volgende:
pfff nbij me eerste match in honkbal heb ik me eerst home run geslagen...
iemand nog tips?
nee dat kan je gewoon doen..quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:15 schreef suus21 het volgende:
kun je de gamecube spellen gewoon in de Wii doen? Zijn die cd's niet te klein daarvoor?
de drive kan allebei de formaten aan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:15 schreef suus21 het volgende:
kun je de gamecube spellen gewoon in de Wii doen? Zijn die cd's niet te klein daarvoor?
Omdat maar weinig mensen m weg willen doenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:43 schreef Roi het volgende:
Waarom is er op Ebay.nl nog geen Wii sectie... Er is zelfs al een PS3 gedeelte!
Was ik n jaar terug nog content en hoopvol dat de Wii ongeveer de helft zou verkopen wat de PS3 zou doen en wat al een hele achievement zou zijn, nu heb ik echt het gevoel dat de Wii de PS3 zal gaan overstijgen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:45 schreef Roi het volgende:
Nee de PS3 gaat lekker van de hand.
Er waren in het topic vanmiddag wat probleempjes met media center en mac-users.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:03 schreef Tware het volgende:
Mediacenter werkt hier prime, ik toets gewoon iets in al 10.0.0.155:8192 en zit in mn computer. Jammer dat je de filmpjes eerst moet converteren en muziek af en toe niet werkt, maar t is wel vet (Y)
neem dan een router die na je provider modem pas komtquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:04 schreef RipCore het volgende:
Ik denk dat ik maar ga investeren in zo'n Nintendo USB ding..
Of een wrouter, maar ik vraag me af of digitale telefonie wel werkt met een ander ding dan dat ze bij m'n provider hebben aangeleverd... Iemand?
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=1498quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:19 schreef RipCore het volgende:
En hoe weet ik wat voor één dat is? Ik ben echt een leek als het om wireless gaat. Nooit nodig gehad, maar nu begint het toch wel te kriebelen..
zitten op de ps2 ook was voor de headsetquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef tonks het volgende:
waarom die usb poorten op de wii eigenlijk
bijv. voor de usb-ethernet adaptor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef tonks het volgende:
waarom die usb poorten op de wii eigenlijk
ik ga daar morgen denk ik even mee stoeienquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef Vendris het volgende:
Ook iedereen in lijst toegevoegd, al paar uur terug, (vanmiddag) maar nog niemand gezien die me wederzijds toegevoegd heeft, zie wii nummer in sig
me x360 werkt met elk willekeurig usb keyboard, helaas is dit bij de wii niet zoquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
zitten op de ps2 ook was voor de headset
mischien krijgt de Wii die ook nog
of voor een toetsenbord
of een Usb mem stick
who knows
linkje van Tonks op pagina 1 van dit topic in het midden van de pagina ergensquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is dat wii media center?
Als het echt zo makkelijk is als je beschrijft, is het het kopen waard. Want de PC aan laten staan is ook niet echt tof. Ik ren wel de MM in en scoor een of andere paupersweexachtige router of zo voor geen geld.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=1498
ik zit nu bij mn schoonouders met deze online:
en heb zelf de voorloper van deze:
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=2666
de kabel die nu naar je pc gaat (Utp kabel) die doe je dus in die router en dan gaat er een kabel van dat router naar de pc en dan kun je via de pc de router instellen en als je dat gedaan hebt met je Wii de router zoeken
als dit je te moeilijk klinkt dan moet je voor dat ding van Big ben gaan of Nintendo zelf onthou dan wel dat je pc altijd aan moet staan om verbinding met het internet te hebben op de Wii
fuckin sexy!quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
kan hier alleen maar Wii'n op een klein scherm thuis heb ik een grotere.. is op een groter scherm de browser beter zichtbaar/leesbaar? dan zou het echt ideaal zijn hoef je niet meer achter de pc te kruipen en kun je lekker vanaf de bank surfenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef Vendris het volgende:
[..]
me x360 werkt met elk willekeurig usb keyboard, helaas is dit bij de wii niet zo3 keyboards geprobeerd, no luck
Mocht er nou een officieel wii keyboard komen dat niet t formaat van normaal keyboard heeft maar meer let say.. de helft ofzo, zal ik overwegen hem te kopen![]()
http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
ik neem aan dat je er 250 voor play kreeg en ook voor sports en dan 500 voor de wii zelf?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:39 schreef Kersje86 het volgende:
wrom heb je alleen bij wii sports,play en de console zelf zo'n vip 24:7 ticket voor 250 sterren... en ander games niet
omdat Zelda van Nintendo isquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:41 schreef Khadgar het volgende:
Echt wel, Zelda had er wel eentje!
ach sooooo thxquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik neem aan dat je er 250 voor play kreeg en ook voor sports en dan 500 voor de wii zelf?
en verder krijg je alleen point op Games van nintendo zelf
op macquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:40 schreef tonks het volgende:
XL hoe heb je het werkend gekregen op de mac?
geloof het ook ja die staat in het boekje dat bij al je nintendo games zitquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:44 schreef Kersje86 het volgende:
maar kzie hier trouwensd at super monkey ball wel van nintendo is?
ach lama... tis van sega staat hier op een andere site.... op OP in die lijstje met games... zie ik toch echt duidelijk rechtsonder de doosje NINTENDO staan.. maar goed
start eens een nieuw terminal venster.... dat deed bij mij de trucquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:48 schreef tonks het volgende:
824 [main] WARN org.mortbay.log - failed SocketConnector @ 192.168.2.102:8192
824 [main] WARN org.mortbay.log - failed Server@286b10
En als ik naar dat adres ga dan krijg ik een 404
Werkt hier nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:49 schreef XL het volgende:
[..]
start eens een nieuw terminal venster.... dat deed bij mij de truc
en ik heb in mijn vorige post mac-adres in ip-adres veranderd.
Paupertquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:50 schreef Kersje86 het volgende:
neeee dat doe ik niet... de games zijn zo duur.... kga ze wel branden later
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:50 schreef Kersje86 het volgende:
firewall uit en delen aan zoals ik zei?quote:
ook gedaan, maarja maakt niet uit. Heb al een media center voor xboxquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:55 schreef XL het volgende:
[..]
firewall uit en delen aan zoals ik zei?
Ik ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef tonks het volgende:
[..]
ook gedaan, maarja maakt niet uit. Heb al een media center voor xbox
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:50 schreef Kersje86 het volgende:
Ja, lap! Dat vind ik frustrerend he.quote:Op zondag 24 december 2006 00:02 schreef tonks het volgende:
java version "1.5.0_06"
Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition (build 1.5.0_06-112)
Java HotSpot(TM) Client VM (build 1.5.0_06-64, mixed mode, sharing)
ik had juist met super monkey ball en CoD3 het idee zovan: zal het goed zijn...quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:55 schreef Kersje86 het volgende:
heb ook alleen maar super monkey ball gekocht en was het zeker waard... verder zijn er wel games die ik wel eens wil weten maar of ze ook 50 euro waard zijn... denk het niet.. zoals red steel en zelda.. .wil wel spelen maar zijn niet echt mijn type games
wat moet ik met xbox games zonder de consolequote:Op zondag 24 december 2006 00:02 schreef Vendris het volgende:
[..]
duur.
koop voor de lol eens 25 xbox games, gemiddeld 68 euro per stuk...
niet dat ik dit gedaan heb, krijg ze gratis via werk, waren promo kast cds officieel
wii is tot nu toe nog t goedkoopste kwa games![]()
Nu welquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef Vendris het volgende:
Ook iedereen in lijst toegevoegd, al paar uur terug, (vanmiddag) maar nog niemand gezien die me wederzijds toegevoegd heeft, zie wii nummer in sig
Yup.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:41 schreef RipCore het volgende:
[..]
Is dit 'm?
Dat las ik net ook alquote:Op zondag 24 december 2006 00:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En het duur soms een paar uur voordat alles is door gekomen in de systemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |