Hmm, MM is aant tennis spelen. Maar als ik het goed begrijp moet je hem dus opnieuw aan en uit zetten voordat de wiimote het doet?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je een GC game speelt dan gaat de Wii in Gamecube modus en daarom moet je hem idd ff hard resetten om weer in het menu van de Wii te komen, is dus normaal
homoquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:11 schreef tonks het volgende:
Klein vraagje, Is het gay dat ik als ik ga boksen op de wii naar de Rocky Balboa soundtrack luister?
Als je een GC game speelt wel jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, MM is aant tennis spelen. Maar als ik het goed begrijp moet je hem dus opnieuw aan en uit zetten voordat de wiimote het doet?
Eye of the Tiger FTWquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:11 schreef tonks het volgende:
Klein vraagje, Is het gay dat ik als ik ga boksen op de wii naar de Rocky Balboa soundtrack luister?
ooh okequote:Op zaterdag 23 december 2006 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je een GC game speelt wel ja(of resetten, dat kan ook volgens mij)
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh oke
Ik ben van nature blond,dus vandaar al die vragen![]()
bij tonks en mij zeker 6 uurquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:20 schreef DerBolle het volgende:
hoelang duurt t als je elkaar toe gevoegd hebt, voordat je dat kunt zien??
Gamecube heeft een Memory card, de Wii heeft SD kaartjes. In principe heb je de update al binnengehaald voor SD kaartjes, en voor GameCube memcards heb je niks nodigquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:22 schreef Qwea het volgende:
Mikey vraagt of je een gamecube SD geheugen kaartje zo in je wii kan proppen,of dat je hem eerst moet activeren via het internet. Hij dacht zoiets te lezen gehebben in 1 van deze topics,maar of het nou over een gamecube kaartje of over iets anders ging wist hij niet meer.
Nice. Thnx voor het snelle antwoordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:38 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gamecube heeft een Memory card, de Wii heeft SD kaartjes. In principe heb je de update al binnengehaald voor SD kaartjes, en voor GameCube memcards heb je niks nodig
wat een ubermongoolquote:
Hmm... heb ik ook weleens gehad met een DS spelletje.... heb toen een mailtje naar Nintendo gedaan, maar nooit meer iets van vernomen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:36 schreef Qwea het volgende:
godverdomme, ik krijg die wii sports maar niet geregged. Hij zegt dat de code fout is en hij is toch echt goed
ik kan je wel een paar Mii's sturen, ik zet je later in mijn lijst.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:39 schreef DerBolle het volgende:
iemand nog iemand leuke mii´s?
ik wil zelda ook wel hebben, zou em kunnen bestellen bij gcshop.nlquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef WjeroneW het volgende:
Het wordt toch eens tijd dat ik Zelda ga kopen..
Met wii-sports moet ik alleen nog maar met golfen en boksen pro worden..paar dagen voor nodig(denk ik)
En met wii-play..tjah..nog wel grappige spelletjes maar daar zal ik denk ik ook wel straks naar uitgekeken zijn..
ik hjeb er helemaal geen (op 2 na)quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:17 schreef BMH het volgende:
Mijn Mii collectie begint nu wel erg groot te worden... Binnen 8 dagen heb ik er al meer dan 50... Zelf heb ik er maar 5 gemaakt
ik heb je toegevoegd..quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:57 schreef fr3d het volgende:
ik snap niet dat nieman mijn uitnoding accepteer.. ook krijg ik van niemand een aanmelding,
Wil iemand het nog een proberen en dan ff vermelden. Het Wii nummer is correct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |