quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:16 schreef tonks het volgende:
Zag net "ergens" een download voor een Wii media center.
[..]
http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/
huh? je bestuurd de pointer toch standaard met de Mote?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:21 schreef DerBolle het volgende:
zelda![]()
kan ik nog die pointer off zetten zonder dat ik de katapult met nunchuk ipv van wiimote moet besturen?
is echt super coolquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ziet er handig uit!
Dat ga ik even proberen
zijn die video's die je daarmee encode een beetje te doen?quote:
als het hetzelfde werkt als met windows dan is het heel gemakkelijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:31 schreef Tomasso het volgende:
Zou 1 van de Maccers dat Media Centre willen uitproberen die er meer verstand van heeft dan mij?
Ik doe het zodra ik internet hebquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:31 schreef Tomasso het volgende:
Zou 1 van de Maccers dat Media Centre willen uitproberen die er meer verstand van heeft dan mij?
geen ideequote:Op zaterdag 23 december 2006 16:34 schreef Jesse- het volgende:
[..]
zijn die video's die je daarmee encode een beetje te doen?
dat andere encode progje van redkawaka zuigt geiteballen namelijk
Ik zou bijvoorbeeld al niet weten hoe ik dat programmaatje installeerquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ik doe het zodra ik internet heb
(als ik naar mijn ouders ga voor kerst)
Dit stukje.quote:2. Run MediaCenter.jar from a terminal window
useless dus.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
als het hetzelfde werkt als met windows dan is het heel gemakkelijk
gewoon files in de map music of video of wathever zetten (C:/programfiles/redkawa/software/Music/)
dan dat proggie opstarten en kijken wat het adres is in de adress balk onder de link music(bij mij het ip van mn pc waar op ik het heb draaien en dan kun je het zo op je wii aanklikken en beluisteren
krijg helaas geen voorbeeld platje geupload maar die zal ook wel op die site van dat programma staan
Volgens mij kan ik je helpen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld al niet weten hoe ik dat programmaatje installeer
[..]
Dit stukje.
De rest zal wel meevallen.
Wat begrijp je niet aan het woordje "Mac" ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:55 schreef Egamer het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je helpen.
Op je computer, ga naar Start -> Uitvoeren/Run en typ in: MediaCenter.jar
Helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woordje "Mac" ?
Terminalquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef Egamer het volgende:
[..]
Helemaal vergeten.Maar goed, heb je ook een soort Uitvoeren/Run knop ofzo?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld al niet weten hoe ik dat programmaatje installeer
[..]
Dit stukje.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:55 schreef Egamer het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je helpen.
Op je computer, ga naar Start -> Uitvoeren/Run en typ in: MediaCenter.jar
Hoe is het met je Wii?quote:
Ja goed.quote:
Hmmz, m'n Wii lijkt hem niet te willen openen. Heb je Persoonlijke Webserver aan staan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:08 schreef tonks het volgende:
TOMASSO IK WEET EM!
Je moet naar dat mapje en dan intypen Java -jar MediaCenter.jar
Dit krijg ik ook te zien in Terminalquote:failed SocketConnector @ 192.168.2.2:8192
failed Server@a51027
hier hebben 2 system updates het beiden erg snel gedaan..quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:03 schreef FJD het volgende:
Duurt t updaten zo lang omdat ie allemaal nieuwe dingen moet downloaden of staat ie vastDe eerste system update ging redelijk snel maar deze lijkt te blijven hangen
gisteravond bij Dixons in Breda nog aantal in het rek. Geen idee of ze de disc er ook bij hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
hier hebben 2 system updates het beiden erg snel gedaan..
vandaag rondje rijswijk/den haag gedaan..
weer geen zelda ..
ga em waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk op internet bestellen (en hopen dattie zeer snel geleverd kan worden)
Ik zie dat je internet aan de praat hebt gekregen via WiFi USB connector, hoe heb je het probleem met testen van internetverbinding opgelost als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:42 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Stop eens met dat geflame
Wel kut dat je geen mp3tjes ofzo kunt luisteren.
Weet iemand een radio/muziekplayer via flash ofzo ??
MSN werkt ook niet echt lekker, e-messenger.net kan maar dat is zeer onhandig.
ik heb precies hetzelfde probleem met de Nintendo USB WiFi connector. Ge-update en alles, maar de verbinding werkt niet om de een of andere vage reden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:34 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net een USB WiFi Max Dongle gekocht, maar de internetverbinding doet het nog niet helemaal..
Software updaten deed ie wel, heb nu dus ook icoontjes van het weerkanaal en het winkelkanaal, maar WiiConnect 24 doet het niet. Ik krijg telkens error 50420.
Dus.. weet iemand wat ik nu moet doen?
Je moet een gamecube controller gebruiken geen classic controllerquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:44 schreef Qwea het volgende:
Mag ik ff wat vragen?
MikeyMo heeft net een zelda spel gekocht voor de gamecube. Inclusief zo'n wii gamecube controller. Nu wil hij dit spel spelen,dus we doen hem in de wii en pluggen die controllen onderin de wii remote (waar de nunchuck ook in gaat) enkel nu gebeurt er niks. Ik kan op start drukken zo hard ik wel,er gebeurt niks. Die joystick doet dus niet. Ik heb al op het rode knopje (sync) op de wii remote gedrukt in de hoop dat het zou helpen, niet dus. Iemand enig idee hoe we het spelZelda the four swords / die controller aan de praat krijgen zodat we kunnen gamen?
Qwea/mikeymo
Niks dubio, resetten dusquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef XL het volgende:
Ik zit in dubio.
Mijn Wireless werkt niet, exacte reden onbekend.
Situatie: Router wordt beheerd door mij, maar is vrij toegankelijk voor digibete huisgenotes met als gevolg ook toegankelijk voor nerderige vriendjes van digibete huisgenotes. Huisgenotes weten niets van internet, maar zijn allemaal al voor kerst naar huis. De huisrouter is superluxe en alles kan ingesteld worden, 101 dingen zijn ingesteld. Het is een grote settings-chaos. Waarschijnlijk verneukt 1 mij onbekende setting mijn wii-wireless toegang.
Mogelijke oplossing: Router een harde reset geven.
Gevolg: Huisgenoten die terugkomen na kerst kunnen niet internetten, ik ga wintersporten en zie ze pas diep in het nieuwe jaar om die ellende op te lossen.
Aanvullende informatie: Eventuele ruzies kunnen nooit lang duren, want volgens planning verlaat ik dit huis per maart.
Ik neig naar de harde reset.
Na harde reset kan iedereen er toch in?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef XL het volgende:
Ik zit in dubio.
Mijn Wireless werkt niet, exacte reden onbekend.
Situatie: Router wordt beheerd door mij, maar is vrij toegankelijk voor digibete huisgenotes met als gevolg ook toegankelijk voor nerderige vriendjes van digibete huisgenotes. Huisgenotes weten niets van internet, maar zijn allemaal al voor kerst naar huis. De huisrouter is superluxe en alles kan ingesteld worden, 101 dingen zijn ingesteld. Het is een grote settings-chaos. Waarschijnlijk verneukt 1 mij onbekende setting mijn wii-wireless toegang.
Mogelijke oplossing: Router een harde reset geven.
Gevolg: Huisgenoten die terugkomen na kerst kunnen niet internetten, ik ga wintersporten en zie ze pas diep in het nieuwe jaar om die ellende op te lossen.
Aanvullende informatie: Eventuele ruzies kunnen nooit lang duren, want volgens planning verlaat ik dit huis per maart.
Ik neig naar de harde reset.
Dat zou nog best eens kunnen werken ja!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:50 schreef tonks het volgende:
XL zet internet sharing aan op je ibook
zet wel je wekker weer even op de juiste tijd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef FJD het volgende:
Als de stroom er af is geweest krijgt de router een harde reset, als je de aardlekschakelaar vindt is de stroom er zo even af geweest
draaien met remote werkt toch echt bij mij. 243 punten..quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef mschol het volgende:
iemand al een idee hoe je effect mee kan geven aan een bal bij bowlen?
draaien van de mote lijkt niet te werken...
Bij mij gaatie standaard altijd een beetje naar links op t einde, heel iritantquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef mschol het volgende:
iemand al een idee hoe je effect mee kan geven aan een bal bij bowlen?
draaien van de mote lijkt niet te werken...
big ben heeft een controller uitgebracht die GC en Wii compatible zou moeten zijn...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Je moet een gamecube controller gebruiken geen classic controller
Geloof ik...![]()
bij mij ook, ik zet me poppetje een stukkie naar rechts, werkt redelijk goedquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:53 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Bij mij gaatie standaard altijd een beetje naar links op t einde, heel iritant![]()
bij mij Hi-score is nu slechts 158, na 2x 10x gooien...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
draaien met remote werkt toch echt bij mij. 243 punten..![]()
bingo,ik kwam er net achter. Naja na de feestdagen maar even die controller ruilen. Dank je iigquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Je moet een gamecube controller gebruiken geen classic controller
Geloof ik...![]()
zipje uitpakken en dan in je terminal naar de directory gaan waar hij staat.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:31 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb ongeveer het zelfde probleem. HIj gebruikt 127.0.0.1 als IP voor de server ipv 192.168.1.5 zodat ik het op me Wii ken gebruiken :/. En heb geen flauw idee hoe ik dat goed moet maken op me linux bakquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmmz, m'n Wii lijkt hem niet te willen openen. Heb je Persoonlijke Webserver aan staan?
[..]
Dit krijg ik ook te zien in Terminal
Das dezelfde score als die mijn ma gooidequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij Hi-score is nu slechts 158, na 2x 10x gooien...
skilllevel van 350 ongveer
Nee, dat is een gewone reset. Harde reset is terug naar fabrieksinstellingen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef FJD het volgende:
Als de stroom er af is geweest krijgt de router een harde reset, als je de aardlekschakelaar vindt is de stroom er zo even af geweest
inderdaad!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:58 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Das dezelfde score als die mijn ma gooide![]()
Ik verzet m idd ook naar rechts, werkt wel idd.
Wat ook werkt is gewoon kei-hard gooien dattie als het ware op de baan ploft, dan gaatie wel recht![]()
Zijn ze nu al leeg?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:00 schreef Wii-Style het volgende:
Weten jullie een goede AA batterij oplader met AA batterijen die bijzonder geschikt zijn voor de Wii controller?
De mijne zijn ook al bijna leeg en heb hem pas sinds dinsdagquote:
De updates zou wel handiger zijn als je ze kan downloaden via de Nintendo en uit te voeren via een SD kaartje. Maar dan krijg je eventuele problemen met verkeerde updates die aangepast zijn om te Wii te "bricken". Bij de PSP en de DS was ook zoiets al gebeurd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:10 schreef FJD het volgende:
Wat een gezeik zeg. Hoeveel moeite kan het zijn om updates normaal downloadbaar te maken om ze dan te installen via de SD. Je weet wel voor de mensen die geen Wifi hebben of willen hebben. Maar nee dat zou voor minder geld zorgen, allemaal een dongle kopen a 40,-
terug naar fabrieksinstellingen. een gewone reset was niet genoeg.quote:
1 2 | 3621 [main] WARN org.mortbay.log - failed Server@a51027 |
Als je een GC game speelt dan gaat de Wii in Gamecube modus en daarom moet je hem idd ff hard resetten om weer in het menu van de Wii te komen, is dus normaalquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:58 schreef Qwea het volgende:
Hoi hoi,
MM hier,
ik had dus die gamecube zelda opgestart, maar op dat moment werkte mijn Wii-mote niet meer. Kijk ik hang er straks een Gamecube controller aan maar het is toch niet zo dat ik telkens maar moet rebooten als ik weer naar het wii-menu wil?
Hmm, MM is aant tennis spelen. Maar als ik het goed begrijp moet je hem dus opnieuw aan en uit zetten voordat de wiimote het doet?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je een GC game speelt dan gaat de Wii in Gamecube modus en daarom moet je hem idd ff hard resetten om weer in het menu van de Wii te komen, is dus normaal
homoquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:11 schreef tonks het volgende:
Klein vraagje, Is het gay dat ik als ik ga boksen op de wii naar de Rocky Balboa soundtrack luister?
Als je een GC game speelt wel jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, MM is aant tennis spelen. Maar als ik het goed begrijp moet je hem dus opnieuw aan en uit zetten voordat de wiimote het doet?
Eye of the Tiger FTWquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:11 schreef tonks het volgende:
Klein vraagje, Is het gay dat ik als ik ga boksen op de wii naar de Rocky Balboa soundtrack luister?
ooh okequote:Op zaterdag 23 december 2006 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je een GC game speelt wel ja(of resetten, dat kan ook volgens mij)
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh oke
Ik ben van nature blond,dus vandaar al die vragen![]()
bij tonks en mij zeker 6 uurquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:20 schreef DerBolle het volgende:
hoelang duurt t als je elkaar toe gevoegd hebt, voordat je dat kunt zien??
Gamecube heeft een Memory card, de Wii heeft SD kaartjes. In principe heb je de update al binnengehaald voor SD kaartjes, en voor GameCube memcards heb je niks nodigquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:22 schreef Qwea het volgende:
Mikey vraagt of je een gamecube SD geheugen kaartje zo in je wii kan proppen,of dat je hem eerst moet activeren via het internet. Hij dacht zoiets te lezen gehebben in 1 van deze topics,maar of het nou over een gamecube kaartje of over iets anders ging wist hij niet meer.
Nice. Thnx voor het snelle antwoordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:38 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gamecube heeft een Memory card, de Wii heeft SD kaartjes. In principe heb je de update al binnengehaald voor SD kaartjes, en voor GameCube memcards heb je niks nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |