quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:20 schreef tonks het volgende:
Nu al weer uit? Ik vind hem nog steeds hip!
ja, maar WAAROM is het zoo fukking traag.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:21 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is die laad "balk" toch tof heh, tijden het downen van het winkel kanaalMario die muntjes pakt
Iki heb trouwens het idee, dat het muziekje op het winkel kanaal, het zelfde is als in Animal CrossingBIj Tom Nook
![]()
waarscghijnlijk omdat iedereen te gelijk download.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja, maar WAAROM is het zoo fukking traag.
laat die nintendo baas zn kerst bonus ff voor een nieuw server park gebruiken ofzo.
het winkel kanaal is ALTIJD langzaam.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:25 schreef DerBolle het volgende:
[..]
waarscghijnlijk omdat iedereen te gelijk download.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:28 schreef Qwea het volgende:
tvp vanaf de wii :p
Traag? Het duurde hier nog geen minuutquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
laat die nintendo baas zn kerst bonus ff voor een nieuw server park gebruiken ofzo.
das nog begrijpelijk ook..quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]briljant
hij doet nog ook. Alleen de letters zijn fucking klein
Het downloaden duurde 3 minuten, maar het internetten gaat even snel, of misschien wel sneller dan op de laptop hierquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=71195quote:I'm completely in love with Trauma Centre: Second Opinion. It's urgent, tense, dramatic, unique, extremely difficult and surprisingly varied, an excellent Wii game and an excellent puzzle game. For anyone suffering from scepticism and uncertainty about the validity of the Wii's control system and doubting developers' abilities to create games to live up to its potential, Trauma Centre: Second Opinion is the perfect remedy.
9/10
Wii games werken niet met de freeloader... Ik heb een Freeloader 1.06B uit 2003.. En ook gamecube import games werken nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:41 schreef speknek het volgende:
Speaking of which, je kunt de Freeloader nog gewoon gebruiken schijnbaar, maar weet iemand al of je de Freeloader ook kunt gebruiken voor Wii import games?
Mijn Freeloader werkt niet, en ik heb ook een Action replay geprobeerd, werkt ook niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:41 schreef speknek het volgende:
Speaking of which, je kunt de Freeloader nog gewoon gebruiken schijnbaar, maar weet iemand al of je de Freeloader ook kunt gebruiken voor Wii import games?
ik ook niet, maar ik kan gratis een draadloze router regelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En ik heb nogsteeds geen Big Ben WiFi geval
console helemaal uit en de batterijen al uit de motes getrokken (en er weer ingedaan)quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:46 schreef Tweek het volgende:
Mijn wiiremotes doen het niet meerSyncen wil niet meer lukken. Hielden er gewoon ineens mee op en de batterijen zijn nog helemaal vol.
Zo maar eens bellen met nintendo.
Jep, ook al geprobeert de oude syncs weg te halen en opnieuw te syncen maar ze blijven maar knipperen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
console helemaal uit en de batterijen al uit de motes getrokken (en er weer ingedaan)
Datel is nu bezig een EU Freeloader te maken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Wii games werken niet met de freeloader... Ik heb een Freeloader 1.06B uit 2003.. En ook gamecube import games werken niet![]()
Hou je de sync knop ingedrukt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jep, ook al geprobeert de oude syncs weg te halen en opnieuw te syncen maar ze blijven maar knipperen.
Men begint in te zien dat het altijd hetzelfde is met Zelda.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:53 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Saaaad world
achjah.. eerste zelda launchgame he
Ah, want de Amerikaanse versie doet het dus wel? (dan was er in het begin toch niet gelogen).quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:52 schreef Wessiej het volgende:
Datel is nu bezig een EU Freeloader te maken.
ja, heb ook al de batterijen eruit gehaald en weer in gedaan, maar ook dat had geen effect.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hou je de sync knop ingedrukt?
Zegt iemand die eeuwig tevreden blijft met Final Fantasy's vechtsysteem.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Men begint in te zien dat het altijd hetzelfde is met Zelda.
Je moet de beide sync knoppen maar 1 keer indrukken en niet ingedrukt houden. Dquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
ja, heb ook al de batterijen eruit gehaald en weer in gedaan, maar ook dat had geen effect.
Op nintendo hoef ik overigens niet te rekenen, de technische hulp dienst was pas weer op 2 januari open.
Held! en ik voel me stom, ze doen het weer!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je moet de beide sync knoppen maar 1 keer indrukken en niet ingedrukt houden. D
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Held! en ik voel me stom, ze doen het weer!
Ehm ja gelezen en op internet gekeken, maar mijn selectieve dyslectie zorgde ervoor dat ik dat mistequote:
je hebt niet voor niets de southpark icoon en naamquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ehm ja gelezen en op internet gekeken, maar mijn selectieve dyslectie zorgde ervoor dat ik dat miste![]()
Maakt niet uit hoor, ik zat daar ook even mee te klotenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Held! en ik voel me stom, ze doen het weer!
3de console maar 1ste eigen gekochte console (en doe hier alleen aan nintendoquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:15 schreef =HellFire= het volgende:
Vanaf morgen kan ik er ook bij. M'n eerste eigen Nintendo-console hahaha.
Hier ook 3de een NES, een n64 en een wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
3de console maar 1ste eigen gekochte console (en doe hier alleen aan nintendo)
GB, Snes en Wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier ook 3de een NES, een n64 en een wii
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hoi Justin!
Je huidige sterrensaldo is 2135.
Kreeg ik in de mail
hoe krijg je die sterren dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hoi Justin!
Je huidige sterrensaldo is 2135.
Kreeg ik in de mail
het broertje van mn vriend heeft er ook veelquote:
door nintendo te bezoeken,je wii te reggen en je spellenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:25 schreef donderopman het volgende:
[..]
hoe krijg je die sterren dan?
Nintendo producten aanmelden op de site. Je krijgt als je een Nintendo spel of console koopt altijd een Nintendo VIP code. Even krassen, en aanmelden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:25 schreef donderopman het volgende:
[..]
hoe krijg je die sterren dan?
vroeger nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nintendo producten aanmelden op de site. Je krijgt als je een Nintendo spel of console koopt altijd een Nintendo VIP code. Even krassen, en aanmelden.
Nice. Ik heb er slechts 4085. Hoop wel dat ze 1 op 1 overgezet gaan wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:31 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb alle Nintendo (tv) consoles hier thuis staan. De Wii is m'n 5de (als ik het goed heb)
Kreeg ook een mail en heb al 14775 sterren. Ik hoop dat ze gauw met leuke dingen komen voor de Wii.
Lijkt mij welquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Nice. Ik heb er slechts 4085. Hoop wel dat ze 1 op 1 overgezet gaan worden.
tvp vanaf wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
ja, heb ook al de batterijen eruit gehaald en weer in gedaan, maar ook dat had geen effect.
Op nintendo hoef ik overigens niet te rekenen, de technische hulp dienst was pas weer op 2 januari open.
Dit wordt een TOP kerst!quote:Nintendo heeft bekend gemaakt dat er op eerste Kerstdag en op nieuwjaarsdag een aantal nieuwe Virtual Console games zullen verschijnen. Het zal gaan om een zevental games. Deze games zullen ondanks eerdere geruchten niet gratis zijn, en voor de standaard prijs te downloaden zijn.
25 december:
# Super Mario Bros: 500 points, NES
# Toejam & Earl: 800 points, SEGA Genesis
# R-Type: 800 points, Turbografx 16
# Street Figher II: The World Warrior 800 points, SNES
# Super Castlevania: 800 points, SNES
1 januari:
# Urban Champion: 500 points, NES
# Baseball: 500 points, NES
Het werkt perfect, ben nu ook vrolijk vanaf de wii bezig! Dat woordenboek is echt makkelijk! Ik ben 100% tevreden!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:50 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dit wordt een TOP kerst!
Ik kan ook niet wachten tot ik thuis ben en de browser kan proberen!
ik heb bij gekochte GB spellen nooit zo'n kaartje gezienquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:34 schreef mrdjey het volgende:
[..]
is je dat kaartje dan niet opgevallen?
Mooimooi, zal mij benieuwen of mijn weblog Wii compatible is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het werkt perfect, ben nu ook vrolijk vanaf de wii bezig! Dat woordenboek is echt makkelijk! Ik ben 100% tevreden!
duurt dat winkelkanaal erg lang als in >20 min. want hij blijft hangen op "verbinding maken met server", of iets in die trant. Na 20 min. was ik het zat en heb ik stekker eruit getrokken. Heel vreemd want Weekanaal laadt in paar seconden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het winkel kanaal is ALTIJD langzaam.
heb het zelfs een keer snachts gecheckt. eerst zie je die preloader met dat cirkeltje.
gaat ie eindelijk weg denk je dat je er bent gaat ie een melding geven dat ie nu al naar de server gaat connecten
echt josti software.
Hier ben ik ook heel benieuwd naar, ik wil tijdens de kerst eigenlijk 3 nieuwe vc games downloaden, het zou dus goed van pas komen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:15 schreef ThijsThijs het volgende:
hoelang duurt het nog voor dat je sterren kan inwisselen voor punten?
Bij mij precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:28 schreef Haay1971 het volgende:
De Wii wordt mijn eerste console ooit. Misschien wordt ik daarom wel gestraft dat ik hem nog steeds niet heb en ook nergens kan kopen. Het is gewoon bad karma....![]()
ik hoorde iets over 27 december en dan vanaf 00:00 happy hourquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:19 schreef Pronk het volgende:
[..]
Hier ben ik ook heel benieuwd naar, ik wil tijdens de kerst eigenlijk 3 nieuwe vc games downloaden, het zou dus goed van pas komen.
Ik heb pas sinds de DS die sterrenkaartjes geregistreerd. Zaten die kaartjes ook al bij de GBA (tijdens de launch van de GBA) en bij de GBA games? Dan kan ik namelijk waarschijnlijk nog wat punten vinden op zolder.
Dat staat toch anders in mijn boekje,quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je moet de beide sync knoppen maar 1 keer indrukken en niet ingedrukt houden. D
Dinnetjequote:Op vrijdag 22 december 2006 14:25 schreef Sickert het volgende:
net zelda gehaaldlag keurig op me te wachten
nu spelen samen met mn dinnetje
Normaal doe ik de review voor zowat elke Xbox 360-game, maar in het geval van de Wii wil ik me wel wagen aan Nintendo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
3de console maar 1ste eigen gekochte console (en doe hier alleen aan nintendo)
Bij rayman wordt die wel vaak gebruikt ja. Monkeyball heeft maar een paar waar die nodig is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:18 schreef donderopman het volgende:
Nou ik heb call of duty hier op vraag en aanbod gezet.
heb je bij raving rabbits de chuknuk nodig met de multiplayer?
Vanaaf mag ik weer gamen met mn ventquote:
Lees het topic eens door. Dit is al 4x gevraagd ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:52 schreef _petjan het volgende:
Wanneer kan je die sterren inruilen voor die wiipoints?
Wil je ver reizen? bel de intertoys emmen of ze daar nog 1 hebben liggen. Meestal is die kan 90%quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:58 schreef Marcussi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een GEZEIK!![]()
![]()
Gvd geef me gewoon zo' n ding. Loop al 3 weken te bellen en elke keer, " ja we krijgen binnen enkele dagen binnen" . Dinsdag weer gebelt " Ja vrijdag komen ze weer en dan ben je als 1e aan de beurt" . Ik nu dus bellen " Ja het hoofdkantoor had een fout gemaakt en nu liggen ze daar nog. Het wordt dus na de kerst".
Val dood, krijg vlekkenkoorts sterf hard met een gezwel in je ****gat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als jij nou eens ophoudt met zielig doen,en gewoon accepteert dat je geen wii hebt,hoor je mij niet klagen. Telkens die achterlijke reply's van jequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:02 schreef linebear het volgende:
wel aannemen, anders ben je een huillie
Emmen is niet te bereizen voor me helaas.. maar bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je ver reizen? bel de intertoys emmen of ze daar nog 1 hebben liggen. Meestal is die kan 90%
Mag ik vragen waar je vandaan komt? Ik kan hem mocht er 1 zijn eventueel meenemen naar Den Helderquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:08 schreef Marcussi het volgende:
[..]
Emmen is niet te bereizen voor me helaas.. maar bedankt voor de tip.
Ik wordt alleen zo moe van die arrogante houdingen van sommige winkels en de loze beloftes![]()
Zwijndrecht.. Naast dordrecht en vlak bij Rotterdamquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je vandaan komt? Ik kan hem mocht er 1 zijn eventueel meenemen naar Den Helder
tering,das best een end iddquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:15 schreef Marcussi het volgende:
[..]
Zwijndrecht.. Naast dordrecht en vlak bij Rotterdam
Dat kan toch ook met een SD kaart als je daar MP3's op zet en dan beluisteren in het fotokanaal of zit ik fout?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:14 schreef Qwea het volgende:
wordt tijd dat je op de wii ook cd's/mp3's kan afspelen
Als je toch die kant op gaat, kom even langs om gezellig te wii-enquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je vandaan komt? Ik kan hem mocht er 1 zijn eventueel meenemen naar Den Helder
Loop dan niet zo te zeiken. Jezus wat word ik moe van jou.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:18 schreef linebear het volgende:
heb het inmiddels echt wel geaccepteerd dat ik er geen een heb....
die van mij komt heus nog wel. Ooit... had gehoopt dat het sneller zou zijn. Maar ja, het zij zo...
Waar woon je?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:20 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Als je toch die kant op gaat, kom even langs om gezellig te wii-en![]()
Nee, dat klopt helemaal.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook met een SD kaart als je daar MP3's op zet en dan beluisteren in het fotokanaal of zit ik fout?
Ooh okequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook met een SD kaart als je daar MP3's op zet en dan beluisteren in het fotokanaal of zit ik fout?
Zou idd leuk zijn jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh okemaar ik bedoelde meer gewoon een cd erin duwen,en dan luisteren
Nee ik woon in emmen. Drenthequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:23 schreef mrdjey het volgende:
je komt er langs als je naar denhelder gaat, vandaar
p.s als jij in DH woont, hoe kom je dan aan een vent in Den helder.
[i]tevens DH=denhaag maar DH kan ook Denhelder zijn.[/]
lijkt mij erg tofquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou idd leuk zijn jaMss bij een software update dat er een CD channel bijkomt?
Hehehe,normaal ga ik wel met de treinquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:26 schreef mrdjey het volgende:
my bad,
ik d8 dat je met DH denhaag bedoelde en dat je met de trein zou gaan? waarom ik dat dacht weet ik ook niet. Als je met de trein zou gaan moet je wel via zaandam
Lolquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:56 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer je die sterren kan inruilen voor wiipoints![]()
neem aan van wel jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik download nu wel die browser
maar er staat dat het een test versie is
Die definitieve versie, is die wel gratis?
Een tijdje wel, daarna 500 points.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik download nu wel die browser
maar er staat dat het een test versie is
Die definitieve versie, is die wel gratis?
Met de nieuwe dienst regeling stopt ie ook op zaandam,quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hehehe,normaal ga ik wel met de treinen dan kom ik idd langs zaandam. Althans,dat was voor de nieuwe dienstregeling zo
of die daar nu stopt weet ik niet (denk het wel) aangezien ik pas na 8 januari weer met de trein ga
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:38 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Met de nieuwe dienst regeling stopt ie ook op zaandam,
probeer steden in overijssel zoals Hengelo of Enschede..quote:Wat een GEZEIK!
Gvd geef me gewoon zo' n ding. Loop al 3 weken te bellen en elke keer, " ja we krijgen binnen enkele dagen binnen" . Dinsdag weer gebelt " Ja vrijdag komen ze weer en dan ben je als 1e aan de beurt" . Ik nu dus bellen " Ja het hoofdkantoor had een fout gemaakt en nu liggen ze daar nog. Het wordt dus na de kerst".
Val dood, krijg vlekkenkoorts sterf hard met een gezwel in je ****gat
serieus? Wat asoquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:36 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Een tijdje wel, daarna 500 points.
ik voeg je toequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef Zeiksnor het volgende:
Mijn Wii nummer is: 4873-0159-5210-0892
Btw ik snap geen fluit van de Wii lijst, maar dat is wel aan mij toevertrouwd![]()
als ze dan in die update er gelijk een volwaardige dvd speler van maken zou dat ook mooi zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou idd leuk zijn jaMss bij een software update dat er een CD channel bijkomt?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:55 schreef Haay1971 het volgende:
Voor wie interesse hebben... Was net ff bij de MediaMarkt in Utrecht en daar lagen een stuk of 10 MadCatz componentkabel-voor-de-Wii doosjes, voor 24,99 euro p.st.
Ach, ik heb al een DVD speler dus voor mij boeit het niet zoquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze dan in die update er gelijk een volwaardige dvd speler van maken zou dat ook mooi zijn
Niet veel anders dan op de pc hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:56 schreef faberic het volgende:
☆☆☆◇○◎ϊώύΨ΅΅ΏΞππμÅÆ♭♭♪♪®**®©™#¥£¤↑↑↑↓↓→→←←←←→→↑↑↓↓↓↑→→→←←ªªª←~^±±|§¿?«» die browser is vet!
Zo te horen is de browser geslaagd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:56 schreef faberic het volgende:
☆☆☆◇○◎ϊώύΨ΅΅ΏΞππμÅÆ♭♭♪♪®**®©™#¥£¤↑↑↑↓↓→→←←←←→→↑↑↓↓↓↑→→→←←ªªª←~^±±|§¿?«» die browser is vet!
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nintendo producten aanmelden op de site. Je krijgt als je een Nintendo spel of console koopt altijd een Nintendo VIP code. Even krassen, en aanmelden.
Dat kan nu (nog) niet..quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:56 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer je die sterren kan inruilen voor wiipoints![]()
ik huur geen dvd's ik leen ze , en daar zitten ze nog in sealquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach, ik heb al een DVD speler dus voor mij boeit het niet zoBesides that zou ik iig veel te zuinig op mn Wii zijn om gehuurde DVD's (die vaak niet altijd schoon zijn) in mn wii te stoppen
sinds de gamecube er is bestaat het systeem, ben al vanaf begin er bij en heb nu meer dan 20.000 sterrenquote:
Waar is de gamecube dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
het broertje van mn vriend heeft er ook veelDe NES,SNES,n64 en nu de wii
nintendo freak
Alleen bij hard- en software van Nintendo zitten die sterren. Als ze niet bij wii play zaten , moet je even Nintendo mailen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb bij Wii Play en bij Rayman geen code gehad???
Wel bij de Console en Wii Sports???
Iemand die hetzelfde heeft?
Ik heb nu Raving rabbits en het is echt zwaar humor!quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:26 schreef donderopman het volgende:
maar welk spel moet ik nou kopen mensen?
Raving rabbits
NFS carbon
of Monkeyball
wiiplay is software,en rayman ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Alleen bij hard- en software van Nintendo zitten die sterren. Als ze niet bij wii play zaten , moet je even Nintendo mailen.
Ow, niet dus van Nintendo spellen, maar echt alleen van Nintendo spellen door Nintendo uitgegeven?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Alleen bij hard- en software van Nintendo zitten die sterren. Als ze niet bij wii play zaten , moet je even Nintendo mailen.
LEES even naar wat ik gepost heb!quote:
Alleen alle software en hardware van Nintendo, tenminste of ze bij de wiimotes zitten is mij niet bekend. Bij de bongo´s voor donkey konga voor de cube zaten ze wel!quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:42 schreef Hare het volgende:
[..]
Ow, niet dus van Nintendo spellen, maar echt alleen van Nintendo spellen door Nintendo uitgegeven?
Mja, ik heb hem pas net, maar tot nu toe zijn de spellen óf 1 speler (omstebeurt) dus kan je gewoon de nunchuck doorgeven, of ze zijn multi-player maar zonder nunchuck.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:50 schreef donderopman het volgende:
heb je met de multiplayer bij raving rabits ook een nuck chuck nodig
Er zijn genoeg spellen die je met ze 2en tegelijk moet spelen waarbij je allebei een nunchuck nodig hebt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:51 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Mja, ik heb hem pas net, maar tot nu toe zijn de spellen óf 1 speler (omstebeurt) dus kan je gewoon de nunchuck doorgeven, of ze zijn multi-player maar zonder nunchuck.
Dus in principe ja.
neus de op nog eens door :quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:27 schreef Vendris het volgende:
Welke hufter gooit de wii lijst telkens leeg op de fok wiki?
Had net iemand zn wii nummer nodig, is die graf lijst weer leeg, eikels.
Ja en? staat de helft vd nummers die op de wiki stonden niet meer bij rete irritant als je naar specifiek nummer op zoek bent. Ook het feit dat je je nummer nu naar een email adres kan lopen mailen, met de vraag of diegeen em bij blijft houden, zie ik niet echt zitten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben er helemaal verslaafd aan al
zwiepen en zwaaien met je nunchuck en mote in een adventure game is ook echt adventure
Narf!
Echt waar?quote:
Hey Zeiksnor, ik voeg je later toe en stuur dan wat Mii's. Nu is het zo gezellig met die knipperende blauwe gleufquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef Zeiksnor het volgende:
Mijn Wii nummer is: 4873-0159-5210-0892
Btw ik snap geen fluit van de Wii lijst, maar dat is wel aan mij toevertrouwd![]()
hehe, dat wordt geen feestmaal op 1e en 2e kerstdag. Flink gaan Wii'en!quote:
Een echte Nintendo freak heeft ook nog de Virtual Boy, 64DD etc..quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:28 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Waar is de gamecube dan?
Vriend van me heeft 5x een nes, snes, n64, cube en wii. Zelfs een oude dempod voor de nes heeft die. En nog veel meer![]()
Ik zag het, Slein83..thanks! Zal later in de avond ook wat sturen..quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:07 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag er een aantal gestuurd, meer kon niet want zat weer aan me limiet![]()
Heb je vanmiddag er een aantal gestuurd, meer kon niet want zat weer aan me limietquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Hey Zeiksnor, ik voeg je later toe en stuur dan wat Mii's. Nu is het zo gezellig met die knipperende blauwe gleuf![]()
oh ja Qwea, ik had je van de week nog toegevoegd in mijn lijst..
Vaag, kan je wel in winkel kanaal komen? Daar moet je opera namelijk downloaden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:10 schreef Shazbot het volgende:
Zal wel weer aan mij liggen, maar als ik op update druk, zegt hij dat de meest recente er al opstaat :|. Ook geen mailtje binnen van Nintendo op mijn Wii oid dat de browser uit is en mijn Wii is wel goed aangesloten op internet. Mis ik wat?
Aahhh dat moet ik dus doenquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:13 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Vaag, kan je wel in winkel kanaal komen? Daar moet je opera namelijk downloaden.
van nintendo zelf is er ook 1quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe kom je nou online zonder draadloos internet? Vorige keer toen ik het vroeg kreeg ik als antwoord BIG BEN WiFi Max USB-dongle. Bij de Dixons uitverkocht en verder geen idee waar ze het verkopen. Zijn er nog andere opties?
Vind ik ook ik heb soms ook dat als ik hem met de remote uitzet dat de disc nog blijft draaienquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:40 schreef Khadgar het volgende:
Nou jongens, het wordt eens tijd voor een serieuze 'review' van mijn kant:
De Wii: Goed geconstrueerd, zoals altijd bij Nintendo. Goed verpakt ook trouwens. Stekers zijn degelijk, het apparaat staat stabiel en het is stil. Persoonlijk vind ik het wel vervelend dat de disc altijd/vaak blijft draaien als je in het Wii menu zit, had van mij wel uit gemogen.
geen last van vind het fijner als de balk er onder zit als ik sta en als ik zit er bovenquote:Wiimote: Sensorbar werkte eerst waardeloos bij mij, toen ik hem onder de TV had gezet ging het beter, maar dan doet ie het bij Wii-Sports (omdat ik dan sta) slechtmaar daar gebruik ik hem toch niet, dus dat is geen probleem. (mijn TV staat vrij hoog tov de bank)
idd en bij play vind ik die koetjes race ook wel grappig verder is het een zeer mindere tech demo.. spellen zijn te kort om echt te boeienquote:Wii Play: Mwoah. Misschien moet ik het nog es proberen maar zo op het oog niet mijn ding. Wii Sports is dan leuker. 'Duckhunt' game mist echt die pistoolgreep.
dat gevoel heb ik juist wel het speelt zo relaxed met 2 ''losse controlers''quote:The Legend of Zelda:
psst, je wii nummer kan je mailen naar mezzin@mezzin.comquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:48 schreef poolvos het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier. Kan iemand mijn Wii nummer toevoegen in de lijst in de OP.
Ohja, nummer is: 3966 9437 7935 2123
ik doe dat dinsdagquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
psst, je wii nummer kan je mailen naar mezzin@mezzin.com
Mja ik heb het altijd zo gelaten hoe het is, heb geen zin om alles te veranderen voor een Wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
van nintendo zelf is er ook 1
heb jij nog geen wireless router in huis?
die dingen zijn ook niet meer zo duur ik kocht de mijne voor 50,-
usb dongle van nintendo is geloof ik 40
en met een router hoeft je pc niet aan te staan met de dongle wel
Wehkamp is een aanraderquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:28 schreef babba het volgende:
Ik zit eraan te denken om ook een Wii aan te schaffen, zijn er nog goeie webshops die hem leveren? De webshops die ik meestal bezoek vekopen hem niet.
Je hebt wel een paar webshops die de Wii verkopen, maar die zijn echt in een paar minuten weer verdwenen. Je hebt meer kans bij een gewone winkel naar mijn mening.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:28 schreef babba het volgende:
Ik zit eraan te denken om ook een Wii aan te schaffen, zijn er nog goeie webshops die hem leveren? De webshops die ik meestal bezoek vekopen hem niet.
Ik heb ze ook, laatst had ik nog een Nintendo Press Kit cd-tje binnengehaald.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:59 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Heb je nog meer van zulke promo plaatjes? Hi res?
reset je router gewoon.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Kanker routerIk kan m'n wachtwoord en gebruikersnaam nergens vinden
![]()
Dat wordt wachten op die lan adapter.
LoL, plaatjes? adressen, namen zul je bedoelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:59 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
ja, die is kawaiiiii!quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:07 schreef Slein83 het volgende:
[..]
LoL, plaatjes? adressen, namen zul je bedoelen![]()
En dan vooral van dit schattige meisje![]()
Van waar? Is het mogelijk om ze aan mij te pasen, ik wil ze gebruiken voor een nieuwe OP.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, laatst had ik nog een Nintendo Press Kit cd-tje binnengehaald.
OK, als je ze nog nodig hebt, stuur maar een PM.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:14 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Van waar? Is het mogelijk om ze aan mij te pasen, ik wil ze gebruiken voor een nieuwe OP.
Edit: Gevonden, bedankt.
op de wii zelf zit ook een sunc knop (rode naast geheugen dingetje (SD kaart)quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:23 schreef Qwea het volgende:
MikeyMo en ik willen tennissen, nu heeft hij zijn wii mote meegenomen. Enkel als dat sync knopje indoet gebeurt er niks :S Hoe krijgen we die 2de wii mote ook aan de praat
Hoe is Zelda?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
op de wii zelf zit ook een sunc knop (rode naast geheugen dingetje (SD kaart)
en onder het baterij klepje van de mote
1x ff indrukken niet ingedrukt houden!!
Youtube deed het hier eerst ook.. Nu niet meerquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef King_of_cubes het volgende:
&^$^!!!! Heb ik eindelijk een Wii en internet verbinding heb ik weer een nieuw probleem. Als ik met mn browser naar youtube.com ga klaagt ie dat ik een oude versie van flahs of javascript uit heb staan. En bij een vriend doet ie het gewoon.. weet iemand een oplossing? Ja, ik heb m al een keer opnieuw gedownload en geinstalleerd.
K vind Zelda wel leuk mr k ben nog niet heel ver. het stukje met de wolf is lastig sommige stukken gaan zelfs nergens over zo vaag en moeilijk...quote:
Duckhunt is wel leuk, alleen wordt ie leuker met een Wii-gun.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Wii Play is de mote![]()
Youtube doet het soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef King_of_cubes het volgende:
&^$^!!!! Heb ik eindelijk een Wii en internet verbinding heb ik weer een nieuw probleem. Als ik met mn browser naar youtube.com ga klaagt ie dat ik een oude versie van flahs of javascript uit heb staan. En bij een vriend doet ie het gewoon.. weet iemand een oplossing? Ja, ik heb m al een keer opnieuw gedownload en geinstalleerd.
hier t zelfde, vaagquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Youtube doet het soms wel, soms niet.
promo plaatjes plus extraquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:59 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Even een gezegde aanpassen: Waar het hoofd vol mee zit, loopt de mond van over!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik las porno
Heb je Standby Internet ook aan staan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:21 schreef TYNOz het volgende:
weet iemand of het weer kanaal al werkt ???
bij mij zegt die dat ik wiiconnect24 aan moet zetten maar dat staat al aan :S
hoe ik dat kan verhelpen??
quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:24 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Even een gezegde aanpassen: Waar het hoofd vol mee zit, loopt de mond van over!
ja staat ook aan :S welke versie nummer hebben jullie van de wii ??quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:25 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Heb je Standby Internet ook aan staan?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:47 schreef Qwea het volgende:
BoA : Heb je je wii inmiddels? Ik heb nog niks weer van je vernomen helaas...
Morgen topic op fok!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Makro in Delft heeft nog Wii's. 5 stuks, morgen 9u open.
*jaloers kijkt*quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:04 schreef Silver_Shark het volgende:
ik post vanaf de wii best wel lastig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben even online op mijn Wii, het is wel aardig, handig als je even iets wil opzoeken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:04 schreef Silver_Shark het volgende:
ik post vanaf de wii best wel lastig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je moet je ssid niet hiden, bij mij con hij dan niet verbinden...quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb een Wii![]()
. Vanmiddag opgehaald, heb al wel meteen een probleem. Als ik naar routers zoek vindt ie mijn router niet.
Weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Handmatig instellen heb ik ook al geprobeerd maar dan klaagt ie dat het SSID niet bestaat.
Met de browser naar watismijnip.nl ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet je ssid niet hiden, bij mij con hij dan niet verbinden...
iemand een idee hoe ik erachter kan komen welk IP me wii heeft??
Druk op +, en dan onder op SAVEquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:40 schreef Khadgar het volgende:
Nou jongens, het wordt eens tijd voor een serieuze 'review' van mijn kant:
[...]
The Legend of Zelda: De eerste keer dat ik het spel probeerde vond ik het niet zo. Maar dat lag meer aan mezelf die dag. Tweede dag ging het stukken beter en het speelt nu best lekker weg. Ik mis wel de autosave (die heeft Zelda dacht ik nooit gehad) of iig iets dat je meteen kan saven als je wilt afsluiten. Ik was het namelijk vergeten en moest weer een heel stuk overdoen. Spel zit heel degelijk in elkaar, er zijn
In je router kijken welk ip adres je Wii heeft gekregen, als je naar watismijnip.nl gaat dan krijg je hetzelfde ip te zien als vanaf je pc volgens mij.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet je ssid niet hiden, bij mij con hij dan niet verbinden...
iemand een idee hoe ik erachter kan komen welk IP me wii heeft??
nope, zit achter een router en as daar achter hangt me accesspointquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:14 schreef babba het volgende:
[..]
In je router kijken welk ip adres je Wii heeft gekregen, als je naar watismijnip.nl gaat dan krijg je hetzelfde ip te zien als vanaf je pc volgens mij.
krijg je alleen je externe IP ik zit met een NAT router op internetquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Met de browser naar watismijnip.nl ?
Jeehh, nieuwe Mii'squote:Op vrijdag 22 december 2006 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga morgen weer wat codes toevoegen, ook jou Neverstop
Hier nog een vrijwilligerquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga morgen weer wat codes toevoegen, ook jou Neverstop
bij mij kwam het door de spotlampen in mijn kamer. nu doet de mijne het alleen als ik men licht uit doequote:Op vrijdag 22 december 2006 23:42 schreef Neverstop het volgende:
Mijn Wiimote kapte er zonet trouwens ook even mee, deed gewoon 5 minuten niks meer.
Wii uit/aan, batterijen verwisselen, opnieuw verbinden. De 4 lampjes bleven maar knipperen. Ik had 'm bijna opgegeven en ineens deed ie het weer.
Staat er al ergens beschreven wat dit veroorzaakt/voorkomt?
Licht veranderde niet, ik probeer er wat over te vinden op internet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
bij mij kwam het door de spotlampen in mijn kamer. nu doet de mijne het alleen als ik men licht uit doe
-Wilhelmquote:The Opera browser on Wii does support playback of movies on Youtube. Youtube seems to have broken something tonight, however, blocking Wii users. We will investigate and contact them about it.
ze zouden juist blij moeten zijn met al die extra hitsquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:54 schreef BMH het volgende:
Reden waarom Youtube niet meer werkt op de wii browser:
[..]
-Wilhelm
Opera QA (Wii)
Het is ook niet de bedoeling dat je op andermans netwerk gaat zitten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik vind 3 acces points hier (allemaal van buren enzo dus) maar 2 zitten er op slot, en de enige die dat niet is doet het niet
Dus als jij midden in de stad loopt midden in de nacht en je ziet bij de elektronica zaak de deur open staan. Dan loop jij dus gewoon naar binnen en ga je in die winkel lopen kloten/jatten!quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:10 schreef -Jean- het volgende:
Moet je het maar beveiligen
Ach gossie tochquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je op andermans netwerk gaat zitten.
Ja apart, de youtube filmpjes deden het eerst wel. Wat mij opviel is dat de youtube filmpjes het wel doen als deze geshared zijn op een andere website. Video.google doet het ook gewoon. Bovendien is youtube tegenwoordig van google dus anders zouden ze het beide niet doen. Zal wel snel verholpen zijn neem ik aanquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:54 schreef BMH het volgende:
Reden waarom Youtube niet meer werkt op de wii browser:
[..]
-Wilhelm
Opera QA (Wii)
Zeur niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:12 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Dus als jij midden in de stad loopt midden in de nacht en je ziet bij de elektronica zaak de deur open staan. Dan loop jij dus gewoon naar binnen en ga je in die winkel lopen kloten/jatten!
Lekker figuur ben je dan!![]()
Ah joh die buurman heeft het waarschijnlijk niet eens door. Het kost hem bovendien geen drol extra. Dus wat maakt het uit. Als hij er wel mee zit kan ie het binnen een 1sec beveiligen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:12 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Dus als jij midden in de stad loopt midden in de nacht en je ziet bij de elektronica zaak de deur open staan. Dan loop jij dus gewoon naar binnen en ga je in die winkel lopen kloten/jatten!
Lekker figuur ben je dan!![]()
Ik moet niet zeuren? Het is toch wel effe strafbaar. Downloaden van muziek nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:17 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Zeur niet.
Jij download vast ook geen muziek zeker. Want dat is ook niet netjes. Je gaat toch ook niet op de rommelmarkt een cd'tje zomaar pakken zonder te betalen en in je discman stoppen en luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet iedereen heeft de kennis om een AP goed te beveiligen, en als jij weet wie het is kan je het ook even melden. Is wel zo netjesquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:19 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Ah joh die buurman heeft het waarschijnlijk niet eens door. Het kost hem bovendien geen drol extra. Dus wat maakt het uit. Als hij er wel mee zit kan ie het binnen een 1sec beveiligen.
Maar ik heb overigens mijn eigen acces point.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:20 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ik moet niet zeuren? Het is toch wel effe strafbaar. Downloaden van muziek niet.
Het gaat om het principe. Denk jij dat die muziekmakers blij worden dat jij alles download en luistert en daardoor geen cd koopt. En dat het strafbaar is zal aan me bout haggelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent trouwens een echte dikke Tjerk![]()
![]()
Goh, je spreekt jezelf wel aardig tegen!quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:24 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Denk jij dat die muziekmakers blij worden dat jij alles download en luistert en daardoor geen cd koopt. En dat het strafbaar is zal aan me bout haggelen.
![]()
Dus loop niet zo te blaten over principes. Maar goed ieder mens is anders en tokkies moeten er ook zijn, anders is het leven zo saai!quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:17 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Zeur niet.
Jij download vast ook geen muziek zeker. Want dat is ook niet netjes. Je gaat toch ook niet op de rommelmarkt een cd'tje zomaar pakken zonder te betalen en in je discman stoppen en luisteren.
Neequote:Op zaterdag 23 december 2006 00:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik ga trouwens toch mijn eigen acces point halen, maar hij is nergens meer te krijgen
Ps. Tonks, spreek je Sickbitch nog welleens?
Ik heb nergens gezegd dat het niet strafbaar is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:29 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Goh, je spreekt jezelf wel aardig tegen!
[..]
Dus loop niet zo te blaten over principes. Maar goed ieder mens is anders en tokkies moeten er ook zijn, anders is het leven zo saai!
Over persoonlijk gesproken?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:39 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het niet strafbaar is.
[afbeelding]
Ik vind het alleen een overtreding die in de categorie valt van rijden zonder licht op een fiets. Het is geen zware criminaliteit.
En ach tokkie niveau? Gaan we persoonlijk worden? Je bent uitgeluld en dus ga je maar de persoon zelf bekritiseren.
Triest zeg. Trouwens, ik heb nog nooit een tokkie op hockey gezien.![]()
Nuff saidquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:24 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
![]()
actie -> reactiequote:Op zaterdag 23 december 2006 00:43 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Over persoonlijk gesproken?
[..]
Nuff said![]()
Ik ben er nog hoor. Zwaai je de kerstman alvast uit?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:47 schreef Slein83 het volgende:
[..]
![]()
Neem je afscheid, prima. Zwaaien we je even uit![]()
Nou, dacht dat jij ging! Maar niet dus, trusten alvast voor straks. Stiekem ben je toch wel liefquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:51 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Zwaai je de kerstman alvast uit?
Jij ook alvast trusten voor straks. En jij ook lief hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:54 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nou, dacht dat jij ging! Maar niet dus, trusten alvast voor straks. Stiekem ben je toch wel lief![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:58 schreef mschol het volgende:
mijn eerste wii-message met interwii!!!
Mogen er nog vele volgenquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:58 schreef mschol het volgende:
mijn eerste wii-message met interwii!!!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:58 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Jij ook alvast trusten voor straks. En jij ook lief hoor![]()
Haat en liefde zit vaak dicht bij elkaar![]()
![]()
lang, heel erg langquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:11 schreef mschol het volgende:
mijn wii code:
8914 8201 9247 2985
ik ga iedereen added ik weet alleen niet hoe lang het gaat duren
doe mij een USB toetsenbordquote:
tja ik vond internet op me wii niet leuk staan dus heb ik per direct een goed woord verzonnen ervoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |