Wil je ver reizen? bel de intertoys emmen of ze daar nog 1 hebben liggen. Meestal is die kan 90%quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:58 schreef Marcussi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een GEZEIK!![]()
![]()
Gvd geef me gewoon zo' n ding. Loop al 3 weken te bellen en elke keer, " ja we krijgen binnen enkele dagen binnen" . Dinsdag weer gebelt " Ja vrijdag komen ze weer en dan ben je als 1e aan de beurt" . Ik nu dus bellen " Ja het hoofdkantoor had een fout gemaakt en nu liggen ze daar nog. Het wordt dus na de kerst".
Val dood, krijg vlekkenkoorts sterf hard met een gezwel in je ****gat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als jij nou eens ophoudt met zielig doen,en gewoon accepteert dat je geen wii hebt,hoor je mij niet klagen. Telkens die achterlijke reply's van jequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:02 schreef linebear het volgende:
wel aannemen, anders ben je een huillie
Emmen is niet te bereizen voor me helaas.. maar bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je ver reizen? bel de intertoys emmen of ze daar nog 1 hebben liggen. Meestal is die kan 90%
Mag ik vragen waar je vandaan komt? Ik kan hem mocht er 1 zijn eventueel meenemen naar Den Helderquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:08 schreef Marcussi het volgende:
[..]
Emmen is niet te bereizen voor me helaas.. maar bedankt voor de tip.
Ik wordt alleen zo moe van die arrogante houdingen van sommige winkels en de loze beloftes![]()
Zwijndrecht.. Naast dordrecht en vlak bij Rotterdamquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je vandaan komt? Ik kan hem mocht er 1 zijn eventueel meenemen naar Den Helder
tering,das best een end iddquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:15 schreef Marcussi het volgende:
[..]
Zwijndrecht.. Naast dordrecht en vlak bij Rotterdam
Dat kan toch ook met een SD kaart als je daar MP3's op zet en dan beluisteren in het fotokanaal of zit ik fout?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:14 schreef Qwea het volgende:
wordt tijd dat je op de wii ook cd's/mp3's kan afspelen
Als je toch die kant op gaat, kom even langs om gezellig te wii-enquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je vandaan komt? Ik kan hem mocht er 1 zijn eventueel meenemen naar Den Helder
Loop dan niet zo te zeiken. Jezus wat word ik moe van jou.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:18 schreef linebear het volgende:
heb het inmiddels echt wel geaccepteerd dat ik er geen een heb....
die van mij komt heus nog wel. Ooit... had gehoopt dat het sneller zou zijn. Maar ja, het zij zo...
Waar woon je?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:20 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Als je toch die kant op gaat, kom even langs om gezellig te wii-en![]()
Nee, dat klopt helemaal.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook met een SD kaart als je daar MP3's op zet en dan beluisteren in het fotokanaal of zit ik fout?
Ooh okequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook met een SD kaart als je daar MP3's op zet en dan beluisteren in het fotokanaal of zit ik fout?
Zou idd leuk zijn jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh okemaar ik bedoelde meer gewoon een cd erin duwen,en dan luisteren
Nee ik woon in emmen. Drenthequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:23 schreef mrdjey het volgende:
je komt er langs als je naar denhelder gaat, vandaar
p.s als jij in DH woont, hoe kom je dan aan een vent in Den helder.
[i]tevens DH=denhaag maar DH kan ook Denhelder zijn.[/]
lijkt mij erg tofquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou idd leuk zijn jaMss bij een software update dat er een CD channel bijkomt?
Hehehe,normaal ga ik wel met de treinquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:26 schreef mrdjey het volgende:
my bad,
ik d8 dat je met DH denhaag bedoelde en dat je met de trein zou gaan? waarom ik dat dacht weet ik ook niet. Als je met de trein zou gaan moet je wel via zaandam
Lolquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:56 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer je die sterren kan inruilen voor wiipoints![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |