GB, Snes en Wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier ook 3de een NES, een n64 en een wii
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hoi Justin!
Je huidige sterrensaldo is 2135.
Kreeg ik in de mail
hoe krijg je die sterren dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hoi Justin!
Je huidige sterrensaldo is 2135.
Kreeg ik in de mail
het broertje van mn vriend heeft er ook veelquote:
door nintendo te bezoeken,je wii te reggen en je spellenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:25 schreef donderopman het volgende:
[..]
hoe krijg je die sterren dan?
Nintendo producten aanmelden op de site. Je krijgt als je een Nintendo spel of console koopt altijd een Nintendo VIP code. Even krassen, en aanmelden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:25 schreef donderopman het volgende:
[..]
hoe krijg je die sterren dan?
vroeger nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nintendo producten aanmelden op de site. Je krijgt als je een Nintendo spel of console koopt altijd een Nintendo VIP code. Even krassen, en aanmelden.
Nice. Ik heb er slechts 4085. Hoop wel dat ze 1 op 1 overgezet gaan wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:31 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb alle Nintendo (tv) consoles hier thuis staan. De Wii is m'n 5de (als ik het goed heb)
Kreeg ook een mail en heb al 14775 sterren. Ik hoop dat ze gauw met leuke dingen komen voor de Wii.
Lijkt mij welquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Nice. Ik heb er slechts 4085. Hoop wel dat ze 1 op 1 overgezet gaan worden.
tvp vanaf wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
ja, heb ook al de batterijen eruit gehaald en weer in gedaan, maar ook dat had geen effect.
Op nintendo hoef ik overigens niet te rekenen, de technische hulp dienst was pas weer op 2 januari open.
Dit wordt een TOP kerst!quote:Nintendo heeft bekend gemaakt dat er op eerste Kerstdag en op nieuwjaarsdag een aantal nieuwe Virtual Console games zullen verschijnen. Het zal gaan om een zevental games. Deze games zullen ondanks eerdere geruchten niet gratis zijn, en voor de standaard prijs te downloaden zijn.
25 december:
# Super Mario Bros: 500 points, NES
# Toejam & Earl: 800 points, SEGA Genesis
# R-Type: 800 points, Turbografx 16
# Street Figher II: The World Warrior 800 points, SNES
# Super Castlevania: 800 points, SNES
1 januari:
# Urban Champion: 500 points, NES
# Baseball: 500 points, NES
Het werkt perfect, ben nu ook vrolijk vanaf de wii bezig! Dat woordenboek is echt makkelijk! Ik ben 100% tevreden!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:50 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dit wordt een TOP kerst!
Ik kan ook niet wachten tot ik thuis ben en de browser kan proberen!
ik heb bij gekochte GB spellen nooit zo'n kaartje gezienquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:34 schreef mrdjey het volgende:
[..]
is je dat kaartje dan niet opgevallen?
Mooimooi, zal mij benieuwen of mijn weblog Wii compatible is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het werkt perfect, ben nu ook vrolijk vanaf de wii bezig! Dat woordenboek is echt makkelijk! Ik ben 100% tevreden!
duurt dat winkelkanaal erg lang als in >20 min. want hij blijft hangen op "verbinding maken met server", of iets in die trant. Na 20 min. was ik het zat en heb ik stekker eruit getrokken. Heel vreemd want Weekanaal laadt in paar seconden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het winkel kanaal is ALTIJD langzaam.
heb het zelfs een keer snachts gecheckt. eerst zie je die preloader met dat cirkeltje.
gaat ie eindelijk weg denk je dat je er bent gaat ie een melding geven dat ie nu al naar de server gaat connecten
echt josti software.
Hier ben ik ook heel benieuwd naar, ik wil tijdens de kerst eigenlijk 3 nieuwe vc games downloaden, het zou dus goed van pas komen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:15 schreef ThijsThijs het volgende:
hoelang duurt het nog voor dat je sterren kan inwisselen voor punten?
Bij mij precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:28 schreef Haay1971 het volgende:
De Wii wordt mijn eerste console ooit. Misschien wordt ik daarom wel gestraft dat ik hem nog steeds niet heb en ook nergens kan kopen. Het is gewoon bad karma....![]()
ik hoorde iets over 27 december en dan vanaf 00:00 happy hourquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:19 schreef Pronk het volgende:
[..]
Hier ben ik ook heel benieuwd naar, ik wil tijdens de kerst eigenlijk 3 nieuwe vc games downloaden, het zou dus goed van pas komen.
Ik heb pas sinds de DS die sterrenkaartjes geregistreerd. Zaten die kaartjes ook al bij de GBA (tijdens de launch van de GBA) en bij de GBA games? Dan kan ik namelijk waarschijnlijk nog wat punten vinden op zolder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |