Vroeg je daarom om alle posts van Golfer te verwijderen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om van mening te veranderen of om geinformeerd te worden over andere meningen
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
DAM, er was bij je nieuwe topic geen touw aan vast te knopen. Daarnaast ga je helemaal niet in waarom je iets vindt, maar geef je alleen als reden dat je iets vindt, omdat het een kennelijke vanzelfsprekendheid is.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat begrijpt EWK niet?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind dat er geen enkele mensenrecht geschonden wordt als Nederland volwassen mensen die zich permanent willen vestigen niet de mogelijkheid geven om zich in Nederland te vestigen.
Als je in Nederland wil vestigen dien je eigen aan te passen en daar hoort ondermeer bij kunnen voorzien in je eigen levensbehoefte en bijdragen aan de Nederlandse staatskas
Ik vind dat iemand zonder baan zich niet in Nederland moet kunnen vestigen en dat niet in gaat tegen welk mensenrecht dan ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Resumerend, dit keer over topic: Mensenrechten :
[..]
[..]
Zich laten kruizigen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:18 schreef Aoristus het volgende:
what would Jesus do?
Dat kan. Waarom vind je dat?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand zonder baan zich niet in Nederland moet kunnen vestigen en dat niet in gaat tegen welk mensenrecht dan ook
Veel duidelijker kan ik het echt niet maken
Nee, jij voegt iets toe, grappenmaker.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja die voegen niks toe.
EWK?
Je zou het eens kunnen beargumenteren voor de verandering. Dat betekent het opbouwen van een argument, een beetje structuur aanbrengen en dan uiteindelijk uitkomen op een conclusie. Discussiëren is niet het neerplempen van one-liners.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand zonder baan zich niet in Nederland moet kunnen vestigen en dat niet in gaat tegen welk mensenrecht dan ook
Veel duidelijker kan ik het echt niet maken
Zeg OllieA, hou jezelf eens in.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:21 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, jij voegt iets toe, grappenmaker.
Je opent een topic, terwijl je er al een tamelijk debiele vaststaande mening over hebt, en dan zou je nieuwsgierig zijn naar andere meningen? Dat geloof je zelf toch niet.
quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zeg OllieA, hou jezelf eens in.
Het lijkt me nergens voor nodig om een ander indirect voor debiel uit te maken. Daarnaast geef ik je wat Hephaistos zei ter vergelijking, waar ik me volledig in kan vinden.quote:
Ik vind dat Nederland geen behoefte heeft aan immigranten die niks toevoegen en dat Nederland volgens alle mogelijke wetten ter wereld mag selecteren aan de poort als het gaat om economische vluchtelingen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je zou het eens kunnen beargumenteren voor de verandering. Dat betekent het opbouwen van een argument, een beetje structuur aanbrengen en dan uiteindelijk uitkomen op een conclusie. Discussiëren is niet het neerplempen van one-liners.
Als jij denkt dat het met wat one-liners en het ontwijken van discussies ook best gaat, open dan geen topics.
Nja, vooruit, dat is inderdaad waar.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:26 schreef Aoristus het volgende:
doet ie niet, het gaat over een debiele mening
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nja, vooruit, dat is inderdaad waar.
Die 2 gaan niet weer open. Ik stelde je bewust een vraag om aan te geven waarom je vindt wat je vindt. Als je dat kan aangeven kan je best een topic openen. Het lijkt me alleen aan te raden, hoe lullig het ook klinkt, om dat eerst hier te zeggen.. zodat het niet een reden wordt van "ik vindt dat homo's vies zijn want homo's zijn vies."quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat die topic nog open of moet ik er nog een openen?
Ik vindt is vaut en ik vindt het een debiele meningquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die 2 gaan niet weer open. Ik stelde je bewust een vraag om aan te geven waarom je vindt wat je vindt. Als je dat kan aangeven kan je best een topic openen. Het lijkt me alleen aan te raden, hoe lullig het ook klinkt, om dat eerst hier te zeggen.. zodat het niet een reden wordt van "ik vindt dat homo's vies zijn want homo's zijn vies."
Ik vind dat Nederland geen behoefte heeft aan Fok!-users die niks toevoegen en aan kansloze studentjes die die mij alleen maar geld kosten en geen enkele economische bijdrage leveren.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind dat Nederland geen behoefte heeft aan immigranten die niks toevoegen en dat Nederland volgens alle mogelijke wetten ter wereld mag selecteren aan de poort als het gaat om economische vluchtelingen.
Zo goed?
Ik vind dat jij een mislukt wijf hebtquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederland geen behoefte heeft aan Fok!-users die niks toevoegen en aan kansloze studentjes die die mij alleen maar geld kosten en geen enkele economische bijdrage leveren.
Ik pleit ervoor dat dit soort studentjes eens gaan emigeren naar Argentinië.![]()
Lekker constructief bezig, dat moet ik toejuichen na:quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vindt is vaut en ik vindt het een debiele mening
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind dat er geen enkele mensenrecht geschonden wordt als ? Nederland volwassen mensen die zich permanent willen vestigen ? niet de mogelijkheid gevenhebben om zich in Nederland te vestigen.
Als je in Nederland wil vestigen dien je eigenjezelf aan te passen en daar hoort ondermeer bij ? kunnen voorzien in je eigen levensbehoefte en bij ? dragen aan de Nederlandse staatskas
Es is eens, maar ik gun jullie verder de kans om die DAM verder virtueel af te makenquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:36 schreef Aoristus het volgende:
hou es je mond, Golfer.
Ja, ik weet echt niet wat je wil. Ik probeer je te helpen bij het openen van een topic, maar wat je me geeft is gezeik over een enkele t.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland geeft en neemt niet
Doe ff normaal, idioot.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een mislukt wijf hebt
Ik begon nietquote:
Er hoeft niks neutraals aan te zijn, liever niet zelfs. Dat jij verder de moeite niet wil nemen om jouw mening uiteen te zetten is echt jouw probleem.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij had je al gezegd dat je hem niet open zou gooien.
Maar als je wil mag je best een neutrale topic over dit onderwerp openen die wel voldoet aan de hoge EWK OP eisen
Nee?quote:
Hoezo je vindt wat je vindt. Wat ik net ook al zei. En wat ik net ook al zei, lijkt het me handig om dat, hoe lullig het ook klinkt, eerst hier te zeggen, zodat er niet een lullige redenatie uitkomt als "homo's zijn vies, want ik vind ze vies."quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat kan ik er nog meer van maken dan dat ik al geschreven heb?
Ik ben wat voorzichtig met jou en belediging van gezinsleden van een ander, omdat je daarin nogal een geschiedenis hebt.quote:
Tegenwoordig kan het aangepast worden voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat ik vind vind ik een goede reden voor een OP.
Als je dan de OP niet goed vindt gooi je de topic niet dicht lijkt me zodat hij niet aangepast kan worden
Je had ook kunnen beginnen met golfer te waarschuwenquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ben wat voorzichtig met jou en belediging van gezinsleden van een ander, omdat je daarin nogal een geschiedenis hebt.
Niet als je hem dicht gooitquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan het aangepast worden voor zover ik weet.
Je hebt spot en belediging. Van hem vond ik het spot, van jou belediging.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je had ook kunnen beginnen met golfer te waarschuwen
Als je jouw fantasietjes ooit met bewijzen kunt staven en mij op de topics kunt wijzen waar in die staan heb je een punt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij begon toch echt.
Ik heb geen behoefte om te gaan reageren over jou topics over welke vrouw jij weer uitgewoond hebt dit weekend op de swinger
Ok, welke wil je open en wat wil je ervan maken?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet als je hem dicht gooit
Ik vond het een beledigingquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je hebt spot en belediging. Van hem vond ik het spot, van jou belediging.
Ik niet. Basta.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vond het een belediging
Had ik net antwoord op gegeven:quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga je mijn topic nog open gooien?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ok, welke wil je open en wat wil je ervan maken?
Geeft niks.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De 2e denk ik.
Sorry niet gezien
Dan zijn we vanaf nu klaar.quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo ongeveer?
Ik wist dat je een OP kon aanpassen als de topic dicht is
Fuck off.quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sorry niet vergeten te zeggen.
Ik wist het dus NIET
Toch en wat 'professionelere' reactie: Je kan beter een mailtje sturen naar de FA's nu. Ik geloof je niet, misschien zij wel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 03:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sorry niet vergeten te zeggen.
Ik wist het dus NIET
zo onderdehand de schijt van krijgen? Dat gesmijt met dit soort termen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 08:42 schreef Het_hupt het volgende:
Ik wacht nog ff met mijn boetes te betalen, de linkse 5e colonne zal ook nog wel voor een GP zorgen, waardoor deze boetes worden kwijtgescholden.![]()
Dat mag. Sorry voor de late reactie.quote:Op zaterdag 16 december 2006 08:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik hier
[..]
zo onderdehand de schijt van krijgen? Dat gesmijt met dit soort termen?
Je gehuilebalk is lachwekkend gezien de posts die je zelf plaatst. Komt het niet in je op dat je posts ook persoonlijke aanvallen zijn, op users die onderdeel zijn van een groepering die jij weer eens schoffeert ? Bind in of fuck off zou ik zeggen.quote:Op zondag 17 december 2006 01:11 schreef StefanP het volgende:
Joost Eerdmans: armoede is een keuze
Voor de zoveelste keer Gelly die weer persoonlijke aanvallen doet.
Verwijderd.quote:Op zondag 17 december 2006 01:11 schreef StefanP het volgende:
Joost Eerdmans: armoede is een keuze
Voor de zoveelste keer Gelly die weer persoonlijke aanvallen doet.
Is het persoonlijk beledigen van iemand kwalijker dan het schofferen van complete bevolkingsgroepen ?quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 12:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Is het persoonlijk beledigen van iemand kwalijker dan het schofferen van complete bevolkingsgroepen ?
Naar het juiste forum gekicked.quote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef du_ke het volgende:
Het hele topic is teveel voor POL geloof ik.
Er mag geantwoord worden hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 12:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Is het persoonlijk beledigen van iemand kwalijker dan het schofferen van complete bevolkingsgroepen ?
Dat hangt van de belediging of schoffering af. Als het iemand van Fok betreft dan is dat sowieso persoonlijker en dus kwalijker imo.quote:
grappig ik las net in zo'n psychologiemagazine bij de tandarts dat uitsluiten niet ver van uitmoorden ligt. Kijk jij maar hoe je dat interpreteertquote:Op woensdag 20 december 2006 16:36 schreef _The_General_ het volgende:
Spam, Nieuw: Voorwaarts! Online magazine voor linkse jongeren
quote:Op woensdag 20 december 2006 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan iemand de onzin van Martijn_fijn, Megumi en Golfer(wederom) weghalen?
Als een enkele Goelag ben ik bang..quote:Op woensdag 20 december 2006 16:42 schreef _The_General_ het volgende:
Reclame voor websites mag niet. Kijk jij maar hoe je dat interpreteert,
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:21 schreef Omnifacer het volgende:
Mag KirmiziBeyaz mensen die een kritische noot kraken gewoon betichten van buitenlanderhaat? Of zijn de mods ook in deze selectief?
Ah, ik zie het. Hij is behoorlijk op de man aan het spelen. Je biedt hem gelukkig goed van repliek. Welke taak zie je voor ons hierin?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:17 schreef Omnifacer het volgende:
De Wilders-discussie scheidt zich af!
Over het spanningsveld, die zin ervoor of de hele alinea?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef Omnifacer het volgende:
Bedankt voor je reply. Wat bedoel je met dat laatste?
Deze...quote:Daarnaast is er een spanningsveld tussen het beleid van FOK! en echte inhoudelijkheid.
Oh, dat zit als volgt. Het beleid van FOK! is dat er tamelijk los gemod moet worden. Op zich zeer begrijpelijk vanwege het publiek en imago, maar dat kan soms een inhoudelijke discussie in de weg staan, juist vanwege datzelfde publiek.quote:
Dat maak jij er zelf van met je abraham en de mosterd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tony Blair gelooft in bestaan Abraham
Lijkt me meer ONZ dan POL
Nieuw is dat de machtigste man van het VK te kennen geeft ook in Abraham te geloven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:20 schreef Monidique het volgende:
Het past sowieso goed in dit topic: Waarom 'abrahamitische' en geen 'adamitische' godsdiensten ?
Lijkt mij wel POL alleen er worden opmerkingen in gemaakt door bepaalde users die meer naar ONZ neigenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, de OP bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 27 december 2006 17:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel POL alleen er worden opmerkingen in gemaakt door bepaalde users die meer naar ONZ neigen
quote:Op dinsdag 26 december 2006 03:39 schreef Vhiper het volgende:
. Als je je nu van de domme gaat houden, hoort dit topic echt in ONZ thuis.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:00 schreef Vhiper het volgende:
[..]
[..]
Verhuis dit topic echt maar naar ONZ, dit gaat nergens meer over![]()
Banaanvraagquote:Op donderdag 28 december 2006 00:57 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga hier verder geen moeite meer in steken. Laten de mods hun werk maar eens doen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:00 schreef Vhiper het volgende:
Dag Diego, het was weer leuk, die onzin van je![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik onderbouw alles.
Verder mag je nu weer opbokken
Ik laat het maar even aan de mods van WFL over.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een luchtige opmerking moet kunnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:22 schreef Akkersloot het volgende:
Proberen te verzieken van een serieus topic : Tony Blair gelooft in bestaan Abraham
Is het heel erg storend in de discussie? Het is maar 1 post.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef Monidique het volgende:
Hirsch Ballin wil testament toetsen aan 'sharia-gehalte'.
Kan Akkersloot alsjeblieft eens zijn profetenobsessie voor zich houden en niet in elk topic erover beginnen?
Naar mijn mening laat hij het niet ontsporen. Hij geeft in tegenstelling tot jou wel een onderbouwing.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Asielzoekers: Manier van binnenkomst
Kun je geen ban instellen voor het opzettelijk laten ontsporen van een topic zoals Vhiper wil?
Dit is een post, maar in een ander topic zal-ie Lord_Vetinari er weer mee lastig vallen. En daarna weer. En daarna iemand anders. En dan is het weer fascisme dit, fascisme dat. En Mein Koran. En etcetera.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Is het heel erg storend in de discussie? Het is maar 1 post.
Dat is geen banaanvraag. Jouw "kan je geen ban instellen" komt heel wat dichter in de buurt van een banaanvraag, maar we zijn niet zo heel kinderachtig dat elke neiging naar banaanvraag bestraft wordt. Het is wel iets waar je mee moet oppassen in het vervolg.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
Banaanvraag
[..]
Wie voor generaal pardon is moet Eén Vandaag kijkenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:29 schreef Genverbrander het volgende:
Hoi mods, kunnen jullie svp achter deze TT een #2 zetten, was ik vergeten:
Wie voor generaal pardon is moet Eén Vandaag kijken
In dat geval stel ik voor dat iemand ook even naar de inhoud van het topic kijkt, het gaat namelijk nauwelijks over het / een generaal pardon. Tot nu toe.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan de hele TT misschien veranderd worden in eentje die wat meer bij de discussie aanpast, voorstel: Het generale Generaal Pardon-topic
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:59 schreef sigme het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat iemand ook even naar de inhoud van het topic kijkt, het gaat namelijk nauwelijks over het / een generaal pardon. Tot nu toe.
Ook prima. Laten we dat maar doen ja.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan de hele TT misschien veranderd worden in eentje die wat meer bij de discussie aanpast, voorstel: Het generale Generaal Pardon-topic
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:44 schreef SCH het volgende:
Afdrukken Sluiten
Domme TT van SCH---> PvdA en CDA ruzieen verder over milieu
Wat zou een betere TT zijn dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:09 schreef problematiQue het volgende:
Marianne Thieme: Jezus komt binnenkort terug op aarde!
misleidende TT
Marianne Thieme lid van ***kerk (naam ontschiet mij even). Dit wekt de indruk dat ze dit letterlijk heeft gezegd.quote:
Hele topic gaat nergens over maar als je het open wilt laten: Thieme is 7e-dagsadventist, vinden de dieren dat leuk?quote:
Ik vind de link tussen dit geloof en dierenwelzijn niet per se het belangrijkste van de discussie eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Hele topic gaat nergens over maar als je het open wilt laten: Thieme is 7e-dagsadventist, vinden de dieren dat leuk?
Done.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:09 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Marianne Thieme lid van ***kerk (naam ontschiet mij even). Dit wekt de indruk dat ze dit letterlijk heeft gezegd.
Done.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:35 schreef Genverbrander het volgende:
Mag ik trouwens adviseren deze een schopje naar TRU te geven: Is Saddam wel echt dood?
Welke fipo shit?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:10 schreef no1uknow het volgende:
Onderzoekje: Luistert uw partij naar u?
edit: kan iemand die fipo shit weghalen
staat ie hier tussen? Wegwijs bij de Tweede Kamerverkiezingen 2006quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef Corelli het volgende:
hebben de mods al van die nieuwe kieswijzer gehoord. Hij geeft advies op basis van stemgedrag van partijen in de 2e kamer en niet aan de hand van verkiezingsprogramma's. Ik heb geen link maar ik hoorde er over op de radio.
http://www.politix.nl/nieuwekieswijzer.phpquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef Corelli het volgende:
hebben de mods al van die nieuwe kieswijzer gehoord. Hij geeft advies op basis van stemgedrag van partijen in de 2e kamer en niet aan de hand van verkiezingsprogramma's. Ik heb geen link maar ik hoorde er over op de radio.
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
staat ie hier tussen? Wegwijs bij de Tweede Kamerverkiezingen 2006
Ah, daar is mr Censuur weer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
Dubbel:
Frankrijk: Hundreds of cars torched overnight
Islamisering in de praktijk: Frankrijk wederom in de fik
hmmm dejavu.
Geen pleidooi voor een slotje vandaag? Je gaat vooruit!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
Censuur? Hoezo kan toch gemerged worden?
Is er ooit een pleidooi van mij geweest voor een slotje dan? Slachtofferrol.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Geen pleidooi voor een slotje vandaag? Je gaat vooruit!
Het valt toch wel op dat je hier elke keer om hulptroepen komt bedelen als er een moslimtopic is?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:59 schreef Mutant01 het volgende:
Is er ooit een pleidooi van mij geweest voor een slotje dan? Slachtofferrol.
Ga er nou niet omheen lullen, wanneer is "elke keer", wanneer was het onterecht, en wanneer heb ik een pleidooi gehouden voor een slotje. Je wil toch niet als leugenaar gezien worden he?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het valt toch wel op dat je hier elke keer om hulptroepen komt bedelen als er een moslimtopic is?
Ik wacht met smart.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga er nou niet omheen lullen, wanneer is "elke keer", wanneer was het onterecht, en wanneer heb ik een pleidooi gehouden voor een slotje. Je wil toch niet als leugenaar gezien worden he?
Ik wil het wel weghalen hoor, voor jou.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:22 schreef problematiQue het volgende:
hier ben ik niet van gediend
Homoseksuele dhimmi wil uitdelen varkenssoep verbieden
Zeg newbie, ga jij je ff met jezelf bezig houden ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:16 schreef GlimVlinder het volgende:
de topic titel is suggestief gezien het gequote artikel in de TS.
Beetje laf om hier te komen klagen, niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:16 schreef GlimVlinder het volgende:
de topic titel is suggestief gezien het gequote artikel in de TS.
hoezo lafquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beetje laf om hier te komen klagen, niet?
Het artikel is een nieuwsbericht, de analyse is all mine. Nogmaals, laf om hier te komen stoken en niks in het topic zelf te melden. Een beetje des SCHs.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:22 schreef GlimVlinder het volgende:
hoezo laf
een artikel zo suggestief uitleggen, dat is pas zoutloos.
wat een onzin.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het artikel is een nieuwsbericht, de analyse is all mine. Nogmaals, laf om hier te komen stoken en niks in het topic zelf te melden. Een beetje des SCHs.
Je bedoelt waarschijnlijk "je mag best een mening hebben, maar geen mening die mij niet aanstaat."quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:27 schreef GlimVlinder het volgende:
je mag best een mening hebben maar dit is puur suggestief, nergens opgebaseerd en slecht onderbouwd. past meer in ONZ.
Ik wil hem best copy-pasten in ONZ hoor. Of zal ik hem herhalen in een forum met wat meer humor? Kan je goed gebruiken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:27 schreef GlimVlinder het volgende:
wat een onzin.
je post in politiek.
je mag best een mening hebben maar dit is puur suggestief, nergens opgebaseerd en slecht onderbouwd. past meer in ONZ.
Sinds wanneer ben jij hier de baas?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:27 schreef GlimVlinder het volgende:
je mag best een mening
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:26 schreef Lemmeb het volgende:
Zoutloos!
Het is anders een zeer succesvol topic gebleken, zuurpruim.
daar lijkt het idd meer opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:28 schreef Lemmeb het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk "je mag best een mening hebben, maar geen mening die mij niet aanstaat."
Ik dacht al, waar blijft 'ie nou!quote:
het heeft niets met je mening te maken. je mag zo racistisch zijn als je wilt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk "je mag best een mening hebben, maar geen mening die mij niet aanstaat."
Mooi is dat.
Kun jij geen POL-mod worden?quote:
Jij bent zeker boekhouder van beroep?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:33 schreef GlimVlinder het volgende:
het heeft niets met je mening te maken. je mag zo racistisch zijn als je wilt.
je plaatst een aritkel. vervolgens leg je dit artikel uit op een manier die nergens op gestoeld is. sterker nog, zelfs als die paar jongeren die brand hebben gestookt de islam aanhangen, dan NOG is slaat de topic titel nergens op. en zoiets hoort dan dus in ONZ.
martijnquote:
We mochten bij jouw geen varkenssoep plaatsen. Wat is dat nou weer?quote:
Ja wel kijk maar in de Foodbackquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We mochten bij jouw geen varkenssoep plaatsen. Wat is dat nou weer?
Het blijft natuurlijk een mening hè, iets om over te discussiëren dus. Als die mening 100% onweerlegbaar onderbouwd was, dan was a) het geen mening meer maar een feit en b) het topic compleet overbodig omdat er niks te discussiëren over zou blijven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:33 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
het heeft niets met je mening te maken. je mag zo racistisch zijn als je wilt.
je plaatst een aritkel. vervolgens leg je dit artikel uit op een manier die nergens op gestoeld is. sterker nog, zelfs als die paar jongeren die brand hebben gestookt de islam aanhangen, dan NOG is slaat de topic titel nergens op. en zoiets hoort dan dus in ONZ.
nou ja veel plezier met elkaar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja wel kijk maar in de Foodback
Hij heeft me zelfs persoonlijk het recept gegeven in Het SOEP topicquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We mochten bij jouw geen varkenssoep plaatsen. Wat is dat nou weer?
Wat een lef zeg voor iemand die net komt kijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef GlimVlinder het volgende:
Het topic heeft ongeveer het karakter van, Pedopartij ook actief op FOK! En daarna een linkje naar Martijn zijn profiel.
Thanx man! Top.quote:
Wil je hier mee sugeren dat ik Pedo ben?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef GlimVlinder het volgende:
Het topic heeft ongeveer het karakter van, Pedopartij ook actief op FOK! En daarna een linkje naar Martijn zijn profiel.
Dat zeg je niet tegen volwassen mannen!quote:
Wat een goede gevoelsargumenten gebruik je. Veel plezier verder op POLquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat een lef zeg voor iemand die net komt kijken.
Nou, dankjewel dan maar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:44 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
Wat een goede gevoelsargumenten gebruik je. Veel plezier verder op POL![]()
Stoer. Gaap.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, dankjewel dan maar.
Pas je voortaan wel een beetje op?
Verder gaat het wel goed met je?quote:
Hm, men heeft het antwoord blijkbaar niet afgewacht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wil je hier mee sugeren dat ik Pedo ben?
Ik denk niet dat je (Martijn_77) pedo bent.quote:GlimVlinder vind het nodig om iemand vanwege zijn naam uit te maken voor pedo en dat die persoon de pedopartij zou verheerlijken.
Mail over twee dagen maar eens
Het is dus een voorbeeld, geen waarde-oordeel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef GlimVlinder het volgende:
jammer dat je blijkbaar ook totaal suggestieve dingen die werkelijk totaal niet onderbouwd worden als Topic Start kunt hebben. Het topic heeft ongeveer het karakter van, Pedopartij ook actief op FOK! En daarna een linkje naar Martijn zijn profiel.
Veel plezier knapen!
Merge verzoek loopt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
Dubbel:
Frankrijk: Hundreds of cars torched overnight
hmmm dejavu.
Done.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:37 schreef Floripas het volgende:
Wat zijn nou rechtse media?
Kan dit "zijn" worden?
Die post bedoel je?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:54 schreef SCH het volgende:
lijkt me niet zo nuttig en nogal doelloos.
Column Eerdmans - Wegens omstandigheden crimineel
Deze vraag staat nog.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:54 schreef SCH het volgende:
Serieus: het lijkt een trend te worden om iedere week de column van Eerdmans op GS hier te plempen - zonder fatsoenlijke OP of een insteek, lijkt me niet zo nuttig en nogal doelloos.
Column Eerdmans - Wegens omstandigheden crimineel
Niks mis mee toch? Als je eenmaal door de bagger van de eerste pagina heenploegt begint het zowaar op een discussie te lijken inmiddels.quote:
Dit is de eerste keer dat ik een column van Eerdmans hier zie als topic.quote:
Moet je toch vaker in je eigen forum komenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een column van Eerdmans hier zie als topic.
Een simpele copy paste is niet echt de bedoeling, maar het is geen drama nu het topic al enige tijd loopt.
Het is niet de eerste keer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een column van Eerdmans hier zie als topic.
Een simpele copy paste is niet echt de bedoeling, maar het is geen drama nu het topic al enige tijd loopt.
Hierbij verklaren wij, Fok-users, dat Aaahikwordgek een vriendelijke bagger-user is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Krijg ik nog een verklaring?
Ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
Sidekick houdt niet van een beetje satire blijkbaar?
Gelukkig ben jij niet de spreekbuis van de kinders hier.quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hierbij verklaren wij, Fok-users, dat Aaahikwordgek een vriendelijke bagger-user is.
w.g.
De FOK!-users.
Zoiets?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:02 schreef sigme het volgende:
Wil iemand de typefout uit de topictitel Poolse instroom vergemakkelijkt met mooie praatjes. Why? halen?
En nog een dubbelaar:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:05 schreef sigme het volgende:
Dank ( Europese Hof verbiedt uitzetting afgewezen asielzoekers ).
Er lopen ook wat dubbeltopics, eentje door mij geopend, sorry.
Oud VVD kamerlid de bak ik...
Rechts lullen, links vullen !
Voormalig VVD-Kamerlid de cel in voor fraude
Er zijn toch wel vaak een hoop dubbeltopics enzo. Maar echt lijden niet nee.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:31 schreef sigme het volgende:
Ik heb EWK al bijna een maand niet gezien.
POL lijdt er niet onder. Zelfsturend subforum.
Hoort in POL en hoe kom je erbij dat ze geen VVD-lid meer is?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:03 schreef freako het volgende:
VVD'er voor 9 maanden de bak in
VVD'er -> ex-VVD'er
Mevrouw is al sinds 2005 geen VVD-lid meer.
edit: en er is een dubbeltopic in NWS:
Ik lurk de laatste tijd wat meer / ben minder aanwezig. Overigens kon ik ook een tijdje op mijn werk niet meer posten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:31 schreef sigme het volgende:
Ik heb EWK al bijna een maand niet gezien.
POL lijdt er niet onder. Zelfsturend subforum.
Als je het over duvel hebtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn toch wel vaak een hoop dubbeltopics enzo. Maar echt lijden niet nee.
Zag dat EWK begin dit jaar nog 1 topic heeft gesloten maar verder geen spoor.
1 was al dicht, andere ook gedicht en voor de overige 2 een merge-verzoek.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:05 schreef sigme het volgende:
Dank ( Europese Hof verbiedt uitzetting afgewezen asielzoekers ).
Er lopen ook wat dubbeltopics, eentje door mij geopend, sorry.
Rechts lullen, links vullen !
Voormalig VVD-Kamerlid de cel in voor fraude
Als de TT zo onduidelijk blijft zullen er nog wel dubbelaars volgen, denk ik.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
1 was al dicht, andere ook gedicht en voor de overige 2 een merge-verzoek.
Dat hangt af wat we als parent nemen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de TT zo onduidelijk blijft zullen er nog wel dubbelaars volgen, denk ik.
Dank je.quote:
Deze: Rechts lullen, links vullen ! is toch nog open?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:26 schreef SCH het volgende:
Waarom is het topic in POL gesloten, het gaat over een politicus.
Ja.quote:
Ze is uit de VVD-Statenfractie gestapt 2 jaar geleden. Meestal betekent dat automatisch royement (als het lidmaatschap niet zelf opgezegd wordt), en in dit geval wordt het ook vermeld op parlement.com.quote:en hoe kom je erbij dat ze geen VVD-lid meer is?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
Kan dat Aboutaleb nu dicht? Waarom een louter islambashtopic open laten. Het gaat nergens over en bovendien wordt het geopend door een user die hier niet welkom is.
Zal niet lang duren gelukkigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, daarom is die na bijna 2 jaar kerker weer op dit forum toegelaten zonder voorafgaande slijmbedes.![]()
We weten dat je moeilijk tegen andersdenkenden kunt. Laat je behandelen, maar je intolerantie staat haaks op je onbeargumenteerde knuffelarij van den "onderdrukte" mensch.quote:
Je ruikt naar vleermuizenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
We weten dat je moeilijk tegen andersdenkenden kunt. Laat je behandelen, maar je intolerantie staat haaks op je onbeargumenteerde knuffelarij van den "onderdrukte" mensch.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Roep je moeder anders even.
En dan begin jij over vleermuizen.quote:
Volgens mij was ik wel duidelijk genoeg in het topic.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
Kan dat Aboutaleb nu dicht? Waarom een louter islambashtopic open laten. Het gaat nergens over en bovendien wordt het geopend door een user die hier niet welkom is.
Nee hoor, je refereert aan een deel 1 als enige argument. Er zijn zovaak delen 2 gesloten omdat deel 1 al onzinnig genoeg was. Dus ik hoor graag je argumenten!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgens mij was ik wel duidelijk genoeg in het topic.
dude..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Gooi je hem nou nog dicht of dwing je ons nou echt om zelf in te grijpen???quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Topics worden niet gesloten vanwege eventuele off-policy zaken die nog moeten gebeuren. Dit deel twee gaat nog steeds over het onderwerp (een eventuele Islamitische minister), het is niet vergelijkbaar met topics waar zo ver van een onderwerp is afgedwaald dat een deel twee niet meer nodig is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, je refereert aan een deel 1 als enige argument. Er zijn zovaak delen 2 gesloten omdat deel 1 al onzinnig genoeg was. Dus ik hoor graag je argumenten!
Zoals ik al zei, als mensen proberen een topic te verzieken dan worden de posts aangepakt, niet het topic. En uiteindelijk kunnen de users van de betreffende posts worden aangepakt. Dat geldt voor iedereen, ook voor jou.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Gooi je hem nou nog dicht of dwing je ons nou echt om zelf in te grijpen???![]()
Daar gaat het topic helemaal niet over. Argumenten graag!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Topics worden niet gesloten vanwege eventuele off-policy zaken die nog moeten gebeuren. Dit deel twee gaat nog steeds over het onderwerp (een eventuele Islamitische minister), het is niet vergelijkbaar met topics waar zo ver van een onderwerp is afgedwaald dat een deel twee niet meer nodig is.
Het doel heiligt de middelen he?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:24 schreef SCH het volgende:
Je dwingt ons dus. Je geeft geen argumenten waarom het topic open zou blijven - wij wachten rustig af en gaan ondertussen door met een topic waarin Aboutaleb al als moordenaar wordt neergezet. Hulde Sidekick
Nu wordt die echt mooi! JIJ wilde dat die foto's verdwenen (voor de kinders: het waren een doodnormale foto van Rouvoet en Aboutaleb).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar gaat het topic helemaal niet over. Argumenten graag!!!!!!!
Het eerste ging over een islamitische minister. In dit topic haal je notabene een foto van een mogelijke kandidaat minister weg omdat het anders geen Aboutaleb-bash topic meer is.
Gooi je het nu even dicht of moeten we dan echt alles zelf doen?
Ik heb het niet over jouw foto's malloot.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu wordt die echt mooi! JIJ wilde dat die foto's verdwenen (voor de kinders: het waren een doodnormale foto van Rouvoet en Aboutaleb).![]()
![]()
![]()
![]()
Er staan geen foto's van mij, zet die uilenbril van je eens op dat dikke hoofd van je.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jouw foto's malloot.
ook voor AAAAAH ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als mensen proberen een topic te verzieken dan worden de posts aangepakt, niet het topic. En uiteindelijk kunnen de users van de betreffende posts worden aangepakt. Dat geldt voor iedereen, ook voor jou.
Ja, dat zal SCH je moeten vertellen. Maar hij popelt om het recht in eigen hand te nemen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:28 schreef Aoristus het volgende:
wat is het doel, PJO?
Popelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, dat zal SCH je moeten vertellen. Maar hij popelt om het recht in eigen hand te nemen.
Heil Hitler!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |