Als je iets verstopt wat niemand mag vinden, waar verstop je het dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:47 schreef schatje het volgende:
Sowieso, misschien is het wel een van de vele dubbelgangers. De CIA heeft immers altijd al gezegd dat Saddam omringd was door lookalikes. Misschien is de echte wel ergens in Rusland een sigaar aan het puffen.
Op het politiebureau!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als je iets verstopt wat niemand mag vinden, waar verstop je het dan?
In mijn anus. Maar of ik Saddam daar in wil hebben?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In je grootmoeders slip natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Samen met Hitler, Stalin en Mao natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Die is keidood. Hij belde net even vanuit de hemel op om zijn aankomst te bevestigen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In mijn anus. Maar of ik Saddam daar in wil hebben?
Overigens ben je behoorlijk lomp als je denkt dat het een complot is
Linkse hondenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Samen met Hitler, Stalin en Mao natuurlijk.
God heeft een zwak voor dictators die bloed aan hun handen hebben kleven
Nou hij hing eerst naar de hel, maar Satan werd hem beu en voor straf ging hij naar de hemel, waar allemaal mormonen zitten. Dat is pas een echte straf voor Saddam.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Samen met Hitler, Stalin en Mao natuurlijk.
God heeft een zwak voor dictators die bloed aan hun handen hebben kleven
Satan wilde hussein heul niet meer neuken!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou hij hing eerst naar de hel, maar Satan werd hem beu en voor straf ging hij naar de hemel, waar allemaal mormomen zitten. Dat is pas een echte straf voor Saddam.
Ik moet er niet aan denken dat we die roddels weer krijgen, natuurlijk lijkt iedereen met een baard in het midden oosten op elkaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef TeChNo2 het volgende:
TS heeft wel een punt: waarom hoor je nooit meer iets over alle dubbelgangers van SH, waar zijn die gebleven, of worden die voor de zekerheid ook allemaal opgehangen ?
Ach het moet voor de Amerikanen iig geen probleem zijn de echte te herkennen. Ze hebben genetisch materiaal van allerlei familieleden dus ze weten zo of het de echte is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef TeChNo2 het volgende:
TS heeft wel een punt: waarom hoor je nooit meer iets over alle dubbelgangers van SH, waar zijn die gebleven, of worden die voor de zekerheid ook allemaal opgehangen ?
Niet alleen in het Oosten hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat we die roddels weer krijgen, natuurlijk lijkt iedereen met een baard in het midden oosten op elkaar.
Ja, maar in hoeverre moet je de Amerikanen daarin vertrouwen? Ze hebben zo'n beetje alles wat los en vast zat bij elkaar gelogen. Arme Powell ook met die PowerPoint presentatiequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach het moet voor de Amerikanen iig geen probleem zijn de echte te herkennen. Ze hebben genetisch materiaal van allerlei familieleden dus ze weten zo of het de echte is.
Ja maar wat hebben de Amerikanen er aan om hierin de zaak te besodemieteren?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar in hoeverre moet je de Amerikanen daarin vertrouwen? Ze hebben zo'n beetje alles wat los en vast zat bij elkaar gelogen. Arme Powell ook met die PowerPoint presentatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |