Als je iets verstopt wat niemand mag vinden, waar verstop je het dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:47 schreef schatje het volgende:
Sowieso, misschien is het wel een van de vele dubbelgangers. De CIA heeft immers altijd al gezegd dat Saddam omringd was door lookalikes. Misschien is de echte wel ergens in Rusland een sigaar aan het puffen.
Op het politiebureau!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als je iets verstopt wat niemand mag vinden, waar verstop je het dan?
In mijn anus. Maar of ik Saddam daar in wil hebben?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In je grootmoeders slip natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Samen met Hitler, Stalin en Mao natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Die is keidood. Hij belde net even vanuit de hemel op om zijn aankomst te bevestigen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In mijn anus. Maar of ik Saddam daar in wil hebben?
Overigens ben je behoorlijk lomp als je denkt dat het een complot is
Linkse hondenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Samen met Hitler, Stalin en Mao natuurlijk.
God heeft een zwak voor dictators die bloed aan hun handen hebben kleven
Nou hij hing eerst naar de hel, maar Satan werd hem beu en voor straf ging hij naar de hemel, waar allemaal mormonen zitten. Dat is pas een echte straf voor Saddam.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Samen met Hitler, Stalin en Mao natuurlijk.
God heeft een zwak voor dictators die bloed aan hun handen hebben kleven
Satan wilde hussein heul niet meer neuken!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou hij hing eerst naar de hel, maar Satan werd hem beu en voor straf ging hij naar de hemel, waar allemaal mormomen zitten. Dat is pas een echte straf voor Saddam.
Ik moet er niet aan denken dat we die roddels weer krijgen, natuurlijk lijkt iedereen met een baard in het midden oosten op elkaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef TeChNo2 het volgende:
TS heeft wel een punt: waarom hoor je nooit meer iets over alle dubbelgangers van SH, waar zijn die gebleven, of worden die voor de zekerheid ook allemaal opgehangen ?
Ach het moet voor de Amerikanen iig geen probleem zijn de echte te herkennen. Ze hebben genetisch materiaal van allerlei familieleden dus ze weten zo of het de echte is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef TeChNo2 het volgende:
TS heeft wel een punt: waarom hoor je nooit meer iets over alle dubbelgangers van SH, waar zijn die gebleven, of worden die voor de zekerheid ook allemaal opgehangen ?
Niet alleen in het Oosten hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat we die roddels weer krijgen, natuurlijk lijkt iedereen met een baard in het midden oosten op elkaar.
Ja, maar in hoeverre moet je de Amerikanen daarin vertrouwen? Ze hebben zo'n beetje alles wat los en vast zat bij elkaar gelogen. Arme Powell ook met die PowerPoint presentatiequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach het moet voor de Amerikanen iig geen probleem zijn de echte te herkennen. Ze hebben genetisch materiaal van allerlei familieleden dus ze weten zo of het de echte is.
Ja maar wat hebben de Amerikanen er aan om hierin de zaak te besodemieteren?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar in hoeverre moet je de Amerikanen daarin vertrouwen? Ze hebben zo'n beetje alles wat los en vast zat bij elkaar gelogen. Arme Powell ook met die PowerPoint presentatie.
South Parkquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou hij hing eerst naar de hel, maar Satan werd hem beu en voor straf ging hij naar de hemel, waar allemaal mormonen zitten. Dat is pas een echte straf voor Saddam.
en wat als ze nu een van zijn dubbelgangers hebben geexecuteerd?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar wat hebben de Amerikanen er aan om hierin de zaak te besodemieteren?
Die moeten er niet aan denken dat Saddam nog eens op zou kunnen duiken. Ik denk dat ze maar wat blij zijn dat ie weg is.
levenslang martelenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:49 schreef Hexagon het volgende:
Wat zouden de Amerikanen ermee opschieten om Saddam te laten leven en te verstoppen?
Je moet ook niet teveel verwachen van een land dat nog in de middeleeuwen leeft.quote:Ik vond het op zn minst apart, die beelden.
Daaaagen van te voren werd er aangekondigd dat er gefilmd zou worden.
Vervolgens krijg je beelden die van hot naar her schieten, alsof het door een 9jarige gefilmd is. En dan ook nog eens met een mobiele telefoon.
Nouja, we zien wel.
Toen ik belde heeft hij opgehangen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Die is keidood. Hij belde net even vanuit de hemel op om zijn aankomst te bevestigen.
Dat zou alleen maar het geval zijn als ze bedrog willen plegen. Maar waarom zouden ze? Het is een groot risico. En wat kunnen ze er nou mee bereiken.quote:Op zondag 31 december 2006 01:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
en wat als ze nu een van zijn dubbelgangers hebben geexecuteerd?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet alleen in het Oosten hoor.
[afbeelding]
Maar is dat gebeurd?quote:Op zondag 31 december 2006 10:04 schreef Hexagon het volgende:
Dat ze de echte hadden dan kunnen ze eenvoudig bepaald hebben met allerlei genetisch materiaal van familie. Dus dat is het probleem niet.
Jaquote:
Volgens mij zag ik ook rij-examinator Distreels op dat filmpje staan, dus ja, een complot ligt dan in de rede idd.quote:Op zondag 31 december 2006 10:07 schreef haaahaha het volgende:
Daarnaast zou de familie het spelletje meespelen. Ze hebben hem immers naast z'n zonen begraven. Zou ik familie van hem zijn dan zou ik weten dat er dubbelgangers zijn van saddam en zou ik ook 100% willen weten of het de echte is of niet.
Nee, ik geloof er niet in dat dit niet de echte zou zijn.
Hahaha, en die dubbelganger maar volhouden dat ie de echte Saddam was!quote:Op zondag 31 december 2006 01:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
en wat als ze nu een van zijn dubbelgangers hebben geexecuteerd?
Noem het maar vaag, JohnD..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:15 schreef JohnDope het volgende:
In dit Hi-tech-tijdperk met dit soort vage beelden aankomen zetten, is inderdaad vragen om complot-theorien.
Dus aan de hand van de aangedragen feiten *kuch* pauperbeelden, moet ik de complotdenkers tot nu toe gelijk geven.
Dan heb jij vast wat anders gezien dan ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Noem het maar vaag, JohnD..
Ik zag toch duidelijk Distreels staan op die tape..
Sorry, JohnD je loopt lang genoeg mee op Fok!, als je Distreels niet kent.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan heb jij vast wat anders gezien dan ik.
Kom maar met de linkjes naar die ongecensureerde beelden, mij hoef jij echt niet te betuttellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |