Het is dus een voorbeeld, geen waarde-oordeel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef GlimVlinder het volgende:
jammer dat je blijkbaar ook totaal suggestieve dingen die werkelijk totaal niet onderbouwd worden als Topic Start kunt hebben. Het topic heeft ongeveer het karakter van, Pedopartij ook actief op FOK! En daarna een linkje naar Martijn zijn profiel.
Veel plezier knapen!
Merge verzoek loopt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
Dubbel:
Frankrijk: Hundreds of cars torched overnight
Islamisering in de praktijk: Frankrijk wederom in de fik
hmmm dejavu.
Done.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:37 schreef Floripas het volgende:
Wat zijn nou rechtse media?
Kan dit "zijn" worden?
Die post bedoel je?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:54 schreef SCH het volgende:
lijkt me niet zo nuttig en nogal doelloos.
Column Eerdmans - Wegens omstandigheden crimineel
Deze vraag staat nog.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:54 schreef SCH het volgende:
Serieus: het lijkt een trend te worden om iedere week de column van Eerdmans op GS hier te plempen - zonder fatsoenlijke OP of een insteek, lijkt me niet zo nuttig en nogal doelloos.
Column Eerdmans - Wegens omstandigheden crimineel
Niks mis mee toch? Als je eenmaal door de bagger van de eerste pagina heenploegt begint het zowaar op een discussie te lijken inmiddels.quote:
Dit is de eerste keer dat ik een column van Eerdmans hier zie als topic.quote:
Moet je toch vaker in je eigen forum komenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een column van Eerdmans hier zie als topic.
Een simpele copy paste is niet echt de bedoeling, maar het is geen drama nu het topic al enige tijd loopt.
Het is niet de eerste keer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een column van Eerdmans hier zie als topic.
Een simpele copy paste is niet echt de bedoeling, maar het is geen drama nu het topic al enige tijd loopt.
Hierbij verklaren wij, Fok-users, dat Aaahikwordgek een vriendelijke bagger-user is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Krijg ik nog een verklaring?
Ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
Sidekick houdt niet van een beetje satire blijkbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |