Ik ben er bijna thuis daar ik ooit een vriendinnetje had in Drachten..quote:Beetsterzwaag (Fries: Beetstersweach) is een dorp in de gemeente Opsterland, in de Nederlandse provincie Friesland, op korte afstand van Drachten. Hoewel het niet de grootste kern van Opsterland is, is het gemeentehuis er gevestigd. Het dorp, dat ook wel de parel van Opsterland genoemd wordt, telt 3.747 inwoners (1 januari 2006).
Schijnt vrouw-onteerend te zijn die puntentelling..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Kost punten, he........Maar ja, gelukkig besta ik nog...![]()
Ja, maar ik doe het toch..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:37 schreef Napalm het volgende:
Schijnt vrouw-onteerend te zijn die puntentelling..
Niet alleen vandaag anders was ik nu wel accountantquote:Op zondag 7 januari 2007 22:39 schreef EchtGaaf het volgende:
We kunnen vandaag alle twee niet tellen....![]()
Nou als ik iets niet wil zijn, dan is het dat wel. Dan nog liever gyneacoloog....quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef Napalm het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag anders was ik nu wel accountant
gyneacoloog klinkt leuk totdat je bedenkt dat het vooral de oude vrouwen met problemen zijn en nooit de 18 jarige deernes.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou als ik iets niet wil zijn, dan is het dat wel. Dan nog liever gyneacoloog....![]()
Is dat niet iets voor jou.?.![]()
Laatst vroeg iemand naar de bron hiervan waarna ik de Elsevier antwoorde. Dat was juist maar het staat tevens in de Volkskrant van 04-11-2005 in het artikel van David Brooks (kwam het knipsel tegen).quote:Irak`s nuclaire, biologische & chemische wapenprogramma`s. - Bill Clinton 16-12-98
OK, veel succes ermee..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:48 schreef Napalm het volgende:
Ja nu al.
Moet morgen weer vroeg open tevens de was uit de machine halen.
Ja, das waar ook....Dat is een stuk minder ja...quote:gyneacoloog klinkt leuk totdat je bedenkt dat het vooral de oude vrouwen met problemen zijn en nooit de 18 jarige deernes.
Volgens mij zit je verkeerd als je met een academische opleiding economie op het gebied van accountancy terecht komt....quote:Tijdje op een accountantskantoor gewerkt. Heul niet onaardig daar je alle aspecten van een te controleren bedrijf ziet en je je overal mee mag bemoeien. Zelf zorgen dat je ook mee mag naar wat kleine bedrijfjes waar je zo klaar bent voor extra afwisseling. Ik heb in een half jaar 6 bedrijven (mede)gecontroleerd en dus een aardig verstand van wat ze allemaal doen.. Het is dat ik niet de zorgvuldigheid heb die het vak met zich meeneemt (noch de perfecte vooropleiding) anders was ik daar denk ik gebleven ipv gaan rondzwerven. Een keuze die ik soms nog weleens betwijfel.
Ja, met voor en nadelen.......tja, je moet overal mensen voor hebben. Ach als ze maar gelukkig zijn, zeg ik dan...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:03 schreef Monidique het volgende:
Ik benijd hen die doen wat ze willen en kunnen.
Ja, daar draait alles om.. Maar de een heeft meer geluk in zijn/haar leven dan de ander......quote:Op zondag 7 januari 2007 23:13 schreef Monidique het volgende:
Geluk is het.
We gaan niet depressief worden , hequote:Op zondag 7 januari 2007 23:16 schreef Monidique het volgende:
Vol, einde, fin.
Toch wel de mooiste sluitposts.
Jouw eigen wereldbeeld is anders ook niet al te optimistischquote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
We gaan niet depressief worden , he
Klopt ja..quote:Op zondag 7 januari 2007 23:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Jouw eigen wereldbeeld is anders ook niet al te optimistisch![]()
Katholiek ging dat om. Begreep van m'n moeder dat haar moeder als ze zondag naar de kerk gingen een kopdoeke omsloeg.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moslims wel, maar grefos toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |