abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 januari 2007 @ 22:37:50 #1
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45126775
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gesproken worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.

Laatste deel 1117 [Deel 1117] Who rigs every Oscar night?
quote:
Beetsterzwaag (Fries: Beetstersweach) is een dorp in de gemeente Opsterland, in de Nederlandse provincie Friesland, op korte afstand van Drachten. Hoewel het niet de grootste kern van Opsterland is, is het gemeentehuis er gevestigd. Het dorp, dat ook wel de parel van Opsterland genoemd wordt, telt 3.747 inwoners (1 januari 2006).
Ik ben er bijna thuis daar ik ooit een vriendinnetje had in Drachten..
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:37 schreef EchtGaaf het volgende:

Kost punten, he........Maar ja, gelukkig besta ik nog...
Schijnt vrouw-onteerend te zijn die puntentelling..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_45126858
We kunnen vandaag alle twee niet tellen....
pi_45126889
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:37 schreef Napalm het volgende:
Schijnt vrouw-onteerend te zijn die puntentelling..
Ja, maar ik doe het toch..
  zondag 7 januari 2007 @ 22:41:02 #4
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45126926
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:39 schreef EchtGaaf het volgende:
We kunnen vandaag alle twee niet tellen....
Niet alleen vandaag anders was ik nu wel accountant

Enfin, ben tukken..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_45126980
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef Napalm het volgende:

[..]

Niet alleen vandaag anders was ik nu wel accountant
Nou als ik iets niet wil zijn, dan is het dat wel. Dan nog liever gyneacoloog....

Is dat niet iets voor jou.?.
pi_45126997
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef Napalm het volgende:

Enfin, ben tukken..
Nu al...
  zondag 7 januari 2007 @ 22:48:13 #7
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45127265
Ja nu al.

Moet morgen weer vroeg op en tevens de was uit de machine halen.
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou als ik iets niet wil zijn, dan is het dat wel. Dan nog liever gyneacoloog....

Is dat niet iets voor jou.?.
gyneacoloog klinkt leuk totdat je bedenkt dat het vooral de oude vrouwen met problemen zijn en nooit de 18 jarige deernes.

Tijdje op een accountantskantoor gewerkt. Heul niet onaardig daar je alle aspecten van een te controleren bedrijf ziet en je je overal mee mag bemoeien. Zelf zorgen dat je ook mee mag naar wat kleine bedrijfjes waar je zo klaar bent voor extra afwisseling. Ik heb in een half jaar 6 bedrijven (mede)gecontroleerd en dus een aardig verstand van wat ze allemaal doen.. Het is dat ik niet de zorgvuldigheid heb die het vak met zich meeneemt (noch de perfecte vooropleiding) anders was ik daar denk ik gebleven ipv gaan rondzwerven. Een keuze die ik soms nog weleens betwijfel.
quote:
Irak`s nuclaire, biologische & chemische wapenprogramma`s. - Bill Clinton 16-12-98
Laatst vroeg iemand naar de bron hiervan waarna ik de Elsevier antwoorde. Dat was juist maar het staat tevens in de Volkskrant van 04-11-2005 in het artikel van David Brooks (kwam het knipsel tegen).

[ Bericht 8% gewijzigd door Napalm op 07-01-2007 22:55:29 ]
pi_45127551
Problematique, je zei eerder dat onze democratie gebaseerd is op de Griekse en Romeinse cultuur of democratie. Ik zei nee. Ik vind dat nog steeds. Je zult namelijk moeten aantonen dat er een direct verband is, dat men besloten heeft een democratie in te voeren nadat men de Griekse cultuur heeft bestudeerd. Volgens mij is daar helemaal geen sprake van, in eerste instantie. De Magna Carta, vroeg-dertiende eeuw, de Raad van State, al in het Boergondische, wat uiteraard een Renaissance-entiteit was, maar ook z'n wortels had. Athene was democratisch, wij zijn democratisch, dus... Nee, zo werkt het niet, je moet het aantonen. Is de Romeinse-Griekse cultuur bepalend geweest voor ons? Uiteraard! Je hebt de Romaanse talen, met niet alleen invloed in de Romaanse gebieden, maar ook in Noord-Europa en met name Brittanië. Romeins recht, ja. Filosofie, ja. Daarvan heeft men uiteindelijk de vruchten geplukt. Maar democratie? Twijfelachtig. Het kan komen door mijn Middeleeuwenobsessie, dat ik het zo zie, maar zo is het volgens mij toch zeker zo.
pi_45127891
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:48 schreef Napalm het volgende:
Ja nu al.

Moet morgen weer vroeg op en tevens de was uit de machine halen.
OK, veel succes ermee..
quote:
gyneacoloog klinkt leuk totdat je bedenkt dat het vooral de oude vrouwen met problemen zijn en nooit de 18 jarige deernes.
Ja, das waar ook....Dat is een stuk minder ja...
quote:
Tijdje op een accountantskantoor gewerkt. Heul niet onaardig daar je alle aspecten van een te controleren bedrijf ziet en je je overal mee mag bemoeien. Zelf zorgen dat je ook mee mag naar wat kleine bedrijfjes waar je zo klaar bent voor extra afwisseling. Ik heb in een half jaar 6 bedrijven (mede)gecontroleerd en dus een aardig verstand van wat ze allemaal doen.. Het is dat ik niet de zorgvuldigheid heb die het vak met zich meeneemt (noch de perfecte vooropleiding) anders was ik daar denk ik gebleven ipv gaan rondzwerven. Een keuze die ik soms nog weleens betwijfel.
Volgens mij zit je verkeerd als je met een academische opleiding economie op het gebied van accountancy terecht komt....

Er zijn idd aparte opleidingen voor accountantie: registeraccountant bijvoorbeeld op WO niveau..

Rondzwerven heeft zo zijn voordelen, maar net zoveel nadelen....Onzekerheid in inkomen lijkt mij niet altijd prettig....

Maar kun je niet als bedrijfsecononoom bijvoorbeeld ergens aan de slag?

Is het leraarschap niet iets voor jou? Op hbo of uni?

pi_45127928
Ik benijd hen die doen wat ze willen en kunnen.
pi_45128260
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:03 schreef Monidique het volgende:
Ik benijd hen die doen wat ze willen en kunnen.
Ja, met voor en nadelen.......tja, je moet overal mensen voor hebben. Ach als ze maar gelukkig zijn, zeg ik dan...
pi_45128330
Geluk is het.
pi_45128434
Vol, einde, fin.

Toch wel de mooiste sluitposts.
pi_45128464
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:13 schreef Monidique het volgende:
Geluk is het.
Ja, daar draait alles om.. Maar de een heeft meer geluk in zijn/haar leven dan de ander......

Iedereen heeft eigenlijk recht op geluk........De wereld is niet eerlijk, het leven ook niet...
pi_45128484
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:16 schreef Monidique het volgende:
Vol, einde, fin.

Toch wel de mooiste sluitposts.
We gaan niet depressief worden , he
pi_45128502
Ik verwacht ook geen eerlijkheid. Zodra alles eerlijk is, knijp ik mij in de wang.
pi_45128660
http://youtube.com/watch?v=e71ia1AFGVk

Troublegum is echt een oké-CD.
  zondag 7 januari 2007 @ 23:22:56 #19
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45128703
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

We gaan niet depressief worden , he
Jouw eigen wereldbeeld is anders ook niet al te optimistisch
pi_45128746
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:22 schreef Reya het volgende:

[..]

Jouw eigen wereldbeeld is anders ook niet al te optimistisch
Klopt ja..
pi_45128785
Uruguay (Ja, fout!), Uganda... Nog meer? Oh, USA,

Upper-Volta? .
pi_45128890
Youtube: Robot Chicken: .
pi_45129805
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Moslims wel, maar grefos toch niet?
Katholiek ging dat om. Begreep van m'n moeder dat haar moeder als ze zondag naar de kerk gingen een kopdoeke omsloeg.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45129820
Oh en staphorster dracht heeft ook deels een doek natuurlijk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')