quote:Zonder alternatief geluid tegen het kapitalisme is er geen democratie, laat dat tegengeluid horen!
Inderdaad, de Baltische staten hebben bijvoorbeeld hun vrijheid aan de hamer en sikkel te danken.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:51 schreef Delano87 het volgende:
Zit geen sovjet symbool in hoor:P... de hammer en sikkel duid op vereniging van de werkende bevolking. Nelson Mandela bijv stond toen hij vrij kwam van Robben eiland op een podium waar een een rode vlag aanhing met de hammer en sikkel. Het is een internationaal symbool voor de vrijheidsstrijdt van alle volkeren op de aarde.
Deze heeft korthaarquote:Op woensdag 20 december 2006 14:50 schreef Richboy het volgende:
Ha, een nieuwe verzamelplek voor werkloos, langharig "anti"fascistisch tuig.
Maar je bent het dus met me eens dat je 'anti'fascistisch bent (en dus net zo intolerant en kansloos) en werkloos bent.....quote:
Kapitalisme werkt nietquote:Op woensdag 20 december 2006 15:00 schreef Delano87 het volgende:
Kapitalisme wel dan... dus ff nie hé
![]()
Ik stel voor dat je naar Cuba of Venezuela emigreert, in plaats van te profiteren van het resultaat van een Kapitalistische samenleving.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:00 schreef Delano87 het volgende:
![]()
Thanks for the info, heb er alleen die associaties mee.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:51 schreef Delano87 het volgende:
Zit geen sovjet symbool in hoor:P... de hammer en sikkel duid op vereniging van de werkende bevolking. Nelson Mandela bijv stond toen hij vrij kwam van Robben eiland op een podium waar een een rode vlag aanhing met de hammer en sikkel. Het is een internationaal symbool voor de vrijheidsstrijdt van alle volkeren op de aarde.
Ach mss voor mijn pensioen... maarjah.. de strijdt van een communist voor een betere samenleving is een levenstaak héquote:Op woensdag 20 december 2006 15:03 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je naar Cuba of Venezuela emigreert, in plaats van te profiteren van het resultaat van een Kapitalistische samenleving.
Hey ik vind het best dat je domme dingen zegt, maar doe je aub niet voor alsof je een lid bentquote:Op woensdag 20 december 2006 15:10 schreef JoopK het volgende:
laten we alle gelovigen uitroeien, net als onze grote voorbeelden Stalin, Lenin, Pol Pot, Kim Jung Il, Kim Il Sung etc. deden. Want religie is opium voor het volk en god is dood (lees: "Thus spoke Zarathustra" en het zie ook: "hier klikken")
Stalin gebruikte de Oosters Orthodoxe kerk destijds in de 2e WO, dus dat klopt alleen al niet. Het is trouwens Nietzsche die zei dat God dood was, niet Marx.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:10 schreef JoopK het volgende:
laten we alle gelovigen uitroeien, net als onze grote voorbeelden Stalin, Lenin, Pol Pot, Kim Jung Il, Kim Il Sung etc. deden. Want religie is opium voor het volk en god is dood (lees: "Thus spoke Zarathustra" en het zie ook: "hier klikken")
Communisme en actueel? Vreemd...quote:Op woensdag 20 december 2006 14:46 schreef Delano87 het volgende:
Sinds kort staat het orgaan van de CJB (Communistische Jongeren Beweging) online, door en voor linkse jongeren. De site zal de aankomende tijd verder worden uitgebreidt en actueel gehouden.
je bent gewoon gek !quote:Op woensdag 20 december 2006 15:00 schreef Delano87 het volgende:
![]()
Edit: laat maar zitten, de moeite niet waardquote:Op woensdag 20 december 2006 16:05 schreef MrVVD het volgende:
[..]
je bent gewoon gek !
voor communisme is er geen plek op aarde. alleen in Cuba en noord Korea nog en dat voor de heb.
China wordt de grootste concurrent van europa en Amerika dus das ook passé alleen ze hebben er begrijp ik volkomen natuurlijk als grootste land / natie van de wereld een beetje moeite mee met toegeven..
je predikt nu gewoon communisme, het gaat echt niet om een socialer stelsel in de samenleving want die is er al. het ene jaar is het een meyer meer of minder per maand bestedingsruimte.
pleurt dan op zou ik zeggen als vrijheid en welvaart een doorn in je ogen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |