Vooruit dan maar, ingevuld...quote:Welke van de volgende onderwerpen vindt u dat er meer aandacht aan zou moeten worden besteed? (kies er 2)
Veiligheid
Onderwijs
Zorg
Integratie
De economie
Discriminatie
Armoede
Milieu
Luistert uw partij (waar u op heeft gestemd) genoeg naar u?
Ja
Nee
Geen mening
Wat vindt u van de algemene veiligheid en uw veiligheid in Nederland?
Goed
Redelijk
Slecht
Waardeloos
Geen mening
Wat vindt u van het onderwijs in Nederland?
Goed
Redelijk
Slecht
Waardeloos
Geen mening
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:20 schreef compinche het volgende:
waarom hier nou niet een poll van gemaakt?
Omdat er dan altijd wel een of andere grapjas is die 1000x op een ding stemt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:20 schreef compinche het volgende:
waarom hier nou niet een poll van gemaakt?
Bedankt! Ik denk inderdaad dat ik niet zo heel veel kan met de antwoorden, maar het feit dat ik een enquête heb gehouden, schroeft m'n cijfer wel wat op enzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ingevuld...Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat je fictieve partij iets kan met deze antwoorden. Het punt voor partijen ligt meestal niet in de problemen, maar in de oplossingen daarvoor. Stel nou dat iedereen invult dat hij de veiligheid 'waardeloos' vindt, wat wil je dan als partij gaan doen met dat antwoord?
Ik heb m'n oordeel over Onderwijs maar wat naar beneden bijgesteld.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bedankt! Ik denk inderdaad dat ik niet zo heel veel kan met de antwoorden, maar het feit dat ik een enquête heb gehouden, schroeft m'n cijfer wel wat op enzo
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb m'n oordeel over Onderwijs maar wat naar beneden bijgesteld.
Onderwijsquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:55 schreef no1uknow het volgende:
Welke van de volgende onderwerpen vindt u dat er meer aandacht aan zou moeten worden besteed?
Jaquote:Luistert uw partij (waar u op heeft gestemd) genoeg naar u?
Redelijkquote:Wat vindt u van de algemene veiligheid en uw veiligheid in Nederland?
Redelijkquote:Wat vindt u van het onderwijs in Nederland?
Macht zorgt er vaak voor dat mensen zich anders gaan gedragen. Ook is het zo dat als je partij niet zo groot is, je niet zo veel kan doen voor je partij en de mensen die achter je partij staan misschien denken dat je je standpunten niet (genoeg) verdedigd omdat ze er geen resultaten van terugzien in de wet en de uitvoering daarvan.quote:Ik heb heel erg het idee dat politieke partijen nu maar een beetje hun ding doen en dat de kiezers dat maar een beetje moeten accepteren. Nu wil ik graag met mijn partij (deze wordt trouwens niet echt opgericht, maar fictief) een partij van de kiezers/mensen zijn. Wordt er tegenwoordig wel naar het volk geluisterd?
quote:Welke van de volgende onderwerpen vindt u dat er meer aandacht aan zou moeten worden besteed? (kies er 2)
Veiligheid
Onderwijs
Zorg
Integratie
De economie
Discriminatie
Armoede
Milieu
En dan vooral hoe die 2 in de toekomst beter op elkaar afgstemd kunnen worden.
Luistert uw partij (waar u op heeft gestemd) genoeg naar u?
Ja
Nee
Geen mening
Wat vindt u van de algemene veiligheid en uw veiligheid in Nederland?
Goed
Redelijk
Slecht
Waardeloos
Geen mening
Wat vindt u van het onderwijs in Nederland?
Goed
Redelijk
Slecht
Waardeloos
Geen mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |