abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44746039
]Goede voornemens voor het nieuwe jaar 2007 en eerste maatregel van het nieuwe kabinet.

Momenteel lig ik weer volledig plat a.g.v. hernia-aanval, hetgeen mij definitief heeft doen besluiten dat het rovershol van het UWV naast het confectiecentrum dient te worden gezuiverd van de nazaten van Joseph Mengele.

Dit smerig tuig, dit crapuul onder de medici, die godverdomme nota bene de eed van Hippocrates hebben afgelegd, dienen te worden uitgeschakeld.
Volledige VERNICHTUNG!! van de ratten, die zieken, ja zelfs terminale, nog meer laten creperen door ze ziek en al geschikt te verklaren voor desnoods productiewerk , ondanks het feit dat je 40 jaar lang je brood hebt verdiend op kantoor met hoofdarbeid.

DOOD AAN DE RATTEN!, die het inhumane beleid van JUDAS de Geus uitvoeren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sportieve inbreng
pi_44746087
Ga werken, luie pauper.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:22:05 #3
153023 spk2go
like.no.other
pi_44746089
Ze zullen echt wel reden hebben om jou als (deels) gezond te verklaren.
Third Day roelt!
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:25:50 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44746111
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:22 schreef spk2go het volgende:
Ze zullen echt wel reden hebben om jou als (deels) gezond te verklaren.
Quota. UWV keuringen hebben niks met je gezondheid te maken, maar alles met vooropgelegde quota. Er moeten zo en zoveel mensen uit de WAO per jaar.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44746127
Je klinkt nogal psychisch instabiel. Misschien kun je je daarop laten afkeuren?
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:28:55 #6
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_44746144
hmm, volgens natuurlijke selectie zou jij als eerste eraan gaan omdat je rug genetisch inferieur is
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:32:39 #7
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_44746178
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:27 schreef Toeps het volgende:
Qui habet aures audiendi audiat
  Admin dinsdag 26 december 2006 @ 10:34:47 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44746203
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Quota. UWV keuringen hebben niks met je gezondheid te maken, maar alles met vooropgelegde quota. Er moeten zo en zoveel mensen uit de WAO per jaar.
Ja, en befehl ist befehl nu eenmaal, nietwaar?
En ook bij de keuringsarts moet brood op de plank, etc etc etc.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_44746228
quote:
Van onverdraaglijke pijn kan je mijns inziens inderdaad psychisch labiel worden ja.
Als je verlamd in je bed ligt (in het gunstige geval) en kruipend naar de WC moet en van de pijn ondanks heftige pijnstillers (opiaten!) niet langer dan maximaal 3 uur kan slapen word je licamenlijk en geestelijk gebroken.

Vroeger als je ziek was, kwam er een controle-arts van het GAK, nu kan je niet komen, je bent gekluisterd aan je bed, komt er GEEN arts, maar wel een brief van het UWV, die je uitkering opschort, omdat je niet verschenen bent.
Sportieve inbreng
pi_44746399
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar wat denk je dan van die eed die ze afgelegd hebben zoals Gijsbrecht2 al zei?
Audaces fortuna juvat
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:53:57 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44746417
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan worden ze huisarts. Is een groot tekort aan.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44746438
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Van onverdraaglijke pijn kan je mijns inziens inderdaad psychisch labiel worden ja.
Als je verlamd in je bed ligt (in het gunstige geval) en kruipend naar de WC moet en van de pijn ondanks heftige pijnstillers (opiaten!) niet langer dan maximaal 3 uur kan slapen word je licamenlijk en geestelijk gebroken.

Vroeger als je ziek was, kwam er een controle-arts van het GAK, nu kan je niet komen, je bent gekluisterd aan je bed, komt er GEEN arts, maar wel een brief van het UWV, die je uitkering opschort, omdat je niet verschenen bent.
En Balkenende maar brabbelen over het aantal uitkeringen wat fors gedaald zou zijn.
Ondertussen zitten mensen zoals jij in de shit maar wie niet werkt hoeft nergens meer op te rekenen geloof ik.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte en beterschap.

http://www.cg-raad.nl/aib/20061113.html

[ Bericht 5% gewijzigd door Colnago op 26-12-2006 11:02:10 ]
Audaces fortuna juvat
  Admin dinsdag 26 december 2006 @ 10:58:50 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44746474
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:53 schreef Colnago het volgende:

[..]

Maar wat denk je dan van die eed die ze afgelegd hebben zoals Gijsbrecht2 al zei?
Volgens mij is dat wel uit m'n post te lezen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_44746476
quote:
pi_44746518
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Volgens mij is dat wel uit m'n post te lezen
Ja je hebt gelijk.
Audaces fortuna juvat
pi_44747017
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:56 schreef Colnago het volgende:

[..]

En Balkenende maar brabbelen over het aantal uitkeringen wat fors gedaald zou zijn.
Ondertussen zitten mensen zoals jij in de shit maar wie niet werkt hoeft nergens meer op te rekenen geloof ik.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte en beterschap.

http://www.cg-raad.nl/aib/20061113.html
Dank je Colnago en tevens voor de link
Sportieve inbreng
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:01:40 #17
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_44747390
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:58 schreef _The_General_ het volgende:

[..]
wel makkelijk hè? mensen die het falen van het beleid wat jij steunt (toch?) instabiel verklaren.

sterkte ermee, ik ken ook een persoon die ze maar bleven goedkeuren terwijl zei vanwege haar ziekte onmogelijk de energie had om ook maar twee uur zich in te spannen.
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:29:14 #18
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44747955
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:11 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
]Goede voornemens voor het nieuwe jaar 2007 en eerste maatregel van het nieuwe kabinet.

Momenteel lig ik weer volledig plat a.g.v. hernia-aanval, hetgeen mij definitief heeft doen besluiten dat het rovershol van het UWV naast het confectiecentrum dient te worden gezuiverd van de nazaten van Joseph Mengele.

Dit smerig tuig, dit crapuul onder de medici, die godverdomme nota bene de eed van Hippocrates hebben afgelegd, dienen te worden uitgeschakeld.
Volledige VERNICHTUNG!! van de ratten, die zieken, ja zelfs terminale, nog meer laten creperen door ze ziek en al geschikt te verklaren voor desnoods productiewerk , ondanks het feit dat je 40 jaar lang je brood hebt verdiend op kantoor met hoofdarbeid.

DOOD AAN DE RATTEN!, die het inhumane beleid van JUDAS de Geus uitvoeren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je kan fokken kan je ook werken als data-entry typist...
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44748116
40 jaar lang op kantoor gewerkt, geen wonder dat je een hernia hebt.
Ga bewegen, maar dat werdt je al aangeraden door het UWV door produktiewerk aan te bieden.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 26 december 2006 @ 16:24:36 #20
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_44750257
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:11 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

Op de middelbare school had ik een gymleraar met een volledige hernia. Je gaat mij niet vertellen dat jij totaal geen arbeid meer aankan, er zijn zat baantjes die met een hernia kunnen. Je zit nu toch óók achter een pc.
Fear and Loathing in Clarksville.
  dinsdag 26 december 2006 @ 20:16:06 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44752628
POL -> KLB
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_44757396
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:24 schreef Coldplaya het volgende:

Op de middelbare school had ik een gymleraar met een volledige hernia. Je gaat mij niet vertellen dat jij totaal geen arbeid meer aankan, er zijn zat baantjes die met een hernia kunnen. Je zit nu toch óók achter een pc.
Het valt niet mee om ziek te zijn in dit land, zelfs dan hebben mensen nog kritiek.
Advies; kijk eerst eens verder voordat je domme opmerkingen maakt ( ook van toepassing voor Napalm).

http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=animaties&action=show&movie=221
Audaces fortuna juvat
pi_44757962
Tja, vroeger maakten mensen hier misbruik van, en nu zijn ze dus veel strenger, de goeien lijden hieronder letterlijk en figuurlijk.
pi_44758103
Een hernia gaat ook weer over, en desnoods laat je je eraan opereren.
Daarnaast kan je ook de GAK bellen voor uitstel van artsbezoek, als jij niet komt is het logisch dat je uitkering wordt opgeschort.
pi_44758393
Is er al een onderzoek naar de mogelijkheden tot loempiavouwen op dit gebied?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')