abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44746039
]Goede voornemens voor het nieuwe jaar 2007 en eerste maatregel van het nieuwe kabinet.

Momenteel lig ik weer volledig plat a.g.v. hernia-aanval, hetgeen mij definitief heeft doen besluiten dat het rovershol van het UWV naast het confectiecentrum dient te worden gezuiverd van de nazaten van Joseph Mengele.

Dit smerig tuig, dit crapuul onder de medici, die godverdomme nota bene de eed van Hippocrates hebben afgelegd, dienen te worden uitgeschakeld.
Volledige VERNICHTUNG!! van de ratten, die zieken, ja zelfs terminale, nog meer laten creperen door ze ziek en al geschikt te verklaren voor desnoods productiewerk , ondanks het feit dat je 40 jaar lang je brood hebt verdiend op kantoor met hoofdarbeid.

DOOD AAN DE RATTEN!, die het inhumane beleid van JUDAS de Geus uitvoeren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sportieve inbreng
pi_44746087
Ga werken, luie pauper.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:22:05 #3
153023 spk2go
like.no.other
pi_44746089
Ze zullen echt wel reden hebben om jou als (deels) gezond te verklaren.
Third Day roelt!
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:25:50 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44746111
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:22 schreef spk2go het volgende:
Ze zullen echt wel reden hebben om jou als (deels) gezond te verklaren.
Quota. UWV keuringen hebben niks met je gezondheid te maken, maar alles met vooropgelegde quota. Er moeten zo en zoveel mensen uit de WAO per jaar.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44746127
Je klinkt nogal psychisch instabiel. Misschien kun je je daarop laten afkeuren?
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:28:55 #6
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_44746144
hmm, volgens natuurlijke selectie zou jij als eerste eraan gaan omdat je rug genetisch inferieur is
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:32:39 #7
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_44746178
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:27 schreef Toeps het volgende:
Qui habet aures audiendi audiat
  Admin dinsdag 26 december 2006 @ 10:34:47 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44746203
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Quota. UWV keuringen hebben niks met je gezondheid te maken, maar alles met vooropgelegde quota. Er moeten zo en zoveel mensen uit de WAO per jaar.
Ja, en befehl ist befehl nu eenmaal, nietwaar?
En ook bij de keuringsarts moet brood op de plank, etc etc etc.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_44746228
quote:
Van onverdraaglijke pijn kan je mijns inziens inderdaad psychisch labiel worden ja.
Als je verlamd in je bed ligt (in het gunstige geval) en kruipend naar de WC moet en van de pijn ondanks heftige pijnstillers (opiaten!) niet langer dan maximaal 3 uur kan slapen word je licamenlijk en geestelijk gebroken.

Vroeger als je ziek was, kwam er een controle-arts van het GAK, nu kan je niet komen, je bent gekluisterd aan je bed, komt er GEEN arts, maar wel een brief van het UWV, die je uitkering opschort, omdat je niet verschenen bent.
Sportieve inbreng
pi_44746399
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar wat denk je dan van die eed die ze afgelegd hebben zoals Gijsbrecht2 al zei?
Audaces fortuna juvat
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:53:57 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44746417
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan worden ze huisarts. Is een groot tekort aan.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44746438
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Van onverdraaglijke pijn kan je mijns inziens inderdaad psychisch labiel worden ja.
Als je verlamd in je bed ligt (in het gunstige geval) en kruipend naar de WC moet en van de pijn ondanks heftige pijnstillers (opiaten!) niet langer dan maximaal 3 uur kan slapen word je licamenlijk en geestelijk gebroken.

Vroeger als je ziek was, kwam er een controle-arts van het GAK, nu kan je niet komen, je bent gekluisterd aan je bed, komt er GEEN arts, maar wel een brief van het UWV, die je uitkering opschort, omdat je niet verschenen bent.
En Balkenende maar brabbelen over het aantal uitkeringen wat fors gedaald zou zijn.
Ondertussen zitten mensen zoals jij in de shit maar wie niet werkt hoeft nergens meer op te rekenen geloof ik.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte en beterschap.

http://www.cg-raad.nl/aib/20061113.html

[ Bericht 5% gewijzigd door Colnago op 26-12-2006 11:02:10 ]
Audaces fortuna juvat
  Admin dinsdag 26 december 2006 @ 10:58:50 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44746474
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:53 schreef Colnago het volgende:

[..]

Maar wat denk je dan van die eed die ze afgelegd hebben zoals Gijsbrecht2 al zei?
Volgens mij is dat wel uit m'n post te lezen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_44746476
quote:
pi_44746518
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Volgens mij is dat wel uit m'n post te lezen
Ja je hebt gelijk.
Audaces fortuna juvat
pi_44747017
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:56 schreef Colnago het volgende:

[..]

En Balkenende maar brabbelen over het aantal uitkeringen wat fors gedaald zou zijn.
Ondertussen zitten mensen zoals jij in de shit maar wie niet werkt hoeft nergens meer op te rekenen geloof ik.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte en beterschap.

http://www.cg-raad.nl/aib/20061113.html
Dank je Colnago en tevens voor de link
Sportieve inbreng
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:01:40 #17
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_44747390
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:58 schreef _The_General_ het volgende:

[..]
wel makkelijk hè? mensen die het falen van het beleid wat jij steunt (toch?) instabiel verklaren.

sterkte ermee, ik ken ook een persoon die ze maar bleven goedkeuren terwijl zei vanwege haar ziekte onmogelijk de energie had om ook maar twee uur zich in te spannen.
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:29:14 #18
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44747955
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:11 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
]Goede voornemens voor het nieuwe jaar 2007 en eerste maatregel van het nieuwe kabinet.

Momenteel lig ik weer volledig plat a.g.v. hernia-aanval, hetgeen mij definitief heeft doen besluiten dat het rovershol van het UWV naast het confectiecentrum dient te worden gezuiverd van de nazaten van Joseph Mengele.

Dit smerig tuig, dit crapuul onder de medici, die godverdomme nota bene de eed van Hippocrates hebben afgelegd, dienen te worden uitgeschakeld.
Volledige VERNICHTUNG!! van de ratten, die zieken, ja zelfs terminale, nog meer laten creperen door ze ziek en al geschikt te verklaren voor desnoods productiewerk , ondanks het feit dat je 40 jaar lang je brood hebt verdiend op kantoor met hoofdarbeid.

DOOD AAN DE RATTEN!, die het inhumane beleid van JUDAS de Geus uitvoeren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je kan fokken kan je ook werken als data-entry typist...
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44748116
40 jaar lang op kantoor gewerkt, geen wonder dat je een hernia hebt.
Ga bewegen, maar dat werdt je al aangeraden door het UWV door produktiewerk aan te bieden.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 26 december 2006 @ 16:24:36 #20
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_44750257
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:11 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

Op de middelbare school had ik een gymleraar met een volledige hernia. Je gaat mij niet vertellen dat jij totaal geen arbeid meer aankan, er zijn zat baantjes die met een hernia kunnen. Je zit nu toch óók achter een pc.
Fear and Loathing in Clarksville.
  dinsdag 26 december 2006 @ 20:16:06 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44752628
POL -> KLB
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_44757396
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:24 schreef Coldplaya het volgende:

Op de middelbare school had ik een gymleraar met een volledige hernia. Je gaat mij niet vertellen dat jij totaal geen arbeid meer aankan, er zijn zat baantjes die met een hernia kunnen. Je zit nu toch óók achter een pc.
Het valt niet mee om ziek te zijn in dit land, zelfs dan hebben mensen nog kritiek.
Advies; kijk eerst eens verder voordat je domme opmerkingen maakt ( ook van toepassing voor Napalm).

http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=animaties&action=show&movie=221
Audaces fortuna juvat
pi_44757962
Tja, vroeger maakten mensen hier misbruik van, en nu zijn ze dus veel strenger, de goeien lijden hieronder letterlijk en figuurlijk.
pi_44758103
Een hernia gaat ook weer over, en desnoods laat je je eraan opereren.
Daarnaast kan je ook de GAK bellen voor uitstel van artsbezoek, als jij niet komt is het logisch dat je uitkering wordt opgeschort.
pi_44758393
Is er al een onderzoek naar de mogelijkheden tot loempiavouwen op dit gebied?
  woensdag 27 december 2006 @ 00:21:09 #26
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_44758484
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Je kunt toch in hoger beroep gaan, met een hernia werken is echt niet verantwoord.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_44758554
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:29 schreef Napalm het volgende:

[..]

Inderdaad
pi_44758563
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Je kunt toch in hoger beroep gaan, met een hernia werken is echt niet verantwoord.
ja... alles kan... maar tot die tijd kan jij mooi alles opvreten dat je opgenbouwd hebt terwijl je je rug voor anderen kapot werkte.

Ik heb er nog niet zo lang geleden zelf middenin gezeten ( hell het is nog niet eens over)
alles is traaaaaaaag, ze liuisteren absoluut niet.... en de stommiteiten die ZIJ begaan moet JIJ rechtzetten ( en vergeet niet dat je in de tussentijd weer gekort wordt op van alles en nog wat of dat je helemaal geen inkomen hebt tot je je weer door 3 stapels nutteloze papierstapels heen hebt gewerkt die je 3 maanden voordat ZIJ een fout begingen ook al hebt in gevuld.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44758747
Vort, naar de lopende band jij!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44758803
man krijgt hersenbloeding.. zijn rechterkant is volledig verlamd... schrijven met links of typen lukt niet want er gaat ergens iets mis met de schakeltjes... hij denkt de letters maar krijgt ze gewoon niet herkend of uit zijn vingers geperst.
Praten kan hij ook niet meer. (wederom.. de woorden denken gaat wel.. maar uitspreken kan niet)

Deze man heeft in overleg afgesproken dat hij op zijn oude werkvloer mag rondhangen (zonder daarvoor betaald te worden dus) zodat hij niet helemaal geisoleerd zou raken.... zijn enige " taak" was af en toe een copietje maken en verder hier en daar doen wat hij kan.
Dat ging niet goed.
Een beetje vermoeid, een beetje drukte om hem heen en hij begreep de hele functie van het copieerapparaat niet eens meer. ( en de mate waarin hij dan in de war raakt, is onverantwoord... ).

HIj werd afgekeurd.. en toch niet.. en toch mischien wel... en kom nog maar ene keer terug... en toen lag er opeens een lijst met werkzaamheden klaar die hij volgens hun nog wel zou moeten kunnen uitvoeren... (terwijl een paar maanden daarvoor al was geconstateerd dat die dingen absoluut uitgesloten waren)... ow.. dan moet het weer overnieuw.... nieuw pakket papieren ( nee we kunnen de vorige niet herbruiken ).... nee we kunnen u nog niet uit het juiste potje betalen want de procedure is nog niet afgerond....

mensonterende praktijken !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44761272
quote:

[..]

Als je kan ademen kan je ook werken als ballonopblazer!
pi_44762276
Verschrikkelijk!
Ik had vd zomer een gebroken teen, kon mijn werk niet uitvoeren.
Ben carrier chauffeur, Kon de ladder niet beklimmen om boven te komen, kon zowiezo werkschoenen niet aan + je bent niet verzekerd als er wat gebeurd.
Ging naar Onze Herr Mengele, voor keuring, heb bijna gesmeekt om ander (kantoor) werk, kreeg ik niet.

Collega van mij zat aan de medicijnen waar je bij wijze van spreken nog niet mee mag fietsen zo zwaar, en die werdt vrolijk de carrier op gestuurd!

Rare jongens, die arbo artsen!
Ondertussen wel een fijne zomer gehad
  woensdag 27 december 2006 @ 08:38:35 #33
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_44762724
Corset om en gaan..
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 27 december 2006 @ 10:25:08 #34
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44763498
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:32 schreef Mirage het volgende:
Deze man heeft in overleg afgesproken dat hij op zijn oude werkvloer mag rondhangen (zonder daarvoor betaald te worden dus)
Dit kan dus niet.

of je werk voor minstens het miniumloon of je werkt niet. Wat jij schetst kan niet
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44763586
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:25 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dit kan dus niet.

of je werk voor minstens het miniumloon of je werkt niet. Wat jij schetst kan niet
natuurlijk wel !

Enig idee hoe lang het duurt voordat alles rond is en je " daginvulling" etc hebt gekregen ??
Hij mocht gewoon een paar uur in de week terug naar zijn oude werk zonder dat zij hem daarvoor betaalden om daar een beetje onder de mensen te blijven.
Zeker kan dat wel.
Ik ben er zelf getuige van geweest.
Iedere dag ging een boekje mee waar in geschreven werd hoe het ging en wat hij gedaan had ( omdat hij zelf niet kan spreken). Nou dat boekje is niet verder gekomen dan enkele bladzijden, want het ging echt niet.

En het was dus niet zo dat ze niet genoeg " waar" voor hun geld kregen... (want het kostte hun geen fluit) hij liep gewoon in de weg op een gevaarlijke manier.

.Zoals ik al zei hij WERKTE niet... dit was een poging tot dagbesteding.
(terwijl hij van een of ander minimumpotje vrat tot alles rond is)
Sir Winston Churchill
  woensdag 27 december 2006 @ 10:37:51 #36
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44763666
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:32 schreef Mirage het volgende:
natuurlijk wel !
Zoals jij het schetst zat deze man toch minstens in de ziektewet in die periode dus werd er wel betaald..
pi_44765267
Het zijn niet de UWV artsen die stom doen maar dat is het systeem dat we hier hebben, aleen zijn er wel te veel UWV medewerkers die befehl ist befehl te letterlijk nemen en zo willens en wetens mensen in de stront helpen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_44765299
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:37 schreef Napalm het volgende:

[..]

Zoals jij het schetst zat deze man toch minstens in de ziektewet in die periode dus werd er wel betaald..
Sir Winston Churchill
pi_44766115
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

De hele herkeurings gedoe is een smerige bezuinigings maatregel en meer niet
Of het realistisch is of ze weer aan het werk komen is niet van belang helaasch
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_44766235
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:01 schreef problematiQue het volgende:

[..]

wel makkelijk hè? mensen die het falen van het beleid wat jij steunt (toch?) instabiel verklaren.
Je bekijkt het te kortzichtig. Dit beleid is noodzakelijk omdat er teveel mensen een uitkering ontvangen die daar helemaal geen recht op zouden hebben. Dit is ontstaan door een links uitdeel beleid waarin het geld niet op kan en iedereen die z'n hand ophoud een uitkering kan krijgen.
Het gevolg daarvan is helaas dat op een gegeven moment het geld gewoon op is en er dit soort maatregelen genomen moeten gaan worden.
  woensdag 27 december 2006 @ 13:52:04 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44766346
Ik ken het. Ik was ook eens bij het UWV voor een wajong-uitkering, terwijl ik die heus niet nodig had. Maar ik zag andere mensen om me heen die hem ook niet nodig hadden, dus ik dacht: "Dan zal ik het ook maar eens gaan proberen". Maar goed, ik had me net iets dover, dommer en zieliger voor moeten doen dan ik ben, dan was het misschien gelukt.
Intussen had ik een slechthorende huisgenoot (met veel minder gehoorverlies dan ik) die één dag werkte, zich liet ontslaan, vervolgens 3 jaar lang op z'n kamer ging zitten stinken en alleen z'n kamer verliet om randapparatuur voor zijn computer te kopen van zijn Wajong-uitkering . Sindsdien weet ik dat het UWV zo corrupt als de neten is. Ik kon wel aan de lopende band koekjes inpakken, dus was ik niet arbeidsongeschikt. Kan iemand die volledig doof is geen koekjes inpakken dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_44766460
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:46 schreef Alternate het volgende:

[..]

Je bekijkt het te kortzichtig. Dit beleid is noodzakelijk omdat er teveel mensen een uitkering ontvangen die daar helemaal geen recht op zouden hebben. Dit is ontstaan door een links uitdeel beleid waarin het geld niet op kan en iedereen die z'n hand ophoud een uitkering kan krijgen.
Het gevolg daarvan is helaas dat op een gegeven moment het geld gewoon op is en er dit soort maatregelen genomen moeten gaan worden.
Over kortzichtig gesproken.
We kunnen dus verwachten dat we allemaal tot 67 jaar (of 70) moeten werken en niemand is ziek of te oud om te werken.
Iedereen die niet gaat werken heeft dus pech en wordt aan z'n lot overgelaten.
Aangezien we dan toch bezig zijn met het afschaffen van de sociale zekerheid moeten mensen wel alles pikken en dat is weer gunstig voor de ontwikkelaars van dit soort plannen, de werkgevers van grote multinationals.
Je weet 1 ding in ieder geval zeker, je bent niet meer dan een slaaf.
Audaces fortuna juvat
pi_44766522
Mijn ma heeft ook plat gelegen door een hernia en die is afgekeurd voor gewoon werk daardoor. Als ze helemaal 'genezen' was van die hernia kon ze weer werken, dat doet ze nu dan ook.
pi_44772078
quote:
Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Dat heb ik inmiddels in overleg met mijn raadsvrouw van ABVAKABO FNV gedaan.
Mijn dank voor je morele steun

[ Bericht 1% gewijzigd door Gijsbrecht2 op 28-12-2006 08:19:52 ]
Sportieve inbreng
pi_44780340
quote:
Op woensdag 27 december 2006 08:38 schreef Biogarde het volgende:
Corset om en gaan..
Gelul. Kweek eens een hernia en probeer het eens.
pi_44781868
Uitkeringstrekker!

Sorry, standaard reactie op KLB-topics die over afkeuring gaan.
pi_44782026
quot ts : ondanks het feit dat je 40 jaar lang je brood hebt verdiend op kantoor met hoofdarbeid.

40 jaar op je reet gezeten en dan een hernia ?????
pi_44782833
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:21 schreef heiden6 het volgende:
Ga werken, luie pauper.
pi_44786508
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:28 schreef type_29 het volgende:
hmm, volgens natuurlijke selectie zou jij als eerste eraan gaan omdat je rug genetisch inferieur is
Ja, alleen als we onze samenleving puur op basis hiervan hadden ingericht had topicstarter de eerste 40 jaar dat hij werkzaam was, niet allerlei premies van zijn salaris afgedragen aan de staat .
Krekker is de bom!
pi_44786615
quote:

[..]

Tuurlijk. Om de zoveel tijd even even een bekijken/posten is het zelfde als 4 - 8 uur per dag achter elkaar data-entrien .
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:21 schreef heiden6 het volgende:
Ga werken, luie pauper.
Wel tekenend dat het vooral de users zijn, die naast hun eventuele bijbaantjes nog nooit een 'echte' baan hebben gehad... Degenen die zeg maar nog moeten bewijzen dat ze daadwerkelijk hun bijdrage zullen leven aan de maatschappij .
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')