quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:22 schreef spk2go het volgende:
Ze zullen echt wel reden hebben om jou als (deels) gezond te verklaren.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:27 schreef Toeps het volgende:
Je klinkt nogal psychisch instabiel. Misschien kun je je daarop laten afkeuren?
Ja, en befehl ist befehl nu eenmaal, nietwaar?quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Quota. UWV keuringen hebben niks met je gezondheid te maken, maar alles met vooropgelegde quota. Er moeten zo en zoveel mensen uit de WAO per jaar.
Van onverdraaglijke pijn kan je mijns inziens inderdaad psychisch labiel worden ja.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:27 schreef Toeps het volgende:
Maar wat denk je dan van die eed die ze afgelegd hebben zoals Gijsbrecht2 al zei?quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en befehl ist befehl nu eenmaal, nietwaar?
En ook bij de keuringsarts moet brood op de plank, etc etc etc.
Dan worden ze huisarts. Is een groot tekort aan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en befehl ist befehl nu eenmaal, nietwaar?
En ook bij de keuringsarts moet brood op de plank, etc etc etc.
En Balkenende maar brabbelen over het aantal uitkeringen wat fors gedaald zou zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Van onverdraaglijke pijn kan je mijns inziens inderdaad psychisch labiel worden ja.
Als je verlamd in je bed ligt (in het gunstige geval) en kruipend naar de WC moet en van de pijn ondanks heftige pijnstillers (opiaten!) niet langer dan maximaal 3 uur kan slapen word je licamenlijk en geestelijk gebroken.
Vroeger als je ziek was, kwam er een controle-arts van het GAK, nu kan je niet komen, je bent gekluisterd aan je bed, komt er GEEN arts, maar wel een brief van het UWV, die je uitkering opschort, omdat je niet verschenen bent.![]()
Volgens mij is dat wel uit m'n post te lezenquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:53 schreef Colnago het volgende:
[..]
Maar wat denk je dan van die eed die ze afgelegd hebben zoals Gijsbrecht2 al zei?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:27 schreef Toeps het volgende:
Ja je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel uit m'n post te lezen
Dank je Colnago en tevens voor de linkquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:56 schreef Colnago het volgende:
[..]
En Balkenende maar brabbelen over het aantal uitkeringen wat fors gedaald zou zijn.
Ondertussen zitten mensen zoals jij in de shit maar wie niet werkt hoeft nergens meer op te rekenen geloof ik.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte en beterschap.![]()
http://www.cg-raad.nl/aib/20061113.html
wel makkelijk hè? mensen die het falen van het beleid wat jij steunt (toch?) instabiel verklaren.quote:
Als je kan fokken kan je ook werken als data-entry typist...quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:11 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
]Goede voornemens voor het nieuwe jaar 2007 en eerste maatregel van het nieuwe kabinet.![]()
Momenteel lig ik weer volledig plat a.g.v. hernia-aanval, hetgeen mij definitief heeft doen besluiten dat het rovershol van het UWV naast het confectiecentrum dient te worden gezuiverd van de nazaten van Joseph Mengele.
Dit smerig tuig, dit crapuul onder de medici, die godverdomme nota bene de eed van Hippocrates hebben afgelegd, dienen te worden uitgeschakeld.
Volledige VERNICHTUNG!! van de ratten, die zieken, ja zelfs terminale, nog meer laten creperen door ze ziek en al geschikt te verklaren voor desnoods productiewerk , ondanks het feit dat je 40 jaar lang je brood hebt verdiend op kantoor met hoofdarbeid.
DOOD AAN DE RATTEN!, die het inhumane beleid van JUDAS de Geus uitvoeren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op de middelbare school had ik een gymleraar met een volledige hernia. Je gaat mij niet vertellen dat jij totaal geen arbeid meer aankan, er zijn zat baantjes die met een hernia kunnen. Je zit nu toch óók achter een pc.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:11 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
]Goede voornemens voor het nieuwe jaar 2007 en eerste maatregel van het nieuwe kabinet.![]()
Momenteel lig ik weer volledig plat a.g.v. hernia-aanval, hetgeen mij definitief heeft doen besluiten dat het rovershol van het UWV naast het confectiecentrum dient te worden gezuiverd van de nazaten van Joseph Mengele.
Dit smerig tuig, dit crapuul onder de medici, die godverdomme nota bene de eed van Hippocrates hebben afgelegd, dienen te worden uitgeschakeld.
Volledige VERNICHTUNG!! van de ratten, die zieken, ja zelfs terminale, nog meer laten creperen door ze ziek en al geschikt te verklaren voor desnoods productiewerk , ondanks het feit dat je 40 jaar lang je brood hebt verdiend op kantoor met hoofdarbeid.
DOOD AAN DE RATTEN!, die het inhumane beleid van JUDAS de Geus uitvoeren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het valt niet mee om ziek te zijn in dit land, zelfs dan hebben mensen nog kritiek.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:24 schreef Coldplaya het volgende:
Op de middelbare school had ik een gymleraar met een volledige hernia. Je gaat mij niet vertellen dat jij totaal geen arbeid meer aankan, er zijn zat baantjes die met een hernia kunnen. Je zit nu toch óók achter een pc.
Je kunt toch in hoger beroep gaan, met een hernia werken is echt niet verantwoord.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Van onverdraaglijke pijn kan je mijns inziens inderdaad psychisch labiel worden ja.
Als je verlamd in je bed ligt (in het gunstige geval) en kruipend naar de WC moet en van de pijn ondanks heftige pijnstillers (opiaten!) niet langer dan maximaal 3 uur kan slapen word je licamenlijk en geestelijk gebroken.
Vroeger als je ziek was, kwam er een controle-arts van het GAK, nu kan je niet komen, je bent gekluisterd aan je bed, komt er GEEN arts, maar wel een brief van het UWV, die je uitkering opschort, omdat je niet verschenen bent.![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:29 schreef Napalm het volgende:
[..]
Als je kan fokken kan je ook werken als data-entry typist...
ja... alles kan... maar tot die tijd kan jij mooi alles opvreten dat je opgenbouwd hebt terwijl je je rug voor anderen kapot werkte.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je kunt toch in hoger beroep gaan, met een hernia werken is echt niet verantwoord.
Als je kan ademen kan je ook werken als ballonopblazer!quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:29 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dit kan dus niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:32 schreef Mirage het volgende:
Deze man heeft in overleg afgesproken dat hij op zijn oude werkvloer mag rondhangen (zonder daarvoor betaald te worden dus)
natuurlijk wel !quote:Op woensdag 27 december 2006 10:25 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dit kan dus niet.
of je werk voor minstens het miniumloon of je werkt niet. Wat jij schetst kan niet
Zoals jij het schetst zat deze man toch minstens in de ziektewet in die periode dus werd er wel betaald..quote:Op woensdag 27 december 2006 10:32 schreef Mirage het volgende:
natuurlijk wel !
quote:Op woensdag 27 december 2006 10:37 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zoals jij het schetst zat deze man toch minstens in de ziektewet in die periode dus werd er wel betaald..
De hele herkeurings gedoe is een smerige bezuinigings maatregel en meer nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:Quota. UWV keuringen hebben niks met je gezondheid te maken, maar alles met vooropgelegde quota. Er moeten zo en zoveel mensen uit de WAO per jaar.
Je bekijkt het te kortzichtig. Dit beleid is noodzakelijk omdat er teveel mensen een uitkering ontvangen die daar helemaal geen recht op zouden hebben. Dit is ontstaan door een links uitdeel beleid waarin het geld niet op kan en iedereen die z'n hand ophoud een uitkering kan krijgen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:01 schreef problematiQue het volgende:
[..]
wel makkelijk hè? mensen die het falen van het beleid wat jij steunt (toch?) instabiel verklaren.
Over kortzichtig gesproken.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:46 schreef Alternate het volgende:
[..]
Je bekijkt het te kortzichtig. Dit beleid is noodzakelijk omdat er teveel mensen een uitkering ontvangen die daar helemaal geen recht op zouden hebben. Dit is ontstaan door een links uitdeel beleid waarin het geld niet op kan en iedereen die z'n hand ophoud een uitkering kan krijgen.
Het gevolg daarvan is helaas dat op een gegeven moment het geld gewoon op is en er dit soort maatregelen genomen moeten gaan worden.
Dat heb ik inmiddels in overleg met mijn raadsvrouw van ABVAKABO FNV gedaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je kunt toch in hoger beroep gaan, met een hernia werken is echt niet verantwoord.
Gelul. Kweek eens een hernia en probeer het eens.quote:Op woensdag 27 december 2006 08:38 schreef Biogarde het volgende:
Corset om en gaan..
Ja, alleen als we onze samenleving puur op basis hiervan hadden ingericht had topicstarter de eerste 40 jaar dat hij werkzaam was, niet allerlei premies van zijn salaris afgedragen aan de staatquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:28 schreef type_29 het volgende:
hmm, volgens natuurlijke selectie zou jij als eerste eraan gaan omdat je rug genetisch inferieur is
Tuurlijk. Om de zoveel tijd even even een bekijken/posten is het zelfde als 4 - 8 uur per dag achter elkaar data-entrienquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:29 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wel tekenend dat het vooral de users zijn, die naast hun eventuele bijbaantjes nog nooit een 'echte' baan hebben gehad... Degenen die zeg maar nog moeten bewijzen dat ze daadwerkelijk hun bijdrage zullen leven aan de maatschappijquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:21 schreef heiden6 het volgende:
Ga werken, luie pauper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |