abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44520485
Weet iemand wat de verdeling is tussen de autochtonen en allochtonen als het gaat om alle mogelijke uitkeringen voor werkenden?

Ik schat zelf dat het ongeveer 60-40% is maar ik ben benieuwd naar de exacte cijfers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44520653
Uitkeringen voor werkenden? Zoals?
pi_44520681
Alles min AOW en kinderbijslag zeg maar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44520841
Noem er even een paar dan weet ik waar je het over hebt. Ik denk trouwens dat je alles bij het CBS wel kan terugvinden.
pi_44520881
Ik was al aan het zoeken

WW
WAO
ABW

Dat zijn de belangrijkste
pi_44520898
Voor werkenden ?
pi_44520966
Is jouw google stuk, DAM?

Kan je hier iets mee?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44521137
Uit de integratiekaart 2006:
quote:
4.3 Uitkeringen
Eind september 2004 ontving één op de vier niet-westerse allochtonen van 15 tot
65 jaar inkomsten uit een sociale uitkering(*), al dan niet in combinatie met andere
inkomsten vanuit bijvoorbeeld een kleine baan. Dit is twee keer zo vaak als het
geval is bij autochtonen.

* Het betreft bijstandsuitkeringen, werkloosheidsuitkeringen, arbeidsongeschiktheidsuitkeringen en overige sociale
uitkeringen, zoals wachtgeld en uitkeringen op grond van de Ziektewet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44521196
Als ik het goed heb heeft 33% van alle niet westerse allochtonen alleen een uitkering en 11% van de autochtonen
  zondag 17 december 2006 @ 21:59:21 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_44521581
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik het goed heb heeft 33% van alle niet westerse allochtonen alleen een uitkering en 11% van de autochtonen
en nu?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_44521638
Dat wou ik weten
pi_44535455
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik was al aan het zoeken

WW
WAO
ABW

Dat zijn de belangrijkste
De WAO bestaat niet meer, we hebben de WIA tegenwoordig.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 18 december 2006 @ 13:49:38 #13
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44535784
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:38 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

De WAO bestaat niet meer, we hebben de WIA tegenwoordig.
En ABW is al een paar jaar WWB.
pi_44535928
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:49 schreef freako het volgende:

[..]

En ABW is al een paar jaar WWB.
Ah, dank u voor de aanvulling.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_44544997
Bijstand is niet meer algemeen dus?
pi_44743864
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bijstand is niet meer algemeen dus?
Om maar eens concreet te zijn:

pi_44743957
Trieste cijfers.

Van welk jaar zijn ze?
pi_44744009
Onderstaande is van 2004. Oud, maar nog wel realistisch, schat ik zo.
pi_44744047
Lijkt me redelijk te kloppen

60-40 zoals ik schatte in de OP schijnt ook redelijk te kloppen
pi_44744160
Wat ik meest onthutsend vind, is dat de politici ons destijds nergens om gevraagd hebben.

Er profiteren inmiddels een anderhalf miljoen niet-Westerse allochtonen mee in Nederland. Hebben ze ons, de autochtonen, gevraagd of ze dit wel goed vonden? Helemaal niet. Ik schat dat dan zo'n 80% á 90% van de autochtonen NEE gestemd zouden hebben. Maar dat deed de politiek simpelweg niet. Ze zetten de poorten wagenwijd open voor alle profiteurs van onze hoge welvaart, zonder dat ze ons wat gevraagd hebben.

Schandalig gewoon. Nu zitten we hier met een verziekt land. En nog bedankt, hé!
pi_44744225
Er ging wel 25 jaar overheen tot anderhalf miljoen bereikt werd maar als je de lijn doortrekt zitten er in 2020 3 miljoen, dus dan heb je pas echt met een machtige groep te maken

Die heeft gewoon pak hem beet 40 zetels in handen
pi_44744735
Racisten! Ik ben geschokt door deze posts. Hoe durven jullie! Wacht maar, ik trek morgen bij een antidiscriminatiebureau aan de bel. Tot die tijd horen jullie nog wel van mijn kompanen SCH, Lord Veterinarian en anderen. Bah! Stelletje Hitlers.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:55:50 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44748385
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wou ik weten
Waarom?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44751436
Omdat ik het wou weten
  woensdag 27 december 2006 @ 17:58:36 #25
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44768957
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat ik het wou weten
0 Argument
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')