quote:4.3 Uitkeringen
Eind september 2004 ontving één op de vier niet-westerse allochtonen van 15 tot
65 jaar inkomsten uit een sociale uitkering(*), al dan niet in combinatie met andere
inkomsten vanuit bijvoorbeeld een kleine baan. Dit is twee keer zo vaak als het
geval is bij autochtonen.
* Het betreft bijstandsuitkeringen, werkloosheidsuitkeringen, arbeidsongeschiktheidsuitkeringen en overige sociale
uitkeringen, zoals wachtgeld en uitkeringen op grond van de Ziektewet.
en nu?quote:Op zondag 17 december 2006 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik het goed heb heeft 33% van alle niet westerse allochtonen alleen een uitkering en 11% van de autochtonen
De WAO bestaat niet meer, we hebben de WIA tegenwoordig.quote:Op zondag 17 december 2006 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik was al aan het zoeken
WW
WAO
ABW
Dat zijn de belangrijkste
En ABW is al een paar jaar WWB.quote:Op maandag 18 december 2006 13:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
De WAO bestaat niet meer, we hebben de WIA tegenwoordig.
Ah, dank u voor de aanvulling.quote:
Om maar eens concreet te zijn:quote:Op maandag 18 december 2006 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bijstand is niet meer algemeen dus?
Waarom?quote:Op zondag 17 december 2006 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wou ik weten
0 Argumentquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat ik het wou weten
Of die voor allochtonen lagerquote:Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef longinus het volgende:
Ze moeten de uitkeringen voor de autochtonen hoger maken zodat het aantrekkelijker wordt voor autochtonen om een uitkering te genieten en de verhoudingen weer worden zoals de nederlandse bevolking.
De WAO bestaat nog wel degelijk. Hij wordt alleen niet meer toegewezen vanaf 01-01-2006.quote:Op maandag 18 december 2006 13:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Makkelijker aan een hypotheek voor een BMW E46 316i met M-embleem kunnen komen.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef hierissiedan het volgende:
Toch wel schokkend dat de groep van marokanen en turken met een uitkering zo hoog is!! ik ga nu allerlij dingen denken o. dat zij het moetwillig doen. Net zo als mijn marokaanse ex-burman die bij de keuring altijd zwak ziek en misselijk was en constand door zijn rug ging. Maar buiten die dagen de hele marokaanse gemeenschap voorziet van halal geslachte konijnen(geen prettig gezicht die geslachte konijnen...) Maar kan iemand een andere reden aandragen dan fraude oid? Een positieve reden?
De eerste groep gastarbeiders hebben grotendeels lichamelijk zware arbeid verricht in de industrie. Waarschijnlijk zit er van deze groep een behoorlijk gedeelte in de WAO.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef hierissiedan het volgende:
Toch wel schokkend dat de groep van marokanen en turken met een uitkering zo hoog is!! ik ga nu allerlij dingen denken o. dat zij het moetwillig doen. Net zo als mijn marokaanse ex-burman die bij de keuring altijd zwak ziek en misselijk was en constand door zijn rug ging. Maar buiten die dagen de hele marokaanse gemeenschap voorziet van halal geslachte konijnen(geen prettig gezicht die geslachte konijnen...) Maar kan iemand een andere reden aandragen dan fraude oid? Een positieve reden?
Wat hoop ik dat dit ironisch bedoeld is......quote:Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef longinus het volgende:
Ze moeten de uitkeringen voor de autochtonen hoger maken zodat het aantrekkelijker wordt voor autochtonen om een uitkering te genieten en de verhoudingen weer worden zoals de nederlandse bevolking.
De WAO bestaat nog steeds hoor, maar niet voor nieuwe gevallen.quote:Op maandag 18 december 2006 13:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:27 schreef SeLang het volgende:
Uit deze statistieken blijkt dus dat negers helemaal niet zo lui zijn als iedereen denkt !
Wel luier dan Nederlanders natuurlijk, maar niet zo lui als Turken en Maorokkanen.
Als je het probleem niet meer ziet, wil niet zeggen dat het probleem er niet meer is......quote:Op donderdag 28 december 2006 14:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nog een oplossing voor dit probleem. Schaf het hele onderscheid tussen allochtoon en autochtoon af. Het is nergens goed voor, behalve voor statistieken om de Wilders-fanaten in hun natte droom te houden. Zullen we anders ook kijken naar de schade die door lease-auto's wordt gereden, die ik ook moet betalen middels mijn steeds hoger wordende premie? Hoe zou daar de verhouding zijn?
Je kan niet in de WAO/WIA komen als je niet eerder hebt gewerkt. Misschien is dat wel de reden dat negers niet in de statistieken staan. Daar wilde je naartoe toch? Misschien vertellen de statistieken ons wel wie het hardst heeft gewerkt en door die harde arbeid zo op is dat die persoon vanzelf wel in de WAO/WIA terecht komt. Kortom, je zou kunnen zeggen dat Turken en Marokkanen het hardst van allemaal werken en dat autochtonen niet hard werken en daarom elke dag weer kunnen luieren werken.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:27 schreef SeLang het volgende:
Uit deze statistieken blijkt dus dat negers helemaal niet zo lui zijn als iedereen denkt !
Natuurlijkquote:Wel luier dan Nederlanders natuurlijk,
Uiteraard.quote:maar niet zo lui als Turken en Maorokkanen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:27 schreef SeLang het volgende:
Wel luier dan Nederlanders natuurlijk, maar niet zo lui als Turken en Maorokkanen.
Problemen zijn er altijd. Er is alleen geen onderscheid meer. Mensen die frauderen worden aangepakt, mensen die er recht op hebben krijgen gewoon uitkering. Ik snap de behoefte om onderscheid te maken niet. In mijn ogen heb je fraudeurs en mensen die er recht op hebben. En niet, zoals bepaalde mensen (voornamelijk Wilders adepten) denken, allochtone frauders, allochtonen die recht hebben op een uitkering, autochtone frauders en autochtonen die recht hebben op een uitkering.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:31 schreef nonzz het volgende:
[..]
Als je het probleem niet meer ziet, wil niet zeggen dat het probleem er niet meer is......
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:58 schreef K33T het volgende:
Wat ik meest onthutsend vind, is dat de politici ons destijds nergens om gevraagd hebben.
Er profiteren inmiddels een anderhalf miljoen niet-Westerse allochtonen mee in Nederland. Hebben ze ons, de autochtonen, gevraagd of ze dit wel goed vonden? Helemaal niet. Ik schat dat dan zo'n 80% á 90% van de autochtonen NEE gestemd zouden hebben. Maar dat deed de politiek simpelweg niet. Ze zetten de poorten wagenwijd open voor alle profiteurs van onze hoge welvaart, zonder dat ze ons wat gevraagd hebben.
Schandalig gewoon. Nu zitten we hier met een verziekt land. En nog bedankt, hé!
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:58 schreef K33T het volgende:
Wat ik meest onthutsend vind, is dat de politici ons destijds nergens om gevraagd hebben.
En ze mochten van de gevestigde orde hier blijven, en hun inferieure familie ook importeren.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:42 schreef SCH het volgende:Nee, dat kon ook helemaal niet. Het waren de bedrijven zelf die al die werknemers nodig hadden en ze hier met stromen naar toe haalden. Bij voorkeur ongeschoolde en daarmee goedkope arbeidskrachten en niet de gestudeerde types. En iedereen vond het prima want het was werk dat autochtonen verdomden te doen. En zo gaat het nog steeds, zie de Polen.
Er zit ook een groter percentage in de bijstand. En daar hoef je niet voor gewerkt te hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Misschien vertellen de statistieken ons wel wie het hardst heeft gewerkt en door die harde arbeid zo op is dat die persoon vanzelf wel in de WAO/WIA terecht komt.
Ow, niet alleen.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zit ook een groter percentage in de bijstand. En daar hoef je niet voor gewerkt te hebben.
Jij had ze per kerende post terug willen sturen?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:10 schreef K33T het volgende:
[..]
En ze mochten van de gevestigde orde hier blijven, en hun inferieure familie ook importeren.
Dus dat heeft weinig met de bedrijven te maken. Het was de politiek die instemde met hun verblijfsvergunnin. Want stel je voor, anders worden ze weer o zo gediscrimineerd. Boehoe.
Spoor jij wel helemaal?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:10 schreef K33T het volgende:
en hun inferieure familie ook importeren.
Lichte correct. Een of andere nietsnut dit jonger is dan 50 en niets mankeert, hoort niet in de WAO. Dit brengt mij tot de kern van het probleem, welke vele Wilders-adepten, inclusief gequote, met alle moeite proberen te ontwijken. Het probleem is niet de nietsnut. Het probleem is de gebrekkige controle en de daaropvolgende eventuele maatregel.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus een of andere nietsnut die jonger is dan 50, hoort niet in de WAO.
Het is een halsstarrige nazi-gewoonte. Deze gewoonte er met alle middelen uitslaan is de beste optie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |