abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44520485
Weet iemand wat de verdeling is tussen de autochtonen en allochtonen als het gaat om alle mogelijke uitkeringen voor werkenden?

Ik schat zelf dat het ongeveer 60-40% is maar ik ben benieuwd naar de exacte cijfers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44520653
Uitkeringen voor werkenden? Zoals?
pi_44520681
Alles min AOW en kinderbijslag zeg maar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44520841
Noem er even een paar dan weet ik waar je het over hebt. Ik denk trouwens dat je alles bij het CBS wel kan terugvinden.
pi_44520881
Ik was al aan het zoeken

WW
WAO
ABW

Dat zijn de belangrijkste
pi_44520898
Voor werkenden ?
pi_44520966
Is jouw google stuk, DAM?

Kan je hier iets mee?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44521137
Uit de integratiekaart 2006:
quote:
4.3 Uitkeringen
Eind september 2004 ontving één op de vier niet-westerse allochtonen van 15 tot
65 jaar inkomsten uit een sociale uitkering(*), al dan niet in combinatie met andere
inkomsten vanuit bijvoorbeeld een kleine baan. Dit is twee keer zo vaak als het
geval is bij autochtonen.

* Het betreft bijstandsuitkeringen, werkloosheidsuitkeringen, arbeidsongeschiktheidsuitkeringen en overige sociale
uitkeringen, zoals wachtgeld en uitkeringen op grond van de Ziektewet.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44521196
Als ik het goed heb heeft 33% van alle niet westerse allochtonen alleen een uitkering en 11% van de autochtonen
  zondag 17 december 2006 @ 21:59:21 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_44521581
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik het goed heb heeft 33% van alle niet westerse allochtonen alleen een uitkering en 11% van de autochtonen
en nu?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_44521638
Dat wou ik weten
pi_44535455
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik was al aan het zoeken

WW
WAO
ABW

Dat zijn de belangrijkste
De WAO bestaat niet meer, we hebben de WIA tegenwoordig.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 18 december 2006 @ 13:49:38 #13
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44535784
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:38 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

En ABW is al een paar jaar WWB.
pi_44535928
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:49 schreef freako het volgende:

[..]

En ABW is al een paar jaar WWB.
Ah, dank u voor de aanvulling.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_44544997
Bijstand is niet meer algemeen dus?
pi_44743864
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bijstand is niet meer algemeen dus?
Om maar eens concreet te zijn:

pi_44743957
Trieste cijfers.

Van welk jaar zijn ze?
pi_44744009
Onderstaande is van 2004. Oud, maar nog wel realistisch, schat ik zo.
pi_44744047
Lijkt me redelijk te kloppen

60-40 zoals ik schatte in de OP schijnt ook redelijk te kloppen
pi_44744160
Wat ik meest onthutsend vind, is dat de politici ons destijds nergens om gevraagd hebben.

Er profiteren inmiddels een anderhalf miljoen niet-Westerse allochtonen mee in Nederland. Hebben ze ons, de autochtonen, gevraagd of ze dit wel goed vonden? Helemaal niet. Ik schat dat dan zo'n 80% á 90% van de autochtonen NEE gestemd zouden hebben. Maar dat deed de politiek simpelweg niet. Ze zetten de poorten wagenwijd open voor alle profiteurs van onze hoge welvaart, zonder dat ze ons wat gevraagd hebben.

Schandalig gewoon. Nu zitten we hier met een verziekt land. En nog bedankt, hé!
pi_44744225
Er ging wel 25 jaar overheen tot anderhalf miljoen bereikt werd maar als je de lijn doortrekt zitten er in 2020 3 miljoen, dus dan heb je pas echt met een machtige groep te maken

Die heeft gewoon pak hem beet 40 zetels in handen
pi_44744735
Racisten! Ik ben geschokt door deze posts. Hoe durven jullie! Wacht maar, ik trek morgen bij een antidiscriminatiebureau aan de bel. Tot die tijd horen jullie nog wel van mijn kompanen SCH, Lord Veterinarian en anderen. Bah! Stelletje Hitlers.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:55:50 #23
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44748385
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wou ik weten
Waarom?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44751436
Omdat ik het wou weten
  woensdag 27 december 2006 @ 17:58:36 #25
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44768957
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat ik het wou weten
0 Argument
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44769186
Ze moeten de uitkeringen voor de autochtonen hoger maken zodat het aantrekkelijker wordt voor autochtonen om een uitkering te genieten en de verhoudingen weer worden zoals de nederlandse bevolking.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 27 december 2006 @ 18:07:17 #27
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_44769221
Wel eens van Statline gehoord? Pauper. En wat is hier politiek aan? En wat is een allochtoon? en een autochtoon? En wat versta je onder een 'uitkeringstrekker'?
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
pi_44785912
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef longinus het volgende:
Ze moeten de uitkeringen voor de autochtonen hoger maken zodat het aantrekkelijker wordt voor autochtonen om een uitkering te genieten en de verhoudingen weer worden zoals de nederlandse bevolking.
Of die voor allochtonen lager
  Milf donderdag 28 december 2006 @ 06:03:01 #29
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44785924
quote:

[..]

De WAO bestaat nog wel degelijk. Hij wordt alleen niet meer toegewezen vanaf 01-01-2006.
Mensen die voor 01-01-2006 zijn afgekeurd zitten in de WAO en de mensen die op en na 01-01-2006 zijn afgekeurd zitten in de WIA.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:51:51 #30
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44788551
Toch wel schokkend dat de groep van marokanen en turken met een uitkering zo hoog is!! ik ga nu allerlij dingen denken o. dat zij het moetwillig doen. Net zo als mijn marokaanse ex-burman die bij de keuring altijd zwak ziek en misselijk was en constand door zijn rug ging. Maar buiten die dagen de hele marokaanse gemeenschap voorziet van halal geslachte konijnen(geen prettig gezicht die geslachte konijnen...) Maar kan iemand een andere reden aandragen dan fraude oid? Een positieve reden?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_44790430
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef hierissiedan het volgende:
Toch wel schokkend dat de groep van marokanen en turken met een uitkering zo hoog is!! ik ga nu allerlij dingen denken o. dat zij het moetwillig doen. Net zo als mijn marokaanse ex-burman die bij de keuring altijd zwak ziek en misselijk was en constand door zijn rug ging. Maar buiten die dagen de hele marokaanse gemeenschap voorziet van halal geslachte konijnen(geen prettig gezicht die geslachte konijnen...) Maar kan iemand een andere reden aandragen dan fraude oid? Een positieve reden?
Makkelijker aan een hypotheek voor een BMW E46 316i met M-embleem kunnen komen.
pi_44791463
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef hierissiedan het volgende:
De eerste groep gastarbeiders hebben grotendeels lichamelijk zware arbeid verricht in de industrie. Waarschijnlijk zit er van deze groep een behoorlijk gedeelte in de WAO.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_44791687
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef longinus het volgende:
Wat hoop ik dat dit ironisch bedoeld is......
Werken is voor arbeiders
  donderdag 28 december 2006 @ 13:55:53 #34
3542 Gia
User under construction
pi_44791795
quote:

[..]

De WAO bestaat nog steeds hoor, maar niet voor nieuwe gevallen.
pi_44792222
Nog een oplossing voor dit probleem. Schaf het hele onderscheid tussen allochtoon en autochtoon af. Het is nergens goed voor, behalve voor statistieken om de Wilders-fanaten in hun natte droom te houden. Zullen we anders ook kijken naar de schade die door lease-auto's wordt gereden, die ik ook moet betalen middels mijn steeds hoger wordende premie? Hoe zou daar de verhouding zijn?
  donderdag 28 december 2006 @ 14:27:24 #36
78918 SeLang
Black swans matter
pi_44793097
Uit deze statistieken blijkt dus dat negers helemaal niet zo lui zijn als iedereen denkt !
Wel luier dan Nederlanders natuurlijk, maar niet zo lui als Turken en Maorokkanen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 28 december 2006 @ 14:30:04 #37
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_44793250
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:27 schreef SeLang het volgende:
Uit deze statistieken blijkt dus dat negers helemaal niet zo lui zijn als iedereen denkt !
Wel luier dan Nederlanders natuurlijk, maar niet zo lui als Turken en Maorokkanen.

Elk nadeel heeft z'n voordeel, natuurlijk
  donderdag 28 december 2006 @ 14:31:47 #38
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44793301
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nog een oplossing voor dit probleem. Schaf het hele onderscheid tussen allochtoon en autochtoon af. Het is nergens goed voor, behalve voor statistieken om de Wilders-fanaten in hun natte droom te houden. Zullen we anders ook kijken naar de schade die door lease-auto's wordt gereden, die ik ook moet betalen middels mijn steeds hoger wordende premie? Hoe zou daar de verhouding zijn?
Als je het probleem niet meer ziet, wil niet zeggen dat het probleem er niet meer is......
lege ton
pi_44793419
quote:
Je kan niet in de WAO/WIA komen als je niet eerder hebt gewerkt. Misschien is dat wel de reden dat negers niet in de statistieken staan. Daar wilde je naartoe toch? Misschien vertellen de statistieken ons wel wie het hardst heeft gewerkt en door die harde arbeid zo op is dat die persoon vanzelf wel in de WAO/WIA terecht komt. Kortom, je zou kunnen zeggen dat Turken en Marokkanen het hardst van allemaal werken en dat autochtonen niet hard werken en daarom elke dag weer kunnen luieren werken.
quote:
Wel luier dan Nederlanders natuurlijk,
Natuurlijk
quote:
maar niet zo lui als Turken en Maorokkanen.
Uiteraard.
pi_44793460
quote:
pi_44793573
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:31 schreef nonzz het volgende:

[..]

Als je het probleem niet meer ziet, wil niet zeggen dat het probleem er niet meer is......
Problemen zijn er altijd. Er is alleen geen onderscheid meer. Mensen die frauderen worden aangepakt, mensen die er recht op hebben krijgen gewoon uitkering. Ik snap de behoefte om onderscheid te maken niet. In mijn ogen heb je fraudeurs en mensen die er recht op hebben. En niet, zoals bepaalde mensen (voornamelijk Wilders adepten) denken, allochtone frauders, allochtonen die recht hebben op een uitkering, autochtone frauders en autochtonen die recht hebben op een uitkering.

De denkbeelden van het soort mens dat een dergelijk onderscheid wel nastreeft, zijn makkelijk te destilleren.
pi_44793598
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:58 schreef K33T het volgende:
Wat ik meest onthutsend vind, is dat de politici ons destijds nergens om gevraagd hebben.

Er profiteren inmiddels een anderhalf miljoen niet-Westerse allochtonen mee in Nederland. Hebben ze ons, de autochtonen, gevraagd of ze dit wel goed vonden? Helemaal niet. Ik schat dat dan zo'n 80% á 90% van de autochtonen NEE gestemd zouden hebben. Maar dat deed de politiek simpelweg niet. Ze zetten de poorten wagenwijd open voor alle profiteurs van onze hoge welvaart, zonder dat ze ons wat gevraagd hebben.

Schandalig gewoon. Nu zitten we hier met een verziekt land. En nog bedankt, hé!
Er was toen nog geen stemrecht!
Kan je nagaan, vergeleken met hoe destijds de autochtoon onderdrukt werd, valt het tegenwoordig reuze mee .
pi_44793669
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:58 schreef K33T het volgende:
Nee, dat kon ook helemaal niet. Het waren de bedrijven zelf die al die werknemers nodig hadden en ze hier met stromen naar toe haalden. Bij voorkeur ongeschoolde en daarmee goedkope arbeidskrachten en niet de gestudeerde types. En iedereen vond het prima want het was werk dat autochtonen verdomden te doen. En zo gaat het nog steeds, zie de Polen.
pi_44794501
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:42 schreef SCH het volgende:Nee, dat kon ook helemaal niet. Het waren de bedrijven zelf die al die werknemers nodig hadden en ze hier met stromen naar toe haalden. Bij voorkeur ongeschoolde en daarmee goedkope arbeidskrachten en niet de gestudeerde types. En iedereen vond het prima want het was werk dat autochtonen verdomden te doen. En zo gaat het nog steeds, zie de Polen.
En ze mochten van de gevestigde orde hier blijven, en hun inferieure familie ook importeren.

Dus dat heeft weinig met de bedrijven te maken. Het was de politiek die instemde met hun verblijfsvergunnin. Want stel je voor, anders worden ze weer o zo gediscrimineerd. Boehoe.
  donderdag 28 december 2006 @ 16:16:05 #45
3542 Gia
User under construction
pi_44796706
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Misschien vertellen de statistieken ons wel wie het hardst heeft gewerkt en door die harde arbeid zo op is dat die persoon vanzelf wel in de WAO/WIA terecht komt.
Er zit ook een groter percentage in de bijstand. En daar hoef je niet voor gewerkt te hebben.
  donderdag 28 december 2006 @ 16:34:19 #46
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_44797275
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Er zit ook een groter percentage in de bijstand. En daar hoef je niet voor gewerkt te hebben.
Ow, niet alleen.

Wat onze toetsenbord fundi probeert te stellen, is al lang weerlegt.

Entree het uitzendbureau, nu niet echt de meest hoogwaardige werkgever.

Probleem is dat uitzendbureau's niet mebetalen aan de WAO, en al die reintegratietrajecten, etc.

Dus wat komt voor, allochtoon werkt een paar weekjes bij een uitzendbureau, meld zich ziek, UB boeit het helemaal niks, jaar later, -> WAO.

En ook die zoveel % die de werkgever normaliter bij moet leggen op iemands WAO, zijn UB's van vrijgesteld.

Dacht te lezen dat er bovengemiddeld veel allochtone dames in de WAO hangen.

Als we die fundi moeten geloven, zitten alle buitenlanders in de WAO, omdat 'ze allemaal een kapotte rug hebben van het harde werken in de mijnen! ' maar mijnen hebben we al decennia niet meer.

Mijnen zijn natuurlijk een metafoor, er zullen er heus wel zijn, die door het leveren van zware arbeid nu niet meer 100% zijn ja.

Maar al te veel kunnen het er niet zijn; we hebben immers sinds '70-'80, waarschijnlijk eerder degelijke arbeidsvoorwaarden wetten.

Dus een of andere nietsnut die jonger is dan 50, hoort niet in de WAO.
pi_44797318
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:10 schreef K33T het volgende:

[..]

En ze mochten van de gevestigde orde hier blijven, en hun inferieure familie ook importeren.

Dus dat heeft weinig met de bedrijven te maken. Het was de politiek die instemde met hun verblijfsvergunnin. Want stel je voor, anders worden ze weer o zo gediscrimineerd. Boehoe.
Jij had ze per kerende post terug willen sturen?

Inferieure familie? Dat mag je posten hoor, maar plaats dan even een foto van de mensen die bij je in de jeugdinrichting zitten en tegen wie je broer en zus moet zeggen.
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2006 @ 16:37:05 #48
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44797350
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:10 schreef K33T het volgende:
en hun inferieure familie ook importeren.
Spoor jij wel helemaal?
Carpe Libertatem
pi_44797424
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:34 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dus een of andere nietsnut die jonger is dan 50, hoort niet in de WAO.
Lichte correct. Een of andere nietsnut dit jonger is dan 50 en niets mankeert, hoort niet in de WAO. Dit brengt mij tot de kern van het probleem, welke vele Wilders-adepten, inclusief gequote, met alle moeite proberen te ontwijken. Het probleem is niet de nietsnut. Het probleem is de gebrekkige controle en de daaropvolgende eventuele maatregel.

Natuurlijk kietelt het je onderbuik als je weer op buitenlanders kunt afgeven. Dat is immers vele malen makkelijker om de daadwerkelijke problemen te benoemen. Kortom, het typerende niveau, of beter gezegd het gebrek daaraan, van Wilders-adepten.
pi_44797468
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:37 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Spoor jij wel helemaal?
Het is een halsstarrige nazi-gewoonte. Deze gewoonte er met alle middelen uitslaan is de beste optie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')