abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44794466
We staan dus voor

beetje bizar dat er nog geen topic over is in Pol, dus bij deze
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 28 december 2006 @ 15:12:14 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44794550
Ethiopie bombardeert somalische steden POL en NWS overlappen elkaar wel eens...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44794570
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:09 schreef JohnDope het volgende:
We
Verklaar je eens nader?
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44795816
Wij als in "niet-mosims".
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44808898
je kan het als 'wij' zien, het zal die warlords een zorg zijn welke religie je aanhangt
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_44810481
De SICC is niet echt goed in conventioneel oorlogvoeren en dus zullen ze pas wat scoren zodra de troepen van Ethiopie in de buurt zijn en ze met wat guerilla kunnen beginnen.
pi_44811969
Erg goed dat Ehtiopië ingrijpt. Eritrea is gelukkig afgescheiden, want dat scheelt weer een burgeroorlog op het zwarte continent.
Dat Ethiopië spierballen laat zien is logisch: het is een Christelijk land dat ingesloten dreigt te worden door extremistische moslims: we hebben allemaal kunnen zien waar dat toe kan leiden.
Bovendien zitten rijke Saoedische fundi's achter de krijgsheren. Hun invloed moet je absoluut beperken.
Ik hoop dan ook dat de E.U. nu eens een kant durft te kiezen, ipv altijd dat halfslachtige gedoe.
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:58:08 #8
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_44820826
Ik blijf het grappig vinden dat een land met 45-50% moslims en 35-40% christenen als christelijk wordt gezien. .
pi_44820893
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef Mr-Mackey het volgende:
Erg goed dat Ehtiopië ingrijpt. Eritrea is gelukkig afgescheiden, want dat scheelt weer een burgeroorlog op het zwarte continent.
Dat Ethiopië spierballen laat zien is logisch: het is een Christelijk land dat ingesloten dreigt te worden door extremistische moslims: we hebben allemaal kunnen zien waar dat toe kan leiden.
Bovendien zitten rijke Saoedische fundi's achter de krijgsheren. Hun invloed moet je absoluut beperken.
Ik hoop dan ook dat de E.U. nu eens een kant durft te kiezen, ipv altijd dat halfslachtige gedoe.
Volgens mij begrijp je het conflict niet helemaal. De Krijgsheren vechten juist tegen de Islamisten, en ethiopie is alles behalve een Christelijk land.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:20:05 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44821376
-> NWS
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_44822082
Go Ethiopie
pi_44822954
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:58 schreef freako het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat een land met 45-50% moslims en 35-40% christenen als christelijk wordt gezien. .
Volgens een volkstelling uit '94 is Ethiopië slechts éénderde islamitisch.
pi_44822986
quote:
This 'victory' could mean a return to anarchy
Ethiopian troops, with Washington’s tacit approval, have routed the Islamists who seized power in Somalia last June. The official Government forged by the international community in 2004 can take power. Good news, surely?

As one of the few journalists to have visited Mogadishu recently, I fear it is not. Far from restoring stability to Somalia, this week's developments could well plunge that country back into the protracted anarchy from which it emerged only recently. What struck me most forcefully during a week in Mogadishu this month was the gulf between Washington's view of the so-called Union of Islamic Courts and that of the Somali people.

To Washington the Union is — or was — a new Taleban: al-Qaeda sympathisers who were turning Somalia into a haven for terrorists including those responsible for the US embassy bombings in Kenya and Tanzania in 1998.

That may or may not be true, but most Somalis I met welcomed the Union because it had banished the warlords who had reduced their country to mayhem during 15 years of civil war. For the first time in a generation people could walk the streets in safety. Gone were the ubiquitous checkpoints where the warlords’ militias extorted and killed. Guns had been banned. Somalis who had fled the violence were returning from abroad.

The Union did reintroduce public executions, ban the narcotic qat and discourage Western music, films and dancing, but that seemed a small price to pay. Asked if he feared the Union would become a religious police, one educated, middle-class Somali who ran a humanitarian relief organisation replied: “Even if they do, they'd be far better than the warlords who were conducting slow genocide.”
pi_44823016
Wat er ook gebeurt en wie er ook wint er zal daar voorlopigtoch chaos blijven .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44823643
"Gelukkig" hebben ze in twee van de armste landen ter wereld wel geld om oorlog te voeren.

En waar zijn de protesten in de islamitische wereld tegen islamitische groeperingen die het vredelievende karakter van de islam aantasten.
pi_44826555
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef MrX1982 het volgende:
"Gelukkig" hebben ze in twee van de armste landen ter wereld wel geld om oorlog te voeren.

En waar zijn de protesten in de islamitische wereld tegen islamitische groeperingen die het vredelievende karakter van de islam aantasten.
ach dat zal altijd zo blijven
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_44828377
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef MrX1982 het volgende:

Ik zou nooit protesteren tegen dat soort zaken, dat betekend dat ik me dan "verwant" zou voelen aan het conflict. Ze moeten zelf weten wat ze doen. Waarom protesteer jij er anders niet tegen? Waarom zouden moslims wel ertegen moeten protesteren en jij niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_44835656
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Volgens een volkstelling uit '94 is Ethiopië slechts éénderde islamitisch.
Je weet toch ook welk wapen moslims gebruiken... Bosnië, Ethiopië, Sierra Leone...

Een Algeriijnse zakenman zei ooit: we zullen jullie verslaan met de buiken van onze vrouwen
Present.
pi_44835688
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef Mr-Mackey het volgende:
Eritrea bevat relatief gezien meer christenen dan Ethiopië, 50 om 50.
Present.
pi_44835908
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:50 schreef Konlewicz het volgende:

[..]

Je weet toch ook welk wapen moslims gebruiken... Bosnië, Ethiopië, Sierra Leone...

Een Algeriijnse zakenman zei ooit: we zullen jullie verslaan met de buiken van onze vrouwen
Lekker boeiend.
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:06:50 #21
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_44836205
Ja, zijn het nou allebei moslims, eigenlijk?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  Moderator vrijdag 29 december 2006 @ 21:36:34 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44839664
het Ethiopische voetvolk (infanterie enzo) is moslim
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_44845175
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Lekker boeiend.
Ja. Aangezien jij met een rare bron uit 1994 komt, boeit dat inderdaad. Tijden veranderen.
Present.
pi_44853215
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef Konlewicz het volgende:

[..]

Ja. Aangezien jij met een rare bron uit 1994 komt, boeit dat inderdaad. Tijden veranderen.
Een volkstelling van tien jaar geleden, ja. Misschien voeren ze inderdaad de typisch islamitische biologische oorlog waarvan jij hen beticht, maar kun je dat ook onderbouwen?
pi_44853229
Eindelijk eens wat actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')