Algemene regelgeving binnen de EUquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bron?
Vergeet de importbruiden niet.quote:Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef PJORourke het volgende:
Asielzoekers zijn geen prioriteit meer, het is de gezinshereniging uit achterlijke landen die we moeten aanpakken. En hard ook.
Zijn er rechtstreekse vluchten vanuit Somalië naar Nederland?quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe zo kan dat Nederland niet zijn?
Als ie met het vliegtuig komt?
Je bent het toch met me eens dat de meeste asielzoekers eerst echt wel in een ander land zijn geweest. Kijk naar een Anwi. Heeft zelfs 7 jaar, of langer, in Duitsland gewoond! En hij is echt de enige niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:49 schreef Vhiper het volgende:
Asielzoekers komen op dezelfde wijze binnen als elk ander persoon, dus over land (Auto, vrachtwagen, e.d., eventueel gesmokkeld), per schip (Gesmokkeld, als verstekeling, etc) en per vliegtuig (regulier of met valse papieren, sommigen zelfs als verstekeling)
Er zijn binnen de EU afspraken dat het eerste land van binnenkomst de asielprocedure moet afronden, maar daarbuiten natuurlijk niet. Een voorbeeld zoals ik hier al las van een asielzoeker die via Dubai naar Nederland komt, kan dus gewoon in Nederland asiel aanvragen. Uitzetting naar Dubai kan niet omdat Dubai simpelweg de asielzoeker zal weigeren. Dan kan je wel als een klein kind gaan janken dat ie daar als eerste aankwam, maar daar hebben ze in Dubai natuurlijk maling aan. Er zijn immers alleen afspraken binnen de EU, niet met landen erbuiten.
Daar vroeg ik geen bron voorquote:Op zondag 24 december 2006 00:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Algemene regelgeving binnen de EU![]()
Bepaald door Brussel![]()
Nee, gewoon alle landen buiten de EU. Dus alleen toelaten als diegene in zijn eigen onderhoud kan voorzien en dan na 5(!) jaar naturaliserenquote:Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef PJORourke het volgende:
Asielzoekers zijn geen prioriteit meer, het is de gezinshereniging uit achterlijke landen die we moeten aanpakken. En hard ook.
Waarvoor dan? Dan moet je je vraag beter formulerenquote:Op zondag 24 december 2006 12:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar vroeg ik geen bron voor
Uiteraard niet vergeten, stel je toch voor, een Nederlander die graag de vrijheid zou willen hebben om zelf te bepalen met wie hij wil trouwen, bah! Die vrijheid moet natuurlijk niet kunnen, he?quote:
Voor zover ik weet, is er een afspraak tussen de EU landen dat het eerste EU land waar een asielzoeker binnenkomt, hij daar de asielprocedure moet volgen, of die al meer dan 7 jaar oud is, is een tweede.quote:Op zondag 24 december 2006 08:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Je bent het toch met me eens dat de meeste asielzoekers eerst echt wel in een ander land zijn geweest. Kijk naar een Anwi. Heeft zelfs 7 jaar, of langer, in Duitsland gewoond! En hij is echt de enige niet.
Ik vnd dat je best uitzonderingen mag maken voor landslieden die bewezen hebben geen shit te veroorzaken. Noord-Amerikanen, Japanners, Koreanen, Zwitsers, Noren etc.quote:Op zondag 24 december 2006 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, gewoon alle landen buiten de EU. Dus alleen toelaten als diegene in zijn eigen onderhoud kan voorzien en dan na 5(!) jaar naturaliseren
Er zijn gevallen van mannen die negen importbruiden halen... dat gaat wat ver niet?quote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Vhiper het volgende:
Uiteraard niet vergeten, stel je toch voor, een Nederlander die graag de vrijheid zou willen hebben om zelf te bepalen met wie hij wil trouwen, bah! Die vrijheid moet natuurlijk niet kunnen, he?
Waarbij hoog opgeleiden vertrekken en achterlijken binnenkomen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef Vhiper het volgende:
Verder is het natuurlijk belachelijk om over asielzoekers, of immigranten in het algemeen te gaan zeiken, aangezien het aantal asielzoekers in de laatste 5 jaar al meer dan gehalveerd is en Nederland al sinds een aantal jaar een emigratieland is, waarbij meer dan de helft van de emigranten, oud-immigranten zijn.
Zolang je niet getrouwd bent mag je trouwen met wie je wil(zolang het niet 2 mensen van het zelfde geslacht zijn)quote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Uiteraard niet vergeten, stel je toch voor, een Nederlander die graag de vrijheid zou willen hebben om zelf te bepalen met wie hij wil trouwen, bah! Die vrijheid moet natuurlijk niet kunnen, he?
En voor 1x ben ik het eens met Diego: Off topic!
Als ze niet in hun eigen inkomen kunnen voorzien gaan ze vroeg of laat de belastingbetaler geld kosten.quote:Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vnd dat je best uitzonderingen mag maken voor landslieden die bewezen hebben geen shit te veroorzaken. Noord-Amerikanen, Japanners, Koreanen, Zwitsers, Noren etc.
quote:Op zondag 24 december 2006 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zolang je niet getrouwd bent mag je trouwen met wie je wil(zolang het niet 2 mensen van het zelfde geslacht zijn)
Ja, aangezien polygamie verboden isquote:Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er zijn gevallen van mannen die negen importbruiden halen... dat gaat wat ver niet?
In principe mag je net zo vaak een importpartner halen als je wil... een beperking tot twee of drie lijkt me dan niet meer dan redelijk.quote:Op maandag 25 december 2006 16:04 schreef Vhiper het volgende:
Maar over dergelijke gevallen gaat het natuurlijk niet. Dat zijn uitzonderingsgevallen.
Dat is niet zo raar met een vreemdelingenbeleid waarin het voor beide groepen steeds onmogelijker gemaakt wordt. Hoger opgeleiden zeggen dan: Bekijk het maar, ik ga wel ergens heen waar ik wel geaccepteerd wordt en achterlijken, zoals jij ze noemt, hebben niets te verliezen, die zeggen: Kan me mijn reet roesten hoe moeilijk je het maakt, alles beter dan de ghetto waar ik vandaan kom, ik kom toch.quote:Op zondag 24 december 2006 16:35 schreef PJORourke het volgende:
Waarbij hoog opgeleiden vertrekken en achterlijken binnenkomen.
Bij twee of drie zouden de alarmbellen voor schijnhuwelijken al moeten gaan rinkelen. Als er echt gevallen met 9 migranten bekend zijn, is het bij de IND een nog grotere chaos dan ik al dacht. Om er bij voorbaat een quota aan te hangen, gaat me te ver, maar je mag als IND zijnde best je vraagtekens zetten bij meerdere keren een migrant hierheen halen. Dat is niet iets wat je zomaar doet, zeker niet 9 keer. Als IND zijnde heb je dan het recht onderzoek te doen naar een schijnhuwelijk. Wordt dat inderdaad vastgesteld, dan moet je een dergelijk figuur inderdaad verbieden nog garant te kunnen staan voor migranten.quote:Op maandag 25 december 2006 16:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In principe mag je net zo vaak een importpartner halen als je wil... een beperking tot twee of drie lijkt me dan niet meer dan redelijk.
quote:Op maandag 25 december 2006 16:16 schreef PJORourke het volgende:
Nou nou, de gemiddelde hoog opgeleide autochtoon heeft niks met het vreemdelingenbeleid te maken...
Ja, maar welk percentage van de hoog opgeleiden autochtonen haalt een importbruidje? Dat zijn er niet zo veel hoor.quote:Op maandag 25 december 2006 16:19 schreef Vhiper het volgende:
![]()
Meer dan de helft van alle importbruidjes worden anders door autochtonen hierheen gehaald hoor. Of dacht jij dat alleen allochtonen op buitenlanders verlieft worden?
Is daar mee een schijnhuwelijk juridisch bewezen? Ik vraag me af of dat genoeg is om iemand gerechtelijk aan te pakken, vooral als iedereen uit de omgeving z'n mond houdt.quote:Op maandag 25 december 2006 16:17 schreef Vhiper het volgende:
9x kan gewoon niet, dat is al voldoende aanwijzing voor gevallen van schijnhuwelijk, zeker als elk huwelijk ook nog eens net na naturalisatie o.i.d. wordt ontbonden.
Het is maar in welk perspectief je het plaatst, zo zijn er wel meer autochtonen dan allochtonen die een importbruidje halenquote:Op maandag 25 december 2006 16:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar welk percentage van de hoog opgeleiden autochtonen haalt een importbruidje? Dat zijn er niet zo veel hoor.
Waar staat in de (grond)wet dat je niet mag trouwen met wie je wil?quote:Op maandag 25 december 2006 16:02 schreef Vhiper het volgende:
[..]
![]()
In Nederland mag je niet trouwen met wie je wil, ja, je mag met een Nederlander trouwen, zelfs een van hetzelfde geslacht, maar zodra de partner van over de grens komt worden ineens allerlei muren opgeworpen, uit angst voor de grote boze buitenlander.
Dat weet je dondersgoed, dat is zelfs iets wat je dolgraag wilt. Lul dus geen onzin, je weet wel beter.
In de vreemdelingenwet. Voor trouwen met een buitenlander is eerst toestemming van de IND noodzakelijk. Een feit welke je allang weet, aangezien ik je daar in het verleden al vaker op gewezen heb. Als je je nu van de domme gaat houden, hoort dit topic echt in ONZ thuis.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar staat in de (grond)wet dat je niet mag trouwen met wie je wil?
BTW je ging niet in op het punt, je was alleen een beetje slap aan het lullen, hopelijk is je volgende reactie nuttiger
quote:Op dinsdag 26 december 2006 05:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wie zegt dat je dan niet met iemand kan trouwen?
Verhuis dit topic echt maar naar ONZ, dit gaat nergens meer overquote:Op dinsdag 26 december 2006 03:39 schreef Vhiper het volgende:
[..]
In de vreemdelingenwet. Voor trouwen met een buitenlander is eerst toestemming van de IND noodzakelijk. Een feit welke je allang weet, aangezien ik je daar in het verleden al vaker op gewezen heb. Als je je nu van de domme gaat houden, hoort dit topic echt in ONZ thuis.![]()
Dat antwoord heb ik je tot 2x toe nu al gegeven en dan tel ik alleen de keren in dit topic mee, niet de vele andere keren in andere topics. Probeer je nu zo dom te doen om me te irriteren, of is dit je mislukte manier van het niet willen toegeven van je ongelijk?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie verbiedt je om te trouwen met je vrouw met wie je wil?
Graag een antwoord en geen onzin
Er zijn 243 landen op de wereld, 193 ervan door vrijwel iedereen erkend, 9 twijfelgevallen en 36 afhankelijke territories.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn overigens 220 landen op de wereld, in het geval dat je het nog niet wist
Je hebt gelijk, ik ga hier verder geen moeite meer in steken. Laten de mods hun werk maar eens doen.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Vhiper, steek verder geen energie meer in dit jochie.
Hij is door verschillende users al gewezen op zijn ongelijk en zijn verkeerde stellingen.
Z'n insteek van dit topic is vanaf het begin zo overduidelijk vooringenomen.
Niet de moeite waard om verder op in te gaan.
het verbaast mij nog steeds dat dit topic nog open is
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt de vrijheid om te trouwen met wie je wil zolang beide aan de eisen voldoen van een huwelijk
Dat vraag ik mij ook al dit hele topic af van jou.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar blijft de onderbouwing?
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik onderbouw alles.
Verder mag je nu weer opbokken
Golfer ik moet je dit keer gelijk gevenquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:20 schreef shmoopy het volgende:
DiegoArmandoMaradona, het lukt maar niet, weg voor onbepaalde tijd.
kun jij zelf ook uitleggen waarom iemand met een inkomen van rond 1400 Euro netto per jaar wel mag trouwen met zijn of haar partner uit het buitenland en de andere die net niet genoeg verdient niet? zelfs als hij 1 Euro minder verdient dan vereist.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar blijft de onderbouwing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |