abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 december 2006 @ 00:55:02 #101
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44697060
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bron?
Algemene regelgeving binnen de EU

Bepaald door Brussel
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 24 december 2006 @ 01:07:36 #102
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44697278
Asielzoekers zijn geen prioriteit meer, het is de gezinshereniging uit achterlijke landen die we moeten aanpakken. En hard ook.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 24 december 2006 @ 01:20:37 #103
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44697507
quote:
Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef PJORourke het volgende:
Asielzoekers zijn geen prioriteit meer, het is de gezinshereniging uit achterlijke landen die we moeten aanpakken. En hard ook.
Vergeet de importbruiden niet.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 24 december 2006 @ 08:37:55 #104
3542 Gia
User under construction
pi_44700103
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:22 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Hoe zo kan dat Nederland niet zijn?

Als ie met het vliegtuig komt?
Zijn er rechtstreekse vluchten vanuit Somalië naar Nederland?

Volgens mij niet. Die landen eerst nog ergens anders. Misschien moet je zelfs wel overstappen!
Anyway, ze komen dus eerst in een ander land waar ze asiel aan kunnen vragen.
  zondag 24 december 2006 @ 08:41:20 #105
3542 Gia
User under construction
pi_44700111
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:49 schreef Vhiper het volgende:
Asielzoekers komen op dezelfde wijze binnen als elk ander persoon, dus over land (Auto, vrachtwagen, e.d., eventueel gesmokkeld), per schip (Gesmokkeld, als verstekeling, etc) en per vliegtuig (regulier of met valse papieren, sommigen zelfs als verstekeling)

Er zijn binnen de EU afspraken dat het eerste land van binnenkomst de asielprocedure moet afronden, maar daarbuiten natuurlijk niet. Een voorbeeld zoals ik hier al las van een asielzoeker die via Dubai naar Nederland komt, kan dus gewoon in Nederland asiel aanvragen. Uitzetting naar Dubai kan niet omdat Dubai simpelweg de asielzoeker zal weigeren. Dan kan je wel als een klein kind gaan janken dat ie daar als eerste aankwam, maar daar hebben ze in Dubai natuurlijk maling aan. Er zijn immers alleen afspraken binnen de EU, niet met landen erbuiten.
Je bent het toch met me eens dat de meeste asielzoekers eerst echt wel in een ander land zijn geweest. Kijk naar een Anwi. Heeft zelfs 7 jaar, of langer, in Duitsland gewoond! En hij is echt de enige niet.
pi_44703521
quote:
Op zondag 24 december 2006 00:55 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Algemene regelgeving binnen de EU

Bepaald door Brussel
Daar vroeg ik geen bron voor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44703557
quote:
Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef PJORourke het volgende:
Nee, gewoon alle landen buiten de EU. Dus alleen toelaten als diegene in zijn eigen onderhoud kan voorzien en dan na 5(!) jaar naturaliseren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 24 december 2006 @ 13:18:37 #108
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44704390
quote:
Op zondag 24 december 2006 12:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daar vroeg ik geen bron voor
Waarvoor dan? Dan moet je je vraag beter formuleren
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44704636
Dat Dubai asielzoekers niet opneeemt
pi_44707639
quote:
Op zondag 24 december 2006 01:20 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Vergeet de importbruiden niet.
Uiteraard niet vergeten, stel je toch voor, een Nederlander die graag de vrijheid zou willen hebben om zelf te bepalen met wie hij wil trouwen, bah! Die vrijheid moet natuurlijk niet kunnen, he?

En voor 1x ben ik het eens met Diego: Off topic!
pi_44707875
quote:
Op zondag 24 december 2006 08:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Je bent het toch met me eens dat de meeste asielzoekers eerst echt wel in een ander land zijn geweest. Kijk naar een Anwi. Heeft zelfs 7 jaar, of langer, in Duitsland gewoond! En hij is echt de enige niet.
Voor zover ik weet, is er een afspraak tussen de EU landen dat het eerste EU land waar een asielzoeker binnenkomt, hij daar de asielprocedure moet volgen, of die al meer dan 7 jaar oud is, is een tweede.

Verder is het natuurlijk belachelijk om over asielzoekers, of immigranten in het algemeen te gaan zeiken, aangezien het aantal asielzoekers in de laatste 5 jaar al meer dan gehalveerd is en Nederland al sinds een aantal jaar een emigratieland is, waarbij meer dan de helft van de emigranten, oud-immigranten zijn.
  zondag 24 december 2006 @ 16:34:22 #112
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44711316
quote:
Op zondag 24 december 2006 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, gewoon alle landen buiten de EU. Dus alleen toelaten als diegene in zijn eigen onderhoud kan voorzien en dan na 5(!) jaar naturaliseren
Ik vnd dat je best uitzonderingen mag maken voor landslieden die bewezen hebben geen shit te veroorzaken. Noord-Amerikanen, Japanners, Koreanen, Zwitsers, Noren etc.
  zondag 24 december 2006 @ 16:34:54 #113
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44711327
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Vhiper het volgende:
Uiteraard niet vergeten, stel je toch voor, een Nederlander die graag de vrijheid zou willen hebben om zelf te bepalen met wie hij wil trouwen, bah! Die vrijheid moet natuurlijk niet kunnen, he?
Er zijn gevallen van mannen die negen importbruiden halen... dat gaat wat ver niet?
  zondag 24 december 2006 @ 16:35:34 #114
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44711349
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef Vhiper het volgende:
Verder is het natuurlijk belachelijk om over asielzoekers, of immigranten in het algemeen te gaan zeiken, aangezien het aantal asielzoekers in de laatste 5 jaar al meer dan gehalveerd is en Nederland al sinds een aantal jaar een emigratieland is, waarbij meer dan de helft van de emigranten, oud-immigranten zijn.
Waarbij hoog opgeleiden vertrekken en achterlijken binnenkomen.
pi_44713374
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Vhiper het volgende:

[..]

En voor 1x ben ik het eens met Diego: Off topic!
Zolang je niet getrouwd bent mag je trouwen met wie je wil(zolang het niet 2 mensen van het zelfde geslacht zijn)
pi_44713424
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik vnd dat je best uitzonderingen mag maken voor landslieden die bewezen hebben geen shit te veroorzaken. Noord-Amerikanen, Japanners, Koreanen, Zwitsers, Noren etc.
Als ze niet in hun eigen inkomen kunnen voorzien gaan ze vroeg of laat de belastingbetaler geld kosten.

Overigens behoren de laatste 2 al min of meer tot de EU wat dat betreft
pi_44734200
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zolang je niet getrouwd bent mag je trouwen met wie je wil(zolang het niet 2 mensen van het zelfde geslacht zijn)

In Nederland mag je niet trouwen met wie je wil, ja, je mag met een Nederlander trouwen, zelfs een van hetzelfde geslacht, maar zodra de partner van over de grens komt worden ineens allerlei muren opgeworpen, uit angst voor de grote boze buitenlander.

Dat weet je dondersgoed, dat is zelfs iets wat je dolgraag wilt. Lul dus geen onzin, je weet wel beter.
pi_44734260
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Er zijn gevallen van mannen die negen importbruiden halen... dat gaat wat ver niet?
Ja, aangezien polygamie verboden is

En als ze om de beurt komen, vind ik de IND ongelovelijk stom als ze geen diepgaand onderzoek naar schijnhuwelijken bij een dergelijk geval instellen. 9x trouwen heeft natuurlijk niets meer met liefde te maken. Dan ben je voor de centen bezig, of je bent gewoon een ongelovelijke sukkel.

Maar over dergelijke gevallen gaat het natuurlijk niet. Dat zijn uitzonderingsgevallen.
  maandag 25 december 2006 @ 16:10:19 #119
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44734379
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:04 schreef Vhiper het volgende:
Maar over dergelijke gevallen gaat het natuurlijk niet. Dat zijn uitzonderingsgevallen.
In principe mag je net zo vaak een importpartner halen als je wil... een beperking tot twee of drie lijkt me dan niet meer dan redelijk.
pi_44734399
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:35 schreef PJORourke het volgende:

Waarbij hoog opgeleiden vertrekken en achterlijken binnenkomen.
Dat is niet zo raar met een vreemdelingenbeleid waarin het voor beide groepen steeds onmogelijker gemaakt wordt. Hoger opgeleiden zeggen dan: Bekijk het maar, ik ga wel ergens heen waar ik wel geaccepteerd wordt en achterlijken, zoals jij ze noemt, hebben niets te verliezen, die zeggen: Kan me mijn reet roesten hoe moeilijk je het maakt, alles beter dan de ghetto waar ik vandaan kom, ik kom toch.

Je ziet nu hoger opgeleide allochtonen vertrekken, terwijl ongeschoolde mensen binnenkomen, een zorgwekkende trent, inderdaad, maar daar wordt niets aan gedaan. Je ziet ook steeds meer autochtone hoger opgeleiden mensen, die een buitenlandse partner hebben, met die partner naar het buitenland vertrekken. Ben je leuk van die nieuwe migrant af, maar je raakt ook een hoger opgeleide autochtoon kwijt.
  maandag 25 december 2006 @ 16:16:00 #121
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44734498
Nou nou, de gemiddelde hoog opgeleide autochtoon heeft niks met het vreemdelingenbeleid te maken...
pi_44734535
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:10 schreef PJORourke het volgende:

[..]

In principe mag je net zo vaak een importpartner halen als je wil... een beperking tot twee of drie lijkt me dan niet meer dan redelijk.
Bij twee of drie zouden de alarmbellen voor schijnhuwelijken al moeten gaan rinkelen. Als er echt gevallen met 9 migranten bekend zijn, is het bij de IND een nog grotere chaos dan ik al dacht. Om er bij voorbaat een quota aan te hangen, gaat me te ver, maar je mag als IND zijnde best je vraagtekens zetten bij meerdere keren een migrant hierheen halen. Dat is niet iets wat je zomaar doet, zeker niet 9 keer. Als IND zijnde heb je dan het recht onderzoek te doen naar een schijnhuwelijk. Wordt dat inderdaad vastgesteld, dan moet je een dergelijk figuur inderdaad verbieden nog garant te kunnen staan voor migranten.

9x kan gewoon niet, dat is al voldoende aanwijzing voor gevallen van schijnhuwelijk, zeker als elk huwelijk ook nog eens net na naturalisatie o.i.d. wordt ontbonden.
pi_44734557
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:16 schreef PJORourke het volgende:
Nou nou, de gemiddelde hoog opgeleide autochtoon heeft niks met het vreemdelingenbeleid te maken...

Meer dan de helft van alle importbruidjes worden anders door autochtonen hierheen gehaald hoor. Of dacht jij dat alleen allochtonen op buitenlanders verlieft worden?
  maandag 25 december 2006 @ 16:32:50 #124
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44734806
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:19 schreef Vhiper het volgende:

Meer dan de helft van alle importbruidjes worden anders door autochtonen hierheen gehaald hoor. Of dacht jij dat alleen allochtonen op buitenlanders verlieft worden?
Ja, maar welk percentage van de hoog opgeleiden autochtonen haalt een importbruidje? Dat zijn er niet zo veel hoor.
  maandag 25 december 2006 @ 16:34:05 #125
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44734830
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:17 schreef Vhiper het volgende:
9x kan gewoon niet, dat is al voldoende aanwijzing voor gevallen van schijnhuwelijk, zeker als elk huwelijk ook nog eens net na naturalisatie o.i.d. wordt ontbonden.
Is daar mee een schijnhuwelijk juridisch bewezen? Ik vraag me af of dat genoeg is om iemand gerechtelijk aan te pakken, vooral als iedereen uit de omgeving z'n mond houdt.
pi_44736119
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:32 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja, maar welk percentage van de hoog opgeleiden autochtonen haalt een importbruidje? Dat zijn er niet zo veel hoor.
Het is maar in welk perspectief je het plaatst, zo zijn er wel meer autochtonen dan allochtonen die een importbruidje halen
pi_44743865
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:02 schreef Vhiper het volgende:

[..]

In Nederland mag je niet trouwen met wie je wil, ja, je mag met een Nederlander trouwen, zelfs een van hetzelfde geslacht, maar zodra de partner van over de grens komt worden ineens allerlei muren opgeworpen, uit angst voor de grote boze buitenlander.

Dat weet je dondersgoed, dat is zelfs iets wat je dolgraag wilt. Lul dus geen onzin, je weet wel beter.
Waar staat in de (grond)wet dat je niet mag trouwen met wie je wil?

BTW je ging niet in op het punt, je was alleen een beetje slap aan het lullen, hopelijk is je volgende reactie nuttiger
pi_44745203
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar staat in de (grond)wet dat je niet mag trouwen met wie je wil?

BTW je ging niet in op het punt, je was alleen een beetje slap aan het lullen, hopelijk is je volgende reactie nuttiger
In de vreemdelingenwet. Voor trouwen met een buitenlander is eerst toestemming van de IND noodzakelijk. Een feit welke je allang weet, aangezien ik je daar in het verleden al vaker op gewezen heb. Als je je nu van de domme gaat houden, hoort dit topic echt in ONZ thuis.
pi_44745475
En wie zegt dat je dan niet met iemand kan trouwen?
pi_44781898
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 05:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wie zegt dat je dan niet met iemand kan trouwen?
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:39 schreef Vhiper het volgende:

[..]

In de vreemdelingenwet. Voor trouwen met een buitenlander is eerst toestemming van de IND noodzakelijk. Een feit welke je allang weet, aangezien ik je daar in het verleden al vaker op gewezen heb. Als je je nu van de domme gaat houden, hoort dit topic echt in ONZ thuis.
Verhuis dit topic echt maar naar ONZ, dit gaat nergens meer over
pi_44781933
Wie verbiedt je om te trouwen met je vrouw met wie je wil?

Graag een antwoord en geen onzin
pi_44781966
Er zijn overigens 220 landen op de wereld, in het geval dat je het nog niet wist
pi_44783074
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie verbiedt je om te trouwen met je vrouw met wie je wil?

Graag een antwoord en geen onzin
Dat antwoord heb ik je tot 2x toe nu al gegeven en dan tel ik alleen de keren in dit topic mee, niet de vele andere keren in andere topics. Probeer je nu zo dom te doen om me te irriteren, of is dit je mislukte manier van het niet willen toegeven van je ongelijk?
  donderdag 28 december 2006 @ 00:51:08 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44783194
Vhiper, steek verder geen energie meer in dit jochie.
Hij is door verschillende users al gewezen op zijn ongelijk en zijn verkeerde stellingen.
Z'n insteek van dit topic is vanaf het begin zo overduidelijk vooringenomen.
Niet de moeite waard om verder op in te gaan.
het verbaast mij nog steeds dat dit topic nog open is
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44783228
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn overigens 220 landen op de wereld, in het geval dat je het nog niet wist
Er zijn 243 landen op de wereld, 193 ervan door vrijwel iedereen erkend, 9 twijfelgevallen en 36 afhankelijke territories.

(bron: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries)^

Wat heeft dit met je vraag te maken? Of wil je met de stelling: Je mag best trouwen met wie je wil, zolang je het maar niet in Nederland doet, me wijs maken dat ik als Nederlander in mijn eigen land vrij ben te trouwen met wie ik wil?

Die vrijheid heb ik in dit land dus niet, he?
pi_44783348
Je hebt de vrijheid om te trouwen met wie je wil zolang beide aan de eisen voldoen van een huwelijk
pi_44783362
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Vhiper, steek verder geen energie meer in dit jochie.
Hij is door verschillende users al gewezen op zijn ongelijk en zijn verkeerde stellingen.
Z'n insteek van dit topic is vanaf het begin zo overduidelijk vooringenomen.
Niet de moeite waard om verder op in te gaan.
het verbaast mij nog steeds dat dit topic nog open is
Je hebt gelijk, ik ga hier verder geen moeite meer in steken. Laten de mods hun werk maar eens doen.
pi_44783436
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt de vrijheid om te trouwen met wie je wil zolang beide aan de eisen voldoen van een huwelijk

Ja, zo heeft een uitgehuwelijkt moslimmeisje ook alle vrijheid om te trouwen met wie ze wil, zolang ze maar aan de eis van het huwelijk voldoet dat het met oom Ali van 62 is

Dag Diego, het was weer leuk, die onzin van je
pi_44783480
Waar blijft de onderbouwing?
  donderdag 28 december 2006 @ 01:03:51 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44783520
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat vraag ik mij ook al dit hele topic af van jou.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44783550
Ik onderbouw alles.

Verder mag je nu weer opbokken
  donderdag 28 december 2006 @ 01:07:01 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44783592
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik onderbouw alles.

Verder mag je nu weer opbokken

Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 december 2006 @ 20:06:35 #143
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44803779
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Golfer ik moet je dit keer gelijk geven
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 29 december 2006 @ 01:56:43 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44815608
We zullen weer even moeten wachten op zijn zo onderbouwde posts:
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:20 schreef shmoopy het volgende:
DiegoArmandoMaradona, het lukt maar niet, weg voor onbepaalde tijd.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44817046
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
kun jij zelf ook uitleggen waarom iemand met een inkomen van rond 1400 Euro netto per jaar wel mag trouwen met zijn of haar partner uit het buitenland en de andere die net niet genoeg verdient niet? zelfs als hij 1 Euro minder verdient dan vereist.
Dat is gewoon discriminatie. Hoe meer geld jij verdient hoe meer rechten krijg je ook.
Maar wat denk jij waarom een buitenlandse import-partner meteen een werkvergunning krijgt ?
juist om voor zich zelf te kunnen zorgen.
Dus als jij 1400 Euro verdient mag je met je partner trouwen en zij mag in nederland wonen, ook al ze niet gaat werken.
Maar als jij 1300 Euro verdient en je partner wil ook graag gaan werken, dan mag dat niet.
Typische Verdonk regels.
Ondoordacht, discrimenerend, en stom.
bovendien is`t ons eigen probleem met hoeveel geld we rond kunnen komen. Waar bemoeit de overheid zich mee?
pi_54962783
Niemand verplicht je met je importbruid in Nederland te gaan wonen

Maar je hebt gelijk, alleen mensen binnenlaten met een baan zou een stuk beter zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')