abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44587431
Ik begrijp niet hoe het kan dat Nederland zoveel asielzoekers

Er zijn 3 manieren voor een asielzoeker om Nederland binnen te komen:

1: Land
2: Water
3: Lucht

Optie 1: Valt af omdat Nederland niet aan een buitengrens van de EU ligt

Optie 2: Ik durf te wedden dat er nauwelijks boten rechtstreeks van de conflictgebieden naar Nederland gaan omdat:
A: Veel conflichtgebieden niet aan het water liggen
B: Er nauwelijks geexporteerd wordt naar Nederland
C: Er oorlog is waardoor geen handel

Optie 3: Er gaan geen rechtstreekse vluchten van conflictgebieden naar Nederland

Hoe komen asielzoekers nu in Nederland terecht?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44587450
Via de rest van de EU natuurlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44587456
Kanttekening bij optie 1: De grenzen zijn open.
Ik ga naar huis.
pi_44587542
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef nietzman het volgende:
Buitengrenzen niet. En ook zijn niet alle binnen grenzen open
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44587555
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef nietzman het volgende:
Het mooie is dat een asielzoeker bij binnenkomst van de eu asiel aan moet vragen en niet door mag reizen.
pi_44587659
Precies hoe komen ze dan in Nederland terecht?
pi_44587800
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Precies hoe komen ze dan in Nederland terecht?
Taxi
Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 20 december 2006 @ 00:56:24 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44587820
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:55 schreef Vampier het volgende:

[..]

Taxi
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_44587832
Ik moest ook lachen
  woensdag 20 december 2006 @ 00:59:54 #10
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44587868
Ze worden voor flink veel geld in een busje of vrachtwagen de grens overgesmokkeld. De doune aan de Oost-Europese grens houdt voor een paar flappen nog wel eens een oogje dicht. Eenmaal binnen de EU hebben ze vrij verkeer.
pi_44587901
Dat geeft ze nog steeds geen recht om in Nederland asiel aan te vragen
  woensdag 20 december 2006 @ 01:03:59 #12
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44587941
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zegt dat ze asiel aanvragen? Als illegaal is het ook prima toefen in Europa.
pi_44587965
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:03 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze asiel aanvragen? Als illegaal is het ook prima toefen in Europa.
Dat is off-topic
  woensdag 20 december 2006 @ 01:06:53 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44587995
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Je OP bevat geen enkele bron cijfers of wat dan ook. POL -->ONZ Want een normaal denkend mens maar dat wil ik niet altijd zijn gaat niet eens in op jou topic.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_44588011
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:06 schreef Megumi het volgende:

[..]

Je OP bevat geen enkele bron cijfers of wat dan ook. POL -->ONZ Want een normaal dekend mens maar dat wil ik niet altijd zijn gaat niet eens in op jou topic.
FB is ergens anders
  woensdag 20 december 2006 @ 01:10:12 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44588033
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:08 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:

[..]

FB is ergens anders
Ja en? Ik post daar namelijk vrijwel nooit.
pi_44588040
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ja en?
Daar moet jij naar oprotten. Of naar onzin, dat is van je niveau
  woensdag 20 december 2006 @ 01:13:37 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44588066
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:11 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:

[..]

Je moet eens wat meer aan zelfreflectie gaan doen. En eens gaan denken met wat voor doel je het topic starte. Toegeven Vampier deed het het beste. En oprotten tja daar ben ik niet goed in.
pi_44588110
Wil iemand van de mods effe alle off-topic weghalen van Martijn_fijn en Megumi?
  woensdag 20 december 2006 @ 01:20:26 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44588133
Ik zou zelf het topic sluiten want haat zaaien tegen buitenlanders heeft geen enkele zin. En dat was het doel van dit topic.
pi_44588191
Kan iemand van die mods de onzin van Megumi weghalen.

BVD
  woensdag 20 december 2006 @ 01:25:29 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44588194
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Je pilletjes weer niet ingenomen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44588199
Het lijkt wel een kneuzenkermis.
  woensdag 20 december 2006 @ 01:36:56 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44588283
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:26 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Het lijkt wel een kneuzenkermis.
Met jou als als de grootste ster.
  woensdag 20 december 2006 @ 02:01:37 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44588453
Overigens, afgezien van je zeer zwakke OP, moet je dit maar eens lezen:
http://www.degeschiedenis(...)ct/binnen/index.html
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44614172
De eerste keer van je leven een goede reactie (in mijn topics)
pi_44614356
De meesten komen gewoon met het vliegtuig hoor, dus schiphol en gaan dan met de trein naar een bekende of agent die de gang van zaken verder weet, inzake aanmelden voor procedure.
Drees ( PVDA) ontwierp het AOWstelsel en legde hiermee een basis van respect voor de ouderen, de VVD zorgde ervoor dat het dubbel aftrekbaar is, zowel tijdens het sparen als tijdens het opnemen. En maakt hierdoor de toekomst van de AOW onmogelijk
pi_44614397
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef Bertwilwat het volgende:
De meesten komen gewoon met het vliegtuig hoor, dus schiphol en gaan dan met de trein naar een bekende of agent die de gang van zaken verder weet, inzake aanmelden voor procedure.
Hoeveel lijnvluchten gingen er de laatste 10 jaar van pak hem beet Kabul?
pi_44615297
mee dan jij denkt hoor, ik ben zelf meermalen in Bishkek geweest en dat is maar 6 uur met de minibus naar kaboel
Drees ( PVDA) ontwierp het AOWstelsel en legde hiermee een basis van respect voor de ouderen, de VVD zorgde ervoor dat het dubbel aftrekbaar is, zowel tijdens het sparen als tijdens het opnemen. En maakt hierdoor de toekomst van de AOW onmogelijk
pi_44615463
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef Bertwilwat het volgende:
Aanmelden kan op Schiphol (en Ter Apel, maar als je al op Schiphol bent is het raar om eerst naar Ter Apel te gaan).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_44615468
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Hoeveel lijnvluchten gingen er de laatste 10 jaar van pak hem beet Kabul?
Heel wat. Je hebt een tussenlanding in Teheran en Dubai en vervolgens rechtstreeks naar Amsterdam.
Kabul-Tehran Imam Khomeini.
Tehran Imam Khomeini-Dubai
Dubai-Amsterdam
Poef.....gone! ©golfer
pi_44616508
Precies. Terugsturen daar Dubai dus
pi_44616530
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Heel wat. Je hebt een tussenlanding in Teheran en Dubai en vervolgens rechtstreeks naar Amsterdam.
Kabul-Tehran Imam Khomeini.
Tehran Imam Khomeini-Dubai
Dubai-Amsterdam
En ten tijden van de taliban of de burgeroorlog in de Balkan, Liberie, Somalie of Angola?
pi_44617163
Wie zegt dat er veel asielzoekers naar Nederland komen?
Nederland is een land met een van de laagste aantal asielzoekers ter wereld.
als je de aantal van asielzoekers die in duitsland, frankrijk, engeland, america, canada, of australie verglijkt is de aantal erg klein.
De grooteste asielzoekers opvanger in Iran met rond 5 Millioen asielzoekers waaronder bijna 4 millioen uit Irak en Afganistan.
pi_44617339
Een van de laagste aantal asielzoekers ter wereld :´)
pi_44617415
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een van de laagste aantal asielzoekers ter wereld :´)
Waar maak je je druk om man. Jij bent toch een emigrant? Jij woont toch in Argentinie? Jij bent toch die geweldige geslaagde rijke nederlander in Argentinie??
Jij hebt toch helemaal geen last van asielzoekers in nederland?

Misschien zou je ook even op dat andere forum in je eigen topic willen reageren??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_44617540
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Precies. Terugsturen daar Dubai dus
Behoort niet tot de EU en dus een buitengrens.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44617576
Dubai moet ze opnemen als ze daar asiel aanvragen
pi_44617652
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dubai moet ze opnemen als ze daar asiel aanvragen
Dat willen ze niet, want je OP gaat over het binnenkomen in Nederland. Ze willen dus in Nederland zich vestigen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44617789
Ja dus moet Nederland ze terug sturen naar Dubai.

De enige mogelijkheid is een rechtstreekse vlucht of een boot die zonder stops naar Rotjeknor vaart
pi_44617812
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:24 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om man. Jij bent toch een emigrant? Jij woont toch in Argentinie? Jij bent toch die geweldige geslaagde rijke nederlander in Argentinie??
Jij hebt toch helemaal geen last van asielzoekers in nederland?
ik maak me druk om niks.
Maar waar maak je je druk om? Asielzoekers kosten geld?? Juist niet...Elk land die asiezoekers opvangt krijgt maandelijk een mooie bedraag van de VN per kop asielzoeker. De regeringen maken handel met die mensen en jij ziet daar te zeuren.
Nederland heeft genoeg geld, en die mensen hebben ook recht op een bestaan waar dan ook.
Europa en dus ook Nederfland hebben genoeg gestolen van die mensen en er is niks mis mee om een deel weer terug te geven aan die mensen.
Als ik jou was had ik me meer zorgen gemaakt om me eigen denkwijze en de manier hoe ik over andere mensen praat.
Besef jij maar je even waarom de amerikanen mooie gebouwen bouwen en alle mogelijkheden hebben terwijl de rijkste continent Afrika de armste mensen heeft. Juist omdat het westen nogsteeds het bloed van die landen aan`t zuigen is.
Het is hun goeie recht om te vluchten voor een beter bestaan.
Als ik jou was had ik me druk gemaakt om de echte problemen en niet om die mensen die alles opgeven en vluchten om mistens ergens fatsoenlijk te kunnen leven.
En ik ben een emigrant ja.... maar ik woon in nederland en ik ben blij dat de meeste nederlanders niet zo denken als jij het doet. En ik heb ook geen last van mensen met een andere nationaliteit. Ben geen racist maar jij wel .
Ik heb last van mensen die zich niet gedragen. en dat kan een Nederlander zijn of een buitenlander.
pi_44617828
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

De enige mogelijkheid is een rechtstreekse vlucht of een boot die zonder stops naar Rotjeknor vaart
Nee, de enige rechtstreekse manier om binnen te komen in de EU, en dat is waar je in je OP over begint.
En aangezien Dubai niet binnen de EU ligt is het een prima manier om rechtstreeks vanuit een land van buiten de EU vanuit bijvoorbeeld een niet EU-land als Afghanistan de EU binnen te komen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44617871
Dan zijn het dus economische vluchtelingen en geen politieke?
pi_44617891
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lees je eigen OP nog eens?
Je hebt het daarin niet over dat onderscheid.
Je vraagt je af hoe asielzoekers Nederland rechtstreeks binnen kunnen komen, vanuit buiten de EU.
Dat word je aangetoont en nog steeds mekker je door over andere zaken?
Poef.....gone! ©golfer
pi_44617898
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
er zitten ook economische vluchtelingen bij..maar wat is het probleem???
jij wil toch niet zeggen dat jij niet gaat vluchetn als je niks te eten krijgt in nederland he??
pi_44617911
Ik mekker niet over andere zaken.

Politieke vluchtelingen vluchten omdat ze hun leven niet veilig zijn. Als ze dan niet naar het dichtbijzijnde veilige land gaan, gaan ze voor andere redenen. Ondermeer economische of dat ze denken te kunnen blijven omdat Nederland linkse mongolen aan de macht heeft
pi_44617918
quote:
Op donderdag 21 december 2006 02:03 schreef Human_Patris het volgende:

[..]

er zitten ook economische vluchtelingen bij..maar wat is het probleem???
jij wil toch niet zeggen dat jij niet gaat vluchetn als je niks te eten krijgt in nederland he??
Vast maar dan vlucht ik naar Belgie of Duitsland
pi_44617962
quote:
Op donderdag 21 december 2006 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vast maar dan vlucht ik naar Belgie of Duitsland
en wat ga je doen als het in duistland of belgie net zo erg is als in nedrland?
en wat ga je doen als het wel goed gaat in duitsland of belgie maar als ze jou weer terugsturen naar nederland?
ik ben zeker dat je niet echt weet waar je het over hebt
pi_44617994
quote:
Op donderdag 21 december 2006 02:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik mekker niet over andere zaken.

Politieke vluchtelingen vluchten omdat ze hun leven niet veilig zijn. Als ze dan niet naar het dichtbijzijnde veilige land gaan, gaan ze voor andere redenen. Ondermeer economische of dat ze denken te kunnen blijven omdat Nederland linkse mongolen aan de macht heeft
Point proven.
Je had dus wel een verborgen agenda bij het openen van dit topic en was niet echt geïnteresseerd hoe en op welke wijze mensen van buiten de EU Nederland binnen komen.
Dus, of je OP klopt niet of jij bent er weer op uit te stigmatiseren.
Hoe dan ook val je alweer door de mand.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44618901
quote:
Op donderdag 21 december 2006 02:11 schreef Human_Patris het volgende:

[..]

en wat ga je doen als het in duistland of belgie net zo erg is als in nedrland?
en wat ga je doen als het wel goed gaat in duitsland of belgie maar als ze jou weer terugsturen naar nederland?
ik ben zeker dat je niet echt weet waar je het over hebt
Dan ga je naar het dichtstbijzijnd veilige land en Nederland zal dat nooit zijn zolang er geen oorlog uitbreekt in Belgie, Duitsland of Engeland
  donderdag 21 december 2006 @ 06:29:11 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44618931
quote:
Op donderdag 21 december 2006 05:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan ga je naar het dichtstbijzijnd veilige land en Nederland zal dat nooit zijn zolang er geen oorlog uitbreekt in Belgie, Duitsland of Engeland
Nederland is dus geen veilig land??
pi_44622500
Nederland heeft in totaal 118.189 personen als vluchtelingen opgenomen die ook een A-status hebben of andere status. Er zijn dan nog 14.464 asielzoekers en 6.500 statenlozen in Nederland.

In de opvang de COA zitten iets meer personen dan die 14.464 asielzoekers namelijk 23.868 personen. In de COA-centra zitten natuurlijk ook nog uitgeproceerde asielzoekers.

Van de aangevraagde asielverzoeken zijn er in 2005 totaal 967 toegewezen en 8.991 op humanitaire gronden verleend. Echter zijn er ook 8.922 afgewezen en nog 7.187 zaken gesloten. De afwijzingsratio ligt dus redelijk hoog.

Cijfers gebruikt uit de volgende bronnen :

http://www.coa.nl/NED/website/page.asp?menuid=101
http://www.unhcr.org/statistics/STATISTICS/4486ceb12.pdf

Nederland staat overigens nog steeds in de top 10 van Westerse landen qua opvang van asielzoekers, maar er zijn genoeg landen in de regio waar asielzoekers voorkomend die vele malen meer personen per jaar opvangen.
pi_44632065
quote:
Op donderdag 21 december 2006 06:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nederland is dus geen veilig land??
Hoi
  donderdag 21 december 2006 @ 19:36:16 #54
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44636421
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe komen asielzoekers nu in Nederland terecht?
En wat was je met deze gegevens van plan?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44636489
Kennis op doen
pi_44668208
quote:
Op donderdag 21 december 2006 05:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

de meeste irakezen en afghanen (( rond 4 millioen )) hebben in Iran asiel aangevraagd.
een heel kleine deel is naar europa gekomen, en dat ontdanks het feit dat Europa eigenlijk de dichtbijzijnd veilige land is.
Iran is erger dan Irak en de rest ook erger dan elkaar. En turkije stuur ze ook terug , dus europa is op dit moment altijd de eerste keuze, maar dat betekent allang niet dat de grooteste deel ook idd naar europa komt.
De meeste gaan dus ergens anders.
pi_44668839
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:28 schreef Human_Patris het volgende:

[..]

de meeste irakezen en afghanen (( rond 4 millioen )) hebben in Iran asiel aangevraagd.
een heel kleine deel is naar europa gekomen, en dat ontdanks het feit dat Europa eigenlijk de dichtbijzijnd veilige land is.
Iran is erger dan Irak en de rest ook erger dan elkaar. En turkije stuur ze ook terug , dus europa is op dit moment altijd de eerste keuze, maar dat betekent allang niet dat de grooteste deel ook idd naar europa komt.
De meeste gaan dus ergens anders.
Er zijn nog meer landen
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:56:29 #58
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44668889
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:28 schreef Human_Patris het volgende:

[..]

Bron?

En mogen die daar dan ook echte burgers worden net zoals in NL of worden ze opgesloten in vluchtelingenkampen?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44668982
Krijgen ze dan ook een paar honderd euro in de maand exclusief kost en inwoning?
pi_44669057
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als illegaal is het ook prima toefen in Europa.
Nee niet waar, is helemaal niet prima toefen in Europa dan. Misschien beter dan in land van herkomst, maar veel rechten heeft een illegaal niet, laat staan dat hik/zij die kunnen uitoefenen. Illegaal is ook nog iets anders als een asielzoeker, die kunnen ook hier blijven op een verlopen toeristenvisum (indien al visumplichtig).

Hoe komen ze erin: via een netwerk van mensensmokkel. Het zijn ook helemaal niet de armsten die tot hier geraken. Een illegaal probeert tenminste nog zichzelf te onderhouden ...
pi_44669086
Als je lang genoeg wacht komt er vanzelf een mongool aan de macht die ze legaliseerd
pi_44669201
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je lang genoeg wacht komt er vanzelf een mongool aan de macht die ze legaliseerd
Dat is helaas zo, men onderschat hoezeer er genetwerkt wordt in de illegaliteit
pi_44671661
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:56 schreef Napalm het volgende:

[..]

Bron?

En mogen die daar dan ook echte burgers worden net zoals in NL of worden ze opgesloten in vluchtelingenkampen?
ik heb geen recente bron op dit moment, maar hier kun je lezen dat in 1998 er bijna 2 millioen irakezen en afghanen in iran woonden. De aantal is fors omhoog gegaan na de oorlog tegen Afghanistan en Irak in 2003.
maar een deel is ook inmiddels teruggegaan.
maar dat verandert niet aan het feit dat Iran sinds jaren de grooteste vluchtelingenopvanger is.
En wat de voorzieningen betreft, tja,,,ze krijgen alleen iets om te eten en een plaats om te slapen en verder niks.
Maar dat geldt ook voor iraniers zelf.
De overheid geeft niets aan iraniers zelfs, laat staan aan buitenlanders.
Maar dat laat wel zien dat alleen een keline deel van asielzoekers naar europa komt.
quote:
Het aantal vluchtelingen in de wereld is gedaald van 18,2 miljoen in 1993 tot 13,2 miljoen in 1997. De grootste groepen vluchtelingen wonen in Iran (1,4 miljoen Afghanen, 600.000 Irakezen), Pakistan (1,2 miljoen Afghanen) en Duitsland (1,27 miljoen, veel Turken). De meeste vluchtelingen komen uit Afghanistan (2,7 miljoen), Liberia (778.000) en Bosnië Herzegovina (673.000). (UNHCR / PRB)

http://www.nidi.knaw.nl/web/html/public/demos/dm98064.html

pi_44671809
De mensen die asiel hier echt verdienen zijn vaak de echt kansarme mensen. Denk na, hoe kan een kansarme met geen cent op zak uberhaupt in europa komen? De echte kans armen blijven in afrika achter! Degene die tussen redelijk bedeeld en arm zitten komen onze kant op.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44672177
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:
De mensen die asiel hier echt verdienen zijn vaak de echt kansarme mensen. Denk na, hoe kan een kansarme met geen cent op zak uberhaupt in europa komen? De echte kans armen blijven in afrika achter! Degene die tussen redelijk bedeeld en arm zitten komen onze kant op.
precies.

die mensen die geen geld hebben kunnen toch niet naar europa komen.
en mensen die rijk zijn, kiezen ook niet voor europa. Die gaan meestal naar america, canada of australie.
Naar europa komen mensen die iets meer hebben dan gemiddeld, maar ook niet zo rijk zijn om naar america te gaan.
En de meeste zijn arm, en blijven dus in hun eigen regio.
pi_44672677
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Het gaat niet om kansarm, het gaat om niet meer veilig zijn in je eigen land. Vaak zijn juist degene met geld, een opleiding of een mening degene die het meeste gevaar lopen. Geld en vermogen heeft geen reet met het recht op asiel te maken.

Bovendien zijn de vluchtelingen met een opleiding ed. ook degene die het makkelijkst een plaatsje kunnen vinden in onze maatschappij. Integreren enzo. Dat gaat een stuk moeilijker voor een analfabeet die nog nooit iets anders dan een os en een plaggenhut heeft gezien.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_44673303
Voor diegene staat de mogelijkheid open een MVV aan te vragen bij een Nederlandse ambassade in het thuisland(of een land in de buurt)
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:52:09 #68
3542 Gia
User under construction
pi_44677613
TS heeft wel een punt, hoor. Een asielzoeker moet asiel aanvragen in het eerste land waar hij terecht komt. Dat KAN Nederland niet zijn.
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:22:56 #69
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44678070
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:52 schreef Gia het volgende:
TS heeft wel een punt, hoor. Een asielzoeker moet asiel aanvragen in het eerste land waar hij terecht komt. Dat KAN Nederland niet zijn.
Hoe zo kan dat Nederland niet zijn?

Als ie met het vliegtuig komt?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44678618
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:22 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44682468
quote:

[..]

Ja, KLM vliegt dagelijks met raketten naar oorlogsgebieden
pi_44683161
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 00:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor diegene staat de mogelijkheid open een MVV aan te vragen bij een Nederlandse ambassade in het thuisland(of een land in de buurt)
Ik denk dat zoiets makkelijker gezegd dan gedaan is in oorlogssituaties. Of in landen vele malen groter dan Nederland waar fatsoenlijke infrastructuur totaal afwezig is. Bijvoorbeeld.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_44683192
Wie zegt dat het makkelijk moet zijn?
pi_44683232
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zegt dat het makkelijk moet zijn?
Als je leven op het spel staat is het wel zo handig...
  zaterdag 23 december 2006 @ 15:48:35 #75
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44683238
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja, KLM vliegt dagelijks met raketten naar oorlogsgebieden
Misschien niet vanuit oorlogsgebieden maar wel vanuit de landen die er naast liggen. Maar ja dat zou je zelf niet kunnen bedenken
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44683321
Dus dan kunnen ze daar asiel aanvragen
pi_44683332
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als je leven op het spel staat is het wel zo handig...
Vluchten naar een buurland lijkt me makkelijker
pi_44683390
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vluchten naar een buurland lijkt me makkelijker
Als je midden in Sudan woont is dat best een lange reis door vijandelijke linies heen. Bijvoorbeeld.
pi_44683411
Vliegen naar Nederland lijkt me ook vrij onmogelijk
pi_44683427
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vliegen naar Nederland lijkt me ook vrij onmogelijk
Ik ken de dienstregeling van AirSudan niet uit m'n hoofd.
pi_44683453
Er zijn geen directe vluchten van Sudan naar Amsterdam
pi_44683497
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn geen directe vluchten van Sudan naar Amsterdam
Misschien kan je overstappen in landen die je niet willen hebben?
pi_44683543
Iedereen moet vluchtelingen opnemen.
pi_44683579
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen moet vluchtelingen opnemen.
Niet iedereen houdt zich aan internationale verdragen.
pi_44683592
Klopt alleen Zwitserland, maar de asielzoekers die na Zwitserland in Nederland komen lijken me verwaasloosbaar
  zaterdag 23 december 2006 @ 16:04:34 #86
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44683602
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen doet dat.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44683620
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:04 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Niet, dan?

Verder zijn er vaak nog een stuk of 50 landen tussen het thuisland en Nederland in die het wel doen
pi_44683631
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen doet dat.
Mwaw. Moet ik een rijtje gaan intypen nu? Beginnen we met de VS, gaan we via half Zuid-Amerika, bijna geheel Afrika naar Noord-Korea door naar China en stoppen we in Australie
pi_44683648
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Mwaw. Moet ik een rijtje gaan intypen nu. Beginnen we met de VS, gaan we via half Zuid-Amerika, bijna geheel Afrika naar Noord-Korea door naar China en stoppen we in Australie
Bron?
pi_44683657
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bron?
Vast wel te vinden op amnesty.org.
pi_44683663
In Argentinie vragen me ze naar ´barney´ dus ik denk dat het in Argentinie in elk geval niet klopt?
pi_44683671
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Vast wel te vinden op amnesty.org.
Wie beweerd, bewijst
pi_44683680
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie beweerd, bewijst
Hum, wanneer ga jij eens beginnen dan?
pi_44683692
Wat wil je dat ik bewijs?
pi_44683718
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat wil je dat ik bewijs?
De helft van je oeuvre

http://forum.fok.nl/user/history/104956
pi_44683771
Je kunt niet winnen dus probeer je de topic te laten ontsporen?
pi_44683777
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kunt niet winnen dus probeer je de topic te laten ontsporen?
Dag DAM
pi_44683793
Dag. Dat je maar nooit meer mag terugkomen in mijn topics
pi_44694307
Asielzoekers komen op dezelfde wijze binnen als elk ander persoon, dus over land (Auto, vrachtwagen, e.d., eventueel gesmokkeld), per schip (Gesmokkeld, als verstekeling, etc) en per vliegtuig (regulier of met valse papieren, sommigen zelfs als verstekeling)

Er zijn binnen de EU afspraken dat het eerste land van binnenkomst de asielprocedure moet afronden, maar daarbuiten natuurlijk niet. Een voorbeeld zoals ik hier al las van een asielzoeker die via Dubai naar Nederland komt, kan dus gewoon in Nederland asiel aanvragen. Uitzetting naar Dubai kan niet omdat Dubai simpelweg de asielzoeker zal weigeren. Dan kan je wel als een klein kind gaan janken dat ie daar als eerste aankwam, maar daar hebben ze in Dubai natuurlijk maling aan. Er zijn immers alleen afspraken binnen de EU, niet met landen erbuiten.
pi_44695681
Bron?
  zondag 24 december 2006 @ 00:55:02 #101
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44697060
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bron?
Algemene regelgeving binnen de EU

Bepaald door Brussel
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 24 december 2006 @ 01:07:36 #102
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44697278
Asielzoekers zijn geen prioriteit meer, het is de gezinshereniging uit achterlijke landen die we moeten aanpakken. En hard ook.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 24 december 2006 @ 01:20:37 #103
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44697507
quote:
Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef PJORourke het volgende:
Asielzoekers zijn geen prioriteit meer, het is de gezinshereniging uit achterlijke landen die we moeten aanpakken. En hard ook.
Vergeet de importbruiden niet.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 24 december 2006 @ 08:37:55 #104
3542 Gia
User under construction
pi_44700103
quote:

[..]

Zijn er rechtstreekse vluchten vanuit Somalië naar Nederland?

Volgens mij niet. Die landen eerst nog ergens anders. Misschien moet je zelfs wel overstappen!
Anyway, ze komen dus eerst in een ander land waar ze asiel aan kunnen vragen.
  zondag 24 december 2006 @ 08:41:20 #105
3542 Gia
User under construction
pi_44700111
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:49 schreef Vhiper het volgende:
Asielzoekers komen op dezelfde wijze binnen als elk ander persoon, dus over land (Auto, vrachtwagen, e.d., eventueel gesmokkeld), per schip (Gesmokkeld, als verstekeling, etc) en per vliegtuig (regulier of met valse papieren, sommigen zelfs als verstekeling)

Er zijn binnen de EU afspraken dat het eerste land van binnenkomst de asielprocedure moet afronden, maar daarbuiten natuurlijk niet. Een voorbeeld zoals ik hier al las van een asielzoeker die via Dubai naar Nederland komt, kan dus gewoon in Nederland asiel aanvragen. Uitzetting naar Dubai kan niet omdat Dubai simpelweg de asielzoeker zal weigeren. Dan kan je wel als een klein kind gaan janken dat ie daar als eerste aankwam, maar daar hebben ze in Dubai natuurlijk maling aan. Er zijn immers alleen afspraken binnen de EU, niet met landen erbuiten.
Je bent het toch met me eens dat de meeste asielzoekers eerst echt wel in een ander land zijn geweest. Kijk naar een Anwi. Heeft zelfs 7 jaar, of langer, in Duitsland gewoond! En hij is echt de enige niet.
pi_44703521
quote:
Op zondag 24 december 2006 00:55 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Algemene regelgeving binnen de EU

Bepaald door Brussel
Daar vroeg ik geen bron voor
pi_44703557
quote:
Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef PJORourke het volgende:
Nee, gewoon alle landen buiten de EU. Dus alleen toelaten als diegene in zijn eigen onderhoud kan voorzien en dan na 5(!) jaar naturaliseren
  zondag 24 december 2006 @ 13:18:37 #108
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44704390
quote:
Op zondag 24 december 2006 12:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daar vroeg ik geen bron voor
Waarvoor dan? Dan moet je je vraag beter formuleren
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44704636
Dat Dubai asielzoekers niet opneeemt
pi_44707639
quote:
Op zondag 24 december 2006 01:20 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Vergeet de importbruiden niet.
Uiteraard niet vergeten, stel je toch voor, een Nederlander die graag de vrijheid zou willen hebben om zelf te bepalen met wie hij wil trouwen, bah! Die vrijheid moet natuurlijk niet kunnen, he?

En voor 1x ben ik het eens met Diego: Off topic!
pi_44707875
quote:
Op zondag 24 december 2006 08:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Je bent het toch met me eens dat de meeste asielzoekers eerst echt wel in een ander land zijn geweest. Kijk naar een Anwi. Heeft zelfs 7 jaar, of langer, in Duitsland gewoond! En hij is echt de enige niet.
Voor zover ik weet, is er een afspraak tussen de EU landen dat het eerste EU land waar een asielzoeker binnenkomt, hij daar de asielprocedure moet volgen, of die al meer dan 7 jaar oud is, is een tweede.

Verder is het natuurlijk belachelijk om over asielzoekers, of immigranten in het algemeen te gaan zeiken, aangezien het aantal asielzoekers in de laatste 5 jaar al meer dan gehalveerd is en Nederland al sinds een aantal jaar een emigratieland is, waarbij meer dan de helft van de emigranten, oud-immigranten zijn.
  zondag 24 december 2006 @ 16:34:22 #112
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44711316
quote:
Op zondag 24 december 2006 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, gewoon alle landen buiten de EU. Dus alleen toelaten als diegene in zijn eigen onderhoud kan voorzien en dan na 5(!) jaar naturaliseren
Ik vnd dat je best uitzonderingen mag maken voor landslieden die bewezen hebben geen shit te veroorzaken. Noord-Amerikanen, Japanners, Koreanen, Zwitsers, Noren etc.
  zondag 24 december 2006 @ 16:34:54 #113
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44711327
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Vhiper het volgende:
Uiteraard niet vergeten, stel je toch voor, een Nederlander die graag de vrijheid zou willen hebben om zelf te bepalen met wie hij wil trouwen, bah! Die vrijheid moet natuurlijk niet kunnen, he?
Er zijn gevallen van mannen die negen importbruiden halen... dat gaat wat ver niet?
  zondag 24 december 2006 @ 16:35:34 #114
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44711349
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef Vhiper het volgende:
Verder is het natuurlijk belachelijk om over asielzoekers, of immigranten in het algemeen te gaan zeiken, aangezien het aantal asielzoekers in de laatste 5 jaar al meer dan gehalveerd is en Nederland al sinds een aantal jaar een emigratieland is, waarbij meer dan de helft van de emigranten, oud-immigranten zijn.
Waarbij hoog opgeleiden vertrekken en achterlijken binnenkomen.
pi_44713374
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Vhiper het volgende:

[..]

En voor 1x ben ik het eens met Diego: Off topic!
Zolang je niet getrouwd bent mag je trouwen met wie je wil(zolang het niet 2 mensen van het zelfde geslacht zijn)
pi_44713424
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik vnd dat je best uitzonderingen mag maken voor landslieden die bewezen hebben geen shit te veroorzaken. Noord-Amerikanen, Japanners, Koreanen, Zwitsers, Noren etc.
Als ze niet in hun eigen inkomen kunnen voorzien gaan ze vroeg of laat de belastingbetaler geld kosten.

Overigens behoren de laatste 2 al min of meer tot de EU wat dat betreft
pi_44734200
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zolang je niet getrouwd bent mag je trouwen met wie je wil(zolang het niet 2 mensen van het zelfde geslacht zijn)

In Nederland mag je niet trouwen met wie je wil, ja, je mag met een Nederlander trouwen, zelfs een van hetzelfde geslacht, maar zodra de partner van over de grens komt worden ineens allerlei muren opgeworpen, uit angst voor de grote boze buitenlander.

Dat weet je dondersgoed, dat is zelfs iets wat je dolgraag wilt. Lul dus geen onzin, je weet wel beter.
pi_44734260
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Er zijn gevallen van mannen die negen importbruiden halen... dat gaat wat ver niet?
Ja, aangezien polygamie verboden is

En als ze om de beurt komen, vind ik de IND ongelovelijk stom als ze geen diepgaand onderzoek naar schijnhuwelijken bij een dergelijk geval instellen. 9x trouwen heeft natuurlijk niets meer met liefde te maken. Dan ben je voor de centen bezig, of je bent gewoon een ongelovelijke sukkel.

Maar over dergelijke gevallen gaat het natuurlijk niet. Dat zijn uitzonderingsgevallen.
  maandag 25 december 2006 @ 16:10:19 #119
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44734379
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:04 schreef Vhiper het volgende:
Maar over dergelijke gevallen gaat het natuurlijk niet. Dat zijn uitzonderingsgevallen.
In principe mag je net zo vaak een importpartner halen als je wil... een beperking tot twee of drie lijkt me dan niet meer dan redelijk.
pi_44734399
quote:
Op zondag 24 december 2006 16:35 schreef PJORourke het volgende:

Waarbij hoog opgeleiden vertrekken en achterlijken binnenkomen.
Dat is niet zo raar met een vreemdelingenbeleid waarin het voor beide groepen steeds onmogelijker gemaakt wordt. Hoger opgeleiden zeggen dan: Bekijk het maar, ik ga wel ergens heen waar ik wel geaccepteerd wordt en achterlijken, zoals jij ze noemt, hebben niets te verliezen, die zeggen: Kan me mijn reet roesten hoe moeilijk je het maakt, alles beter dan de ghetto waar ik vandaan kom, ik kom toch.

Je ziet nu hoger opgeleide allochtonen vertrekken, terwijl ongeschoolde mensen binnenkomen, een zorgwekkende trent, inderdaad, maar daar wordt niets aan gedaan. Je ziet ook steeds meer autochtone hoger opgeleiden mensen, die een buitenlandse partner hebben, met die partner naar het buitenland vertrekken. Ben je leuk van die nieuwe migrant af, maar je raakt ook een hoger opgeleide autochtoon kwijt.
  maandag 25 december 2006 @ 16:16:00 #121
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44734498
Nou nou, de gemiddelde hoog opgeleide autochtoon heeft niks met het vreemdelingenbeleid te maken...
pi_44734535
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:10 schreef PJORourke het volgende:

[..]

In principe mag je net zo vaak een importpartner halen als je wil... een beperking tot twee of drie lijkt me dan niet meer dan redelijk.
Bij twee of drie zouden de alarmbellen voor schijnhuwelijken al moeten gaan rinkelen. Als er echt gevallen met 9 migranten bekend zijn, is het bij de IND een nog grotere chaos dan ik al dacht. Om er bij voorbaat een quota aan te hangen, gaat me te ver, maar je mag als IND zijnde best je vraagtekens zetten bij meerdere keren een migrant hierheen halen. Dat is niet iets wat je zomaar doet, zeker niet 9 keer. Als IND zijnde heb je dan het recht onderzoek te doen naar een schijnhuwelijk. Wordt dat inderdaad vastgesteld, dan moet je een dergelijk figuur inderdaad verbieden nog garant te kunnen staan voor migranten.

9x kan gewoon niet, dat is al voldoende aanwijzing voor gevallen van schijnhuwelijk, zeker als elk huwelijk ook nog eens net na naturalisatie o.i.d. wordt ontbonden.
pi_44734557
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:16 schreef PJORourke het volgende:
Nou nou, de gemiddelde hoog opgeleide autochtoon heeft niks met het vreemdelingenbeleid te maken...

Meer dan de helft van alle importbruidjes worden anders door autochtonen hierheen gehaald hoor. Of dacht jij dat alleen allochtonen op buitenlanders verlieft worden?
  maandag 25 december 2006 @ 16:32:50 #124
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44734806
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:19 schreef Vhiper het volgende:

Meer dan de helft van alle importbruidjes worden anders door autochtonen hierheen gehaald hoor. Of dacht jij dat alleen allochtonen op buitenlanders verlieft worden?
Ja, maar welk percentage van de hoog opgeleiden autochtonen haalt een importbruidje? Dat zijn er niet zo veel hoor.
  maandag 25 december 2006 @ 16:34:05 #125
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44734830
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:17 schreef Vhiper het volgende:
9x kan gewoon niet, dat is al voldoende aanwijzing voor gevallen van schijnhuwelijk, zeker als elk huwelijk ook nog eens net na naturalisatie o.i.d. wordt ontbonden.
Is daar mee een schijnhuwelijk juridisch bewezen? Ik vraag me af of dat genoeg is om iemand gerechtelijk aan te pakken, vooral als iedereen uit de omgeving z'n mond houdt.
pi_44736119
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:32 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja, maar welk percentage van de hoog opgeleiden autochtonen haalt een importbruidje? Dat zijn er niet zo veel hoor.
Het is maar in welk perspectief je het plaatst, zo zijn er wel meer autochtonen dan allochtonen die een importbruidje halen
pi_44743865
quote:
Op maandag 25 december 2006 16:02 schreef Vhiper het volgende:

[..]

In Nederland mag je niet trouwen met wie je wil, ja, je mag met een Nederlander trouwen, zelfs een van hetzelfde geslacht, maar zodra de partner van over de grens komt worden ineens allerlei muren opgeworpen, uit angst voor de grote boze buitenlander.

Dat weet je dondersgoed, dat is zelfs iets wat je dolgraag wilt. Lul dus geen onzin, je weet wel beter.
Waar staat in de (grond)wet dat je niet mag trouwen met wie je wil?

BTW je ging niet in op het punt, je was alleen een beetje slap aan het lullen, hopelijk is je volgende reactie nuttiger
pi_44745203
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar staat in de (grond)wet dat je niet mag trouwen met wie je wil?

BTW je ging niet in op het punt, je was alleen een beetje slap aan het lullen, hopelijk is je volgende reactie nuttiger
In de vreemdelingenwet. Voor trouwen met een buitenlander is eerst toestemming van de IND noodzakelijk. Een feit welke je allang weet, aangezien ik je daar in het verleden al vaker op gewezen heb. Als je je nu van de domme gaat houden, hoort dit topic echt in ONZ thuis.
pi_44745475
En wie zegt dat je dan niet met iemand kan trouwen?
pi_44781898
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 05:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wie zegt dat je dan niet met iemand kan trouwen?
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:39 schreef Vhiper het volgende:

[..]

In de vreemdelingenwet. Voor trouwen met een buitenlander is eerst toestemming van de IND noodzakelijk. Een feit welke je allang weet, aangezien ik je daar in het verleden al vaker op gewezen heb. Als je je nu van de domme gaat houden, hoort dit topic echt in ONZ thuis.
Verhuis dit topic echt maar naar ONZ, dit gaat nergens meer over
pi_44781933
Wie verbiedt je om te trouwen met je vrouw met wie je wil?

Graag een antwoord en geen onzin
pi_44781966
Er zijn overigens 220 landen op de wereld, in het geval dat je het nog niet wist
pi_44783074
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie verbiedt je om te trouwen met je vrouw met wie je wil?

Graag een antwoord en geen onzin
Dat antwoord heb ik je tot 2x toe nu al gegeven en dan tel ik alleen de keren in dit topic mee, niet de vele andere keren in andere topics. Probeer je nu zo dom te doen om me te irriteren, of is dit je mislukte manier van het niet willen toegeven van je ongelijk?
  donderdag 28 december 2006 @ 00:51:08 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44783194
Vhiper, steek verder geen energie meer in dit jochie.
Hij is door verschillende users al gewezen op zijn ongelijk en zijn verkeerde stellingen.
Z'n insteek van dit topic is vanaf het begin zo overduidelijk vooringenomen.
Niet de moeite waard om verder op in te gaan.
het verbaast mij nog steeds dat dit topic nog open is
Poef.....gone! ©golfer
pi_44783228
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn overigens 220 landen op de wereld, in het geval dat je het nog niet wist
Er zijn 243 landen op de wereld, 193 ervan door vrijwel iedereen erkend, 9 twijfelgevallen en 36 afhankelijke territories.

(bron: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries)^

Wat heeft dit met je vraag te maken? Of wil je met de stelling: Je mag best trouwen met wie je wil, zolang je het maar niet in Nederland doet, me wijs maken dat ik als Nederlander in mijn eigen land vrij ben te trouwen met wie ik wil?

Die vrijheid heb ik in dit land dus niet, he?
pi_44783348
Je hebt de vrijheid om te trouwen met wie je wil zolang beide aan de eisen voldoen van een huwelijk
pi_44783362
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Vhiper, steek verder geen energie meer in dit jochie.
Hij is door verschillende users al gewezen op zijn ongelijk en zijn verkeerde stellingen.
Z'n insteek van dit topic is vanaf het begin zo overduidelijk vooringenomen.
Niet de moeite waard om verder op in te gaan.
het verbaast mij nog steeds dat dit topic nog open is
Je hebt gelijk, ik ga hier verder geen moeite meer in steken. Laten de mods hun werk maar eens doen.
pi_44783436
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt de vrijheid om te trouwen met wie je wil zolang beide aan de eisen voldoen van een huwelijk

Ja, zo heeft een uitgehuwelijkt moslimmeisje ook alle vrijheid om te trouwen met wie ze wil, zolang ze maar aan de eis van het huwelijk voldoet dat het met oom Ali van 62 is

Dag Diego, het was weer leuk, die onzin van je
pi_44783480
Waar blijft de onderbouwing?
  donderdag 28 december 2006 @ 01:03:51 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44783520
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat vraag ik mij ook al dit hele topic af van jou.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44783550
Ik onderbouw alles.

Verder mag je nu weer opbokken
  donderdag 28 december 2006 @ 01:07:01 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44783592
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik onderbouw alles.

Verder mag je nu weer opbokken

Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 december 2006 @ 20:06:35 #143
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44803779
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Golfer ik moet je dit keer gelijk geven
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 29 december 2006 @ 01:56:43 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44815608
We zullen weer even moeten wachten op zijn zo onderbouwde posts:
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:20 schreef shmoopy het volgende:
DiegoArmandoMaradona, het lukt maar niet, weg voor onbepaalde tijd.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44817046
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
kun jij zelf ook uitleggen waarom iemand met een inkomen van rond 1400 Euro netto per jaar wel mag trouwen met zijn of haar partner uit het buitenland en de andere die net niet genoeg verdient niet? zelfs als hij 1 Euro minder verdient dan vereist.
Dat is gewoon discriminatie. Hoe meer geld jij verdient hoe meer rechten krijg je ook.
Maar wat denk jij waarom een buitenlandse import-partner meteen een werkvergunning krijgt ?
juist om voor zich zelf te kunnen zorgen.
Dus als jij 1400 Euro verdient mag je met je partner trouwen en zij mag in nederland wonen, ook al ze niet gaat werken.
Maar als jij 1300 Euro verdient en je partner wil ook graag gaan werken, dan mag dat niet.
Typische Verdonk regels.
Ondoordacht, discrimenerend, en stom.
bovendien is`t ons eigen probleem met hoeveel geld we rond kunnen komen. Waar bemoeit de overheid zich mee?
pi_54962783
Niemand verplicht je met je importbruid in Nederland te gaan wonen

Maar je hebt gelijk, alleen mensen binnenlaten met een baan zou een stuk beter zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')