Buitengrenzen niet. En ook zijn niet alle binnen grenzen openquote:Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef nietzman het volgende:
Kanttekening bij optie 1: De grenzen zijn open.
Het mooie is dat een asielzoeker bij binnenkomst van de eu asiel aan moet vragen en niet door mag reizen.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef nietzman het volgende:
Kanttekening bij optie 1: De grenzen zijn open.
Taxiquote:Op woensdag 20 december 2006 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Precies hoe komen ze dan in Nederland terecht?
quote:
Wie zegt dat ze asiel aanvragen? Als illegaal is het ook prima toefen in Europa.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat geeft ze nog steeds geen recht om in Nederland asiel aan te vragen
Dat is off-topicquote:Op woensdag 20 december 2006 01:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze asiel aanvragen? Als illegaal is het ook prima toefen in Europa.
Je OP bevat geen enkele bron cijfers of wat dan ook. POL -->ONZ Want een normaal denkend mens maar dat wil ik niet altijd zijn gaat niet eens in op jou topic.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Dat geeft ze nog steeds geen recht om in Nederland asiel aan te vragen
FB is ergens andersquote:Op woensdag 20 december 2006 01:06 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je OP bevat geen enkele bron cijfers of wat dan ook. POL -->ONZ Want een normaal dekend mens maar dat wil ik niet altijd zijn gaat niet eens in op jou topic.![]()
Ja en? Ik post daar namelijk vrijwel nooit.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:08 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
FB is ergens anders
Daar moet jij naar oprotten. Of naar onzin, dat is van je niveauquote:
Je moet eens wat meer aan zelfreflectie gaan doen. En eens gaan denken met wat voor doel je het topic starte. Toegeven Vampier deed het het beste. En oprotten tja daar ben ik niet goed in.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:11 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Daar moet jij naar oprotten. Of naar onzin, dat is van je niveau
Je pilletjes weer niet ingenomen?quote:Op woensdag 20 december 2006 01:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar moet jij naar oprotten. Of naar onzin, dat is van je niveau
Met jou als als de grootste ster.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:26 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Het lijkt wel een kneuzenkermis.
Hoeveel lijnvluchten gingen er de laatste 10 jaar van pak hem beet Kabul?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef Bertwilwat het volgende:
De meesten komen gewoon met het vliegtuig hoor, dus schiphol en gaan dan met de trein naar een bekende of agent die de gang van zaken verder weet, inzake aanmelden voor procedure.
Aanmelden kan op Schiphol (en Ter Apel, maar als je al op Schiphol bent is het raar om eerst naar Ter Apel te gaan).quote:Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef Bertwilwat het volgende:
De meesten komen gewoon met het vliegtuig hoor, dus schiphol en gaan dan met de trein naar een bekende of agent die de gang van zaken verder weet, inzake aanmelden voor procedure.
Heel wat. Je hebt een tussenlanding in Teheran en Dubai en vervolgens rechtstreeks naar Amsterdam.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel lijnvluchten gingen er de laatste 10 jaar van pak hem beet Kabul?
En ten tijden van de taliban of de burgeroorlog in de Balkan, Liberie, Somalie of Angola?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel wat. Je hebt een tussenlanding in Teheran en Dubai en vervolgens rechtstreeks naar Amsterdam.
Kabul-Tehran Imam Khomeini.
Tehran Imam Khomeini-Dubai
Dubai-Amsterdam
Waar maak je je druk om man. Jij bent toch een emigrant? Jij woont toch in Argentinie? Jij bent toch die geweldige geslaagde rijke nederlander in Argentinie??quote:Op donderdag 21 december 2006 01:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een van de laagste aantal asielzoekers ter wereld :´)
Behoort niet tot de EU en dus een buitengrens.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Precies. Terugsturen daar Dubai dus
Dat willen ze niet, want je OP gaat over het binnenkomen in Nederland. Ze willen dus in Nederland zich vestigen.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dubai moet ze opnemen als ze daar asiel aanvragen
ik maak me druk om niks.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om man. Jij bent toch een emigrant? Jij woont toch in Argentinie? Jij bent toch die geweldige geslaagde rijke nederlander in Argentinie??
Jij hebt toch helemaal geen last van asielzoekers in nederland?
Nee, de enige rechtstreekse manier om binnen te komen in de EU, en dat is waar je in je OP over begint.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De enige mogelijkheid is een rechtstreekse vlucht of een boot die zonder stops naar Rotjeknor vaart
Lees je eigen OP nog eens?quote:Op donderdag 21 december 2006 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan zijn het dus economische vluchtelingen en geen politieke?
er zitten ook economische vluchtelingen bij..maar wat is het probleem???quote:Op donderdag 21 december 2006 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan zijn het dus economische vluchtelingen en geen politieke?
Vast maar dan vlucht ik naar Belgie of Duitslandquote:Op donderdag 21 december 2006 02:03 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
er zitten ook economische vluchtelingen bij..maar wat is het probleem???
jij wil toch niet zeggen dat jij niet gaat vluchetn als je niks te eten krijgt in nederland he??
en wat ga je doen als het in duistland of belgie net zo erg is als in nedrland?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vast maar dan vlucht ik naar Belgie of Duitsland
Point proven.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik mekker niet over andere zaken.
Politieke vluchtelingen vluchten omdat ze hun leven niet veilig zijn. Als ze dan niet naar het dichtbijzijnde veilige land gaan, gaan ze voor andere redenen. Ondermeer economische of dat ze denken te kunnen blijven omdat Nederland linkse mongolen aan de macht heeft
Dan ga je naar het dichtstbijzijnd veilige land en Nederland zal dat nooit zijn zolang er geen oorlog uitbreekt in Belgie, Duitsland of Engelandquote:Op donderdag 21 december 2006 02:11 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
en wat ga je doen als het in duistland of belgie net zo erg is als in nedrland?
en wat ga je doen als het wel goed gaat in duitsland of belgie maar als ze jou weer terugsturen naar nederland?
ik ben zeker dat je niet echt weet waar je het over hebt
Nederland is dus geen veilig land??quote:Op donderdag 21 december 2006 05:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan ga je naar het dichtstbijzijnd veilige land en Nederland zal dat nooit zijn zolang er geen oorlog uitbreekt in Belgie, Duitsland of Engeland
Hoiquote:Op donderdag 21 december 2006 06:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nederland is dus geen veilig land??
En wat was je met deze gegevens van plan?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe komen asielzoekers nu in Nederland terecht?
de meeste irakezen en afghanen (( rond 4 millioen )) hebben in Iran asiel aangevraagd.quote:Op donderdag 21 december 2006 05:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan ga je naar het dichtstbijzijnd veilige land en Nederland zal dat nooit zijn zolang er geen oorlog uitbreekt in Belgie, Duitsland of Engeland
Er zijn nog meer landenquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:28 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
de meeste irakezen en afghanen (( rond 4 millioen )) hebben in Iran asiel aangevraagd.
een heel kleine deel is naar europa gekomen, en dat ontdanks het feit dat Europa eigenlijk de dichtbijzijnd veilige land is.
Iran is erger dan Irak en de rest ook erger dan elkaar. En turkije stuur ze ook terug , dus europa is op dit moment altijd de eerste keuze, maar dat betekent allang niet dat de grooteste deel ook idd naar europa komt.
De meeste gaan dus ergens anders.
Bron?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:28 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
de meeste irakezen en afghanen (( rond 4 millioen )) hebben in Iran asiel aangevraagd.
Nee niet waar, is helemaal niet prima toefen in Europa dan. Misschien beter dan in land van herkomst, maar veel rechten heeft een illegaal niet, laat staan dat hik/zij die kunnen uitoefenen. Illegaal is ook nog iets anders als een asielzoeker, die kunnen ook hier blijven op een verlopen toeristenvisum (indien al visumplichtig).quote:Op woensdag 20 december 2006 01:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als illegaal is het ook prima toefen in Europa.
Dat is helaas zo, men onderschat hoezeer er genetwerkt wordt in de illegaliteitquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je lang genoeg wacht komt er vanzelf een mongool aan de macht die ze legaliseerd
ik heb geen recente bron op dit moment, maar hier kun je lezen dat in 1998 er bijna 2 millioen irakezen en afghanen in iran woonden. De aantal is fors omhoog gegaan na de oorlog tegen Afghanistan en Irak in 2003.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:56 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bron?
En mogen die daar dan ook echte burgers worden net zoals in NL of worden ze opgesloten in vluchtelingenkampen?
quote:Het aantal vluchtelingen in de wereld is gedaald van 18,2 miljoen in 1993 tot 13,2 miljoen in 1997. De grootste groepen vluchtelingen wonen in Iran (1,4 miljoen Afghanen, 600.000 Irakezen), Pakistan (1,2 miljoen Afghanen) en Duitsland (1,27 miljoen, veel Turken). De meeste vluchtelingen komen uit Afghanistan (2,7 miljoen), Liberia (778.000) en Bosnië Herzegovina (673.000). (UNHCR / PRB)
http://www.nidi.knaw.nl/web/html/public/demos/dm98064.html
precies.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:
De mensen die asiel hier echt verdienen zijn vaak de echt kansarme mensen. Denk na, hoe kan een kansarme met geen cent op zak uberhaupt in europa komen? De echte kans armen blijven in afrika achter! Degene die tussen redelijk bedeeld en arm zitten komen onze kant op.
Het gaat niet om kansarm, het gaat om niet meer veilig zijn in je eigen land. Vaak zijn juist degene met geld, een opleiding of een mening degene die het meeste gevaar lopen. Geld en vermogen heeft geen reet met het recht op asiel te maken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:
De mensen die asiel hier echt verdienen zijn vaak de echt kansarme mensen. Denk na, hoe kan een kansarme met geen cent op zak uberhaupt in europa komen? De echte kans armen blijven in afrika achter! Degene die tussen redelijk bedeeld en arm zitten komen onze kant op.
Hoe zo kan dat Nederland niet zijn?quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:52 schreef Gia het volgende:
TS heeft wel een punt, hoor. Een asielzoeker moet asiel aanvragen in het eerste land waar hij terecht komt. Dat KAN Nederland niet zijn.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe zo kan dat Nederland niet zijn?
Als ie met het vliegtuig komt?
Ja, KLM vliegt dagelijks met raketten naar oorlogsgebiedenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets makkelijker gezegd dan gedaan is in oorlogssituaties. Of in landen vele malen groter dan Nederland waar fatsoenlijke infrastructuur totaal afwezig is. Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor diegene staat de mogelijkheid open een MVV aan te vragen bij een Nederlandse ambassade in het thuisland(of een land in de buurt)
Als je leven op het spel staat is het wel zo handig...quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zegt dat het makkelijk moet zijn?
Misschien niet vanuit oorlogsgebieden maar wel vanuit de landen die er naast liggen. Maar ja dat zou je zelf niet kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, KLM vliegt dagelijks met raketten naar oorlogsgebieden
Vluchten naar een buurland lijkt me makkelijkerquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je leven op het spel staat is het wel zo handig...
Als je midden in Sudan woont is dat best een lange reis door vijandelijke linies heen. Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vluchten naar een buurland lijkt me makkelijker
Ik ken de dienstregeling van AirSudan niet uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vliegen naar Nederland lijkt me ook vrij onmogelijk
Misschien kan je overstappen in landen die je niet willen hebben?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn geen directe vluchten van Sudan naar Amsterdam
Niet iedereen houdt zich aan internationale verdragen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen moet vluchtelingen opnemen.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen doet dat.
Niet, dan?quote:
Mwaw. Moet ik een rijtje gaan intypen nu? Beginnen we met de VS, gaan we via half Zuid-Amerika, bijna geheel Afrika naar Noord-Korea door naar China en stoppen we in Australiequote:Op zaterdag 23 december 2006 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen doet dat.
Bron?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mwaw. Moet ik een rijtje gaan intypen nu. Beginnen we met de VS, gaan we via half Zuid-Amerika, bijna geheel Afrika naar Noord-Korea door naar China en stoppen we in Australie![]()
Vast wel te vinden op amnesty.org.quote:
Wie beweerd, bewijstquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vast wel te vinden op amnesty.org.
Hum, wanneer ga jij eens beginnen dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie beweerd, bewijst
De helft van je oeuvrequote:Op zaterdag 23 december 2006 16:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat wil je dat ik bewijs?
Dag DAMquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kunt niet winnen dus probeer je de topic te laten ontsporen?
Algemene regelgeving binnen de EUquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bron?
Vergeet de importbruiden niet.quote:Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef PJORourke het volgende:
Asielzoekers zijn geen prioriteit meer, het is de gezinshereniging uit achterlijke landen die we moeten aanpakken. En hard ook.
Zijn er rechtstreekse vluchten vanuit Somalië naar Nederland?quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je bent het toch met me eens dat de meeste asielzoekers eerst echt wel in een ander land zijn geweest. Kijk naar een Anwi. Heeft zelfs 7 jaar, of langer, in Duitsland gewoond! En hij is echt de enige niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:49 schreef Vhiper het volgende:
Asielzoekers komen op dezelfde wijze binnen als elk ander persoon, dus over land (Auto, vrachtwagen, e.d., eventueel gesmokkeld), per schip (Gesmokkeld, als verstekeling, etc) en per vliegtuig (regulier of met valse papieren, sommigen zelfs als verstekeling)
Er zijn binnen de EU afspraken dat het eerste land van binnenkomst de asielprocedure moet afronden, maar daarbuiten natuurlijk niet. Een voorbeeld zoals ik hier al las van een asielzoeker die via Dubai naar Nederland komt, kan dus gewoon in Nederland asiel aanvragen. Uitzetting naar Dubai kan niet omdat Dubai simpelweg de asielzoeker zal weigeren. Dan kan je wel als een klein kind gaan janken dat ie daar als eerste aankwam, maar daar hebben ze in Dubai natuurlijk maling aan. Er zijn immers alleen afspraken binnen de EU, niet met landen erbuiten.
Daar vroeg ik geen bron voorquote:Op zondag 24 december 2006 00:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Algemene regelgeving binnen de EU![]()
Bepaald door Brussel![]()
Nee, gewoon alle landen buiten de EU. Dus alleen toelaten als diegene in zijn eigen onderhoud kan voorzien en dan na 5(!) jaar naturaliserenquote:Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef PJORourke het volgende:
Asielzoekers zijn geen prioriteit meer, het is de gezinshereniging uit achterlijke landen die we moeten aanpakken. En hard ook.
Waarvoor dan? Dan moet je je vraag beter formulerenquote:Op zondag 24 december 2006 12:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar vroeg ik geen bron voor
Uiteraard niet vergeten, stel je toch voor, een Nederlander die graag de vrijheid zou willen hebben om zelf te bepalen met wie hij wil trouwen, bah! Die vrijheid moet natuurlijk niet kunnen, he?quote:
Voor zover ik weet, is er een afspraak tussen de EU landen dat het eerste EU land waar een asielzoeker binnenkomt, hij daar de asielprocedure moet volgen, of die al meer dan 7 jaar oud is, is een tweede.quote:Op zondag 24 december 2006 08:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Je bent het toch met me eens dat de meeste asielzoekers eerst echt wel in een ander land zijn geweest. Kijk naar een Anwi. Heeft zelfs 7 jaar, of langer, in Duitsland gewoond! En hij is echt de enige niet.
Ik vnd dat je best uitzonderingen mag maken voor landslieden die bewezen hebben geen shit te veroorzaken. Noord-Amerikanen, Japanners, Koreanen, Zwitsers, Noren etc.quote:Op zondag 24 december 2006 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, gewoon alle landen buiten de EU. Dus alleen toelaten als diegene in zijn eigen onderhoud kan voorzien en dan na 5(!) jaar naturaliseren
Er zijn gevallen van mannen die negen importbruiden halen... dat gaat wat ver niet?quote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Vhiper het volgende:
Uiteraard niet vergeten, stel je toch voor, een Nederlander die graag de vrijheid zou willen hebben om zelf te bepalen met wie hij wil trouwen, bah! Die vrijheid moet natuurlijk niet kunnen, he?
Waarbij hoog opgeleiden vertrekken en achterlijken binnenkomen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef Vhiper het volgende:
Verder is het natuurlijk belachelijk om over asielzoekers, of immigranten in het algemeen te gaan zeiken, aangezien het aantal asielzoekers in de laatste 5 jaar al meer dan gehalveerd is en Nederland al sinds een aantal jaar een emigratieland is, waarbij meer dan de helft van de emigranten, oud-immigranten zijn.
Zolang je niet getrouwd bent mag je trouwen met wie je wil(zolang het niet 2 mensen van het zelfde geslacht zijn)quote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Uiteraard niet vergeten, stel je toch voor, een Nederlander die graag de vrijheid zou willen hebben om zelf te bepalen met wie hij wil trouwen, bah! Die vrijheid moet natuurlijk niet kunnen, he?
En voor 1x ben ik het eens met Diego: Off topic!
Als ze niet in hun eigen inkomen kunnen voorzien gaan ze vroeg of laat de belastingbetaler geld kosten.quote:Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vnd dat je best uitzonderingen mag maken voor landslieden die bewezen hebben geen shit te veroorzaken. Noord-Amerikanen, Japanners, Koreanen, Zwitsers, Noren etc.
quote:Op zondag 24 december 2006 17:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zolang je niet getrouwd bent mag je trouwen met wie je wil(zolang het niet 2 mensen van het zelfde geslacht zijn)
Ja, aangezien polygamie verboden isquote:Op zondag 24 december 2006 16:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er zijn gevallen van mannen die negen importbruiden halen... dat gaat wat ver niet?
In principe mag je net zo vaak een importpartner halen als je wil... een beperking tot twee of drie lijkt me dan niet meer dan redelijk.quote:Op maandag 25 december 2006 16:04 schreef Vhiper het volgende:
Maar over dergelijke gevallen gaat het natuurlijk niet. Dat zijn uitzonderingsgevallen.
Dat is niet zo raar met een vreemdelingenbeleid waarin het voor beide groepen steeds onmogelijker gemaakt wordt. Hoger opgeleiden zeggen dan: Bekijk het maar, ik ga wel ergens heen waar ik wel geaccepteerd wordt en achterlijken, zoals jij ze noemt, hebben niets te verliezen, die zeggen: Kan me mijn reet roesten hoe moeilijk je het maakt, alles beter dan de ghetto waar ik vandaan kom, ik kom toch.quote:Op zondag 24 december 2006 16:35 schreef PJORourke het volgende:
Waarbij hoog opgeleiden vertrekken en achterlijken binnenkomen.
Bij twee of drie zouden de alarmbellen voor schijnhuwelijken al moeten gaan rinkelen. Als er echt gevallen met 9 migranten bekend zijn, is het bij de IND een nog grotere chaos dan ik al dacht. Om er bij voorbaat een quota aan te hangen, gaat me te ver, maar je mag als IND zijnde best je vraagtekens zetten bij meerdere keren een migrant hierheen halen. Dat is niet iets wat je zomaar doet, zeker niet 9 keer. Als IND zijnde heb je dan het recht onderzoek te doen naar een schijnhuwelijk. Wordt dat inderdaad vastgesteld, dan moet je een dergelijk figuur inderdaad verbieden nog garant te kunnen staan voor migranten.quote:Op maandag 25 december 2006 16:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In principe mag je net zo vaak een importpartner halen als je wil... een beperking tot twee of drie lijkt me dan niet meer dan redelijk.
quote:Op maandag 25 december 2006 16:16 schreef PJORourke het volgende:
Nou nou, de gemiddelde hoog opgeleide autochtoon heeft niks met het vreemdelingenbeleid te maken...
Ja, maar welk percentage van de hoog opgeleiden autochtonen haalt een importbruidje? Dat zijn er niet zo veel hoor.quote:Op maandag 25 december 2006 16:19 schreef Vhiper het volgende:
![]()
Meer dan de helft van alle importbruidjes worden anders door autochtonen hierheen gehaald hoor. Of dacht jij dat alleen allochtonen op buitenlanders verlieft worden?
Is daar mee een schijnhuwelijk juridisch bewezen? Ik vraag me af of dat genoeg is om iemand gerechtelijk aan te pakken, vooral als iedereen uit de omgeving z'n mond houdt.quote:Op maandag 25 december 2006 16:17 schreef Vhiper het volgende:
9x kan gewoon niet, dat is al voldoende aanwijzing voor gevallen van schijnhuwelijk, zeker als elk huwelijk ook nog eens net na naturalisatie o.i.d. wordt ontbonden.
Het is maar in welk perspectief je het plaatst, zo zijn er wel meer autochtonen dan allochtonen die een importbruidje halenquote:Op maandag 25 december 2006 16:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar welk percentage van de hoog opgeleiden autochtonen haalt een importbruidje? Dat zijn er niet zo veel hoor.
Waar staat in de (grond)wet dat je niet mag trouwen met wie je wil?quote:Op maandag 25 december 2006 16:02 schreef Vhiper het volgende:
[..]
![]()
In Nederland mag je niet trouwen met wie je wil, ja, je mag met een Nederlander trouwen, zelfs een van hetzelfde geslacht, maar zodra de partner van over de grens komt worden ineens allerlei muren opgeworpen, uit angst voor de grote boze buitenlander.
Dat weet je dondersgoed, dat is zelfs iets wat je dolgraag wilt. Lul dus geen onzin, je weet wel beter.
In de vreemdelingenwet. Voor trouwen met een buitenlander is eerst toestemming van de IND noodzakelijk. Een feit welke je allang weet, aangezien ik je daar in het verleden al vaker op gewezen heb. Als je je nu van de domme gaat houden, hoort dit topic echt in ONZ thuis.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar staat in de (grond)wet dat je niet mag trouwen met wie je wil?
BTW je ging niet in op het punt, je was alleen een beetje slap aan het lullen, hopelijk is je volgende reactie nuttiger
quote:Op dinsdag 26 december 2006 05:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wie zegt dat je dan niet met iemand kan trouwen?
Verhuis dit topic echt maar naar ONZ, dit gaat nergens meer overquote:Op dinsdag 26 december 2006 03:39 schreef Vhiper het volgende:
[..]
In de vreemdelingenwet. Voor trouwen met een buitenlander is eerst toestemming van de IND noodzakelijk. Een feit welke je allang weet, aangezien ik je daar in het verleden al vaker op gewezen heb. Als je je nu van de domme gaat houden, hoort dit topic echt in ONZ thuis.![]()
Dat antwoord heb ik je tot 2x toe nu al gegeven en dan tel ik alleen de keren in dit topic mee, niet de vele andere keren in andere topics. Probeer je nu zo dom te doen om me te irriteren, of is dit je mislukte manier van het niet willen toegeven van je ongelijk?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie verbiedt je om te trouwen met je vrouw met wie je wil?
Graag een antwoord en geen onzin
Er zijn 243 landen op de wereld, 193 ervan door vrijwel iedereen erkend, 9 twijfelgevallen en 36 afhankelijke territories.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn overigens 220 landen op de wereld, in het geval dat je het nog niet wist
Je hebt gelijk, ik ga hier verder geen moeite meer in steken. Laten de mods hun werk maar eens doen.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Vhiper, steek verder geen energie meer in dit jochie.
Hij is door verschillende users al gewezen op zijn ongelijk en zijn verkeerde stellingen.
Z'n insteek van dit topic is vanaf het begin zo overduidelijk vooringenomen.
Niet de moeite waard om verder op in te gaan.
het verbaast mij nog steeds dat dit topic nog open is
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt de vrijheid om te trouwen met wie je wil zolang beide aan de eisen voldoen van een huwelijk
Dat vraag ik mij ook al dit hele topic af van jou.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar blijft de onderbouwing?
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik onderbouw alles.
Verder mag je nu weer opbokken
Golfer ik moet je dit keer gelijk gevenquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:20 schreef shmoopy het volgende:
DiegoArmandoMaradona, het lukt maar niet, weg voor onbepaalde tijd.
kun jij zelf ook uitleggen waarom iemand met een inkomen van rond 1400 Euro netto per jaar wel mag trouwen met zijn of haar partner uit het buitenland en de andere die net niet genoeg verdient niet? zelfs als hij 1 Euro minder verdient dan vereist.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar blijft de onderbouwing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |