abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44614172
De eerste keer van je leven een goede reactie (in mijn topics)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44614356
De meesten komen gewoon met het vliegtuig hoor, dus schiphol en gaan dan met de trein naar een bekende of agent die de gang van zaken verder weet, inzake aanmelden voor procedure.
Drees ( PVDA) ontwierp het AOWstelsel en legde hiermee een basis van respect voor de ouderen, de VVD zorgde ervoor dat het dubbel aftrekbaar is, zowel tijdens het sparen als tijdens het opnemen. En maakt hierdoor de toekomst van de AOW onmogelijk
pi_44614397
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef Bertwilwat het volgende:
De meesten komen gewoon met het vliegtuig hoor, dus schiphol en gaan dan met de trein naar een bekende of agent die de gang van zaken verder weet, inzake aanmelden voor procedure.
Hoeveel lijnvluchten gingen er de laatste 10 jaar van pak hem beet Kabul?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44615297
mee dan jij denkt hoor, ik ben zelf meermalen in Bishkek geweest en dat is maar 6 uur met de minibus naar kaboel
Drees ( PVDA) ontwierp het AOWstelsel en legde hiermee een basis van respect voor de ouderen, de VVD zorgde ervoor dat het dubbel aftrekbaar is, zowel tijdens het sparen als tijdens het opnemen. En maakt hierdoor de toekomst van de AOW onmogelijk
pi_44615463
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef Bertwilwat het volgende:
Aanmelden kan op Schiphol (en Ter Apel, maar als je al op Schiphol bent is het raar om eerst naar Ter Apel te gaan).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_44615468
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Hoeveel lijnvluchten gingen er de laatste 10 jaar van pak hem beet Kabul?
Heel wat. Je hebt een tussenlanding in Teheran en Dubai en vervolgens rechtstreeks naar Amsterdam.
Kabul-Tehran Imam Khomeini.
Tehran Imam Khomeini-Dubai
Dubai-Amsterdam
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44616508
Precies. Terugsturen daar Dubai dus
pi_44616530
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Heel wat. Je hebt een tussenlanding in Teheran en Dubai en vervolgens rechtstreeks naar Amsterdam.
Kabul-Tehran Imam Khomeini.
Tehran Imam Khomeini-Dubai
Dubai-Amsterdam
En ten tijden van de taliban of de burgeroorlog in de Balkan, Liberie, Somalie of Angola?
pi_44617163
Wie zegt dat er veel asielzoekers naar Nederland komen?
Nederland is een land met een van de laagste aantal asielzoekers ter wereld.
als je de aantal van asielzoekers die in duitsland, frankrijk, engeland, america, canada, of australie verglijkt is de aantal erg klein.
De grooteste asielzoekers opvanger in Iran met rond 5 Millioen asielzoekers waaronder bijna 4 millioen uit Irak en Afganistan.
pi_44617339
Een van de laagste aantal asielzoekers ter wereld :´)
pi_44617415
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een van de laagste aantal asielzoekers ter wereld :´)
Waar maak je je druk om man. Jij bent toch een emigrant? Jij woont toch in Argentinie? Jij bent toch die geweldige geslaagde rijke nederlander in Argentinie??
Jij hebt toch helemaal geen last van asielzoekers in nederland?

Misschien zou je ook even op dat andere forum in je eigen topic willen reageren??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_44617540
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Precies. Terugsturen daar Dubai dus
Behoort niet tot de EU en dus een buitengrens.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44617576
Dubai moet ze opnemen als ze daar asiel aanvragen
pi_44617652
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dubai moet ze opnemen als ze daar asiel aanvragen
Dat willen ze niet, want je OP gaat over het binnenkomen in Nederland. Ze willen dus in Nederland zich vestigen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44617789
Ja dus moet Nederland ze terug sturen naar Dubai.

De enige mogelijkheid is een rechtstreekse vlucht of een boot die zonder stops naar Rotjeknor vaart
pi_44617812
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:24 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om man. Jij bent toch een emigrant? Jij woont toch in Argentinie? Jij bent toch die geweldige geslaagde rijke nederlander in Argentinie??
Jij hebt toch helemaal geen last van asielzoekers in nederland?
ik maak me druk om niks.
Maar waar maak je je druk om? Asielzoekers kosten geld?? Juist niet...Elk land die asiezoekers opvangt krijgt maandelijk een mooie bedraag van de VN per kop asielzoeker. De regeringen maken handel met die mensen en jij ziet daar te zeuren.
Nederland heeft genoeg geld, en die mensen hebben ook recht op een bestaan waar dan ook.
Europa en dus ook Nederfland hebben genoeg gestolen van die mensen en er is niks mis mee om een deel weer terug te geven aan die mensen.
Als ik jou was had ik me meer zorgen gemaakt om me eigen denkwijze en de manier hoe ik over andere mensen praat.
Besef jij maar je even waarom de amerikanen mooie gebouwen bouwen en alle mogelijkheden hebben terwijl de rijkste continent Afrika de armste mensen heeft. Juist omdat het westen nogsteeds het bloed van die landen aan`t zuigen is.
Het is hun goeie recht om te vluchten voor een beter bestaan.
Als ik jou was had ik me druk gemaakt om de echte problemen en niet om die mensen die alles opgeven en vluchten om mistens ergens fatsoenlijk te kunnen leven.
En ik ben een emigrant ja.... maar ik woon in nederland en ik ben blij dat de meeste nederlanders niet zo denken als jij het doet. En ik heb ook geen last van mensen met een andere nationaliteit. Ben geen racist maar jij wel .
Ik heb last van mensen die zich niet gedragen. en dat kan een Nederlander zijn of een buitenlander.
pi_44617828
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

De enige mogelijkheid is een rechtstreekse vlucht of een boot die zonder stops naar Rotjeknor vaart
Nee, de enige rechtstreekse manier om binnen te komen in de EU, en dat is waar je in je OP over begint.
En aangezien Dubai niet binnen de EU ligt is het een prima manier om rechtstreeks vanuit een land van buiten de EU vanuit bijvoorbeeld een niet EU-land als Afghanistan de EU binnen te komen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44617871
Dan zijn het dus economische vluchtelingen en geen politieke?
pi_44617891
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lees je eigen OP nog eens?
Je hebt het daarin niet over dat onderscheid.
Je vraagt je af hoe asielzoekers Nederland rechtstreeks binnen kunnen komen, vanuit buiten de EU.
Dat word je aangetoont en nog steeds mekker je door over andere zaken?
Poef.....gone! ©golfer
pi_44617898
quote:
Op donderdag 21 december 2006 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
er zitten ook economische vluchtelingen bij..maar wat is het probleem???
jij wil toch niet zeggen dat jij niet gaat vluchetn als je niks te eten krijgt in nederland he??
pi_44617911
Ik mekker niet over andere zaken.

Politieke vluchtelingen vluchten omdat ze hun leven niet veilig zijn. Als ze dan niet naar het dichtbijzijnde veilige land gaan, gaan ze voor andere redenen. Ondermeer economische of dat ze denken te kunnen blijven omdat Nederland linkse mongolen aan de macht heeft
pi_44617918
quote:
Op donderdag 21 december 2006 02:03 schreef Human_Patris het volgende:

[..]

er zitten ook economische vluchtelingen bij..maar wat is het probleem???
jij wil toch niet zeggen dat jij niet gaat vluchetn als je niks te eten krijgt in nederland he??
Vast maar dan vlucht ik naar Belgie of Duitsland
pi_44617962
quote:
Op donderdag 21 december 2006 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vast maar dan vlucht ik naar Belgie of Duitsland
en wat ga je doen als het in duistland of belgie net zo erg is als in nedrland?
en wat ga je doen als het wel goed gaat in duitsland of belgie maar als ze jou weer terugsturen naar nederland?
ik ben zeker dat je niet echt weet waar je het over hebt
pi_44617994
quote:
Op donderdag 21 december 2006 02:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik mekker niet over andere zaken.

Politieke vluchtelingen vluchten omdat ze hun leven niet veilig zijn. Als ze dan niet naar het dichtbijzijnde veilige land gaan, gaan ze voor andere redenen. Ondermeer economische of dat ze denken te kunnen blijven omdat Nederland linkse mongolen aan de macht heeft
Point proven.
Je had dus wel een verborgen agenda bij het openen van dit topic en was niet echt geïnteresseerd hoe en op welke wijze mensen van buiten de EU Nederland binnen komen.
Dus, of je OP klopt niet of jij bent er weer op uit te stigmatiseren.
Hoe dan ook val je alweer door de mand.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44618901
quote:
Op donderdag 21 december 2006 02:11 schreef Human_Patris het volgende:

[..]

en wat ga je doen als het in duistland of belgie net zo erg is als in nedrland?
en wat ga je doen als het wel goed gaat in duitsland of belgie maar als ze jou weer terugsturen naar nederland?
ik ben zeker dat je niet echt weet waar je het over hebt
Dan ga je naar het dichtstbijzijnd veilige land en Nederland zal dat nooit zijn zolang er geen oorlog uitbreekt in Belgie, Duitsland of Engeland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')