Hoeveel lijnvluchten gingen er de laatste 10 jaar van pak hem beet Kabul?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef Bertwilwat het volgende:
De meesten komen gewoon met het vliegtuig hoor, dus schiphol en gaan dan met de trein naar een bekende of agent die de gang van zaken verder weet, inzake aanmelden voor procedure.
Aanmelden kan op Schiphol (en Ter Apel, maar als je al op Schiphol bent is het raar om eerst naar Ter Apel te gaan).quote:Op woensdag 20 december 2006 23:24 schreef Bertwilwat het volgende:
De meesten komen gewoon met het vliegtuig hoor, dus schiphol en gaan dan met de trein naar een bekende of agent die de gang van zaken verder weet, inzake aanmelden voor procedure.
Heel wat. Je hebt een tussenlanding in Teheran en Dubai en vervolgens rechtstreeks naar Amsterdam.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel lijnvluchten gingen er de laatste 10 jaar van pak hem beet Kabul?
En ten tijden van de taliban of de burgeroorlog in de Balkan, Liberie, Somalie of Angola?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel wat. Je hebt een tussenlanding in Teheran en Dubai en vervolgens rechtstreeks naar Amsterdam.
Kabul-Tehran Imam Khomeini.
Tehran Imam Khomeini-Dubai
Dubai-Amsterdam
Waar maak je je druk om man. Jij bent toch een emigrant? Jij woont toch in Argentinie? Jij bent toch die geweldige geslaagde rijke nederlander in Argentinie??quote:Op donderdag 21 december 2006 01:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een van de laagste aantal asielzoekers ter wereld :´)
Behoort niet tot de EU en dus een buitengrens.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Precies. Terugsturen daar Dubai dus
Dat willen ze niet, want je OP gaat over het binnenkomen in Nederland. Ze willen dus in Nederland zich vestigen.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dubai moet ze opnemen als ze daar asiel aanvragen
ik maak me druk om niks.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om man. Jij bent toch een emigrant? Jij woont toch in Argentinie? Jij bent toch die geweldige geslaagde rijke nederlander in Argentinie??
Jij hebt toch helemaal geen last van asielzoekers in nederland?
Nee, de enige rechtstreekse manier om binnen te komen in de EU, en dat is waar je in je OP over begint.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De enige mogelijkheid is een rechtstreekse vlucht of een boot die zonder stops naar Rotjeknor vaart
Lees je eigen OP nog eens?quote:Op donderdag 21 december 2006 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan zijn het dus economische vluchtelingen en geen politieke?
er zitten ook economische vluchtelingen bij..maar wat is het probleem???quote:Op donderdag 21 december 2006 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan zijn het dus economische vluchtelingen en geen politieke?
Vast maar dan vlucht ik naar Belgie of Duitslandquote:Op donderdag 21 december 2006 02:03 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
er zitten ook economische vluchtelingen bij..maar wat is het probleem???
jij wil toch niet zeggen dat jij niet gaat vluchetn als je niks te eten krijgt in nederland he??
en wat ga je doen als het in duistland of belgie net zo erg is als in nedrland?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vast maar dan vlucht ik naar Belgie of Duitsland
Point proven.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik mekker niet over andere zaken.
Politieke vluchtelingen vluchten omdat ze hun leven niet veilig zijn. Als ze dan niet naar het dichtbijzijnde veilige land gaan, gaan ze voor andere redenen. Ondermeer economische of dat ze denken te kunnen blijven omdat Nederland linkse mongolen aan de macht heeft
Dan ga je naar het dichtstbijzijnd veilige land en Nederland zal dat nooit zijn zolang er geen oorlog uitbreekt in Belgie, Duitsland of Engelandquote:Op donderdag 21 december 2006 02:11 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
en wat ga je doen als het in duistland of belgie net zo erg is als in nedrland?
en wat ga je doen als het wel goed gaat in duitsland of belgie maar als ze jou weer terugsturen naar nederland?
ik ben zeker dat je niet echt weet waar je het over hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |