Buitengrenzen niet. En ook zijn niet alle binnen grenzen openquote:Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef nietzman het volgende:
Kanttekening bij optie 1: De grenzen zijn open.
Het mooie is dat een asielzoeker bij binnenkomst van de eu asiel aan moet vragen en niet door mag reizen.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef nietzman het volgende:
Kanttekening bij optie 1: De grenzen zijn open.
Taxiquote:Op woensdag 20 december 2006 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Precies hoe komen ze dan in Nederland terecht?
quote:
Wie zegt dat ze asiel aanvragen? Als illegaal is het ook prima toefen in Europa.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat geeft ze nog steeds geen recht om in Nederland asiel aan te vragen
Dat is off-topicquote:Op woensdag 20 december 2006 01:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze asiel aanvragen? Als illegaal is het ook prima toefen in Europa.
Je OP bevat geen enkele bron cijfers of wat dan ook. POL -->ONZ Want een normaal denkend mens maar dat wil ik niet altijd zijn gaat niet eens in op jou topic.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:02 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Dat geeft ze nog steeds geen recht om in Nederland asiel aan te vragen
FB is ergens andersquote:Op woensdag 20 december 2006 01:06 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je OP bevat geen enkele bron cijfers of wat dan ook. POL -->ONZ Want een normaal dekend mens maar dat wil ik niet altijd zijn gaat niet eens in op jou topic.![]()
Ja en? Ik post daar namelijk vrijwel nooit.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:08 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
FB is ergens anders
Daar moet jij naar oprotten. Of naar onzin, dat is van je niveauquote:
Je moet eens wat meer aan zelfreflectie gaan doen. En eens gaan denken met wat voor doel je het topic starte. Toegeven Vampier deed het het beste. En oprotten tja daar ben ik niet goed in.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:11 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
[..]
Daar moet jij naar oprotten. Of naar onzin, dat is van je niveau
Je pilletjes weer niet ingenomen?quote:Op woensdag 20 december 2006 01:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar moet jij naar oprotten. Of naar onzin, dat is van je niveau
Met jou als als de grootste ster.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:26 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Het lijkt wel een kneuzenkermis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |