Misschien kan je overstappen in landen die je niet willen hebben?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn geen directe vluchten van Sudan naar Amsterdam
Niet iedereen houdt zich aan internationale verdragen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen moet vluchtelingen opnemen.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen doet dat.
Niet, dan?quote:
Mwaw. Moet ik een rijtje gaan intypen nu? Beginnen we met de VS, gaan we via half Zuid-Amerika, bijna geheel Afrika naar Noord-Korea door naar China en stoppen we in Australiequote:Op zaterdag 23 december 2006 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen doet dat.
Bron?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mwaw. Moet ik een rijtje gaan intypen nu. Beginnen we met de VS, gaan we via half Zuid-Amerika, bijna geheel Afrika naar Noord-Korea door naar China en stoppen we in Australie![]()
Vast wel te vinden op amnesty.org.quote:
Wie beweerd, bewijstquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vast wel te vinden op amnesty.org.
Hum, wanneer ga jij eens beginnen dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie beweerd, bewijst
De helft van je oeuvrequote:Op zaterdag 23 december 2006 16:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat wil je dat ik bewijs?
Dag DAMquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kunt niet winnen dus probeer je de topic te laten ontsporen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |