Zal niet lang duren gelukkigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, daarom is die na bijna 2 jaar kerker weer op dit forum toegelaten zonder voorafgaande slijmbedes.![]()
We weten dat je moeilijk tegen andersdenkenden kunt. Laat je behandelen, maar je intolerantie staat haaks op je onbeargumenteerde knuffelarij van den "onderdrukte" mensch.quote:
Je ruikt naar vleermuizenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
We weten dat je moeilijk tegen andersdenkenden kunt. Laat je behandelen, maar je intolerantie staat haaks op je onbeargumenteerde knuffelarij van den "onderdrukte" mensch.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Roep je moeder anders even.
En dan begin jij over vleermuizen.quote:
Volgens mij was ik wel duidelijk genoeg in het topic.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
Kan dat Aboutaleb nu dicht? Waarom een louter islambashtopic open laten. Het gaat nergens over en bovendien wordt het geopend door een user die hier niet welkom is.
Nee hoor, je refereert aan een deel 1 als enige argument. Er zijn zovaak delen 2 gesloten omdat deel 1 al onzinnig genoeg was. Dus ik hoor graag je argumenten!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgens mij was ik wel duidelijk genoeg in het topic.
dude..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Gooi je hem nou nog dicht of dwing je ons nou echt om zelf in te grijpen???quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Topics worden niet gesloten vanwege eventuele off-policy zaken die nog moeten gebeuren. Dit deel twee gaat nog steeds over het onderwerp (een eventuele Islamitische minister), het is niet vergelijkbaar met topics waar zo ver van een onderwerp is afgedwaald dat een deel twee niet meer nodig is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, je refereert aan een deel 1 als enige argument. Er zijn zovaak delen 2 gesloten omdat deel 1 al onzinnig genoeg was. Dus ik hoor graag je argumenten!
Zoals ik al zei, als mensen proberen een topic te verzieken dan worden de posts aangepakt, niet het topic. En uiteindelijk kunnen de users van de betreffende posts worden aangepakt. Dat geldt voor iedereen, ook voor jou.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Gooi je hem nou nog dicht of dwing je ons nou echt om zelf in te grijpen???![]()
Daar gaat het topic helemaal niet over. Argumenten graag!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Topics worden niet gesloten vanwege eventuele off-policy zaken die nog moeten gebeuren. Dit deel twee gaat nog steeds over het onderwerp (een eventuele Islamitische minister), het is niet vergelijkbaar met topics waar zo ver van een onderwerp is afgedwaald dat een deel twee niet meer nodig is.
Het doel heiligt de middelen he?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:24 schreef SCH het volgende:
Je dwingt ons dus. Je geeft geen argumenten waarom het topic open zou blijven - wij wachten rustig af en gaan ondertussen door met een topic waarin Aboutaleb al als moordenaar wordt neergezet. Hulde Sidekick
Nu wordt die echt mooi! JIJ wilde dat die foto's verdwenen (voor de kinders: het waren een doodnormale foto van Rouvoet en Aboutaleb).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar gaat het topic helemaal niet over. Argumenten graag!!!!!!!
Het eerste ging over een islamitische minister. In dit topic haal je notabene een foto van een mogelijke kandidaat minister weg omdat het anders geen Aboutaleb-bash topic meer is.
Gooi je het nu even dicht of moeten we dan echt alles zelf doen?
Ik heb het niet over jouw foto's malloot.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu wordt die echt mooi! JIJ wilde dat die foto's verdwenen (voor de kinders: het waren een doodnormale foto van Rouvoet en Aboutaleb).![]()
![]()
![]()
![]()
Er staan geen foto's van mij, zet die uilenbril van je eens op dat dikke hoofd van je.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jouw foto's malloot.
ook voor AAAAAH ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als mensen proberen een topic te verzieken dan worden de posts aangepakt, niet het topic. En uiteindelijk kunnen de users van de betreffende posts worden aangepakt. Dat geldt voor iedereen, ook voor jou.
Ja, dat zal SCH je moeten vertellen. Maar hij popelt om het recht in eigen hand te nemen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:28 schreef Aoristus het volgende:
wat is het doel, PJO?
Popelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, dat zal SCH je moeten vertellen. Maar hij popelt om het recht in eigen hand te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |