Vroeg je daarom om alle posts van Golfer te verwijderen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om van mening te veranderen of om geinformeerd te worden over andere meningen
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
DAM, er was bij je nieuwe topic geen touw aan vast te knopen. Daarnaast ga je helemaal niet in waarom je iets vindt, maar geef je alleen als reden dat je iets vindt, omdat het een kennelijke vanzelfsprekendheid is.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat begrijpt EWK niet?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind dat er geen enkele mensenrecht geschonden wordt als Nederland volwassen mensen die zich permanent willen vestigen niet de mogelijkheid geven om zich in Nederland te vestigen.
Als je in Nederland wil vestigen dien je eigen aan te passen en daar hoort ondermeer bij kunnen voorzien in je eigen levensbehoefte en bijdragen aan de Nederlandse staatskas
Ik vind dat iemand zonder baan zich niet in Nederland moet kunnen vestigen en dat niet in gaat tegen welk mensenrecht dan ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Resumerend, dit keer over topic: Mensenrechten :
[..]
[..]
Zich laten kruizigen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:18 schreef Aoristus het volgende:
what would Jesus do?
Dat kan. Waarom vind je dat?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand zonder baan zich niet in Nederland moet kunnen vestigen en dat niet in gaat tegen welk mensenrecht dan ook
Veel duidelijker kan ik het echt niet maken
Nee, jij voegt iets toe, grappenmaker.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja die voegen niks toe.
EWK?
Je zou het eens kunnen beargumenteren voor de verandering. Dat betekent het opbouwen van een argument, een beetje structuur aanbrengen en dan uiteindelijk uitkomen op een conclusie. Discussiëren is niet het neerplempen van one-liners.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand zonder baan zich niet in Nederland moet kunnen vestigen en dat niet in gaat tegen welk mensenrecht dan ook
Veel duidelijker kan ik het echt niet maken
Zeg OllieA, hou jezelf eens in.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:21 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, jij voegt iets toe, grappenmaker.
Je opent een topic, terwijl je er al een tamelijk debiele vaststaande mening over hebt, en dan zou je nieuwsgierig zijn naar andere meningen? Dat geloof je zelf toch niet.
quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zeg OllieA, hou jezelf eens in.
Het lijkt me nergens voor nodig om een ander indirect voor debiel uit te maken. Daarnaast geef ik je wat Hephaistos zei ter vergelijking, waar ik me volledig in kan vinden.quote:
Ik vind dat Nederland geen behoefte heeft aan immigranten die niks toevoegen en dat Nederland volgens alle mogelijke wetten ter wereld mag selecteren aan de poort als het gaat om economische vluchtelingen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je zou het eens kunnen beargumenteren voor de verandering. Dat betekent het opbouwen van een argument, een beetje structuur aanbrengen en dan uiteindelijk uitkomen op een conclusie. Discussiëren is niet het neerplempen van one-liners.
Als jij denkt dat het met wat one-liners en het ontwijken van discussies ook best gaat, open dan geen topics.
Nja, vooruit, dat is inderdaad waar.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:26 schreef Aoristus het volgende:
doet ie niet, het gaat over een debiele mening
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nja, vooruit, dat is inderdaad waar.
Die 2 gaan niet weer open. Ik stelde je bewust een vraag om aan te geven waarom je vindt wat je vindt. Als je dat kan aangeven kan je best een topic openen. Het lijkt me alleen aan te raden, hoe lullig het ook klinkt, om dat eerst hier te zeggen.. zodat het niet een reden wordt van "ik vindt dat homo's vies zijn want homo's zijn vies."quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat die topic nog open of moet ik er nog een openen?
Ik vindt is vaut en ik vindt het een debiele meningquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die 2 gaan niet weer open. Ik stelde je bewust een vraag om aan te geven waarom je vindt wat je vindt. Als je dat kan aangeven kan je best een topic openen. Het lijkt me alleen aan te raden, hoe lullig het ook klinkt, om dat eerst hier te zeggen.. zodat het niet een reden wordt van "ik vindt dat homo's vies zijn want homo's zijn vies."
Ik vind dat Nederland geen behoefte heeft aan Fok!-users die niks toevoegen en aan kansloze studentjes die die mij alleen maar geld kosten en geen enkele economische bijdrage leveren.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind dat Nederland geen behoefte heeft aan immigranten die niks toevoegen en dat Nederland volgens alle mogelijke wetten ter wereld mag selecteren aan de poort als het gaat om economische vluchtelingen.
Zo goed?
Ik vind dat jij een mislukt wijf hebtquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederland geen behoefte heeft aan Fok!-users die niks toevoegen en aan kansloze studentjes die die mij alleen maar geld kosten en geen enkele economische bijdrage leveren.
Ik pleit ervoor dat dit soort studentjes eens gaan emigeren naar Argentinië.![]()
Lekker constructief bezig, dat moet ik toejuichen na:quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vindt is vaut en ik vindt het een debiele mening
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind dat er geen enkele mensenrecht geschonden wordt als ? Nederland volwassen mensen die zich permanent willen vestigen ? niet de mogelijkheid gevenhebben om zich in Nederland te vestigen.
Als je in Nederland wil vestigen dien je eigenjezelf aan te passen en daar hoort ondermeer bij ? kunnen voorzien in je eigen levensbehoefte en bij ? dragen aan de Nederlandse staatskas
Es is eens, maar ik gun jullie verder de kans om die DAM verder virtueel af te makenquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:36 schreef Aoristus het volgende:
hou es je mond, Golfer.
Ja, ik weet echt niet wat je wil. Ik probeer je te helpen bij het openen van een topic, maar wat je me geeft is gezeik over een enkele t.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland geeft en neemt niet
Doe ff normaal, idioot.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een mislukt wijf hebt
Ik begon nietquote:
Er hoeft niks neutraals aan te zijn, liever niet zelfs. Dat jij verder de moeite niet wil nemen om jouw mening uiteen te zetten is echt jouw probleem.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij had je al gezegd dat je hem niet open zou gooien.
Maar als je wil mag je best een neutrale topic over dit onderwerp openen die wel voldoet aan de hoge EWK OP eisen
Nee?quote:
Hoezo je vindt wat je vindt. Wat ik net ook al zei. En wat ik net ook al zei, lijkt het me handig om dat, hoe lullig het ook klinkt, eerst hier te zeggen, zodat er niet een lullige redenatie uitkomt als "homo's zijn vies, want ik vind ze vies."quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat kan ik er nog meer van maken dan dat ik al geschreven heb?
Ik ben wat voorzichtig met jou en belediging van gezinsleden van een ander, omdat je daarin nogal een geschiedenis hebt.quote:
Tegenwoordig kan het aangepast worden voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat ik vind vind ik een goede reden voor een OP.
Als je dan de OP niet goed vindt gooi je de topic niet dicht lijkt me zodat hij niet aangepast kan worden
Je had ook kunnen beginnen met golfer te waarschuwenquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ben wat voorzichtig met jou en belediging van gezinsleden van een ander, omdat je daarin nogal een geschiedenis hebt.
Niet als je hem dicht gooitquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan het aangepast worden voor zover ik weet.
Je hebt spot en belediging. Van hem vond ik het spot, van jou belediging.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je had ook kunnen beginnen met golfer te waarschuwen
Als je jouw fantasietjes ooit met bewijzen kunt staven en mij op de topics kunt wijzen waar in die staan heb je een punt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij begon toch echt.
Ik heb geen behoefte om te gaan reageren over jou topics over welke vrouw jij weer uitgewoond hebt dit weekend op de swinger
Ok, welke wil je open en wat wil je ervan maken?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet als je hem dicht gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |