Die hebben we al: Multivlaai. Slagroom op karton met geplastificeerde vruchten.quote:Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef du_ke het volgende:
Overal vlaaienbakkers zich verplicht laten vestigen zodat de achterlijke limburgers van Gekke Geertje zich overal in Nederland thuisvoelen.
Een tsunami van vlaaienbakkersquote:Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Die hebben we al: Multivlaai. Slagroom op karton met geplastificeerde vruchten.
En vlak voor februari zullen we wel weer een tsunami van onverstaanbare polonaiseliedjes uit die contreien krijgen ook.quote:
Tenzij we voor februari alles onder de rivieren weggeven aan België, of Duitsland.quote:Op maandag 18 december 2006 16:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En vlak voor februari zullen we wel weer een tsunami van onverstaanbare polonaiseliedjes uit die contreien krijgen ook.
Dat is helemaal ergquote:Op maandag 18 december 2006 16:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En vlak voor februari zullen we wel weer een tsunami van onverstaanbare polonaiseliedjes uit die contreien krijgen ook.
http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article1261079.ecequote:Op maandag 18 december 2006 16:56 schreef Monidique het volgende:
Maar ik vraag me dus af... dit topic is duidelijk niet serieus bedoeld, maar is er het een of ander gebeurd of in de media gekomen waar dit een soort parodie op is? Want zo op zichzelf ontbreekt het aan alle vormen van humor.
Hier hield ik op met lezen. Bij wijze van uitzondering!quote:
Je denkt toch niet dat de gemiddelde allochtoon geld heeft voor museum-entreekaartjes met hun hele kroost?quote:Op maandag 18 december 2006 17:47 schreef en_door_slecht het volgende:
Maar je kan allang in een tent op de zandvlakte wonen. In het Bijbels Openluchtmuseum, Nijmegen.
Als ze zich als de Fillistijnen door de Joden laten verslaan tijdens een grote veldslag op leven en dood zijn er vst sponsoren te vinden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de gemiddelde allochtoon geld heeft voor museum-entreekaartjes met hun hele kroost?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |