abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 16:18:34 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_44540744
www.anp.nl/veluwe-integratie.htm

Zwolle, 18 decembert 2006 - van onze verslaggevert. De Zwolsche GroenSlinks wethouder Gerard Eitewol heeft het plan geopperd, na het overweldigende succes van het allochtonenbosproject, om de zandverstuivingen op de Veluwe zwaar uit te breiden. "Op die manier geef je de allochtonen een handreiking dat ze hier welkom zijn", aldus Gerard. "Ze zullen zich automatisch meer thuisvoelen in Nederland als ze een lap recreatiegrond zien van grote gelijkenis met hun woestijnachtig thuisland. Het idee is dan ook om her en der ook wat geiten en een aantal vervallen nomadententen neer te zetten. Het enige probleem is dat het Nederlandse regenachtige klimaat niet meewerkt, maar ook daar worden oplossingen voor bedacht".
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eindelijk eens een keer een goed idee van hun kant! Mijn steun hebben ze.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_44540814
Fok!s eigen huisbaggeraar
pi_44540921
Als we nou een chineese muur om nederland heenzetten, dan voelen de chinezen zich thuis
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_44540981
Overal vlaaienbakkers zich verplicht laten vestigen zodat de achterlijke limburgers van Gekke Geertje zich overal in Nederland thuisvoelen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44541159
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef du_ke het volgende:
Overal vlaaienbakkers zich verplicht laten vestigen zodat de achterlijke limburgers van Gekke Geertje zich overal in Nederland thuisvoelen.
Die hebben we al: Multivlaai. Slagroom op karton met geplastificeerde vruchten.
  maandag 18 december 2006 @ 16:29:50 #6
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44541166
Whehe .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44541176
Maar wat doet dit in POL? ONZ lijkt me meer gepast.
pi_44541312
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Die hebben we al: Multivlaai. Slagroom op karton met geplastificeerde vruchten.
Een tsunami van vlaaienbakkers .
  maandag 18 december 2006 @ 16:49:56 #9
3647 B.R.Oekhoest
pi_44541946
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een tsunami van vlaaienbakkers .
En vlak voor februari zullen we wel weer een tsunami van onverstaanbare polonaiseliedjes uit die contreien krijgen ook.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_44542153

POL >> ONZ
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_44542236
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

En vlak voor februari zullen we wel weer een tsunami van onverstaanbare polonaiseliedjes uit die contreien krijgen ook.
Tenzij we voor februari alles onder de rivieren weggeven aan België, of Duitsland.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_44542238
Maar ik vraag me dus af... dit topic is duidelijk niet serieus bedoeld, maar is er het een of ander gebeurd of in de media gekomen waar dit een soort parodie op is? Want zo op zichzelf ontbreekt het aan alle vormen van humor.
pi_44542504
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat is helemaal erg .

Dan nog liever een zandverstuiving.
  maandag 18 december 2006 @ 17:05:58 #14
3647 B.R.Oekhoest
pi_44542643
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:56 schreef Monidique het volgende:
Maar ik vraag me dus af... dit topic is duidelijk niet serieus bedoeld, maar is er het een of ander gebeurd of in de media gekomen waar dit een soort parodie op is? Want zo op zichzelf ontbreekt het aan alle vormen van humor.
http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article1261079.ece

Ach, dit soort berichten helpt wel.
  maandag 18 december 2006 @ 17:40:43 #15
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_44543914
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

verslaggevert.
Hier hield ik op met lezen. Bij wijze van uitzondering!
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_44544133
Maar je kan allang in een tent op de zandvlakte wonen. In het Bijbels Openluchtmuseum, Nijmegen.
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:48:58 #17
3647 B.R.Oekhoest
pi_44564338
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:47 schreef en_door_slecht het volgende:
Maar je kan allang in een tent op de zandvlakte wonen. In het Bijbels Openluchtmuseum, Nijmegen.
Je denkt toch niet dat de gemiddelde allochtoon geld heeft voor museum-entreekaartjes met hun hele kroost?
pi_44564402
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat de gemiddelde allochtoon geld heeft voor museum-entreekaartjes met hun hele kroost?
Als ze zich als de Fillistijnen door de Joden laten verslaan tijdens een grote veldslag op leven en dood zijn er vst sponsoren te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')