Whehehquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Wii krijgt zulke shit reviews alsof The End Times nabij is en jullie zitten gewoon over een willekeurige slet te kwijlen.
Jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Wii krijgt zulke shit reviews alsof The End Times nabij is en jullie zitten gewoon over een willekeurige slet te kwijlen.
ik heb zo'n zin om mn lul in dr aars te deponeren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah shit, je bent eerder Ruzbeh
Maar goed, vrouwen > wii dus. Altijd.
[afbeelding]
naja ik koop het ook voor meself.. heb ook niet zoveel vrienden die het met me gaan spelen... hooguit mun zusje en nichtjes die dichtbij wonen ... ook leuk tochquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:40 schreef s0ul het volgende:
Het is een coole game voor meerdere mensen.
Dus kopen zou ik zeggen, americanen hebben blijkbaar geen vrienden ^^
kookspel zal later wel komen denk ik..quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:45 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
naja ik koop het ook voor meself.. heb ook niet zoveel vrienden die het met me gaan spelen... hooguit mun zusje en nichtjes die dichtbij wonen ... ook leuk toch
maar weet jij toevallig ook iets over die kook spel? zat zo'n gast met die wii-mote te hakken.. en die wok zo omhoog gooien.. echt grappig
Die kookgame is waarschijnlijk Cooking Mama en dat is een losse game.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:35 schreef Kersje86 het volgende:
altijd weer neiuwe topic wanneer ik iets vraag :S
kzag dus in die trailer bij youtube eensoort van kookspel? weet iemand welke game dat is? waarschijnlijk een japanse realse ofzo
maar goed nog iets.. zijn er nog super monkey ball fans hier? zat net wat te surfen bij wiigamer.. lees ik allemaal posts man.. dit ga ik echt niet kopen.... echt niets voor mij.....
lijkt mij juist wel cool die spel
dat ie liever aan zn pik trekt dan Wii speeltquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef Oksel het volgende:
Die andere TT.. Vrouwen > Wii.. Roy, wat wilde je daarmee zeggen?
Je zou denken dat ik en floppie86 allebei accounts zijn van Chanty.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:50 schreef floppie86 het volgende:
[..]
dat ie liever aan zn pik trekt dan Wii speelt![]()
nou verklap je tquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je zou denken dat ik en floppie86 allebei accounts zijn van Chanty.
is ook mijn bedoeling ja... maar ze begon gelijk al dat het duur is.. dat ik niet moet halen , dat ik moet gaan sparen... wacht maar tot ze het speeltquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:47 schreef floppie86 het volgende:
[..]
kookspel zal later wel komen denk ik..
De Wii is trouwens ook wel geschikt om met je ouders te spelen, ik ga kijken of ik mn ma aan Wii Sports kan krijgen
zelfde hier met mn moeder, maar ik woon niet meer thuis en ik ga baantje doen deze winter zodat ik t betalen kanquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:53 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
is ook mijn bedoeling ja... maar ze begon gelijk al dat het duur is.. dat ik niet moet halen , dat ik moet gaan sparen... wacht maar tot ze het speelt
quote:
Reactie van ruzbeh. Die loopt te bitchen over een reviewscore terwijl een lekkere chick gepost isquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef Oksel het volgende:
En volgens Retuobak, Ruzbeh > Wii.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef Oksel het volgende:
Vrouwen weten inderdaad nooit wat ze willen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:07 schreef Kersje86 het volgende:
en het is idd cooking mama ... heb ff wat trailers gezocht... maar lijkt me niet zo fantastisch.. liever monkey ball
Probeer jij maar eens een streep te zetten door een smiley zonder te fotoshoppen(oid)quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hej, dat zei ik helemaal niet![]()
Gecondoleerd dan maar.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een besluit gemaakt.
Ik ga wachten met het kopen van een Wii tot ergens in Januari. Dan hoef ik tenminste ook niet zo moeilijk te doen om een Wii te vinden enzo.
Januari 2010?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga wachten met het kopen van een Wii tot ergens in Januari. Dan hoef ik tenminste ook niet zo moeilijk te doen om een Wii te vinden enzo.
Juist niet, de spanning wordt me te veel als ik het echt op de eerste dag moet hebben.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Juist niet, de spanning wordt me te veel als ik het echt op de eerste dag moet hebben.
In de tussentijd ga ik World of Warcraft spelen ofzo.
De expansion van WoW komt ook in januari uit...quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Juist niet, de spanning wordt me te veel als ik het echt op de eerste dag moet hebben.
In de tussentijd ga ik World of Warcraft spelen ofzo.
Goede reden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Sukkel!quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wii is voor watjes!
Wedden dat je dat niet doet!quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
bla bla bla blaquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Vrouwen weten inderdaad nooit wat ze willen.
Goedkope Hollander!quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
IK koop de Wii pas als 'ie nog maar 100 euro kost.
ik sta achter je! KWIL OOK DAT HOERENDING NU HEBBENquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb er gewoon geen ZIN IN.
IK WIL DAT HOERENDING NU HEBBEN GVD![]()
![]()
![]()
ASGIHJ0Y8TUQ3H08G23Y6T0HQW0EDUBV9
ben jij dat?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
IK koop de Wii pas als 'ie nog maar 100 euro kost.
Mijn vriendin weet wel dat Wii sports erbij zit, maar dat is natuurlijk niet genoeg als enige game!quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:57 schreef Kersje86 het volgende:
hahahahahha dat zeiden die gasten bij psxshop ook.... ik had alleen console gereserveerd... kwamen ze met een mailtje... Hallo , welke spel wilt u erbij bestellen, want alleen aan de wii heb je ook nix
ik replyde dus met: wii sports zit er toch bij? toen geen reactie meer
Betaalt je vriendin de Wii of zo?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:54 schreef McGilles het volgende:
Nu begint het toch wel heel snel dichtbij te komen!
Mijn vriendin vertelde net dat ik ook wel een spel extra mocht uitkiezen wanneer de Wii uitkomt, "anders heb ik er ook niet veel aan"
Toch leuk, de Wii + TP als cadeau![]()
![]()
Hij zit zelf in de WW nu. Ik ga ook z.s.m. in de WW om zoveel mogelijk te spelen. Jij laat je vriendin toch ook voor je werken, of niet dan? Ben je nou gamer of niet?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Betaalt je vriendin de Wii of zo?
Ik krijg de Wii als cadeau ja! Lief he!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Betaalt je vriendin de Wii of zo?
Omdat het niet niks is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik krijg de Wii als cadeau ja! Lief he!
En mocht het jullie interesseren, ik werk zelf ook. Maar waarom is het raar dat je zoiets cadeau krijgt
Nou gewoon, ik denk niet dat de gemiddelde vrouw denkt van: "Laat ik hem even een Wii als cadeau geven."quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
En mocht het jullie interesseren, ik werk zelf ook. Maar waarom is het raar dat je zoiets cadeau krijgt
Ik zou haar ten huwelijk vragen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer e kan alle drie best kopen, maar ik vind niet dat er veel verschil is tussen de Xbox360 en de PS3... Wii koop ik sowieso, maar ik wil even weten hoe de PS3 gaat lopen qua games... controller van de PS3 vind ik overigens niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heeft iemand een sjiek filmpje van Wii Sports? Dit wordt best erg, trouwens. PS3 vind ik wel leuk qua serieuze games en vooral Pro Evolution Soccer. XBOX lijkt me ook vet met GoW en Xbox Live. En nu de Wii met geinige spelletjes voor als je even wil ontspannen. Ik wou dat ik geen student meer was, dan nam ik ze allemaal.
Nee, om haar terug te 'betalen' door haar te zegenen met mijn aanwezigheid voor haar hele leven lang.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:15 schreef Kersje86 het volgende:
zodat ze alle games voor je kan kopen?
PS3 wordt gewoon weer mijn RPG console.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer e kan alle drie best kopen, maar ik vind niet dat er veel verschil is tussen de Xbox360 en de PS3... Wii koop ik sowieso, maar ik wil even weten hoe de PS3 gaat lopen qua games... controller van de PS3 vind ik overigens niet zo geweldig.
Ik neig momenteel naar de Xbox360 om GoW...
Ging me meer om dat ene woordje... Ik dacht dat je 'em zelf gng kopen en dat je vriendin dan wel even ging bepalen of je er nóg een spel bij mocht kopen... "Mens... ik koop voor jou wel een Wiildoquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij zit zelf in de WW nu. Ik ga ook z.s.m. in de WW om zoveel mogelijk te spelen. Jij laat je vriendin toch ook voor je werken, of niet dan? Ben je nou gamer of niet?![]()
![]()
Speciaal zaken zijn alle pre-orders wel vergeven, probeer V&D oid eens. Dixons evt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:34 schreef basalphenaar het volgende:
Is het nou echt noodzakelijk om de Wii te reserveren of zijn er met de launch meer dan genoeg Wii's geshipt? Anders ga ik maandag ff in Alkmaar kijken of er wat te reserveren valt.
Als je 's morgens een beetje op tijd wat winkels langs gaat, dan heb je genoeg kans om er nog wel een te krijgen. MediaMarkt zal er ook wel een heel aantal binnen krijgen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:25 schreef Mortale het volgende:
[..]
Speciaal zaken zijn alle pre-orders wel vergeven, probeer V&D oid eens. Dixons evt.
Klopt, ik heb trouwens nog nooit gegamed met een Xbox-controller dus veel kan ik er niet over zeggen. Ik vind de controller van de PS2 wel heel fijn en naar het schijnt is het gewoon hetzelfde model. Ik weet dat ik in ieder geval een Xbox 360 of PS3 wil hebben. Het is gewoon heel anders dan gamen op een pc, gewoon laid-back. Ik neig nu wat meer naar een PS3 omdat ik de controller gewend ben. Ik moet daarbij ook nog een nieuwe tv kopen want ik heb nu een oud bakkie staan van 50 cm diagonaal (denk ik). M'n ouders willen waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd een HDTV kopen, dus dan kan ik de TV overnemen die we nu beneden hebben staan. Keuzes, keuzes.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer e kan alle drie best kopen, maar ik vind niet dat er veel verschil is tussen de Xbox360 en de PS3... Wii koop ik sowieso, maar ik wil even weten hoe de PS3 gaat lopen qua games... controller van de PS3 vind ik overigens niet zo geweldig.
Ik neig momenteel naar de Xbox360 om GoW...
Dan val jij binnen de doelgroep van de Wii.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:36 schreef Kersje86 het volgende:
ik heb geen consoles meer gespeeld sinds super nintendo
waarom zegt iedereen dat?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
(I.t.t. shooters waar ik niet zo van hou op consoles.)
Als je een gamecube wilt halen is het verspilt geld. Je kan namelijk GC games op je wii spelenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:04 schreef Kersje86 het volgende:
ja goed henintendo... super nintendo... heb 64 en gamecube ook moeten halen eigenlijks
Metroid Prime 3quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
waarom zegt iedereen dat?
met de wii controller kan je dat genre juist optimaal benutten. oke dat red steel zo zuigt hoeft niet te betekenen dat de volgende shooter ook kut is.
half life 3 op wii ofzo?wiii weet.
En natuurlijk N64 spelen downloaden via virtual console.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:06 schreef s0ul het volgende:
[..]
Als je een gamecube wilt halen is het verspilt geld. Je kan namelijk GC games op je wii spelen
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb er gewoon geen ZIN IN.
IK WIL DAT HOERENDING NU HEBBEN GVD![]()
![]()
![]()
ASGIHJ0Y8TUQ3H08G23Y6T0HQW0EDUBV9
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
gaat dus gewoon dezelfde kant op las met de cube, ofnie?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Shhht, die discussie hebben we al gehad, over zelda dan.quote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef Vitalogy het volgende:
Hm volgens Gamespot is Red Steel niet al te best
En Zelda krijgt niet eens een 9.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
quote:
BEGIN ER NIET OVER!!quote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef Vitalogy het volgende:
quote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef Vitalogy het volgende:
1up.comquote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef Vitalogy het volgende:
Wat een kutdroomquote:Op zondag 19 november 2006 09:15 schreef Kersje86 het volgende:
ik had gewoon gedroomd dat al die accesoires ron de 30-70 HKD zijn... hongkong dollar dus.... in euro;s is dat 3-7 euro
Wat andere mensen:quote:Just picked up my Wii and Zelda (as well as Yoshi DS) with my wife.
I'm excited about playing Zelda now, but even more thrilled by the fact that my wife seems to actually give a shit about Nintendo Wii, even going so far as to ask me, "will they release a version of Brain Age for me to play on Wii?" This is amazing. She hates videogames -- but maybe that's slowly changing thanks to her daily sessions of Brain Age on DS.
Going to set up the system now and we're gonna play some Wii sports.
BTW -- YES THE NEW NINTENDO CONSOLE SMELL IS HERE.
Gonna put this bag over my head for a few minutes... ahhh....
quote:My fiancee is acting the same way. I'm ecstatic. Waiting for Wii for ten hours at Walmart was HER idea! My love deepens.
quote:So far so amazing, Nintendo. Loving this controller.
quote:Just got back from a huge Wii party my friends and I had. Holy shit, this console is a blast! We played everything from Wii Sports to Monkey Ball, and then we just ****ed around with the Picture Channel and all the weird videos people had on their cell phones. Then we Mario Paint'd them. So much fun. Just got home and I'm hooking my console up now. Can't wait to get into Zelda.
het is hongkongsquote:Op zondag 19 november 2006 11:01 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Wat een kutdroomDroom dan tenminste over de Wii zelf ofzo, maar niet over de Hongkongiaans laag geprijsde (kut)accessoires
Ik heb hem zo vaak Nintendo topics zien trollen.quote:
Oh, ik wist niet dat als je je 360 tof vindt dat je dan geen Nintendo fan mag zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 11:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Mensch, hou op. Hij is een X360 liefhebber en werkt voor Microsoft. Hij mag dan wel Nintendo dingen spelen, maar dat doet sowieso iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 44% gewijzigd door ikookhier op 19-11-2006 14:47:22 ]Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
De IGN Video review bevat spoilers. Wat leuk dat je mensen alvast waarschuwt.quote:Op zondag 19 november 2006 12:11 schreef ikookhier het volgende:
IGN,The Legend Of Zelda Twilight Princess Review
Probleem is ook al op RaymanZone bekendquote:Op zondag 19 november 2006 12:29 schreef depax het volgende:
persoon 2: rayman start niet eens op.
nu kan dit een ubi probleem zijn maar ziet er niet goed uit zo.
Stel je voor al die kinderen die een wii voor xmas krijgen met die games en ze al problemen geven.
Je moet kiezen tussen Rayman en ..... ?quote:Op zondag 19 november 2006 12:44 schreef McGilles het volgende:
Pff, kan echt niet kiezen welke 2e game ik ga halen op 8 december, ik neig toch veel naar Rayman omdat ik minigame leuk vind!
Dat had ik hem geadviseerd om te doenquote:Op zondag 19 november 2006 12:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Probleem is ook al op RaymanZone bekend![]()
Ókéquote:Op zondag 19 november 2006 12:55 schreef depax het volgende:
[..]
Dat had ik hem geadviseerd om te doen
Ja, maar ik wil het risico niet lopen dat ik de game vind zuigenquote:Op zondag 19 november 2006 13:26 schreef Tware het volgende:
Red steel krijgt wel erg verschillende cijfers. Bij de een een 9 (UK Ninty mag), bij de ander een 5(gamespot). Nu weer een 9 bij Computerandvideogames.Volgens mij moet je die gewoon spelen om te oordelen, de reviews zijn zoo uiteenlopend dat daarvanuitgaan geen zin heeft.
Vond de videoreview erg netjes.... spoilers zijn juist vermeden. Hij zegt dat duidelijk hoor.quote:Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De IGN Video review bevat spoilers. Wat leuk dat je mensen alvast waarschuwt.
Boris van Gamekings was ook wel weer positiefquote:Op zondag 19 november 2006 13:42 schreef X-Naut het volgende:
Hmm... wel heel veel verschillende cijfers voor Redsteel. Eerst maar eens spelen voor ik wat doe...
Als hij vertelt over eindbazen, en je dan een eindbaas zietquote:Op zondag 19 november 2006 14:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de videoreview erg netjes.... spoilers zijn juist vermeden. Hij zegt dat duidelijk hoor.
Overigens verder nog een 7.8 van Gametrailers, een 5 van 1up en een 5 van EDGEquote:Op zondag 19 november 2006 13:26 schreef Tware het volgende:
Red steel krijgt wel erg verschillende cijfers. Bij de een een 9 (UK Ninty mag), bij de ander een 5(gamespot). Nu weer een 9 bij Computerandvideogames.Volgens mij moet je die gewoon spelen om te oordelen, de reviews zijn zoo uiteenlopend dat daarvanuitgaan geen zin heeft.
Daar noem je ook iemandquote:Op zondag 19 november 2006 14:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Boris van Gamekings was ook wel weer positief![]()
Ik zie ze nietquote:Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De IGN Video review bevat spoilers. Wat leuk dat je mensen alvast waarschuwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 november 2006 14:45 schreef Xrenity het volgende:
Er zitten echt wel spoilers in die Zelda review.
Namelijk (niet lezen dus als je geen spoilers wilt):bestaan er videos van zelda zonder spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles wat je ziet van zelda is een spoiler want t is nieuw. :wOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
NO SHIT SHERLOCK.quote:Op zondag 19 november 2006 14:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
bestaan er videos van zelda zonder spoilers?
alles wat je ziet van zelda is een spoiler want t is nieuw. :w
En toch doen he!quote:Op zondag 19 november 2006 14:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
NO SHIT SHERLOCK.
Daarom kijk ik ook geen filmpjes meer.
Maar als je dan toch een filmpje kijkt, moet je iig niet de IGN review checken.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah shit, je bent eerder Ruzbeh
Maar goed, vrouwen > wii dus. Altijd.
nee man das zo'n gaar dingetje die bij houd hoevaak erop geklikt wordt.quote:Op zondag 19 november 2006 15:13 schreef depax het volgende:
zo even een linkje
http://nexgenwars.com/
hij kan soms down zijn door load
maar dat laat bijna realtime stats zien van consoles sold.
op moment
6 ps3's op 500 tot 1000 wii's per minuut en dan is west us nog niet eens open ( pas in 45 minuten)
Nee hoorquote:Op zondag 19 november 2006 15:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee man das zo'n gaar dingetje die bij houd hoevaak erop geklikt wordt.heeft nix met de echte verkopen te maken
Ja kijk dan geen video review zou ik zeggen.quote:Op zondag 19 november 2006 14:29 schreef _petjan het volgende:
[..]
Als hij vertelt over eindbazen, en je dan een eindbaas zietSommige mensen vinden dat wel een spoiler denk ik.
geschatte sales aan de hand van waar de bezoekers op klikken. zo ongeveer.quote:Op zondag 19 november 2006 15:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee hoor
Hij geeft gewoon geschatte sales weer.
Natuurlijk kloppen ze bij lange na niet voor 360, maar toch
quote:Op zondag 19 november 2006 15:25 schreef s0ul het volgende:
[[url=http://sigs.pending.be/019/794.jpeg]afbeelding][/URL]
Test
Nee.quote:Op zondag 19 november 2006 15:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
geschatte sales aan de hand van waar de bezoekers op klikken. zo ongeveer.
in de op als ie werkt?quote:Op zondag 19 november 2006 15:25 schreef s0ul het volgende:
[[url=http://sigs.pending.be/019/794.jpeg]afbeelding][/URL]
Test
dus stel dat ik er 1 koop .. moet ik de games in amerika blijve kopen ?quote:Op zondag 19 november 2006 15:57 schreef s0ul het volgende:
Je ken geen EU games spelen op een Amerikanse en andersom ook niet
ja, en denk niet te makkelijk, amazon levert bijvoorbeeld geen games naar EU geloof ikquote:Op zondag 19 november 2006 16:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dus stel dat ik er 1 koop .. moet ik de games in amerika blijve kopen ?
met de huidige wisselkoersen kom je ong uit op 195 euro voor een wii die 250 dollar kost in usa. Wordt wel steeds interessanter. Maar toch wel balen als je strax in de budget bak wii games wil kopen het niet kanquote:Op zondag 19 november 2006 16:17 schreef __Saviour__ het volgende:
of ze moeten een freeloader maken voor de wii, dan kun je wel alle regiogames spelen.
voor de prijs is het wel een leuke optie. met de huidige wisselkoersen althans, daarvan ben je wel afhankelijk natuurlijk.
en vergeet je verzendkosten voor een flink paket over de oceaan nietquote:Op zondag 19 november 2006 16:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
met de huidige wisselkoersen kom je ong uit op 195 euro voor een wii die 250 dollar kost in usa. Wordt wel steeds interessanter. Maar toch wel balen als je strax in de budget bak wii games wil kopen het niet kan![]()
En als je pech hebt ook nog een beetje belasting.quote:Op zondag 19 november 2006 16:29 schreef floppie86 het volgende:
[..]
en vergeet je verzendkosten voor een flink paket over de oceaan niet
ow god ja, dat heb ik wel eens meegemaakt met een paketje uit canada... hield de doeane mn paket vastquote:Op zondag 19 november 2006 16:36 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
En als je pech hebt ook nog een beetje belasting.![]()
Het verschil voor puur de console alleen is verbijsterend ja.quote:Op zondag 19 november 2006 16:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
met de huidige wisselkoersen kom je ong uit op 195 euro voor een wii die 250 dollar kost in usa. Wordt wel steeds interessanter. Maar toch wel balen als je strax in de budget bak wii games wil kopen het niet kan![]()
Monkeyballquote:Op zondag 19 november 2006 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je moet kiezen tussen Rayman en ..... ?
http://www.gamespot.com/wii/action/redsteel/review.htmlquote:Op zondag 19 november 2006 17:16 schreef Roi het volgende:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3155354
Rayman - 7.0 - Greg Ford
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3155352
Excite Truck - 7.0 - Skip
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3155351
Wii Sports - 6.5 - Skip
wat een verschrikkelijk matige cijfers...quote:Op zondag 19 november 2006 17:43 schreef Roi het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/wii/action/redsteel/review.html
Red Steel - 5.5
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3155353
Red Steel - 5
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht! Red Steel trekt mij helemaal niet!quote:Op zondag 19 november 2006 17:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijk matige cijfers...
Hier krijg Red Steel dan weer een 8..quote:Op zondag 19 november 2006 17:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijk matige cijfers...
Mja, eigenlijk had ik toch meer verwacht..quote:Op zondag 19 november 2006 17:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht! Red Steel trekt mij helemaal niet!
Waarom bijna geen ign reviews?quote:
Huhquote:Op zondag 19 november 2006 18:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom bijna geen ign reviews?
Madden NFL 07 Sports 8,5 nov 17, 2006
Legend of Zelda: Twilight Princess, The Adventure 9,5 nov 17, 2006
Rayman Raving Rabbids Platformer 8,3 nov 16, 2006
Tony Hawk's Downhill Jam Sports 7,0 nov 15, 2006
Excite Truck Racing 8,0 nov 15, 2006
Call of Duty 3 Shooter 7,7 nov 14, 2006
Super Monkey Ball: Banana Blitz Action 8,4 nov 14, 2006
Trauma Center: Second Opinion Simulation 8,0 nov 13, 2006
Wii Sports Sports 7,5 nov 13, 2006
Reviews allen hier te vinden:
http://wii.ign.com/index/reviews.html
Idemquote:Op zondag 19 november 2006 18:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zit er eerlijk gezegd ook een beetje aan te denken![]()
trouwens free loader werkt op de Wii.quote:The next generation of gaming is upon us, and the console wars has begun. NexGen Wars.com has spent countless hours researching sales facts from dozens of sources to track the sales of the consoles and monitor the next generation of console wars between the Microsoft Xbox 360, the Sony Playstation 3, and the Nintendo Wii. Remember, these numbers are only estimates, but they are constantly monitored and upated to assure the closest estimates possible for the Xbox 360, Playstation 3, and Wii.
Bronnetje?quote:Op zondag 19 november 2006 19:27 schreef depax het volgende:
trouwens free loader werkt op de Wii.
Dus dat is mooi nieuws voor de mensen die dat hebben.
gonintendo irc chat:quote:
Red Steel krijgt wel heel erg lage cijfers, dat had ik niet echt verwacht.quote:Op zondag 19 november 2006 17:54 schreef Roi het volgende:
Red Steel:
5.0: http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3155353
5.0: EDGE Magazine
5.5: http://www.gamespot.com/wii/action/redsteel/review.html
7.8: http://www.gametrailers.com/player.php?id=15173&type=wmv&pl=game
7.8: http://www.etoychest.org/index.php?option=com_content&task=view&id=5420&Itemid=27&limit=1&limitstart=0
8.0: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=149376&skip=yes
Ubisoft is de nieuwe EA.quote:Op zondag 19 november 2006 19:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Red Steel krijgt wel heel erg lage cijfers, dat had ik niet echt verwacht.
* depax gaat die kaart eens even zoeken danquote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef Xrenity het volgende:
Met de Power Unlimited VIG card haal je WiiPlay voor 42, 50
Dus dan haal ik hem wel voor die 2.50 extra
Ik vindt dat je aan alle cijfers heel duidelijk kan zien dat de games voor de wii niet voor iedereen zijnquote:Op zondag 19 november 2006 19:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Red Steel krijgt wel heel erg lage cijfers, dat had ik niet echt verwacht.
Als ik de reviews van Red Steel lees zie ik anders graphics absoluut niet als grootste minpunt.quote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik vindt dat je aan alle cijfers heel duidelijk kan zien dat de games voor de wii niet voor iedereen zijn
(lees, niet voor alle verwende graphic-whore-journalisten)
en dat mensen die er voor openstaan er dikke fun mee hebben...
Doe toch niet zo dom. Toen Ubisoft al die games aankondigde voor de Wii lag jij jankend van plezier op de straat.quote:Op zondag 19 november 2006 19:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ubisoft is de nieuwe EA.
EA is de nieuwe Nintendo.
Nintendo is de nieuwe Rare.
EA FTW!!
Het laaste wat ik gehoord heb is dat het een cubekaart moet wezenquote:Op zondag 19 november 2006 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe gaat de wii om met gamecube saves? wordt er een virtuele memorycard op het onboard geheugen of sd-card gezet, of heb je echt een gamecube geheugenkaart nodig?
Kloptquote:Op zondag 19 november 2006 21:09 schreef mini-lellan het volgende:
gisternacht tog in de US and A uitgekome?
dat zou wat jammer zijn. weer extra kostenquote:Op zondag 19 november 2006 21:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het laaste wat ik gehoord heb is dat het een cubekaart moet wezen
Maar dat gaat dus over GC games en niet over Wii games. IMO word het pas interresant als je op die manier ook Wii games kan spelen want in de USA is alles veel eerder uit dan in de EU.quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef Gronnaephos het volgende:
Heel erg goed nieuws, van de Free Loader. Ik weet niet wie het was, die te weinig geduld had tot 8 december, maar bij deze, het kan dus gewoon. Ook al betaal je waarschijnlijk veel voor alle verzend- en importkosten telkens als je spellen wil importeren. Ik zou aanraden gewoon te wachten en die exclusives van USA en Japan gewoon te importeren. Scheelt een heleboel moeite en je hebt toch die games die je zo graag ook wilde spelen.![]()
whehehe als ie m op de grond flikkert.quote:Op zondag 19 november 2006 22:18 schreef ReLx7 het volgende:
Smash my wii! http://www.youtube.com/watch?v=Nt07Bqc66Rk
Mja de eerste keer (met de PSP) was het wel leuk maar nu kent iedereen het wel.quote:Op zondag 19 november 2006 22:32 schreef Platina het volgende:
Die Smash filmpjes zouden nog enigzins grappig zijn als de mensen in de rij zouden flippen en schrikken en boos/verbaasd zouden reageren. Maar als ze gaan lachen en/of klappen is de lol er eigenlijk wel af.
Ze roepen ook allemaal 'can i have the controller', dat deden ze bij de xbox360, bij de PS/3, bij de Wii heb ik het niet gehoord, had het wel verwacht namelijk.quote:Op zondag 19 november 2006 22:32 schreef Platina het volgende:
Die Smash filmpjes zouden nog enigzins grappig zijn als de mensen in de rij zouden flippen en schrikken en boos/verbaasd zouden reageren. Maar als ze gaan lachen en/of klappen is de lol er eigenlijk wel af.
quote:Op zondag 19 november 2006 22:18 schreef ReLx7 het volgende:
quote:'This video has been removed by the user.'
Ik zal anders uitleggen wat ik bedoel :quote:Op zondag 19 november 2006 20:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als ik de reviews van Red Steel lees zie ik anders graphics absoluut niet als grootste minpunt.
Ik begin een beetje moe te worden van het "ze kijken alleen naar de graphics" argument wanneer een Wii game een review krijgt die niet superpositief is. Red Steel is gewoon niet geworden wat er van verwacht werd, deal with it. Zo gaan die dingen nou eenmaal. Madden en CoD3 vielen bijvoorbeeld juist positief uit.
Ik ben geen hardcore, ik wil ff een kwartiertje lekker weggamen....quote:But again, just like the gameplay, Red Steel's visual effects come with issues that hardcore gamers will pick out immediately. Some glass fish tanks can be shot out - like the one Ubisoft conveniently showed in the trailers - others cannot. Some tables can be kicked over and used as cover, others cannot. There's, no reason why - they just can't. Some doors can't be opened, some can.
This patchy quality plagues many areas of the game, and it's a shame because Red Steel has some truly genius moments that make it truly special FPS experience. For example, the ability to slow time momentarily and shoot the weapons out of your enemies' hands - as they put their hands up in surrender, you can signal for them to get down on the ground with a downwards hand gesture. Awesome.
Omg. Respect Lionel Ritchie +100quote:Op maandag 20 november 2006 00:30 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjah.. Als lionel er 1 heeft moet ik er ook meer 1 kopen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 november 2006 00:39 schreef Adelante het volgende:
Hello, is it wii you're looking for...
it's ipv it is en for als 4quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 01:10 schreef _GdR_ het volgende:
binnenkant van de wii
Nerdsquote:Op zondag 19 november 2006 22:18 schreef ReLx7 het volgende:
Nintendo zal het echt niet boeien dat die gasten een wii hebben gesloopt, Nintendo maakt immers nog winst op hun consoles. Sony echter legt $300 toe op een console dus voor Sony is het iets pijnlijker.quote:
Tis klote dat lik-sang niet meer bestaat, daar wou ik hem ook eerst pre-orderen. Dan had ik hem nu ook al binnen gehad.quote:Op maandag 20 november 2006 10:19 schreef Phonebone het volgende:
Ik heb nog even zitten twijfelen, maar JA!
Sterker nog, ik wil 'm toch maar importeren, vanwege US gamecube spellen die ik heb en het feit dat games importeren gewoon goedkoper uitpakt voor me.
Iemand nog een suggestie voor een goede (en vooral goedkope) import site? En dan met name voor de hardware.
Freeloader schijnt te werken, dus de US gamecube spellen kan je ook gewoon op de Europese Wii spelen.quote:Op maandag 20 november 2006 10:19 schreef Phonebone het volgende:
Ik heb nog even zitten twijfelen, maar JA!
Sterker nog, ik wil 'm toch maar importeren, vanwege US gamecube spellen die ik heb en het feit dat games importeren gewoon goedkoper uitpakt voor me.
Iemand nog een suggestie voor een goede (en vooral goedkope) import site? En dan met name voor de hardware.
Ja dat heb ik ook gehoord en ik heb nog een freeloader liggen. Maar die is niet 100% compatibel met de spellen die ik heb.quote:Op maandag 20 november 2006 10:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
Freeloader schijnt te werken, dus de US gamecube spellen kan je ook gewoon op de Europese Wii spelen.![]()
TEMPTING!quote:Op maandag 20 november 2006 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
future zone rDam had/heeft import wii's liggen gister.![]()
Meen je niet! De heaumeaux! Daar heb ik mijn pre-order staan, én ik sta daar op nr 1!! Verdomme!! Ik ga zo ff bellen..quote:Op maandag 20 november 2006 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
Ze gaan om 12 uur open.quote:Op maandag 20 november 2006 11:09 schreef Oksel het volgende:
Nemen niet op..Eikels. Had ik dat geweten.. maarja, dan zit je wél altijd te kutten met de freeloader bij NL games, en hadden ze er al wat games bij?
Dat zegt hij toch al.quote:Op maandag 20 november 2006 11:17 schreef kipknots het volgende:
Je weet dat de Wii niet regiovrij is Oksel?
Pre-order FTWquote:Op maandag 20 november 2006 11:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Meen je niet! De heaumeaux! Daar heb ik mijn pre-order staan, én ik sta daar op nr 1!! Verdomme!! Ik ga zo ff bellen..
Zou die echt 500 euro's kosten?quote:Op maandag 20 november 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oksel, wat is je probleem? Die pre-order was voor een Europese WIi toch?
Je kan deze strax wel ophalen, maar dan ben je wel het dubbele kwijt vrees ik
Hoezo? Geef ns een goede reden dan?quote:
Ik vraag me gewoon af of elke winkel ook wel echt er eentje voor je achterhoudt, of gewoon doet wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dat heb ik namelijk al vaker gezienquote:Op maandag 20 november 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo? Geef ns een goede reden dan?
Ik ben strax namelijk verzekerd van een Wii op 8 december. Jij niet.
hej. ik heb dat via broertje van mn vriendin gehoord.quote:Op maandag 20 november 2006 11:09 schreef Oksel het volgende:
Nemen niet op..Eikels. Had ik dat geweten.. maarja, dan zit je wél altijd te kutten met de freeloader bij NL games, en hadden ze er al wat games bij?
Och dat gaat zeker weten gebeuren.quote:Op maandag 20 november 2006 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of elke winkel ook wel echt er eentje voor je achterhoudt, of gewoon doet wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dat heb ik namelijk al vaker gezien
De reden is dat sommige winkels hem misschien stiekem wat eerder verkopen (nouja, bij consoles heb je daar natuurlijk veel minder kans op dan bij games), of hij uitverkocht kan zijn voordat je aan de beurt bent door leveringsproblemen, en anderen hem zo bij een andere winkel op kunnen halen.quote:Op maandag 20 november 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoezo? Geef ns een goede reden dan?
Ik ben strax namelijk verzekerd van een Wii op 8 december. Jij niet.
Ohw dat zal best gebeuren, maar ik ga mn pre-order ook gewoon om 9u ophalen en ik ga de dag ervoor nog ff langs. Daarnaast heb ik ook gewoon een back-upquote:Op maandag 20 november 2006 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of elke winkel ook wel echt er eentje voor je achterhoudt, of gewoon doet wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dat heb ik namelijk al vaker gezien
Ennnn welke winkel mag dat zijn?quote:Op maandag 20 november 2006 12:16 schreef remcheese het volgende:
Bij ons wordt je op de dag dat ie binnenkomt met de vracht gebeld en dan kun je gelijk langskomen
Ik heb net gebeld, ze weten van niets..quote:Op maandag 20 november 2006 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
Dat kwam misschien omdat ik ook al had gebeld..quote:Op maandag 20 november 2006 12:11 schreef Dementor het volgende:
Iemand al gebeld naar future zone?
Edit: ze hebben ze niet.
ik werd weer eens ultra onvriendelijk te woord gestaan door een van de ongemotiveerde medewerkers.
Moooooooooooooooooiquote:Op maandag 20 november 2006 13:04 schreef Xrenity het volgende:
Wii60
[afbeelding]
Damn, het duurt niet lang meer, maar nu je op de message boards alles van de US leest...
Net nog naar Futurezone geweest, hadden idd niets meer.quote:Op maandag 20 november 2006 12:11 schreef Dementor het volgende:
Iemand al gebeld naar future zone?
Edit: ze hebben ze niet.
ik werd weer eens ultra onvriendelijk te woord gestaan door een van de ongemotiveerde medewerkers.
Verkapte ik heb een HDTV postquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 13:33 schreef kipknots het volgende:
De eerste slachtoffers van de Wii zijn al gevallen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |