Whehehquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Wii krijgt zulke shit reviews alsof The End Times nabij is en jullie zitten gewoon over een willekeurige slet te kwijlen.
Jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Wii krijgt zulke shit reviews alsof The End Times nabij is en jullie zitten gewoon over een willekeurige slet te kwijlen.
ik heb zo'n zin om mn lul in dr aars te deponeren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah shit, je bent eerder Ruzbeh
Maar goed, vrouwen > wii dus. Altijd.
[afbeelding]
naja ik koop het ook voor meself.. heb ook niet zoveel vrienden die het met me gaan spelen... hooguit mun zusje en nichtjes die dichtbij wonen ... ook leuk tochquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:40 schreef s0ul het volgende:
Het is een coole game voor meerdere mensen.
Dus kopen zou ik zeggen, americanen hebben blijkbaar geen vrienden ^^
kookspel zal later wel komen denk ik..quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:45 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
naja ik koop het ook voor meself.. heb ook niet zoveel vrienden die het met me gaan spelen... hooguit mun zusje en nichtjes die dichtbij wonen ... ook leuk toch
maar weet jij toevallig ook iets over die kook spel? zat zo'n gast met die wii-mote te hakken.. en die wok zo omhoog gooien.. echt grappig
Die kookgame is waarschijnlijk Cooking Mama en dat is een losse game.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:35 schreef Kersje86 het volgende:
altijd weer neiuwe topic wanneer ik iets vraag :S
kzag dus in die trailer bij youtube eensoort van kookspel? weet iemand welke game dat is? waarschijnlijk een japanse realse ofzo
maar goed nog iets.. zijn er nog super monkey ball fans hier? zat net wat te surfen bij wiigamer.. lees ik allemaal posts man.. dit ga ik echt niet kopen.... echt niets voor mij.....
lijkt mij juist wel cool die spel
dat ie liever aan zn pik trekt dan Wii speeltquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef Oksel het volgende:
Die andere TT.. Vrouwen > Wii.. Roy, wat wilde je daarmee zeggen?
Je zou denken dat ik en floppie86 allebei accounts zijn van Chanty.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:50 schreef floppie86 het volgende:
[..]
dat ie liever aan zn pik trekt dan Wii speelt![]()
nou verklap je tquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je zou denken dat ik en floppie86 allebei accounts zijn van Chanty.
is ook mijn bedoeling ja... maar ze begon gelijk al dat het duur is.. dat ik niet moet halen , dat ik moet gaan sparen... wacht maar tot ze het speeltquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:47 schreef floppie86 het volgende:
[..]
kookspel zal later wel komen denk ik..
De Wii is trouwens ook wel geschikt om met je ouders te spelen, ik ga kijken of ik mn ma aan Wii Sports kan krijgen
zelfde hier met mn moeder, maar ik woon niet meer thuis en ik ga baantje doen deze winter zodat ik t betalen kanquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:53 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
is ook mijn bedoeling ja... maar ze begon gelijk al dat het duur is.. dat ik niet moet halen , dat ik moet gaan sparen... wacht maar tot ze het speelt
quote:
Reactie van ruzbeh. Die loopt te bitchen over een reviewscore terwijl een lekkere chick gepost isquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef Oksel het volgende:
En volgens Retuobak, Ruzbeh > Wii.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef Oksel het volgende:
Vrouwen weten inderdaad nooit wat ze willen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:07 schreef Kersje86 het volgende:
en het is idd cooking mama ... heb ff wat trailers gezocht... maar lijkt me niet zo fantastisch.. liever monkey ball
Probeer jij maar eens een streep te zetten door een smiley zonder te fotoshoppen(oid)quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hej, dat zei ik helemaal niet![]()
Gecondoleerd dan maar.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een besluit gemaakt.
Ik ga wachten met het kopen van een Wii tot ergens in Januari. Dan hoef ik tenminste ook niet zo moeilijk te doen om een Wii te vinden enzo.
Januari 2010?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga wachten met het kopen van een Wii tot ergens in Januari. Dan hoef ik tenminste ook niet zo moeilijk te doen om een Wii te vinden enzo.
Juist niet, de spanning wordt me te veel als ik het echt op de eerste dag moet hebben.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Juist niet, de spanning wordt me te veel als ik het echt op de eerste dag moet hebben.
In de tussentijd ga ik World of Warcraft spelen ofzo.
De expansion van WoW komt ook in januari uit...quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Juist niet, de spanning wordt me te veel als ik het echt op de eerste dag moet hebben.
In de tussentijd ga ik World of Warcraft spelen ofzo.
Goede reden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Sukkel!quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wii is voor watjes!
Wedden dat je dat niet doet!quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
bla bla bla blaquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Vrouwen weten inderdaad nooit wat ze willen.
Goedkope Hollander!quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
IK koop de Wii pas als 'ie nog maar 100 euro kost.
ik sta achter je! KWIL OOK DAT HOERENDING NU HEBBENquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb er gewoon geen ZIN IN.
IK WIL DAT HOERENDING NU HEBBEN GVD![]()
![]()
![]()
ASGIHJ0Y8TUQ3H08G23Y6T0HQW0EDUBV9
ben jij dat?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
IK koop de Wii pas als 'ie nog maar 100 euro kost.
Mijn vriendin weet wel dat Wii sports erbij zit, maar dat is natuurlijk niet genoeg als enige game!quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:57 schreef Kersje86 het volgende:
hahahahahha dat zeiden die gasten bij psxshop ook.... ik had alleen console gereserveerd... kwamen ze met een mailtje... Hallo , welke spel wilt u erbij bestellen, want alleen aan de wii heb je ook nix
ik replyde dus met: wii sports zit er toch bij? toen geen reactie meer
Betaalt je vriendin de Wii of zo?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:54 schreef McGilles het volgende:
Nu begint het toch wel heel snel dichtbij te komen!
Mijn vriendin vertelde net dat ik ook wel een spel extra mocht uitkiezen wanneer de Wii uitkomt, "anders heb ik er ook niet veel aan"
Toch leuk, de Wii + TP als cadeau![]()
![]()
Hij zit zelf in de WW nu. Ik ga ook z.s.m. in de WW om zoveel mogelijk te spelen. Jij laat je vriendin toch ook voor je werken, of niet dan? Ben je nou gamer of niet?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Betaalt je vriendin de Wii of zo?
Ik krijg de Wii als cadeau ja! Lief he!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Betaalt je vriendin de Wii of zo?
Omdat het niet niks is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik krijg de Wii als cadeau ja! Lief he!
En mocht het jullie interesseren, ik werk zelf ook. Maar waarom is het raar dat je zoiets cadeau krijgt
Nou gewoon, ik denk niet dat de gemiddelde vrouw denkt van: "Laat ik hem even een Wii als cadeau geven."quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
En mocht het jullie interesseren, ik werk zelf ook. Maar waarom is het raar dat je zoiets cadeau krijgt
Ik zou haar ten huwelijk vragen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer e kan alle drie best kopen, maar ik vind niet dat er veel verschil is tussen de Xbox360 en de PS3... Wii koop ik sowieso, maar ik wil even weten hoe de PS3 gaat lopen qua games... controller van de PS3 vind ik overigens niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heeft iemand een sjiek filmpje van Wii Sports? Dit wordt best erg, trouwens. PS3 vind ik wel leuk qua serieuze games en vooral Pro Evolution Soccer. XBOX lijkt me ook vet met GoW en Xbox Live. En nu de Wii met geinige spelletjes voor als je even wil ontspannen. Ik wou dat ik geen student meer was, dan nam ik ze allemaal.
Nee, om haar terug te 'betalen' door haar te zegenen met mijn aanwezigheid voor haar hele leven lang.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:15 schreef Kersje86 het volgende:
zodat ze alle games voor je kan kopen?
PS3 wordt gewoon weer mijn RPG console.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer e kan alle drie best kopen, maar ik vind niet dat er veel verschil is tussen de Xbox360 en de PS3... Wii koop ik sowieso, maar ik wil even weten hoe de PS3 gaat lopen qua games... controller van de PS3 vind ik overigens niet zo geweldig.
Ik neig momenteel naar de Xbox360 om GoW...
Ging me meer om dat ene woordje... Ik dacht dat je 'em zelf gng kopen en dat je vriendin dan wel even ging bepalen of je er nóg een spel bij mocht kopen... "Mens... ik koop voor jou wel een Wiildoquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij zit zelf in de WW nu. Ik ga ook z.s.m. in de WW om zoveel mogelijk te spelen. Jij laat je vriendin toch ook voor je werken, of niet dan? Ben je nou gamer of niet?![]()
![]()
Speciaal zaken zijn alle pre-orders wel vergeven, probeer V&D oid eens. Dixons evt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:34 schreef basalphenaar het volgende:
Is het nou echt noodzakelijk om de Wii te reserveren of zijn er met de launch meer dan genoeg Wii's geshipt? Anders ga ik maandag ff in Alkmaar kijken of er wat te reserveren valt.
Als je 's morgens een beetje op tijd wat winkels langs gaat, dan heb je genoeg kans om er nog wel een te krijgen. MediaMarkt zal er ook wel een heel aantal binnen krijgen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:25 schreef Mortale het volgende:
[..]
Speciaal zaken zijn alle pre-orders wel vergeven, probeer V&D oid eens. Dixons evt.
Klopt, ik heb trouwens nog nooit gegamed met een Xbox-controller dus veel kan ik er niet over zeggen. Ik vind de controller van de PS2 wel heel fijn en naar het schijnt is het gewoon hetzelfde model. Ik weet dat ik in ieder geval een Xbox 360 of PS3 wil hebben. Het is gewoon heel anders dan gamen op een pc, gewoon laid-back. Ik neig nu wat meer naar een PS3 omdat ik de controller gewend ben. Ik moet daarbij ook nog een nieuwe tv kopen want ik heb nu een oud bakkie staan van 50 cm diagonaal (denk ik). M'n ouders willen waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd een HDTV kopen, dus dan kan ik de TV overnemen die we nu beneden hebben staan. Keuzes, keuzes.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ben geen student meer e kan alle drie best kopen, maar ik vind niet dat er veel verschil is tussen de Xbox360 en de PS3... Wii koop ik sowieso, maar ik wil even weten hoe de PS3 gaat lopen qua games... controller van de PS3 vind ik overigens niet zo geweldig.
Ik neig momenteel naar de Xbox360 om GoW...
Dan val jij binnen de doelgroep van de Wii.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:36 schreef Kersje86 het volgende:
ik heb geen consoles meer gespeeld sinds super nintendo
waarom zegt iedereen dat?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
(I.t.t. shooters waar ik niet zo van hou op consoles.)
Als je een gamecube wilt halen is het verspilt geld. Je kan namelijk GC games op je wii spelenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:04 schreef Kersje86 het volgende:
ja goed henintendo... super nintendo... heb 64 en gamecube ook moeten halen eigenlijks
Metroid Prime 3quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
waarom zegt iedereen dat?
met de wii controller kan je dat genre juist optimaal benutten. oke dat red steel zo zuigt hoeft niet te betekenen dat de volgende shooter ook kut is.
half life 3 op wii ofzo?wiii weet.
En natuurlijk N64 spelen downloaden via virtual console.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:06 schreef s0ul het volgende:
[..]
Als je een gamecube wilt halen is het verspilt geld. Je kan namelijk GC games op je wii spelen
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb er gewoon geen ZIN IN.
IK WIL DAT HOERENDING NU HEBBEN GVD![]()
![]()
![]()
ASGIHJ0Y8TUQ3H08G23Y6T0HQW0EDUBV9
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
gaat dus gewoon dezelfde kant op las met de cube, ofnie?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Shhht, die discussie hebben we al gehad, over zelda dan.quote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef Vitalogy het volgende:
Hm volgens Gamespot is Red Steel niet al te best
En Zelda krijgt niet eens een 9.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
quote:
BEGIN ER NIET OVER!!quote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef Vitalogy het volgende:
quote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef Vitalogy het volgende:
1up.comquote:Op zondag 19 november 2006 01:18 schreef Vitalogy het volgende:
Wat een kutdroomquote:Op zondag 19 november 2006 09:15 schreef Kersje86 het volgende:
ik had gewoon gedroomd dat al die accesoires ron de 30-70 HKD zijn... hongkong dollar dus.... in euro;s is dat 3-7 euro
Wat andere mensen:quote:Just picked up my Wii and Zelda (as well as Yoshi DS) with my wife.
I'm excited about playing Zelda now, but even more thrilled by the fact that my wife seems to actually give a shit about Nintendo Wii, even going so far as to ask me, "will they release a version of Brain Age for me to play on Wii?" This is amazing. She hates videogames -- but maybe that's slowly changing thanks to her daily sessions of Brain Age on DS.
Going to set up the system now and we're gonna play some Wii sports.
BTW -- YES THE NEW NINTENDO CONSOLE SMELL IS HERE.
Gonna put this bag over my head for a few minutes... ahhh....
quote:My fiancee is acting the same way. I'm ecstatic. Waiting for Wii for ten hours at Walmart was HER idea! My love deepens.
quote:So far so amazing, Nintendo. Loving this controller.
quote:Just got back from a huge Wii party my friends and I had. Holy shit, this console is a blast! We played everything from Wii Sports to Monkey Ball, and then we just ****ed around with the Picture Channel and all the weird videos people had on their cell phones. Then we Mario Paint'd them. So much fun. Just got home and I'm hooking my console up now. Can't wait to get into Zelda.
het is hongkongsquote:Op zondag 19 november 2006 11:01 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Wat een kutdroomDroom dan tenminste over de Wii zelf ofzo, maar niet over de Hongkongiaans laag geprijsde (kut)accessoires
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |