whehehe als ie m op de grond flikkert.quote:Op zondag 19 november 2006 22:18 schreef ReLx7 het volgende:
Smash my wii! http://www.youtube.com/watch?v=Nt07Bqc66Rk
Mja de eerste keer (met de PSP) was het wel leuk maar nu kent iedereen het wel.quote:Op zondag 19 november 2006 22:32 schreef Platina het volgende:
Die Smash filmpjes zouden nog enigzins grappig zijn als de mensen in de rij zouden flippen en schrikken en boos/verbaasd zouden reageren. Maar als ze gaan lachen en/of klappen is de lol er eigenlijk wel af.
Ze roepen ook allemaal 'can i have the controller', dat deden ze bij de xbox360, bij de PS/3, bij de Wii heb ik het niet gehoord, had het wel verwacht namelijk.quote:Op zondag 19 november 2006 22:32 schreef Platina het volgende:
Die Smash filmpjes zouden nog enigzins grappig zijn als de mensen in de rij zouden flippen en schrikken en boos/verbaasd zouden reageren. Maar als ze gaan lachen en/of klappen is de lol er eigenlijk wel af.
quote:Op zondag 19 november 2006 22:18 schreef ReLx7 het volgende:
quote:'This video has been removed by the user.'
Ik zal anders uitleggen wat ik bedoel :quote:Op zondag 19 november 2006 20:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als ik de reviews van Red Steel lees zie ik anders graphics absoluut niet als grootste minpunt.
Ik begin een beetje moe te worden van het "ze kijken alleen naar de graphics" argument wanneer een Wii game een review krijgt die niet superpositief is. Red Steel is gewoon niet geworden wat er van verwacht werd, deal with it. Zo gaan die dingen nou eenmaal. Madden en CoD3 vielen bijvoorbeeld juist positief uit.
Ik ben geen hardcore, ik wil ff een kwartiertje lekker weggamen....quote:But again, just like the gameplay, Red Steel's visual effects come with issues that hardcore gamers will pick out immediately. Some glass fish tanks can be shot out - like the one Ubisoft conveniently showed in the trailers - others cannot. Some tables can be kicked over and used as cover, others cannot. There's, no reason why - they just can't. Some doors can't be opened, some can.
This patchy quality plagues many areas of the game, and it's a shame because Red Steel has some truly genius moments that make it truly special FPS experience. For example, the ability to slow time momentarily and shoot the weapons out of your enemies' hands - as they put their hands up in surrender, you can signal for them to get down on the ground with a downwards hand gesture. Awesome.
Omg. Respect Lionel Ritchie +100quote:Op maandag 20 november 2006 00:30 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjah.. Als lionel er 1 heeft moet ik er ook meer 1 kopen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 november 2006 00:39 schreef Adelante het volgende:
Hello, is it wii you're looking for...
it's ipv it is en for als 4quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 01:10 schreef _GdR_ het volgende:
binnenkant van de wii
Nerdsquote:Op zondag 19 november 2006 22:18 schreef ReLx7 het volgende:
Nintendo zal het echt niet boeien dat die gasten een wii hebben gesloopt, Nintendo maakt immers nog winst op hun consoles. Sony echter legt $300 toe op een console dus voor Sony is het iets pijnlijker.quote:
Tis klote dat lik-sang niet meer bestaat, daar wou ik hem ook eerst pre-orderen. Dan had ik hem nu ook al binnen gehad.quote:Op maandag 20 november 2006 10:19 schreef Phonebone het volgende:
Ik heb nog even zitten twijfelen, maar JA!
Sterker nog, ik wil 'm toch maar importeren, vanwege US gamecube spellen die ik heb en het feit dat games importeren gewoon goedkoper uitpakt voor me.
Iemand nog een suggestie voor een goede (en vooral goedkope) import site? En dan met name voor de hardware.
Freeloader schijnt te werken, dus de US gamecube spellen kan je ook gewoon op de Europese Wii spelen.quote:Op maandag 20 november 2006 10:19 schreef Phonebone het volgende:
Ik heb nog even zitten twijfelen, maar JA!
Sterker nog, ik wil 'm toch maar importeren, vanwege US gamecube spellen die ik heb en het feit dat games importeren gewoon goedkoper uitpakt voor me.
Iemand nog een suggestie voor een goede (en vooral goedkope) import site? En dan met name voor de hardware.
Ja dat heb ik ook gehoord en ik heb nog een freeloader liggen. Maar die is niet 100% compatibel met de spellen die ik heb.quote:Op maandag 20 november 2006 10:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
Freeloader schijnt te werken, dus de US gamecube spellen kan je ook gewoon op de Europese Wii spelen.![]()
TEMPTING!quote:Op maandag 20 november 2006 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
future zone rDam had/heeft import wii's liggen gister.![]()
Meen je niet! De heaumeaux! Daar heb ik mijn pre-order staan, én ik sta daar op nr 1!! Verdomme!! Ik ga zo ff bellen..quote:Op maandag 20 november 2006 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
Ze gaan om 12 uur open.quote:Op maandag 20 november 2006 11:09 schreef Oksel het volgende:
Nemen niet op..Eikels. Had ik dat geweten.. maarja, dan zit je wél altijd te kutten met de freeloader bij NL games, en hadden ze er al wat games bij?
Dat zegt hij toch al.quote:Op maandag 20 november 2006 11:17 schreef kipknots het volgende:
Je weet dat de Wii niet regiovrij is Oksel?
Pre-order FTWquote:Op maandag 20 november 2006 11:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Meen je niet! De heaumeaux! Daar heb ik mijn pre-order staan, én ik sta daar op nr 1!! Verdomme!! Ik ga zo ff bellen..
Zou die echt 500 euro's kosten?quote:Op maandag 20 november 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oksel, wat is je probleem? Die pre-order was voor een Europese WIi toch?
Je kan deze strax wel ophalen, maar dan ben je wel het dubbele kwijt vrees ik
Hoezo? Geef ns een goede reden dan?quote:
Ik vraag me gewoon af of elke winkel ook wel echt er eentje voor je achterhoudt, of gewoon doet wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dat heb ik namelijk al vaker gezienquote:Op maandag 20 november 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo? Geef ns een goede reden dan?
Ik ben strax namelijk verzekerd van een Wii op 8 december. Jij niet.
hej. ik heb dat via broertje van mn vriendin gehoord.quote:Op maandag 20 november 2006 11:09 schreef Oksel het volgende:
Nemen niet op..Eikels. Had ik dat geweten.. maarja, dan zit je wél altijd te kutten met de freeloader bij NL games, en hadden ze er al wat games bij?
Och dat gaat zeker weten gebeuren.quote:Op maandag 20 november 2006 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of elke winkel ook wel echt er eentje voor je achterhoudt, of gewoon doet wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dat heb ik namelijk al vaker gezien
De reden is dat sommige winkels hem misschien stiekem wat eerder verkopen (nouja, bij consoles heb je daar natuurlijk veel minder kans op dan bij games), of hij uitverkocht kan zijn voordat je aan de beurt bent door leveringsproblemen, en anderen hem zo bij een andere winkel op kunnen halen.quote:Op maandag 20 november 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoezo? Geef ns een goede reden dan?
Ik ben strax namelijk verzekerd van een Wii op 8 december. Jij niet.
Ohw dat zal best gebeuren, maar ik ga mn pre-order ook gewoon om 9u ophalen en ik ga de dag ervoor nog ff langs. Daarnaast heb ik ook gewoon een back-upquote:Op maandag 20 november 2006 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of elke winkel ook wel echt er eentje voor je achterhoudt, of gewoon doet wie het eerst komt wie het eerst maalt. Dat heb ik namelijk al vaker gezien
Ennnn welke winkel mag dat zijn?quote:Op maandag 20 november 2006 12:16 schreef remcheese het volgende:
Bij ons wordt je op de dag dat ie binnenkomt met de vracht gebeld en dan kun je gelijk langskomen
Ik heb net gebeld, ze weten van niets..quote:Op maandag 20 november 2006 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
Dat kwam misschien omdat ik ook al had gebeld..quote:Op maandag 20 november 2006 12:11 schreef Dementor het volgende:
Iemand al gebeld naar future zone?
Edit: ze hebben ze niet.
ik werd weer eens ultra onvriendelijk te woord gestaan door een van de ongemotiveerde medewerkers.
Moooooooooooooooooiquote:Op maandag 20 november 2006 13:04 schreef Xrenity het volgende:
Wii60
[afbeelding]
Damn, het duurt niet lang meer, maar nu je op de message boards alles van de US leest...
Net nog naar Futurezone geweest, hadden idd niets meer.quote:Op maandag 20 november 2006 12:11 schreef Dementor het volgende:
Iemand al gebeld naar future zone?
Edit: ze hebben ze niet.
ik werd weer eens ultra onvriendelijk te woord gestaan door een van de ongemotiveerde medewerkers.
Verkapte ik heb een HDTV postquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 13:33 schreef kipknots het volgende:
De eerste slachtoffers van de Wii zijn al gevallen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |