Je moet denken dat niemand kan rijden behalve jij.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:51 schreef Alcarin het volgende:
Weer wat geleerd: regels zijn leuk, maar je moet er niet vanuit gaan dat iedereen zich eraan houdt..
Maareh, ga je daar niet zo'n beetje failliet aan dan? Bij mijn rijschool kost een her 208 euroquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:09 schreef broodmonkeh het volgende:
Maar blijf moed houden , 4e weer over 2 weken
Een her is duurder dan een 1e examen?! Dat is afzetterij. Mijn 1e examen gaat me 180 euro kosten. Alsnog duur, en ik vrees voor de prijs van m'n rijbewijs op het gemeentehuis.. Een uittreksel kost al 5 euroquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maareh, ga je daar niet zo'n beetje failliet aan dan? Bij mijn rijschool kost een her 208 euro
Het eerste kostte 227, dus nee, niet duurderquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:03 schreef warrel het volgende:
[..]
Een her is duurder dan een 1e examen?! Dat is afzetterij. Mijn 1e examen gaat me 180 euro kosten. Alsnog duur, en ik vrees voor de prijs van m'n rijbewijs op het gemeentehuis.. Een uittreksel kost al 5 euro
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:06 schreef Stealth-B2 het volgende:
Sorry mensen, moest na me exame werken.
maar nu ben ik weer thuis en ik kan jullie goed nieuws vertellen.
ik ben geslaagd, 1e keer.
en ik ben blij:D:D:D
maandag ff rijbewijs aanvragen
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:06 schreef Stealth-B2 het volgende:
jazeker jammer, maar goed kan er niks aan doen meer.quote:Op zaterdag 4 november 2006 06:10 schreef warrel het volgende:
[..]
![]()
Maar wat jammer dat je eerst moet werken, nu moet je een weekend extra op je rijbewijs wachten![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:06 schreef Stealth-B2 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:06 schreef Stealth-B2 het volgende:
Dat mag je zelf doen op de wiki ( Zie OP)quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:09 schreef JH87 het volgende:
Oh, zet me maar in de lijst. 22 november, 8.55u praktijkexamen in Groningen.![]()
Oh, bij het CBR hier geven ze die gegevens sowieso pas op het eind van de dag door, dus dezelfde dag zou het geen zin hebben om te gaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 06:10 schreef warrel het volgende:
[..]
![]()
Maar wat jammer dat je eerst moet werken, nu moet je een weekend extra op je rijbewijs wachten![]()
Als jij bent afgereden, en jij hebt het papiertje waarop staat dat je je rijbewijs op mag halen, heeft het CBR er toch niets meer mee te maken?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Oh, bij het CBR hier geven ze die gegevens sowieso pas op het eind van de dag door, dus dezelfde dag zou het geen zin hebben om te gaan![]()
Je krijgt ook geen papiertje meer meequote:Op maandag 6 november 2006 10:50 schreef warrel het volgende:
Als jij bent afgereden, en jij hebt het papiertje waarop staat dat je je rijbewijs op mag halen, heeft het CBR er toch niets meer mee te maken?
Oh? Maar vroeger toch wel?quote:Op maandag 6 november 2006 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je krijgt ook geen papiertje meer mee
ja vroeger ja, maar sinds het nieuwe rijbewijs is ingevoerd op 1 oktober niet meer dusquote:Op maandag 6 november 2006 11:16 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh? Maar vroeger toch wel?
Maar nu kan je dus écht pas de volgende dag naar het gemeentehuis? Wat gemeen!![]()
Volgens mij pas sinds heel kort idd, want in augustus kon het wel....quote:Op maandag 6 november 2006 11:16 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh? Maar vroeger toch wel?
Maar nu kan je dus écht pas de volgende dag naar het gemeentehuis? Wat gemeen!![]()
Je kunt toch ook gewoon lessen als je ouders thuis zijn? Zeg het gewoon tegen een hele goede vriend/vriendin, en ga daarmee afspreken en ondertussen lessen. Heb je een excuus voor je ouders, en je staat ook niet meer onder druk van het geheimhouden, want je hebt iemand om je ervaringen mee te delen.quote:Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef DolleMina het volgende:
Omdat ik er gek van word als ik mezelf moet 'verantwoorden'. Dat maakt de druk nog groter, zodat ik me alleen nog maar meer druk zit te maken en het als gevolg daarvan al helemaal niet meer gaat...![]()
Zat ik eindelijk redelijk rustig in de auto (voor mijn doen dan), gooit ze alsnog roet in het eten...![]()
dan laat je je toch niet voor de deur ophalen maar spreek je op een andere plek af waar je instructeur je dan ophaalt, bijvoorbeeld op het station ofzo?quote:Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef DolleMina het volgende:
Omdat ik er gek van word als ik mezelf moet 'verantwoorden'. Dat maakt de druk nog groter, zodat ik me alleen nog maar meer druk zit te maken en het als gevolg daarvan al helemaal niet meer gaat...![]()
Zat ik eindelijk redelijk rustig in de auto (voor mijn doen dan), gooit ze alsnog roet in het eten...![]()
:$ Ik heb niks gezegd :$quote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef DolleMina het volgende:
Dat zou kunnen, als ik vrienden had...![]()
ja, maar ze wil dus niet dat haar ouders het wetenquote:Op maandag 6 november 2006 20:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
:$ Ik heb niks gezegd :$
Dan lijkt me het plan van Sylvana het beste, of je neemt gewoon je moeder/vader als vertrouwenspersoon nemen, en het alleen aan hen vertellen.
Ah ok, ik dacht dus dat je het meer zag dat je je niet tegen iedereen wilt verantwoorden, dus ik dacht dat alleen je vader of alleen je moeder nog wel zou kunnen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef DolleMina het volgende:
Ja, maar laat het, zoals Sylvana al zegt, nu net die personen zijn waar ik zo kriegel van word als ze weten dat ik les.En het gaat er niet om dat ik niet gezien wil worden als ik opgehaald word want ik stap al in op een alternatieve locatie, maar dat ik op tijden weg ben waarop ik nooit weg ben en ook geen goede verklaring voor kan geven waarom ik weg ben. En dan willen ze weer van alles weten waarom ik weg ben. Ik kan misschien een weekje wegkomen met een smoes, maar niet wekenlang...
![]()
jemig, das lastig als je je zo moet verantwoorden danquote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef DolleMina het volgende:
Ja, maar laat het, zoals Sylvana al zegt, nu net die personen zijn waar ik zo kriegel van word als ze weten dat ik les.En het gaat er niet om dat ik niet gezien wil worden als ik opgehaald word want ik stap al in op een alternatieve locatie, maar dat ik op tijden weg ben waarop ik nooit weg ben en ook geen goede verklaring voor kan geven waarom ik weg ben. En dan willen ze weer van alles weten waarom ik weg ben. Ik kan misschien een weekje wegkomen met een smoes, maar niet wekenlang...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |