Je lest in een Audi A3?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:28 schreef leroytje het volgende:
nee waarschijnlijk zat er gewoon een stekker onder de stoel los, want die stoel gaat tig keer per dag op en neer en heen en weer, maarja daar heb je tijdens et rijden niks aan![]()
Ah, ok, ik weet toevallig dat bij een Audi A3 nogal vaak het airbaglampje gaat branden als de stoel verschoven wordt, is een bekend probleem bij een bepaalde productietijdquote:Op donderdag 2 november 2006 16:39 schreef leroytje het volgende:
Nope les in een bmw316
Het is een defect aan het voertuig, volgens de theorie mag je dan niet doorrijden.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Bij mij brandde tijdens mijn TTT het deur-open-lampjeBleek de klep niet goed dicht te zitten.
Maar als het airbaglampje brandt mag je toch wel doorrijden lijkt me? Het is geen verplicht veiligheidssysteem dus als het niet in de auto zit of niet werkt lijkt mij dat je gewoon kan rijden...
Oh oke, weer wat geleerdquote:Op donderdag 2 november 2006 17:54 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het is een defect aan het voertuig, volgens de theorie mag je dan niet doorrijden.
Of het verplicht is of niet maakt niet uit. Als het erop zit, moet het werken.
Praktijkvoorbeeldje: Ruitenwisser voor de achterruit. Zo'n ding is niet verplicht, maar kan wel een apk-afkeurpunt zijn. Veel mensen slopen dan het kapotte wissertje eraf en drukken een dopje in het gat van de achterklep.
Een 3deurs? Die van mij zal wel wat jaartjes ouder zijn geweest, maar hij trok zo lekker snel opquote:Op donderdag 2 november 2006 16:38 schreef tralalala het volgende:
Lekker dan![]()
Ben blij dat ik in een 4 maanden oude corolla les![]()
Haha, ik rij al ruim anderhalf jaar in die Mercedes.. Die 5 lessen in de Toyota had ik gewonnen en had ik gedaan nadat m'n been uit 't gips ging (gas geven deed nog flink pijnquote:Op donderdag 2 november 2006 20:14 schreef leroytje het volgende:
Ga je dan nog wel een paar x rijden in die Mercedes? anders denk ik dat je een probleem krijgt omdat je niet weet hoe dat ding rijdt
Ik hoop het maar.. Ben bang dat ik dichtklap als ik zo'n nurkse oude man naast me heb zitten..quote:
Ik kan het je aanraden. Genoeg werk in de transport.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:23 schreef Knuffelslet het volgende:
misschien is een carriere als vrachtwagenchaufeuse wel wat voor mij![]()
Nee een 5 deurs Corrola Anniversary uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:08 schreef warrel het volgende:
[..]
Een 3deurs? Die van mij zal wel wat jaartjes ouder zijn geweest, maar hij trok zo lekker snel op
Ik reed er 5 uurtjes gewonnen rijles in, examen doe ik dinsdag in een dikke mercedes![]()
Succes!quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:58 schreef Stealth-B2 het volgende:
zo mensen
ik mag om11.40 exametje rijden.
ff kijken hoe goed het gaat.
dus mensen in rotterdam noord wees gewaarschuwd.
klinkt als onzin?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:58 schreef FranticDJ het volgende:
Voor t cbr is t verplicht dat de examenauto 5 deurs is :x
Waarom heb je dan toegezegd om weer af te rijden als je wist dat je herkansing hadquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:46 schreef leroytje het volgende:
Nou het volgende probleem is erIk heb woensdag om 10.45uur examen, maar om 8.45uur begint op school mijn herkansing die 6 uur duurt
Ergens op cbr site gelezen tijden geleden.. Ff geen tijd op moment om bron te zoeken, zal ik later nog wel eens doen..quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:03 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom heb je dan toegezegd om weer af te rijden als je wist dat je herkansing had![]()
Die herkansing lijkt me wel nodig jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:52 schreef leroytje het volgende:
Nouw
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:03 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Die herkansing lijkt me wel nodig ja![]()
En, ben je geslaagd?quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:58 schreef Stealth-B2 het volgende:
zo mensen
ik mag om11.40 exametje rijden.
ff kijken hoe goed het gaat.
dus mensen in rotterdam noord wees gewaarschuwd.
Het is echt zo, een rijschoolhouder kwam laatst bij mij een auto kopen (ik werk in de showroom) en vertelde precies hetzelfde, het CBR vind dat een examinator die eventueel achterin moet zitten ook gewoon via een deur kan instappen. Het is de grootste onzin die je maar kunt bedenken, maar het moet wel.quote:
ja iddquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:07 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat ze als het goed is wat kunnen regelen leroy
Balen zeg broodmonkeh, veel succes de volgende keer, wel lekker dat je al zo snel weer kunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |