grapjas...als ik iets tegen je zeg kun je toch wel antwoorden...is wel zo beleefdquote:Op donderdag 28 september 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schatje, dan heb ik eroverheen gelezen, en daarnaast was je ook nogal druk met Basje en ik wilde die prille kalverliefde niet stuk maken![]()
nee joh, helemaal geen zonde.... het bezorgt je alleen maar ellendequote:
Bommie en beleefdquote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
grapjas...als ik iets tegen je zeg kun je toch wel antwoorden...is wel zo beleefd
joh heb ik ff gemist, kan toch> ik mis van Krabbit ook ongeveer 50% van zijn postings...quote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
grapjas...als ik iets tegen je zeg kun je toch wel antwoorden...is wel zo beleefd
Ik zal deze posting ff uitprinten en meenemen voor de lunch morgen!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
Waar ligt de grens?![]()
Mij het vriendje van Rik noemen![]()
Schurftjong![]()
ja, prima!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
zo goed, oorties?
ja, toch wel?quote:heb echt wat gedaan met je opbouwende kritieken heur!
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
Waar ligt de grens?![]()
Mij het vriendje van Rik noemen![]()
Schurftjong![]()
ja, dat zie je toch ?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, prima!
[..]
ja, toch wel?
Daarom ga ik een feest gevenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zal deze posting ff uitprinten en meenemen voor de lunch morgen!
o, nee hoor schat....dat moet je helemaal zelf weten...zolang ik maar weet waar ik op kan rekenen...quote:Op donderdag 28 september 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh heb ik ff gemist, kan toch> ik mis van Krabbit ook ongeveer 50% van zijn postings...
Nog even en je gaat het forum een verplichting voor me maken![]()
Mijn tranen zijn opquote:
Neem lekker een hotelkamerquote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o, nee hoor schat....dat moet je helemaal zelf weten...zolang ik maar weet waar ik op kan rekenen...![]()
![]()
Ik spui 100% onzin dus ook die 50% is zonde van je tijdquote:Op donderdag 28 september 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh heb ik ff gemist, kan toch> ik mis van Krabbit ook ongeveer 50% van zijn postings...
Nog even en je gaat het forum een verplichting voor me maken![]()
jij kan gewoon op mij rekenen heur. Jij bent deze editie mijn troetelnewbie, ik neem je aan de hand om je door deze slangenkuil te helpen. echter soms laat ik je even spartelen opdat je strax een grote sterke oldbie kan worden die opgewassen is tegen de verderfelijke invloeden van de Jappert, de Krabb-it en de WC Eend!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o, nee hoor schat....dat moet je helemaal zelf weten...zolang ik maar weet waar ik op kan rekenen...![]()
![]()
...wat wil je met me doen danquote:
De vraag is wanneer je in godsnaam nu eens breekt!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn tranen zijn opIk heb er kracht meer voor
![]()
Ook in jouw onzin zitten kernen van je kille waarheid!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik spui 100% onzin dus ook die 50% is zonde van je tijd![]()
hahahah ...ik ben een grote meid hoor....!!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij kan gewoon op mij rekenen heur. Jij bent deze editie mijn troetelnewbie, ik neem je aan de hand om je door deze slangenkuil te helpen. echter soms laat ik je even spartelen opdat je strax een grote sterke oldbie kan worden die opgewassen is tegen de verderfelijke invloeden van de Jappert, de Krabb-it en de WC Eend!![]()
Als je me emailadres geeft zal ik laten zien waarom ik nooit zal brekenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
De vraag is wanneer je in godsnaam nu eens breekt!
check ff me profilequote:Op donderdag 28 september 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je me emailadres geeft zal ik laten zien waarom ik nooit zal breken![]()
maar nog zo pril en vers op dit forum!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahahah ...ik ben een grote meid hoor....!!![]()
IKKE?? Helemaal nietsquote:Op donderdag 28 september 2006 01:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...wat wil je met me doen dan![]()
dat staat onder zijn plaatjequote:Op donderdag 28 september 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je me emailadres geeft zal ik laten zien waarom ik nooit zal breken![]()
maar ben al een tijdje in de buurt!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar nog zo pril en vers op dit forum!![]()
maar nog niet FOK!-streetwisequote:Op donderdag 28 september 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
maar ben al een tijdje in de buurt!!!!
is ze al mod of admin dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
IKKE?? Helemaal nietsVrouwen met kinderen........kan ik niet zo goed tegen
![]()
Maar misschien dat je met bommie wat kan afspreken![]()
das flauw...quote:Op donderdag 28 september 2006 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
IKKE?? Helemaal nietsVrouwen met kinderen........kan ik niet zo goed tegen
![]()
Maar misschien dat je met bommie wat kan afspreken![]()
Ja dus kijk uit Oortjes....voor je het weet naaien ze je een oor aan........quote:Op donderdag 28 september 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar nog zo pril en vers op dit forum!![]()
Ja, die nare hond is nu er bijna niemand in de buurt is aan het proberen om die newbie te slachtenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:17 schreef PC eend het volgende:
Is kribs oortjes aan het wassen
Waar is bassie als oortjes hem nodig heeft?
...gelukkig nietquote:Op donderdag 28 september 2006 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
is ze al mod of admin dan?![]()
...ik heb al 2 hele lieve oortjes..die andere mogen ze houdenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dus kijk uit Oortjes....voor je het weet naaien ze je een oor aan........![]()
Nee zo erg ben ik nietquote:Op donderdag 28 september 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
check ff me profile![]()
ennuh geen gore operatiefoto's he? toch ? aaah?
ja, die krabbit en klodder zijn gemeen!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dus kijk uit Oortjes....voor je het weet naaien ze je een oor aan........![]()
mwah daar kijk ik voor het gemak dan maar ff doorheenquote:
omg...ben benieuwd!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee zo erg ben ik niet![]()
Het is na de operatie hahahaha
Even wat voor mezelf en mijn vrouw doenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:17 schreef PC eend het volgende:
Is kribs oortjes aan het wassen
Waar is bassie als oortjes hem nodig heeft?
Het is onderwegquote:
Nee maar dat gaat ze wel worden en nu is ze nog groenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
is ze al mod of admin dan?![]()
Jij bent al gepokt en gemazeld he, ene oor in andere uitquote:Op donderdag 28 september 2006 01:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat is voor de middag maar 's avonds is hij nog wel vrij hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 01:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das flauw......nee bommie heeft al een ander afspraakje
![]()
mij krijgen ze niet klein...dat ben ik al ...quote:Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent al gepokt en gemazeld he, ene oor in andere uit
wat is dat?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is voor de middag maar 's avonds is hij nog wel vrij hoor![]()
Tenminste als je weg mag van je man / vriend![]()
Oor in (door het lege hoofd) en oor weer uitquote:Op donderdag 28 september 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, die krabbit en klodder zijn gemeen!
ja groen met een vleugje roze!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee maar dat gaat ze wel worden en nu is ze nog groen![]()
Diegene die het huishouden doetquote:
bij wie?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Diegene die het huishouden doet![]()
Nogmaals, het is echt leeg en stil tussen die puntoortjesquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nogmaals, het is echt leeg en stil tussen die puntoortjes![]()
HOLLE BOLLE BOME!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nogmaals, het is echt leeg en stil tussen die puntoortjes![]()
En je kinderen heb je uit de supermarkt of bij de bank vandaanquote:Op donderdag 28 september 2006 01:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..nee hoor...maar ik heb geen vent nodig...mag lekker alles zelf doen
![]()
BLOEMKOLE!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En je kinderen heb je uit de supermarkt of bij de bank vandaan![]()
nee, die mocht ik van ex hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En je kinderen heb je uit de supermarkt of bij de bank vandaan![]()
Daar loopik altijd angstvallig voorbijquote:
Hier zeg ik maar helemaal niets opquote:Op donderdag 28 september 2006 01:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, die mocht ik van ex hebbenhij de auto ik de kids....(gelukkig maar want aan die auto had ik toch nix gehad...hihihi)
jammerquote:Op donderdag 28 september 2006 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier zeg ik maar helemaal niets op![]()
Heb het vorig jaar over me heen gehad allemaal moeten welgevallen jaquote:Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent al gepokt en gemazeld he, ene oor in andere uit
Moeders worden dan meestal een beetje boosquote:
Tot latersquote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef puntoortje het volgende:
nou dan zwaai ik nog even......het is bedtijd...slaap lekker allemaal
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
En vragen om een ban is.........krijgen van een ban?
Jij een newbiequote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heb het vorig jaar over me heen gehad allemaal moeten welgevallen jaAls newbie moet je veel leren
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef puntoortje het volgende:
![]()
![]()
truste moppie!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef puntoortje het volgende:
![]()
![]()
Weet niet waar je die vandaan hebt gehaald maar...quote:
Jij ook hoorquote:
oooooquote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Moeders worden dan meestal een beetje boos![]()
Het wordt hier nog is gezelligquote:
Ik heb een @#&%$@%^ hekel aan kinderenquote:
5 jaar meelurken en alle ins en out leren voor je je durft te registeren en mee posten........... en dan afgebrand worden... voor je je er doorheen worsteld.....da's een newbie jaquote:Op donderdag 28 september 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij een newbieKan me er niets bij voorstellen
![]()
Was al een paar jaar aktief op FP, even een paar dagen bij BB gelezen (vorig jaar) en dat beviel me welquote:Op donderdag 28 september 2006 01:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
5 jaar meelurken en alle ins en out leren voor je je durft te registeren en mee posten........... en dan afgebrand worden... voor je je er doorheen worsteld.....da's een newbie ja![]()
<==== Tong
![]()
Dat is heel erg liefquote:Op donderdag 28 september 2006 01:52 schreef Gladys het volgende:
ook maar ff zwaaien naar Kribbet en Bommie![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:52 schreef Gladys het volgende:
ook maar ff zwaaien naar Kribbet en Bommie![]()
ben ik soms ook wel hoorquote:
Versatel dude!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
Even wat anders maar dat mag hier![]()
Wie heeft hier Tiscali![]()
We (mijn vrouw dus) wil (gaat) overstappen van Chello naar Tiscali.
Is het wat??
oeh in de jakoezie heb je wel meer woordenquote:
Dus jij bent mijn zusjequote:
ik heb @homequote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
Even wat anders maar dat mag hier![]()
Wie heeft hier Tiscali![]()
We (mijn vrouw dus) wil (gaat) overstappen van Chello naar Tiscali.
Is het wat??
En dat uit 020quote:
nog niet tegen jou, ik weet niet wie allemaal die faq van snappie hebben gehad!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
oeh in de jakoezie heb je wel meer woorden![]()
Nou nee da's niet helemaal waar, bij BB2 ontdekte ik Fok! Ietsje minder dusquote:Op donderdag 28 september 2006 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was al een paar jaar aktief op FP, even een paar dagen bij BB gelezen (vorig jaar) en dat beviel me wel![]()
Wel met een andere nick dan op FP en lekker aan de gang.![]()
Maar 5 jaar![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou nee da's niet helemaal waar, bij BB2 ontdekte ik Fok! Ietsje minder dusBij BB5 pas geregistreerd bij de kusjesbrigade
![]()
Snappie's faqquote:Op donderdag 28 september 2006 01:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog niet tegen jou, ik weet niet wie allemaal die faq van snappie hebben gehad!![]()
Wilde ik ook (voor het voetbal) maar je weet hoe het hier gaat, niets in te brengenquote:
Werkt goed??quote:
ik heb nog nix gehadquote:Op donderdag 28 september 2006 01:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog niet tegen jou, ik weet niet wie allemaal die faq van snappie hebben gehad!![]()
Ik heb voor 39,95:quote:Op donderdag 28 september 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wilde ik ook (voor het voetbal) maar je weet hoe het hier gaat, niets in te brengen![]()
We hebben nu chello voor 50 euro p/m en bij Tiscali heb je internet voor 15 euro p/m.
Scheelt wel een hoop vond mijn vrouw (terwijl ze net een Nihola fiets van me gekregen heeft)
da's heeeeeeeeeeel goed!quote:Op donderdag 28 september 2006 02:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb nog nix gehadof is dat niet goed ?
![]()
Tot aan BB5 niet meer dan kranten berichten over BB gelezen en ook nu nog weinig tot niets gezien (daarom mag ik ook niet in COS komenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou nee da's niet helemaal waar, bij BB2 ontdekte ik Fok! Ietsje minder dusBij BB5 pas geregistreerd bij de kusjesbrigade
![]()
020quote:
yeps pas 2 keer of zo storing gehad van een paar uur en dat in bijna 3 jaar tijd.quote:
quote:
Day, Flugeltje, Gladys en SuperMOM, zodra het vrouwelijk is gaat het hier helemaal mis en haal alles door elkaarquote:
Dat zou jij best willen weten natuurlijkquote:Op donderdag 28 september 2006 01:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nooit problemen met de telefoon? Dat schijnt bij Tis. nog wel is een probleem te zijn dus wilde we (mijn vrouw dus weer) de KPN erbij houden.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb voor 39,95:20 mbit internet voetbal televisie telefoon
en jij komt uit 020 dus ? beetje ver weg zegquote:Op donderdag 28 september 2006 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Day, Flugeltje, Gladys en SuperMOM, zodra het vrouwelijk is gaat het hier helemaal mis en haal alles door elkaar![]()
Oke, dus Roermond is Gladys en Mamma komt uit 020.
Ik schrijf het allemaal even op![]()
Gelukkig woont mijn mammie lekker dichtbij![]()
je gaat je vrouw mailen ?quote:Op donderdag 28 september 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nooit problemen met de telefoon? Dat schijnt bij Tis. nog wel is een probleem te zijn dus wilde we (mijn vrouw dus weer) de KPN erbij houden.
Ik ga Versatel even opzoeken en naar haar mailen![]()
U is uit Roermond, ik haal alles door elkaarquote:Op donderdag 28 september 2006 02:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
020hoe kom je daar bij
Hier is het 0475
Ik ga alles even snel op een rijtje zetten (nu ik zelf nogquote:Op donderdag 28 september 2006 02:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
yeps pas 2 keer of zo storing gehad van een paar uur en dat in bijna 3 jaar tijd.
Ik heb familie in Roerdiemondquote:Op donderdag 28 september 2006 02:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
en jij komt uit 020 dus ? beetje ver weg zeg![]()
Is dat nu alweer ouderwets dan? Praten is zo 1970quote:
Hoe moet je elkaar anders spreken tegenwoordig? SMS en mail is communicatie voldoende toch?quote:
tsja Limburg doet aan alles meequote:Op donderdag 28 september 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
U is uit Roermond, ik haal alles door elkaar![]()
Mijn oom en tante wonen daar ergens, had jaren geleden net een nieuwe baan bij de brandweer, aarbeving![]()
een jaar later..... Limburg onder water![]()
welke straat ?quote:
toen praatte ik nog niet hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is dat nu alweer ouderwets dan? Praten is zo 1970![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Day, Flugeltje, Gladys en SuperMOM, zodra het vrouwelijk is gaat het hier helemaal mis en haal alles door elkaar![]()
Oke, dus Roermond is Gladys en Mamma komt uit 020.
Ik schrijf het allemaal even op![]()
Gelukkig woont mijn mammie lekker dichtbij![]()
en voor alles maak je zo afspraken zeker ?quote:Op donderdag 28 september 2006 02:17 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hoe moet je elkaar anders spreken tegenwoordig? SMS en mail is communicatie voldoende toch?![]()
Voor die prijs zie ik het voetbal en de telefoon er niet bij staanquote:Op donderdag 28 september 2006 02:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb voor 39,95:20 mbit internet voetbal televisie telefoon
quote:Op donderdag 28 september 2006 02:17 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hoe moet je elkaar anders spreken tegenwoordig? SMS en mail is communicatie voldoende toch?![]()
Mijn vrouw gaat om 06:45 de deur uit en dan lig ik echt nog te slapen en anders ben ik het weer vergetenquote:Op donderdag 28 september 2006 02:17 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 september 2006 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat zou jij best willen weten natuurlijk![]()
quote:
Niet?? Scheer je weg , ga slapenquote:
quote:
En als het begint te branden kan je mijn oom bellenquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet?? Scheer je weg , ga slapen![]()
Ga jij nou ineens luisterenquote:
wat dacht je zelfquote:Op donderdag 28 september 2006 02:36 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ga jij nou ineens luisteren![]()
Is ze weer terug, kssssst jij was slapenquote:
volgende week met de vroege mag hij dat wel doen maar niet met mijn middagdienst hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 02:40 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Is ze weer terug, kssssst jij was slapen![]()
Wilde net Kribbet gaan vragen om je iedere dag naar bed te sturen aangezien dat leek te werken, maarja... werkt dus ook al niet.
Slaap je al?quote:Op donderdag 28 september 2006 02:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
volgende week met de vroege mag hij dat wel doen maar niet met mijn middagdienst hoor![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 09:30 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenIk zit streams te kijken bij De Gouden Kooi en dat is nu al boeiender dan BB
![]()
Link ?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:30 schreef Isabeau het volgende:
GoeiemorgenIk zit streams te kijken bij De Gouden Kooi en dat is nu al boeiender dan BB
![]()
http://www.nowlive.eu/DGKquote:
middagquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:55 schreef pberends het volgende:
Kan het BB6 subforum niet fuseren met De Grafkelder? Er kijkt geen hond na en het is een klote-programma.
Vertel eens wat leuke details?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:30 schreef Isabeau het volgende:
![]()
doe er dan wat aan!quote:
wat een lulquote:
dat deed ik toch....IK zei wat!!!quote:
Ja errug hèquote:
zucht...mannen.... en dan wat over ons, vrouwen zeggen...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja errug hè
En ik had helemaal speciaal gedouched en een schone slip aangedaan...
Gaat ie bellen dat ie in Arnhem zit, alsof ik dát dan nog geloof enzo
Lijkt Teamlead wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Gaat ie bellen dat ie in Arnhem zit
Nee, TL had m'n nummer nietquote:
Heb Teamlead ook gevraagd hoe je zoiets aanpakt...Hij zegt ff een keer in het kutweer zonder vreten laten staan en je hebt ze de volgende keer in je zak!quote:
Teamlead haalde "vrouwen" door elkaar met zijn teckel.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij zegt ff een keer in het kutweer zonder vreten laten staan en je hebt ze de volgende keer in je zak!
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wist dat dit bij valse honden hielp, maar ook bij vrouwen? Goh.![]()
Daar stond eerst iets andersquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Teamlead haalde "vrouwen" door elkaar met zijn teckel.![]()
Ja hoor, ikquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Jappie het volgende:
Durft er hier eik nog iemand in FB te posten... ?![]()
whyquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Jappie het volgende:
Lekker dan..wil je net ff lekker schurken hangt er in eens zo'n kutkeffer aan ja hand.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Teamlead haalde "vrouwen" door elkaar met zijn teckel.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou volgens mij vergeleek Gert zojuist vrouwen met valse honden!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Ja ik dacht: dadelijk gaan mensen deze overduidelijk inkopper benutten en jou nog miserabeler laten voelen dan je dankzij dat ellendige "heer"schap Bommie toch al bent.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders
Ik vind deze SC reeks eigenlijk veel leuker...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja jij.....![]()
Jullie zitten gewoon een potentieel goedlopende reeks naar de knoppen te helpen.![]()
Ik vind dit soort opmerkingen eigenlijk meer in FB thuishoren.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja jij.....![]()
Jullie zitten gewoon een potentieel goedlopende reeks naar de knoppen te helpen.![]()
waarom de vraag? of welke vraag?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom de vraag of waarom niet ?
Ah...dus wat je eigenlijk wil is dat we onze feedbackvragen en discussies voortaan hier voeren. Zeg dat dan...kun je "ons groepje insiders" toch gewoon ff een mailing over sturen.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind deze SC reeks eigenlijk veel leuker...
Inteeltquote:Op donderdag 28 september 2006 17:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...dus wat je eigenlijk wil is dat we onze feedbackvragen en discussies voortaan hier voeren. Zeg dat dan...kun je "ons groepje insiders" toch gewoon ff een mailing over sturen.![]()
Het gaat er niet altijd om wat jij ergens van vind Gert.....als de moderators van dit forum liever hier de feedback behandelen dan hebben we daar gewoon naar te luisteren....daar hoeft toch verder geen ellenlange discussie over te bestaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit soort opmerkingen eigenlijk meer in FB thuishoren.
Hier doen we gewoon gezellig.
Ik weet niet welke smartshop jij je spullen van betrekt maar als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een ander.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:41 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom de vraag? of welke vraag?
Jaja, point taken.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het gaat er niet altijd om wat jij ergens van vind Gert.....als de moderators van dit forum liever hier de feedback behandelen dan hebben we daar gewoon naar te luisteren....daar hoeft toch verder geen ellenlange discussie over te bestaan.
Ik krijg eindelijk een ban?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inteelt
Maar goed, er komt vanavond een verrassing
Als ze zoiets ff aftikken bij de sgopzooi dan is het verder in orde, zoals je weet.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het gaat er niet altijd om wat jij ergens van vind Gert.....als de moderators van dit forum liever hier de feedback behandelen dan hebben we daar gewoon naar te luisteren....daar hoeft toch verder geen ellenlange discussie over te bestaan.
oeoeoeoh spannend...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inteelt
Er is de hele avond voebel op.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef flugeltje het volgende:
... ja, denk je? ...nou dan zal ik toch maar eens moeten overgaan op een ander...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet welke smartshop jij je spullen van betrekt maar als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een ander.![]()
mag ik niet meerquote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef Jappie het volgende:
Wat precies is je dagelijkse behoefte ?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ja, denk je? ...nou dan zal ik toch maar eens moeten overgaan op een ander...![]()
![]()
ongeveer...1 pakkie peuken en een goeie beu....shandy!quote:Op donderdag 28 september 2006 18:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat precies is je dagelijkse behoefte ?
Nur spielerei flugggss...nur spielerei...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jaja, point taken.
Feedback is nog steeds voor Feedback, alleen gaan we proberen onszelf niet meer te laten verleiden tot dagenlange discussies over één onderwerp...
Topquote:Op donderdag 28 september 2006 18:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ongeveer...1 pakkie peuken en een goeie beu....shandy!
Heb ik wat gemistquote:Op donderdag 28 september 2006 18:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij mag ook hier niet meer posten Manu...![]()
Sta jij niet op die mailinglist?quote:
Ook dat ...maar dat zijn er wel meer...Luciano niet...LS niet....Teamlead niet...quote:Op donderdag 28 september 2006 18:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sta jij niet op die mailinglist?![]()
Er is hier sprake van discriminatiequote:Op donderdag 28 september 2006 18:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook dat ...maar dat zijn er wel meer...Luciano niet...LS niet....Teamlead niet...![]()
nee...van inteelt lees ik net!quote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er is hier sprake van discriminatie![]()
De tram naar Tilburgquote:Op donderdag 28 september 2006 18:40 schreef versabommie het volgende:
Halloooooo Luitjes! Heb ik nog wat gemist vandaag?![]()
![]()
![]()
Een groot complotquote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoezo...ben jij een schurfthomo dan ?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Einde discussiequote:Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee...van inteelt lees ik net!![]()
Vanmiddag nog nietquote:Op donderdag 28 september 2006 18:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoezo...ben jij een schurfthomo dan ?![]()
Ik zou voor de zekerheid toch maar even alle meubilair en kleding verbrandenquote:
Hey...ik moet ff eten en ga derhalve deze opmerking overslaan opdat ik strax weer online kan komen en gewoon net doe of er nix gebeurt isquote:
gebeurdquote:Op donderdag 28 september 2006 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey...ik moet ff eten en ga derhalve deze opmerking overslaan opdat ik strax weer online kan komen en gewoon net doe of er nix gebeurt is
Zit een B-faculteit hier op loopafstand met atoombunker en chemische douche dus zal geen probleem zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 18:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch maar even alle meubilair en kleding verbranden
Heb je ook een chemische douche thuis ?
Was er sprake van een date dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:52 schreef Jappie het volgende:
Attentie attentie
![]()
Als bommels straks klaar is met eten en douchen......
DO NOT MENTION HIS DATE!!! ...ik herhaal.....DO NOT MENTION HIS DATE!!!
dank voor uw aandacht.......![]()
Yupzz...maar bommie kreeg kouwe voeten dus is ie eerst in Arnhem een paar met bont gevoerde laarzen gaan kopen......quote:Op donderdag 28 september 2006 18:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was er sprake van een date dan?
Day niet.....Je mag het gerust zeggen hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook dat ...maar dat zijn er wel meer...Luciano niet...LS niet....Teamlead niet...![]()
Bij jou is er sprake van de normale algemeen geaccepteerde standaard discriminatie.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:58 schreef Day het volgende:
[..]
Day niet.....Je mag het gerust zeggen hoor.![]()
Ja, wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij jou is er sprake van de normale algemeen geaccepteerde standaard discriminatie.![]()
Day is m'n excuusnegertquote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij jou is er sprake van de normale algemeen geaccepteerde standaard discriminatie.![]()
De vraag is...heeft ze ook een grote piemol ?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Day is m'n excuusnegert
En ze is lief
Hij was bang dat hij niet aan de zwaar gespannen verwachtingen kon voldoenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...maar bommie kreeg kouwe voeten dus is ie eerst in Arnhem een paar met bont gevoerde laarzen gaan kopen......![]()
Nee, maar wel grote tie..quote:Op donderdag 28 september 2006 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
De vraag is...heeft ze ook een grote piemol ?![]()
Nu heb ik me toch al die tijd bewust afzijdig gehouden in het: "50 handtekeningen voor de tie......van Day topic"quote:
quote:
Verkeerd topicquote:Op donderdag 28 september 2006 19:29 schreef ioor het volgende:
De manier waarom Semih tegen Tijn praat is echt absurd, ik hoop echt dat hij er maandag uit gaat.
Okay ..ff snel dan ...voordat bommels terug is van douchen en eten...quote:Op donderdag 28 september 2006 19:28 schreef KRIBBET het volgende:
Aangezien ik geen zin heb om alles terug te lezen.......
Hoe was de lunch gegaan Flugeltje en Bommie![]()
Wat is het toch ook een vuile vieze @$#^&^%$^Ik zou als ik Flugeltje was hem gelijk een ban gevenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Okay ..ff snel dan ...voordat bommels terug is van douchen en eten...![]()
Fluggs heeft 3 uur tevergeefs in de doughnut shop op de grote markt zitten wachten op bommels.
16 doughnuts/ 3 warme chocomel en 5 milkshakes verder kreeg fluggs eindelijk een SMSje.....niets geen uitleg of excuses...alleen deze harteloze woorden "ik kom niet...bommie" ....alsof dat arme mens dat zelf inmiddels nog niet doorhad.![]()
Ik kan het niet helpen, Kribsquote:Op donderdag 28 september 2006 19:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit had ik niet achter u gezocht
Krijg er rode vlekken van
![]()
Ah mooi.......dus ik ben in staat het beest in je los te makenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, Kribs![]()
Je kent me inmiddels toch wel een beetje, lieve, stille en bescheiden Day, nooit een onvertogen woord, altijd voor iedereen een luisterend oor. Maar dit, tja, hoe zal ik het zeggen. Het komt door Jappie. Iets in hem brengt dit naar boven. Ik kan mezelf niet tegenhouden.![]()
Blame it on Jappie![]()
Joh, misschien zit jij gewoon te diep met je kop in de kliko!quote:
Wat zou je denken?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:45 schreef PC eend het volgende:
Day wat heb je over de DGK gezegd, ik kan het wel raden, maar vraag het toch maar even
Tis idd eigenlijk te triest voor woorden; maar laten we er maar niet al te lang over doorgaan........hij schijnt zich te willen beroepen op een soort van emotionele blackout en wil het er niet meer over hebben.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een vuile vieze @$#^&^%$^Ik zou als ik Flugeltje was hem gelijk een ban geven![]()
Er zijn genoeg posts van hem te vinden die op of net over het randje waren![]()
Het moet toch niet gekker worden zeg, je laat een dame toch niet zomaar zitten![]()
Als in violaquote:Op donderdag 28 september 2006 19:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh, misschien zit jij gewoon te diep met je kop in de kliko!
Ik neem hem niets kwalijk ik wil nu juist weten hoe hij dat voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 28 september 2006 19:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, Kribs![]()
Je kent me inmiddels toch wel een beetje, lieve, stille en bescheiden Day, nooit een onvertogen woord, altijd voor iedereen een luisterend oor. Maar dit, tja, hoe zal ik het zeggen. Het komt door Jappie. Iets in hem brengt dit naar boven. Ik kan mezelf niet tegenhouden.![]()
Blame it on Jappie![]()
Vertel, hoe doe je datquote:Op donderdag 28 september 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah mooi.......dus ik ben in staat het beest in je los te maken.....mmmmm
![]()
![]()
Anders bel je hem even terug dat je in Arnhem zit ofzoquote:Op donderdag 28 september 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ff weg, meneer Flugel belt, z'n fiets is gejat en ik mot 'm ff ophalen...
HEAR HEAR!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga nu toch maar een handtekening plaatsen want de nieuwsgierigheid begint het te winnen![]()
Ja lekker heur, ff de dag van je af laten glijdenquote:
Een blackout.. zou noem ik voortaan ook als ik niet weg mag van mijn vrouwquote:Op donderdag 28 september 2006 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis idd eigenlijk te triest voor woorden; maar laten we er maar niet al te lang over doorgaan........hij schijnt zich te willen beroepen op een soort van emotionele blackout en wil het er niet meer over hebben.![]()
![]()
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis idd eigenlijk te triest voor woorden; maar laten we er maar niet al te lang over doorgaan........hij schijnt zich te willen beroepen op een soort van emotionele blackout en wil het er niet meer over hebben.![]()
![]()
Jij kan sowieso niet weg, want als het goed is ligt die doblo elke keer op zijn dank!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een blackout.. zou noem ik voortaan ook als ik niet weg mag van mijn vrouw![]()
![]()
Dit was de laatste keer dat ik het erover had![]()
Ik sterf nog liever dan dat ik dat toegeef! Voor geen goud sluit ik me aan bij je harem. Flugs mag er dan wel intrappen, ik mooi niet! Uhuh, no way!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah mooi.......dus ik ben in staat het beest in je los te maken.....mmmmm
![]()
![]()
En nu voetbal kijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja lekker heur, ff de dag van je af laten glijden![]()
Jij hebt je kans gehad!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEAR HEAR!
Ze maakt zelf nieuwsgierig. Er komt een dag dan moet ze eraan, en zien we de tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van Day!!!![]()
Prima juist! Ben dat friese tuig goed zat!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu voetbal kijken![]()
Wel jammer dat we geen beelden krijgen van Heerenveen![]()
Was jij ook in Tilburg dan ?quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever dan dat ik dat toegeef! Voor geen goud sluit ik me aan bij je harem. Flugs mag er dan wel intrappen, ik mooi niet! Uhuh, no way!![]()
Maar stiekum is het toch wel zo, grrrr....
Tilburgquote:Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was jij ook in Tilburg dan ?![]()
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tilburg...Waar heb je het over ?
![]()
Geen idee, maar je hebt je 1e note te pakken!quote:
Waarom schat?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:06 schreef Day het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt je 1e note te pakken!![]()
![]()
Neenee, nu niet gaan 'schatten', daar trapt deze dame niet in.quote:
Niet dat ellenlange discuseren graag...de mod zegt dat je een note hebt en daar zul je het mee moeten doen.quote:
Ik heb er zijwieltjes aan laten bouwen, hij is niet meer op zijn kant te krijgenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij kan sowieso niet weg, want als het goed is ligt die doblo elke keer op zijn dak!![]()
Kom maar Day, vertel het maar aan Dokter Phibbet, we kunnen er alleen maar van lerenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever dan dat ik dat toegeef! Voor geen goud sluit ik me aan bij je harem. Flugs mag er dan wel intrappen, ik mooi niet! Uhuh, no way!![]()
Maar stiekum is het toch wel zo, grrrr....
wat is een notequote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet dat ellenlange discuseren graag...de mod zegt dat je een note hebt en daar zul je het mee moeten doen.![]()
Alleen niet te veel gas bij het wegrijden, anders ligt-ie op z'n kont.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb er zijwieltjes aan laten bouwen, hij is niet meer op zijn kant te krijgen![]()
Gaat TL zich er nu ook al mee bemoeien danquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Day het volgende:
[..]
Heb 2 woorden voor jou: GIRL POWER!
quote:
Mijn vrouw wilde weten of je ook je benen had geschorenquote:
Nu wel ja...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Zeg, maak dit kuttopic eens vol, het verziekt m'n MyAT.
Was daarom Riemer zo boosquote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prima juist! Ben dat friese tuig goed zat!
Gelukkig hebben ze afgelopen zondag lekker na kunnen janken!![]()
JA NU BEN IK HET VERDOMME ZAT!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Day het volgende:
[..]
Neenee, nu niet gaan 'schatten', daar trapt deze dame niet in.![]()
Heb 2 woorden voor jou: GIRL POWER!
quote:
Hai Bommie,
Ik heb er al veel zin in. Ik ga me morgen weer eens douchen en een nieuwe slip aan doen, en dat wil wat zeggen, want ik heb grootse plannen. Ik stel voor dat we afspreken in "de beslagen nymf", die hebben van die leuke "eetkelders" if you catch my drift (wink wink) . Ik hoop niet dat je al te frigide bent, want ik hou wel van een beetje hard "lunchen". Ik heb als toetje mijn speciale handtasje bij met daarin fijn speelgoed zoals een buttplug van het type goliath, tepelklemmen, zoutzuur en de niet te vergeten elektrostick van 10000 volt. Ik ga je morgen compleet van deze wereld helpen en in flugie's hemeltje verwelkomen. Als ik met je klaar ben, zul je mijn slaaf voor altijd zijn!
Vol verwachtig zal ik op je wachten,
Jouw meesteresje Flugel, de verschrikkelijke.
Volgens mij ben jij daar toch echt veel beter in, we wachten wel evenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eend....kun jij deze ff beantwoorden ? ....ik ben ff druk....alvast bedankt![]()
Het is een Doblo, daar kan je nooit teveel gas meegevenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Alleen niet te veel gas bij het wegrijden, anders ligt-ie op z'n kont.
En dan is de handrem dr af ?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is een Doblo, daar kan je nooit teveel gas meegevenVan 0-100 in 28 sec.
![]()
Lekkerquote:Op donderdag 28 september 2006 20:21 schreef puntoortje het volgende:
iemand nog een bakkie...vandaag hebben we er taart bij!!!!
![]()
*leugens*quote:Op donderdag 28 september 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA NU BEN IK HET VERDOMME ZAT!![]()
-knip- vuige leugens -knip-
bemoei je er niet mee, semih-wanabee!quote:
Hey lullo, het is verrotten, en niet ver otten .quote:Op donderdag 28 september 2006 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee, semih-wanabee!![]()
kan mij dat nou ver otten!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hey lullo, het is verrotten, en niet ver otten .
Ik see niks hoor....quote:Op donderdag 28 september 2006 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee, semih-wanabee!![]()
Handremquote:
hou je bekquote:
Gaarnequote:Op donderdag 28 september 2006 20:21 schreef puntoortje het volgende:
iemand nog een bakkie...vandaag hebben we er taart bij!!!!
![]()
Lose the winkquote:Op donderdag 28 september 2006 20:24 schreef Inodder het volgende:
wtf bommie begrijp ik nu dat je niet geweest bentslappe zak
dat kun je toch niet maken dat mailtje doet daar niets aan af
en dat met jouw 1.54 aan lengtequote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gaarnesmacht echt naar n beetje caffeine
sorry heel vriendelijk aangeboden maar de taart laat ik ff achterwege ben al weer aangekomen van 86 naar 88 in 3 weken
zegquote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prima juist! Ben dat friese tuig goed zat!
Gelukkig hebben ze afgelopen zondag lekker na kunnen janken!![]()
alstublieft...met een lekker taartjequote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HandremIk gooi mijn vrouw aan een touw naar buiten en wacht totdat ze om een lantaarnpaal heen geslagen is
![]()
Zou maar het boekje van Sonja Bakker kopen of eindelijk die butplug is verwijderen en gewoon even je darmen legenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry heel vriendelijk aangeboden maar de taart laat ik ff achterwege ben al weer aangekomen van 86 naar 88 in 3 weken
Dat is een raar mens, die Sonja Bakker, wat een stuk ethervervuiling met dr gewauwel, is die niet goed wijs ?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou maar het boekje van Sonja Bakker kopen of eindelijk die butplug is verwijderen en gewoon even je darmen legen![]()
Ah....eindelijk een post op niveau.... ...kunnen we gelukkig weer overgaan tot de orde van de dag.....quote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
hou je bek
hou je bek
HOU JE BEK!
![]()
alsjebieft..een bakkie koffie....EN een stuk taart (EXTRA large) wat denk je dat ik dat voor nix heb gehaaldquote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kijk dat verandert de zaken! Flugs heeft mij nl. een mail laten lezen waarin juist JIJ degene was met de oneerbare voorstellen. Ze vertrouwde me ook toe dat ze, diep in haar hart, ergens blij was dat je toch niet op kwam dagen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA NU BEN IK HET VERDOMME ZAT!![]()
Lang, treurig en allesverhullend verhaal! .......
Fijn mensch ben jij day!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |