quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:07 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets speciaals aantrekken om koffie te zetten voor je![]()
Toevalstrefferquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
![]()
je was ook veel te stil vanavond![]()
ik had hem klaar staan, ging naar de mainpage en bedacht me toen dat ik nog geen posting van je gezien had...en hopquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toevalstreffer![]()
Ik kwam online ergens bij post nummer 277![]()
a) waar heb je het over...quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:12 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Counterstrike, je gaat me toch nie vertellen dat je dat prehistorische spelleke nog speelt he![]()
lekkere stream, je kan ernaar kijken en je irriteren wanneer je wilt, en het is lekker voorspelbaar toch ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
Ik heb mijn hele avond verdaan met het kijken van google filmpjes![]()
De streams zijn niet om aan te zien....zeker stream 3 niet....wat een amateurs.![]()
Het is echt niet te geloven....quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
lekkere stream, je kan ernaar kijken en je irriteren wanneer je wilt, en het is lekker voorspelbaar toch ?
[afbeelding]
niet dat ik weetquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is echt niet te geloven....
Is er eik wel iemand die al eens geprobeerd heeft om een stream 5 of 6 of 7 te bekijken lately ?
Moet je een fillempie van maken....werelds...quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet dat ik weet![]()
[afbeelding]
bommie wil je misschien wel ff snel opwarmen...30 sec is voldoendequote:Op zaterdag 16 september 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
Eej....ben ik van de kouwe kant of zo...... ?![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet dat ik weet![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bommie wil je misschien wel ff snel opwarmen...30 sec is voldoende![]()
Bommel heeft me al voor heel wat uitgemaakt; maar "fee" kan ik me niet meer herinneren...zelfs niet in onze intiemste momenten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:32 schreef puntoortje het volgende:
Bukken fee, wens is wens!.....van bommie
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:32 schreef puntoortje het volgende:
Bukken fee, wens is wens!.....van bommie
Ze moeten eigenlijk met tekst worden begeleidt....quote:
neuh niet echt nee, ik denk dat "pik" het hoogst haalbare is in onze fragile relatiequote:Op zaterdag 16 september 2006 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bommel heeft me al voor heel wat uitgemaakt; maar "fee" kan ik me niet meer herinneren...zelfs niet in onze intiemste momenten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |