sorryquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:17 schreef nomen_nescio het volgende:
Hey rammel is vol, heb traumatische ervaringen door Onur Air, daar kanik echt niet zo lang tegenaan kijken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een beetje maar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ga bed opmaken en beetje maffenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uh, je hoeft niet te werken trouwens?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ga bed opmaken en beetje maffenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je al over de herdenking van 9-11 heen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:18 schreef ThaSandman het volgende:
Iemand een interessant onderwerp dan?
nah beetje boel danquote:
nee muts ik heb de middagquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uh, je hoeft niet te werken trouwens?
Slaapze
*zucht*quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben je al over de herdenking van 9-11 heen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb die datum altijd in mijn hoofd aangezien ik 2 dagen ervoor verkering kreeg met mijn huidige vriendin.quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben je al over de herdenking van 9-11 heen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah ok, I see. Tot morgen ochtend dan nogquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee muts ik heb de middagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
trusteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was aan het verbouwen in mijn huidige huis, hoorde het via de radio. Het eerste wat ik zei "Dat wordt wachten op de film"quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:24 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb die datum altijd in mijn hoofd aangezien ik 2 dagen ervoor verkering kreeg met mijn huidige vriendin.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik stond aan de grond genageld, maar das om andere redenen. Ik heb het letterlijk gedroomd 3 dagen voor het gebeuren. Zie nog zo de trap voor me die ze opgingen. Heel bizar, maar goed das een ander forumquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:30 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoorde het in de supermarkt van een vriendin. Dat was toch wel het heftigste wat ik ooit heb gezien op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop