sorryquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:17 schreef nomen_nescio het volgende:
Hey rammel is vol, heb traumatische ervaringen door Onur Air, daar kanik echt niet zo lang tegenaan kijken.![]()
Een beetje maar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorryIk ga bed opmaken en beetje maffen
![]()
Uh, je hoeft niet te werken trouwens?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorryIk ga bed opmaken en beetje maffen
![]()
Ben je al over de herdenking van 9-11 heen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:18 schreef ThaSandman het volgende:
Iemand een interessant onderwerp dan?
nah beetje boel danquote:
nee muts ik heb de middagquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uh, je hoeft niet te werken trouwens?
Slaapze
*zucht*quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben je al over de herdenking van 9-11 heen?![]()
Ik heb die datum altijd in mijn hoofd aangezien ik 2 dagen ervoor verkering kreeg met mijn huidige vriendin.quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ben je al over de herdenking van 9-11 heen?![]()
Ah ok, I see. Tot morgen ochtend dan nogquote:
Ik was aan het verbouwen in mijn huidige huis, hoorde het via de radio. Het eerste wat ik zei "Dat wordt wachten op de film"quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:24 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb die datum altijd in mijn hoofd aangezien ik 2 dagen ervoor verkering kreeg met mijn huidige vriendin.![]()
Ik stond aan de grond genageld, maar das om andere redenen. Ik heb het letterlijk gedroomd 3 dagen voor het gebeuren. Zie nog zo de trap voor me die ze opgingen. Heel bizar, maar goed das een ander forumquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:30 schreef ThaSandman het volgende:
Ik hoorde het in de supermarkt van een vriendin. Dat was toch wel het heftigste wat ik ooit heb gezien op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |