Pfff ik wist niet dat je boos werd hoor, jij bent wel snel op je pik getrapt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
als ik zeg coum bedoel ik ook coum![]()
nah of je daar zo blij mee moet zijn. Hij is wel soort van saggo.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
jeeeej ik heb al een vriendje![]()
Jappie
![]()
tis gewoon een wijf!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Pfff ik wist niet dat je boos werd hoor, jij bent wel snel op je pik getrapt.![]()
En een hele leuke....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
Jappie
![]()
das twentequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
je praat toch niet zoals Herman Finkers he![]()
saggo ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
nah of je daar zo blij mee moet zijn. Hij is wel soort van saggo.![]()
Mompelt iets over dat ego ook bijna niet te missen valt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Pfff ik wist niet dat je boos werd hoor, jij bent wel snel op je pik getrapt.![]()
voldgens mij heb je al meer vriedjes als je denktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
Jappie
![]()
Dat is iets wat wij vrouwen heeeeeeeeeeeeel afentoe ook hebben weet je wel. gewoon saggoquote:
mag ik je nu ook claimen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
En een hele leuke.......al zeg ik het zelf
![]()
![]()
Hmmm lekker...patatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
voldgens mij heb je al meer vriedjes als je denkt![]()
Niet mompelen jappie, zeg het dan in me oor, of zeg het niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mompelt iets over dat ego ook bijna niet te missen valt.![]()
jij ook al ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
voldgens mij heb je al meer vriedjes als je denkt![]()
uhm...claimen heeft sinds bommels vorig jaar hier zijn intrede maakte zeg maar een soortemet negatieve bijklank.quote:
Uitleg graag!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
uhm...claimen heeft sinds bommels vorig jaar hier zijn intrede maakte zeg maar een soortemet negatieve bijklank.![]()
oww dat... nee hoor nooit last vanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is iets wat wij vrouwen heeeeeeeeeeeeel afentoe ook hebben weet je wel. gewoon saggo![]()
MIJN EGOOTJE IS BIJNA NIET TE MISSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet mompelen jappie, zeg het dan in me oor, of zeg het niet.![]()
??????????quote:
holle bolle gijsquote:
Ik vind je wel lief hoor jappie enne ik ben niet doof dus niet zo schreeuwenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
MIJN EGOOTJE IS BIJNA NIET TE MISSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ga niet eens een poging doen om te raden wat jij spreekt. Is volgens mij onmogelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
??????????
Ben in achterhoek opgegroeid
Moeder was Brabands
Twente op school gezeten
zeg jij maar wat ik spreek alles behalve ABN iig![]()
Nah wat denk je zelf je mag zelfs bij me komen Wonen!quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet je voor bij Notaris kewll zijn.![]()
dat staat nu vastquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
uhm...claimen heeft sinds bommels vorig jaar hier zijn intrede maakte zeg maar een soortemet negatieve bijklank.![]()
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit.![]()
k Bedoelde Gijs jolink zoon van is meer van mijn leeftijd iets meer turbo taal denkquote:
ben jij ook mijn vriendinnetje vriendje,bommie ?quote:
ja joh die kennen we hier in limburg niet hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
k Bedoelde Gijs jolink zoon van is meer van mijn leeftijd iets meer turbo taal denk![]()
BRATWAKS ??????? k weet t ook nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga niet eens een poging doen om te raden wat jij spreekt. Is volgens mij onmogelijk.
Hier in zuid holland ook nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja joh die kennen we hier in limburg niet hoor
whahaha arme achterhoekersquote:
Ik ben jouw sexslaafje!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben jij ook mijn vriendinnetje vriendje,bommie ?![]()
succesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:21 schreef petraa het volgende:
Ik ga maar ff potje kaarten tot zo denk ik. Kijken of ik nog kan winnen.![]()
heel simpel: tegen nicky zeggen dat je fok op gaat blazen middels je bomvestquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:20 schreef PC eend het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar hoe krijg ik hier het snelst een permban?
Die volgens mij helemaal niet bestaan, maar ik wil alles proberen om jullie hier van TL te verlossen![]()
ik de jouwe tochquote:
Hier of in FBquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
heel simpel: tegen nicky zeggen dat je fok op gaat blazen middels je bomvest![]()
k denk t wel zie hierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja joh die kennen we hier in limburg niet hoor
Ja en eens gegeven,blijft gegeven hequote:
Ik dacht dat ie naar griekenland zou gaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
WHAhAHAHa ook een leuke net gehoord: Stefan Postma is verkocht door den haag, hij gaat naar rode ster belgrado![]()
nee sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |