ja limburg he,loopt eeuwena achterquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij ouderwets ik heb hier n splinternieuwe Commodore 128![]()
Ik gebruik microsoft Photodraw....daar is Microsoft mee gestopt door hun belangen in adobe...wel kut want met dat pakket kan elke boerenlul wat je met photoshop na 3 jaar cursus kanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm...ik heb die van mij laatst van de PC geflikkerd.....en uit mijn hoofd zou ik het niet weten...ik gebruik eik praktisch alleen ADobe Photoshop elements.....daar heet het gewoon roteren...![]()
wordt wel vol onder je bureau bommie, want jij nodigt iedere vrouw daar uit. Ik vraag me af waarom mannen niet onder je bureau mogen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb nog ruimte voor je.....onder m'n bureau!![]()
elements is zeg maar de uitgeklede dummyvriendelijke versie van adobe compleet....is heel best mee te werkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gebruik microsoft Photodraw....daar is Microsoft mee gestopt door hun belangen in adobe...wel kut want met dat pakket kan elke boerenlul wat je met photoshop na 3 jaar cursus kan
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb nog ruimte voor je.....onder m'n bureau!![]()
geen idee heb er niets van gemerkt gewoon update van 7.5 naar 8 geen problemen gemerkt maar nou gebruik ik ook al die extra functies nie hoor alleen smily's winks buzzer en bestanden versturen en lullen uiteraardquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Zaten toch allerlei bugs op wlm, is dat nu over dan dan zet ik ut er wel weer op.
goh kan jij lullen danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
geen idee heb er niets van gemerkt gewoon update van 7.5 naar 8 geen problemen gemerkt maar nou gebruik ik ook al die extra functies nie hoor alleen smily's winks buzzer en bestanden versturen en lullen uiteraard
of bedoel je?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
k heb bij autocad n mirror optie
verwacht dat ps ook wel zoiets heefd maar kan t nie vinden
als je negatieven van de verkeerde kant inscant zou je die toch ff moeten kunnen mirror-en
ja lekker ik ga ergens naar toe verhuizen waar ik niemand kenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zit maar een ding op....gewoon doen.![]()
Kom je oorspronkelijk uit limburg dan ????quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja lekker ik ga ergens naar toe verhuizen waar ik niemand ken![]()
kom maar hier wonen heb toch zo kil hier in mn eentje moet je wel meehelpen in t huishouden hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
omdat ik nog geen paspoort heb voor buiten limburgNee zou het niet weten wat ik hier nog doe,wil weg hier
ik heb een c64 emulator met multiplayermogelijkheidquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja limburg he,loopt eeuwena achter
Ik heb ook geen problemen met 8.0 ...idd zelfde riedeltje en gebruik alleen dat wat ik wil gebruiken...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
geen idee heb er niets van gemerkt gewoon update van 7.5 naar 8 geen problemen gemerkt maar nou gebruik ik ook al die extra functies nie hoor alleen smily's winks buzzer en bestanden versturen en lullen uiteraard
nee uit frieslandquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Kom je oorspronkelijk uit limburg dan ????
Nah dan ga ik ook maar weer poging wagen dat erop te zetten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen met 8.0 ...idd zelfde riedeltje en gebruik alleen dat wat ik wil gebruiken...
nou dan ga je maar lekker in een kartonnen doos liggen ondankbaar wichtquote:
Jij maakt vast snel nieuwe vriendjesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja lekker ik ga ergens naar toe verhuizen waar ik niemand ken![]()
uhmm en waar is hier ? en ga je zelf maar dan eerst eens netjes aan me voorstellenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
kom maar hier wonen heb toch zo kil hier in mn eentje moet je wel meehelpen in t huishouden hoor![]()
heb het over n negatief he als je dat van de verkeerde kant inscand heb je eigenlijk n spiegelbeeld en dat kun je draaien wat je wil maar je kijkt er niet van de andere kant tegen aan zeg maar t stuur blijft rechts in de auto zitten zeg maarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmm...ik heb die van mij laatst van de PC geflikkerd.....en uit mijn hoofd zou ik het niet weten...ik gebruik eik praktisch alleen ADobe Photoshop elements.....daar heet het gewoon roteren...![]()
daar lig ik nu toch alquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou dan ga je maar lekker in een kartonnen doos liggen ondankbaar wicht![]()
ik ben verhuisd toen ik 6 wasquote:
nee dus dan maar je er n negatief vanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
image - adjustments -invert
Of bedoel je dat niet?
tja...is toch veel beter onder mijn bureau dan? Krijg je ook elke dag wat warms binnenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
daar lig ik nu toch al.,...............................................................................
![]()
Dus dit is niet wat je bedoeldquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb het over n negatief he als je dat van de verkeerde kant inscand heb je eigenlijk n spiegelbeeld en dat kun je draaien wat je wil maar je kijkt er niet van de andere kant tegen aan zeg maar t stuur blijft rechts in de auto zitten zeg maar
sjeez kan ik het helpen dat mijn ma mij daar op de wereld zettequote:
eiwitten en proteinen zijn veels te gezondquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja...is toch veel beter onder mijn bureau dan? Krijg je ook elke dag wat warms binnen
klinkt plausibel ff proberenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
of bedoel je?
Image - rotate canvas - flip canvas horizontal ?
nieuwequote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij maakt vast snel nieuwe vriendjes![]()
![]()
Schrijf lekker een coumquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:57 schreef petraa het volgende:
Pfff ik word gek van die stilte ik wil rammen met me vingers.
ja een friezin met zwart haarquote:
GEWELDENAAR ben je THNXquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
of bedoel je?
Image - rotate canvas - flip canvas horizontal ?
jij wilt mijn vriendje wel zijn ?quote:
No spang...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
GEWELDENAAR ben je THNX
Eneh sorry jap valt wel onder t kopje rotate he![]()
wat is een coum of bedoelde je COLUMNquote:
Is de achterhoek geen fantastische middenweg dan?quote:
wanewbeequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
wat is een coum of bedoelde je COLUM![]()
je praat toch niet zoals Herman Finkers hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Is de achterhoek geen fantastische middenweg dan?![]()
Zeg LEES je ff in zegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhmm en waar is hier ? en ga je zelf maar dan eerst eens netjes aan me voorstellen
Ja sorry jap dat is dus precies wat ik bedoeldequote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus dit is niet wat je bedoeld
[afbeelding]
als ik zeg coum bedoel ik ook coumquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar ik ben best wel aardig hoor!!!!!!!!
jeeeej ik heb al een vriendjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ben ik toch al......ik ben hartstikke lief tegen je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |