ohhh is ut er zo een.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Laat maar niets aan klodder zienZodra hij iets ziet kan hij de klodders van zijn beeldscherm afvegen (of aflikken)
je gaat er wel lastig van typen van dat heerlijk helder .............quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
NEEEEEE heerlijk herlder dass van de concurent ik drink uit beugels maar pakte ne n glas zuiverend vocht
wat is er ???? wrom ben je zo boos en drietugquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Laat maar niets aan klodder zienZodra hij iets ziet kan hij na enig handwerk de klodders van zijn beeldscherm afvegen (of aflikken)
ik kan geen mensen toevoegen op wlmquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:25 schreef petraa het volgende:
[..]
wat is er ???? wrom ben je zo boos en drietug![]()
dat wlm is waardeloos heb ik er weer afgegooidquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik kan geen mensen toevoegen op wlm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat kon je ook bijna horen: HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEEEEEEEEK!quote:
Oh ik snap ut al er is voetbal bezigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat kon je ook bijna horen: HOUD JE BEK HOUD JE BEK HOUD JE BEEEEEEEEK!![]()
ik smijt dadelijk die hele pc ook het raam uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:30 schreef petraa het volgende:
[..]
dat wlm is waardeloos heb ik er weer afgegooid
oh waar woon je dan kom ik onder ut raam staan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik smijt dadelijk die hele pc ook het raam uit
Ze komt uit roermond..wat ze daar PC noemen noemen we hier nintendo!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:33 schreef petraa het volgende:
[..]
oh waar woon je dan kom ik onder ut raam staan.![]()
Ik heb geen enkel probleem welke versie draai jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:30 schreef petraa het volgende:
[..]
dat wlm is waardeloos heb ik er weer afgegooid
Ohhhh das iets te ver weg en nintendo's heb ik hier al genoegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze komt uit roermond..wat ze daar PC noemen noemen we hier nintendo!
roermond: versie 1.newbiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem welke versie draai je
Ik heb nu gewoon weer msn 7.5 erop staan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem welke versie draai je
dat was wel een hele mooie reddingquote:
Foto winkel?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:36 schreef Inodder het volgende:
heb er iemand verstand van photoshop?
wat wil je weten?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:36 schreef Inodder het volgende:
neuhhh, dat soort dingen laat ik aan me dochter over.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:36 schreef Inodder het volgende:
Wel jammer voor Barcelonaquote:
wel raar dat mensen nu ineens praten alsof t n ander program is daar boven in die balk staat nu windows live er bij voor maar t blijft gewoon messenger de telling loopt ook gewoon door van 7.5 naar 8.0 (8.0.0812.00) hierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon weer msn 7.5 erop staan.
in dat stomme limburgquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:33 schreef petraa het volgende:
[..]
oh waar woon je dan kom ik onder ut raam staan.![]()
Zaten toch allerlei bugs op wlm, is dat nu over dan dan zet ik ut er wel weer op.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
wel raar dat mensen nu ineens praten alsof t n ander program is daar boven in die balk staat nu windows live er bij voor maar t blijft gewoon messenger de telling loopt ook gewoon door van 7.5 naar 8.0 (8.0.0812.00) hier
ik heb net een nieuwe commedore 64 zegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze komt uit roermond..wat ze daar PC noemen noemen we hier nintendo!
quote:
wrom is limburg stom, ik ga er graag op vakantiequote:
k heb bij autocad n mirror optiequote:
quote:
bommie is ookquote:
doe eens niet zo naar tegen me zeg !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
bommie is ooken nee vin je nie meer lief
0-1 verloren van Chelseaquote:
Jezus wat ben jij ouderwets ik heb hier n splinternieuwe Commodore 128quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb net een nieuwe commedore 64 zeg![]()
omdat ik nog geen paspoort heb voor buiten limburgquote:
Hmmm...ik heb die van mij laatst van de PC geflikkerd.....en uit mijn hoofd zou ik het niet weten...ik gebruik eik praktisch alleen ADobe Photoshop elements.....daar heet het gewoon roteren...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
k heb bij autocad n mirror optie
verwacht dat ps ook wel zoiets heefd maar kan t nie vinden
als je negatieven van de verkeerde kant inscant zou je die toch ff moeten kunnen mirror-en
ik heb nog ruimte voor je.....onder m'n bureau!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
omdat ik nog geen paspoort heb voor buiten limburgNee zou het niet weten wat ik hier nog doe,wil weg hier
image - adjustments -invertquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
k heb bij autocad n mirror optie
verwacht dat ps ook wel zoiets heefd maar kan t nie vinden
als je negatieven van de verkeerde kant inscant zou je die toch ff moeten kunnen mirror-en
Zit maar een ding op....gewoon doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
omdat ik nog geen paspoort heb voor buiten limburgNee zou het niet weten wat ik hier nog doe,wil weg hier
neh die heb ik vorig jaar al gezienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was er al bang voor
![]()
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 5
Veel plezier en ruk ze![]()
sorryquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe eens niet zo naar tegen me zeg !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |