abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2006 @ 08:47:26 #1
65846 Bocaj
47th President.
  donderdag 7 september 2006 @ 09:01:11 #2
65846 Bocaj
47th President.
pi_41574665
Eigenlijk jammer dat ze de weekopdracht hebben gewonnen...
Nog 1 weekje rantsoen en de boel zou hebben gebarst...
pi_41574686
Gehaald
(ik zie het nu pas)
  donderdag 7 september 2006 @ 09:03:29 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41574703
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41574715
goedemorgenz!!
Babe In Totale Control of Herself
  donderdag 7 september 2006 @ 09:54:30 #6
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41575671
En nog een goede morgen
_ De mens is de maat van alle dingen _
  donderdag 7 september 2006 @ 09:59:03 #7
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41575759
Beetje onfrisse TT.

Het zou moeten zijn: "Zo helpe ons God almachtig". volgens mij.

En anders : "Als Hummie het wil", of "Als BB het wil". Of "Als God het wil".

Kortom van alles, behalve "Als god het wil".

Maakt verder niet zo veel uit, maar gezien de snelheid waarmee er in de SC gepost wordt moeten we er weer een maand tegenaan kijken.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  donderdag 7 september 2006 @ 11:06:12 #8
65846 Bocaj
47th President.
pi_41577564
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:59 schreef PH52 het volgende:
Maakt verder niet zo veel uit, maar gezien de snelheid waarmee er in de SC gepost wordt moeten we er weer een maand tegenaan kijken.
Als god het wil, niet...
  donderdag 7 september 2006 @ 11:48:43 #9
58921 Day
You can fly!
pi_41578732
Morgen
Eerste werkdag hier, geen streams (al mis ik niks), hopelijk vanavond weer spannend. Als god het wil .
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_41578874
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:48 schreef Day het volgende:
Morgen
Eerste werkdag hier, geen streams (al mis ik niks), hopelijk vanavond weer spannend. Als god het wil .
Wat zei PH52 nou
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 7 september 2006 @ 12:03:44 #11
62005 CobusNet
loggert met een t
pi_41579200
De fiets is weer terug....
Tekening-etje
pi_41582945
Goedemiddag!!

Eindelijk weer eens tijd om ook wat te posten ipv alleen maar te lurken

Is niet enorm druk hier he, kan me van vorig jaar herinneren dat we diverse SC topics per dag vol postten...
Maar wel weer heel leuk BB volgen via fok!

Even over Hilde, ik vind het een vreselijk mens, daar niet van, maar nu wordt er op heel fok! zo ongeveer afgegeven op haar drankgebruik he, maar komt het niet ook beetje door fok! dat BB haar wat meer 'gunt' dan de rest?? Ik meen me te herinneren ergens in het begin gelezen te hebben dat iemand een stuk plaatste over fibromialgie en een ziekte die daar op lijkt maar zo goed als niet traceerbaar is, en dan dat rode wijn een pijnstillende werking heeft op mensen die hier aan lijden??
Vrijwel direct daarna kreeg Hillebil een flesje rode wijn cadeau...
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_41583978
er wordt hier bijna nooit gepost.... helaas, want de COS gaan zo snel!

ik hoorde net dat iemand (milicia) haar sleutel kwijt is, maar ik kan geen streams bekijken. en voorgaande jaren werd dat hier nog wel eens besproken. of een update in het streamverslagen topic..nu moet ik de COS gaan volgen wil ik het begrijpen en daar heb ik geen tijd voor..

maar ja, elke ochtend zwaai ik wel in SC! voorde rest lurk ik dus.

Hilde, tja ik vind haar ook niets, maar ze is wel lekker irrant, zo ook weer bij de WeekOpdracht. de overige bewoners irriteren zich dood aan haar. zo ook janine, die zich dood zou schamen als hilde haar moeder zou zijn.
  donderdag 7 september 2006 @ 14:38:38 #14
65846 Bocaj
47th President.
pi_41583989
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:07 schreef muizemeis het volgende:
Goedemiddag!!

tegenwoordig hebben we daar een ander topic voor COS... (Commentaar Op Streams)
Daar is ten strengste verboden
Als het andere geneuzel doen we nu in de SC... (mijn hond is loops, de vrouw is boos etc...)
pi_41584166
Pffff saai hoor!!
Nouja dan maar vooral blijven lurken... vind het juist zo leuk om tijdens het commentaar op de streamverslagen ook lekker slap te ouwehoeren.. endat kan nou net wer niet in de COS dus!!

Maar even update, de sleutel is terecht dat was actie van Rik, een 'leermomentje' zeg maar

En mijn katten zijn heel gezellig aan het stoeien in de tuin, ik zit een zak lion popchocs leeg te snaaien en het zonnetje schijnt hier bij vlagen
De nakende waarheid.
pi_41584190
leermomentje omdat blonde dochter dr sleutel had laten slingeren geloof ik
De nakende waarheid.
pi_41584228
Dat went vanzelf wel hoor muizemeis
Zo'n 2000 jaar geleden was heel gallië (zo heette Frankrijk toen) bezet door soldaten van Caesar, de Romeinse veldheer. Héél Gallië ? Nee, een kleine nederzetting bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de Romeinen
pi_41584242
Overigens, kunnen we geen actie starten om de COS te verbieden of zoiets?? Begint een beetje de plaats in te nemen van zowel de streamverslagen als de SlowChat... en voor allebei is het net geen goede vervanging!!
De nakende waarheid.
pi_41584293
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef assuranseturix het volgende:
Dat went vanzelf wel hoor muizemeis
Ach ik mag eik ook niet klagen... meestal lees ik vlak voor ik naar bed ga nog een beetje de streamverslagen door, het is redelijk uitzonderlijk dat ik vandaag echt een dagje helemaal vrij ben en voor mezelf heb, 'en dus tijd heb om ook weer eens wat te posten... en dan wil ik het gelijk luxe he
De nakende waarheid.
pi_41584348
Voor Sassefras dan
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef DMZ het volgende:

[..]

- Semih en Michelline waren aan het praten over haar kleding. Toen zei hij dat ze haar shirtje moest strijken en zei zij dat ze er geen zin in had. Hij: "je hebt toch niks beters te doen" Zij: "Dan ga ik wel wat anders doen." en toen wou hij haar aanraken ofzo en toen zei zij:"Flikker op" en toen hij: "Je moet je bek houden" Later zei Michelline nog tegen de zusje dat het echt nergens over ging, dus het zal wel de vermoeidheid zijn ofzo. Enfin, een ruzie was geboren.

-Milica was haar sleutel kwijt omdat rik die ergens had opgehangen toen ze weg was. Ze had haar sleutel op haar nachtkastje laten liggen en Rik vond dat een erg onveilige plaats en om haar een lesje te leren (zodat ze hem de volgende keer veilig verstopt) had hij de sleutel ergens opgehangen. Ze heeft hem ondertussen al terug.

- Verder hadden we ook nog Hilde die bij gebrek aan vloeitjes aan het bakpapier ging en daarna misselijk werd en haar bed weer opzocht. Erg vermakelijk.
De nakende waarheid.
pi_41584451
Hai Teamlead!!

Ja ben dr al tijdje hoor, maar lees vooral!! Vandaag eindelijk tijd om te posten, ben alweer helemaal in de stemming!!
De nakende waarheid.
pi_41584478
merci muizemeis!
en een actie opstarten voor het verbieden van COS.. pfff... volgens mij zijn er al 3 feedback topics over vol gelult...
pi_41584512
maar ik ben het met je eens hoor, de SC wordt helemaal niet meer volgelult, het enige wat heir gebeurd is een beetje zwaaien, en dan gaat iedereen weer lurken in COS.
(je wilt toch íets mee krijgen van de streams he, als je die niet (op het werk) kijken kunt.. )
  donderdag 7 september 2006 @ 14:58:47 #24
65846 Bocaj
47th President.
pi_41584603
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef muizemeis het volgende:
Overigens, kunnen we geen actie starten om de COS te verbieden of zoiets?? Begint een beetje de plaats in te nemen van zowel de streamverslagen als de SlowChat... en voor allebei is het net geen goede vervanging!!
Ik zou zeggen... Lees de FB topic's eens door
  donderdag 7 september 2006 @ 15:04:25 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41584791
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef muizemeis het volgende:
Hai Teamlead!!

Ja ben dr al tijdje hoor, maar lees vooral!! Vandaag eindelijk tijd om te posten, ben alweer helemaal in de stemming!!

en de COS/SC-discussie laten we maar even gaan nu...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')