Als god het wil, niet...quote:Op donderdag 7 september 2006 09:59 schreef PH52 het volgende:
Maakt verder niet zo veel uit, maar gezien de snelheid waarmee er in de SC gepost wordt moeten we er weer een maand tegenaan kijken.
Wat zei PH52 nouquote:Op donderdag 7 september 2006 11:48 schreef Day het volgende:
Morgen
Eerste werkdag hier, geen streams (al mis ik niks), hopelijk vanavond weer spannend. Als god het wil.
quote:
Ach ik mag eik ook niet klagen... meestal lees ik vlak voor ik naar bed ga nog een beetje de streamverslagen door, het is redelijk uitzonderlijk dat ik vandaag echt een dagje helemaal vrij ben en voor mezelf heb, 'en dus tijd heb om ook weer eens wat te posten... en dan wil ik het gelijk luxe hequote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef assuranseturix het volgende:
Dat went vanzelf wel hoor muizemeis
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef DMZ het volgende:
[..]
- Semih en Michelline waren aan het praten over haar kleding. Toen zei hij dat ze haar shirtje moest strijken en zei zij dat ze er geen zin in had. Hij: "je hebt toch niks beters te doen" Zij: "Dan ga ik wel wat anders doen." en toen wou hij haar aanraken ofzo en toen zei zij:"Flikker op" en toen hij: "Je moet je bek houden" Later zei Michelline nog tegen de zusje dat het echt nergens over ging, dus het zal wel de vermoeidheid zijn ofzo. Enfin, een ruzie was geboren.
-Milica was haar sleutel kwijt omdat rik die ergens had opgehangen toen ze weg was. Ze had haar sleutel op haar nachtkastje laten liggen en Rik vond dat een erg onveilige plaats en om haar een lesje te leren (zodat ze hem de volgende keer veilig verstopt) had hij de sleutel ergens opgehangen. Ze heeft hem ondertussen al terug.
- Verder hadden we ook nog Hilde die bij gebrek aan vloeitjes aan het bakpapier ging en daarna misselijk werd en haar bed weer opzocht. Erg vermakelijk.![]()
Ik zou zeggen... Lees de FB topic's eens doorquote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef muizemeis het volgende:
Overigens, kunnen we geen actie starten om de COS te verbieden of zoiets?? Begint een beetje de plaats in te nemen van zowel de streamverslagen als de SlowChat... en voor allebei is het net geen goede vervanging!!
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef muizemeis het volgende:
Hai Teamlead!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ben dr al tijdje hoor, maar lees vooral!! Vandaag eindelijk tijd om te posten, ben alweer helemaal in de stemming!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |